Ki es mennyiert vallalna, hogy egy par centis ivet kivag a kipuffom elejebol, amit az elozo tulaj odavagott egy fekvorendorhoz es behorpadt. Kerdes, hogy mennyi munkaval lehet oda ismet berakni valamit, ami csonek latszik :) Ja itt meg persze 2 csonkrol van szo. Mennyire lesz tartos a mutet eredmenye?
Hi! Van 1 Traban 1.1-es járgárnyom, amin hosszabb út során (min 10km) néha egy bizonyos fordulatszámon bevillanik az olajnyomás lámpám.
Az esetek 75%-ában bevillanik hozzá a második h?mérséklet jelz? ledem is. Olajam, vizem nem fogy, a motor jól megy.
Cseréltem 3-szor olajat, hajtókarcspágyat, olaj és vízgombákat, keverékele?melegít? relét stb.
Ha valakinek van valami ötlete kiváncsian várom.
Pont ezért kérdeztem, anno a 2 hónapos Swiften cserélni akarták a hátsót, mikor mérettem. Azért 3 évesen még levizsgázott vele, azóta is fut, közel 100E van benne.
Most meg magyarázkodik a pasi, hogy biztos nem kalkulálta bele, hogy sokkal nehezebb a hátulja a hajtás miatt.
:-)
Alváz- és üregvédő Hegyi Sándor 294 3494 Bp. XVIII. ker. Vajda jános u. 10.
Tapasztalat:(www.mlre.hu)
"5 napig volt ott a 90-es Defi,
-egy nap míg leszedi az összes fellépőt, külső alumínium borításokat, stb.
-egy nap, amíg csak mossa, illete áztatja, mert a Defiben olyan zárt
szelvények, eldugott helyek vannak, amit normál alsó mosásban nem érnek el,
-egy nap amíg fújja,német anyaggal dolgozik, ugyanazzzal, amaivel a
Volvókat is fújják,
-egy nap a száradás,
-egy nap a leszedett cuccok visszaszerelése.
Ára: 55.000,- brutto Ft, korrekt számlával.
Az autó szép lett, alapos és jó munkát végzett, nyáron kell kontrollra
jelenkeznem, ha be kell, akkor bejavít. "
Én még nem voltam nála személyesen, de idén nyáron tervezem.
Miért van, hogy erősebb fékezésnél mintha nem egyformán bólintana az autó két oldala? Főleg akkor érződik, ha van egy kis (olyan 70-80 %)terhelés is az autóban.
Félre nem húz fékezésnél (sem)...
Olvastam egy szaklapban, hogy nagyon alacsonyan van a szivattyú és járdára álláskor könnyen letörik belőle valami. Lehet, hogy ez a baj? A szimmering ilyen ripsz-ropsz nem szokta elengedni magát !
Kösz a gyors választ.Szerintem a legolcsóbb utángyártott van rajta.Asszem megpróbálom leverni a garanciát a szervizen.
Más nem válthatja ki ezt a jelenséget?
Szóval azt mondod hogy ha hidegen feltöltöd a min-max közé, akkor abból kinyom annyit melegen, hogyha ismét kihűl akkor alig van valami a tartály alján?
Amúgy meg nem melegszik, minden normális stb?
Akkor ezek szerint neki annyi víz kell...
Akkor semmi gond nem?:)
SKODA OCTAVIA Autóm utolsó napján megadta magát a szervó.
Útközben Balatonról lassanként éreztem hogy a kormány nehezebben forog és amikor megálltam láttam a folyadékot kifolyni a bal első keréknél. Utántöltöttem de ugyanúgy kifolyt.
Mennyibe fog ez fájni? Mi romlott el valami cső vagy valami komolyabb?
Az autó 2,5 éves csak, és azt kérdezném hogy ez normális vagy van valami garancia erre?
Féktárcsa ütését egyszerű megnézni, egy mérőórát odateszel a tárcsához és megnézed mennyit üt! Max 0.15mm de azért ez 0.05-on belül szokott lenni!
Üthet az új tárcsa is, bár ez elég ritka de előfordul, milyen gyártmányú amúgy az a tárcsa? A másik ami szokott lenni, hogy cserénél alatta hagynak valami szennyet és az miatt üt, de volt már hogy a tárcsán nem volt akkora letörés mint a gyárin és azért nem ült fel a helyére...
De ha nem akarsz sokat füzetni a semmiért akkor ne márkaszervízbe vidd!:)
A prolémám a következő:
Fékezéskor /minél nagyobb sebességről fékezek, annál inkább/ az autón erős vibráció érezhető /PEUGEOT 605/, és a kormány is beráz.
A féktárcsák újak, az elsőkben kb 5000Km, a hátsókban 1000 ha van.Vetemedésre, a fékrtárcsa ütésére gyanakszom, de bármilyen más ötletre vevő vagyok.Lehetséges, hogy egy új tárcsa ilyen?Tudják ezt mérni valahol?
Tud valaki esetleg ajánlani olyan műhelyt, ahol
le is szedik ill. fel is szabályozzák a tárcsákat
max 1 nap alatt?És persze korrekt áron.
Segítségeteket előre is köszönöm.
uraim, kerdesem van: normalis-e a hutorendszer kovetkezo mukodese: adott a hideg auto, 2 napja be se inditottam, alatta 0 folt. hutoviz-kiegyenlito tartalyban semmi sincs, csak a legaljan nagyon pici fagyallo, alig latszik. autoval megyek 10 percet, hutoviz min es max kozott frankon van mar, hutes tokeletesen megy. megallok, lehul, ujra semmi a tartalyban. normalis? (ha hidegen feltoltom, kovetkezo menet utan ujra a kezdoallapot lesz)
Vajon ilyesmi kapható kishazánkban, s ha igen, mennyiért? Igazából az RS232 kimenet, és a PC-hez kapcsolás lehetősége az érdekes számomra. Az eredeti árát, 30 fontot még ki is fizetném érte.
Passz, ezt az átrakás dolgot nem tudom. Opelekből csak nagy vonalakban vagyok képben.
De a zsírzás meg az olajcsere csodákat művel ám, lehet hogy utána ez is pont olyan lesz. :)
Hát igen. Bár a régebbi kadettben egész tűrhető volt, ez az egy dolog sajnálok belőle, meg a gte kormány. Kár hogy nem rakattam át:) Tényleg egy 1,6 os kocka 5 sebességes váltóját át lehetett volna tenni egy 1.2-es csepp kadettbe? Vagy azért ez nem annyira lego?:)
Hát akkor gond egy darab se. Olajcsere, zsírzás... Bár az Opel váltók azért nem arról híresek, hogy egy élmény kapcsolgatni. Inkább mintha sűrű bablevest kavargatnál egy nagy fakanállal...
Recsegni nem szokott, mikor visszakapcsolsz?
Ha igen, akkor szinkrongyűrű (ha a kuplung jó).
Ha nem recseg, akkor cserélj olajat a váltóban, és ellenőrizd a rudazatot, meg adjál neki kis zsírt mindenhova. Kadettban jó bonyolult módon csinálták a váltórudazatot, egy rahedli gömbfej meg csukló van benne, akármelyik összerohadhatott kicsit.