Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2002.06.05 0 0 427
Tudja valaki, mit jelentenek a színek a hátsó rendszámtáblán a környezetvédelmi plecsnin? Nekem sárga van. Ha jól tudom, szmogriadónál számít. Pl a piros színűekkel tilos először a forgalom szmogriadó esetén. De vajon mi a további sorrend?
Zolcsa Creative Commons License 2002.06.05 0 0 426
Lecseréltettem az első gumikat a járgányon, mert állítólag az egyik "ütött", azaz szálszakadt lehetett. Használt gumit vettem helyettük (ilyen utakra nem veszek újat). Ezek a mostaniak meg morognak, mintha csapágyas lenne az autó. Ez normális lehet? A futómű beállításával nincs gond és a régi gumikkal nem volt ilyen mormogás. A régi Michelin volt, ez pedig Continental. Először azt hittem, hogy fordítva szerelte őket fel a fickó, de nincs rajta a forgásirány jelezve.

Zolcsa

Jatis Creative Commons License 2002.06.05 0 0 425
ZIB

Mi a hiba??
És milyen autód van??

Előzmény: ZIB (421)
Banditoo Creative Commons License 2002.06.05 0 0 424
Ez a szilent "ügy" csak a kerék "lötyögésén" keresztül jön elő, vagy kopog is, ahogy nekem.Igaz én nem látom, mikor lötyög a kerék,mert akkor gördül.Igaz, kerékösszekötőt cserélni kell, mert lóg, de a szilentre nem tudok rájöni. Kokkkaköves út ráz, mint a fapados villamos. Gátló mérésen még nem voltam.
Érdemes az autóklubnál méretni,vagy van más, jobb hely is?
Előzmény: Zolcsa (423)
Zolcsa Creative Commons License 2002.06.05 0 0 423
Köszi, mostanra már a szerelő is megerősítette. Még egy kérdés: lehet kapni olasz szilentet 600, gyárit ill. spanyolt 2500 Ft-ért. Ennyivel jobb is a drágább?
Előzmény: GTI 16V (416)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.05 0 0 422
jogos a két pont, én is így gondoltam, csak nem ezt írtam :-) köszi
Előzmény: Banditoo (420)
ZIB Creative Commons License 2002.06.05 0 0 421
Sziasztok! Egy kis segítség kellene. Az autómnak van egy kis elektromos hibája (és hát az eddigi szerelők nem igazán tudtak hozzászólni érdemben, csak levették a lét, a hiba meg maradt :-((, ezért mielött elviszem a következő szakihoz körbe akarom járni a témát. Az első kérdésem az, hogy van egy Siemens elektronokám amiről szeretném megtudni, hogy pontosan mit is csinál. A dobozon a következő számok láthatók:
SME 5WK4678
PA6-GF30
G750-475E
1H0953-257-BB

Segítségeteket előre is köszi!

Banditoo Creative Commons License 2002.06.05 0 0 420
Tudomásom szerint a 2es besorolásu kat. az a szabályozott, nekem is olyan van. Az 1es a szabályozatlan, a 0-ás meg a kata nélküli.

Írtátok,hogy a szilentek kopása zörgéshez vezet. HA azt érzem, hogy az első kerék egy 3 centi magas buckán átmenve is koppan, akkor fatalicskám van, vagy szilent kopott, vagy kinyikkant a gátló? Azt mondjuk most elviszem beméretni, de a kérdés azért még áll.

És ezúton szeretném még megköszönni az eddigi hozzászólásokat!

Előzmény: Ordas Farkas (403)
Pugfan Creative Commons License 2002.06.05 0 0 419
Militec, Prolong és többiek:
NEM szabad! A Prolong pl. kifejezetten _katonai_ felhasználásra készült: arra, hogyha meglövik a blokkot és elmegy az olaj, akkor is elvigye a tankot a szervízállomásra!
MIDEGY MILYEN ÁRON! Van tribológus ismerősöm, ő mondta hogy prolong után az olaj fémrészecske-tartalma jelentősen megnőtt - tehát az általános kopást erősíti, csak a helyit gátolja (annak árán, hogy sok fém lebeg az olajban).

Szóval hosszútávra tilos, versenyre, meg akkor, ha mindenképp olaj nélkül is célba akarsz jutni, akkor meg kell!

Pugfan Creative Commons License 2002.06.05 0 0 418
T. Nagyérdemű!
Tud valaki módot féltengely-csapágyak _erősebbre_ cserélésére? Mert nekem 50ekm után a 4-ből 3-at kellett cserélni!
Mondjuk a motor a gyári 205Nm helyett 274Nm-t teljesít, és a kupplung is levágja ezt 260Nm-re (kb), de ha kuplungot erősítek, akkor tutibiztos csapágyhalál lesz a vége.

Köszi, Pugfan

autotrannie Creative Commons License 2002.06.05 0 0 417
olaj az van benne az eloirt szinten, nekem is az volt az elso gondolatom. a kiegyenlito tartalya alatt is csak olyan olajparaszeruseg van, semmi komoly folyasnak nevezheto :(

udv, AT

Előzmény: BLASIUS (407)
GTI 16V Creative Commons License 2002.06.04 0 0 416
Zolcsa,

nagy valószinüséggel igen, ha gyáriak a szilentek akkor kb 150ezer elég nekik ezeken a jó utakon...

Előzmény: Zolcsa (409)
Jatis Creative Commons License 2002.06.04 0 0 415
Őket ismerem, hordunk nekik alkatrésznek kormányműveket. Biztos nem ők csinálták neki.
Előzmény: BLASIUS (414)
BLASIUS Creative Commons License 2002.06.04 0 0 414
Én ott voltam! Nagyon korrektnek tűntek.
Előzmény: Jatis (413)
Jatis Creative Commons License 2002.06.04 0 0 413
Nem tudom ez melyik volt, de a soroksári az jó!! Úgy tudom ők adnak 2 év garit.
Előzmény: BLASIUS (412)
BLASIUS Creative Commons License 2002.06.04 0 0 412
Remélem, ez nem ugyanaz a szervíz, ahol én voltam.:-(
Előzmény: Jatis (411)
Jatis Creative Commons License 2002.06.04 0 0 411
Azt mondták biztos babrált valamit!
Előzmény: BLASIUS (410)
BLASIUS Creative Commons License 2002.06.04 0 0 410
És garancia nem volt rá? Én kétéves jótállást kaptam a szervóra.
Előzmény: Jatis (408)
Zolcsa Creative Commons License 2002.06.04 0 0 409
Sziasztok!

Az autó Ford Scorpio (90-es), a kérdésem pedig a következő:

Az első kerekeket álló helyzetben lehet kicsit (pár mm-t) előre-hátra mozgatni, és menet közben is olyan, ha beleszalad az autó egy nagyobb egyenetlenségbe, mintha valami ki lenne kopva. A kormány holtjátékával semmi gond, ezért gondolom, hogy "csak" a szilentek lehetnek kikopva. Más vélemény?

Köszi, Zolcsa

Jatis Creative Commons License 2002.06.04 0 0 408
Ha USA Ford akkor ez "normális" haverom felújítatta és 1 hónap múlva ugyanolyan lett.
Előzmény: BLASIUS (407)
BLASIUS Creative Commons License 2002.06.04 0 0 407
Van szervóhatás? Lehet, hogy kevesebb benne az olaj, nézd meg. Nekem is volt hasonló problémám. Ez esetben tudok egy jó szervízt, ahol megcsinálják.
Előzmény: autotrannie (406)
autotrannie Creative Commons License 2002.06.04 0 0 406
Jo estet

tudnatok nekem tippeket mondani, hogy mi ment szet a kormanyszervomban?
az egyeduli tunet, hogy mar a legkisebb kormanymozdulatnal is el kezd zummogni, menet kozben, vagy allohelyzetben, teljesen mindegy.

??

szerintetek csak fellevegosodott, vagy a pumpa adta talan meg magat?

elore is koszonettel: AT

Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.04 0 0 405
hát mondjuk valószínűleg ez lesz, ismerősnál zöldkártyáztatás.......

de akkor is, milyen hülyeség már ez.....

mondjuk 25000-ért van külön dob,. de akkor is meg kell bontani a kipufogó rendszert....

Előzmény: Zoldalma (404)
Zoldalma Creative Commons License 2002.06.04 0 0 404
Azt még akár be is lehet építeni. Persze vszg. anélkül is elintézhető "speciális" zöldkártyáztatással :-( mert visszaminősíteni nem lehet kat. nélkülire.
Előzmény: Ordas Farkas (403)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.04 0 0 403
nem, ebben a 2-es besorolású, tehát legalapabb katalizátor van, ez a szabályozatlan vagy mi ( az egyes kategóriga az az hogy nincs is) de mint kiderült, csak a papír szerint.
Előzmény: Zoldalma (402)
Zoldalma Creative Commons License 2002.06.04 0 0 402
Katalizátor hiánya a zöldkártyánál jelentkezik, nem tudod hozni azokat az értékeket, amiket kellene. Nekem is hasonló gondom volt, vmelyik "lelkiismeretes" előző tulaj kiüttette a katalizátort, így aztán a zöldkártya mellé még egy katalizátort is be kellett szerelni.

Ha szabályozott kat. van a forgalmiban, de a motorvezérlés nincs felkészítve a lambda-szonda jelének fogadására, akkor az egy érdekes helyzet...

Előzmény: Ordas Farkas (401)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.04 0 0 401
na ilyet már.... :-)

mondom a szerelőnek, hogy szerintem nem kellene kicserélni az y-t a középső dob előtt ( kipufogó) merthogy a katalizátor miatt speciális ötvözetből készült, és az utángyártott meg csak szimpla cső, a katalizátor miatti nagy hőtől rögtön elfáradna.

Szerelő röhög, majd mondja, hogy ebben a kocsiban nincs katalizátor. Mondom olyan nincs, itt van a forgalmiban is... erre megmutatta az autóban, és tényleg nincs benne. Sőt a metro-t soha nem is gyártották katalysátorral, a kézikönyvben sem esik szó róla, interneten se találtam, hogy lenne.

Akkor ez hogy is van? ki intézte el, hogy legyen a forgalmiban, és hogyan műszakiztatták le, ha nincs benne, csak papíron?

:-)))))) mindegy, a súlyadó 3500 egy évre

Trebitsch Creative Commons License 2002.06.03 0 0 400
Nincs mit, szívesen.
Lehet ám, hogy csak a féktárcsa porvédője repedt el, vagy valami hasonló apró marhaság.
De nem valószínű. Nézesd meg! Annyit meg kell hogy érjen, hogy nem lesz egy kerékkel kevesebbed menet közben... :)
Előzmény: bopat (399)
bopat Creative Commons License 2002.06.03 0 0 399
Nagyon köszönöm a segitségedet.
Előzmény: Trebitsch (398)
Trebitsch Creative Commons License 2002.06.03 0 0 398
Létezik bizony, leginkább gömbfej lehet, ilyen tünetek mellett. Legvalószínűbb a lengőkar, aztán a kormányösszekötő külső.
1 óránál kevesebb cserélni akármelyiket, és 6-8 ezer forint az alkatrész. (Octviát nem tudom fejből, VW árat mondom.)

60 ezer kilométer után? Persze hogy lehet, ezeken a jó magyar utakon.

Előzmény: bopat (397)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!