Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Pugfan Creative Commons License 2003.04.28 0 0 1996
Gyak. bárki, aki ismeri, hol kell megfogni a flexet és a hegeszt?t (psa.sysconfig.hu)
vagy capri-3 kolléga az Autótuning rowvatban ( ? profi)

Pugfan

Előzmény: Saughassy (1995)
Saughassy Creative Commons License 2003.04.28 0 0 1995
Sziasztok!

Ki es mennyiert vallalna, hogy egy par centis ivet kivag a kipuffom elejebol, amit az elozo tulaj odavagott egy fekvorendorhoz es behorpadt. Kerdes, hogy mennyi munkaval lehet oda ismet berakni valamit, ami csonek latszik :) Ja itt meg persze 2 csonkrol van szo. Mennyire lesz tartos a mutet eredmenye?

lukit Creative Commons License 2003.04.28 0 0 1994
igen, igen, igen.:) csak fostam h vmi 30 fokos dugoban araszolgatasnal megadja magat.
Előzmény: lada002 (1978)
gekor Creative Commons License 2003.04.28 0 0 1993
Hi! Van 1 Traban 1.1-es járgárnyom, amin hosszabb út során (min 10km) néha egy bizonyos fordulatszámon bevillanik az olajnyomás lámpám.
Az esetek 75%-ában bevillanik hozzá a második h?mérséklet jelz? ledem is. Olajam, vizem nem fogy, a motor jól megy.
Cseréltem 3-szor olajat, hajtókarcspágyat, olaj és vízgombákat, keverékele?melegít? relét stb.
Ha valakinek van valami ötlete kiváncsian várom.
atompyka Creative Commons License 2003.04.28 0 0 1992
Pont ezért kérdeztem, anno a 2 hónapos Swiften cserélni akarták a hátsót, mikor mérettem. Azért 3 évesen még levizsgázott vele, azóta is fut, közel 100E van benne.
Most meg magyarázkodik a pasi, hogy biztos nem kalkulálta bele, hogy sokkal nehezebb a hátulja a hajtás miatt.
:-)
Előzmény: elf (1991)
elf Creative Commons License 2003.04.28 0 0 1991
Hááááát.
Aszondják nem túl egzakt dolog ez a mérés, de én úgy tudom olyan 50.
Előzmény: atompyka (1988)
elf Creative Commons License 2003.04.28 0 0 1990
Zolcsa: nekem őt ajánlották:

Alváz- és üregvédő Hegyi Sándor 294 3494 Bp. XVIII. ker. Vajda jános u. 10.

Tapasztalat:(www.mlre.hu)
"5 napig volt ott a 90-es Defi,
-egy nap míg leszedi az összes fellépőt, külső alumínium borításokat, stb.
-egy nap, amíg csak mossa, illete áztatja, mert a Defiben olyan zárt
szelvények, eldugott helyek vannak, amit normál alsó mosásban nem érnek el,
-egy nap amíg fújja,német anyaggal dolgozik, ugyanazzzal, amaivel a
Volvókat is fújják,
-egy nap a száradás,
-egy nap a leszedett cuccok visszaszerelése.
Ára: 55.000,- brutto Ft, korrekt számlával.
Az autó szép lett, alapos és jó munkát végzett, nyáron kell kontrollra
jelenkeznem, ha be kell, akkor bejavít. "

Én még nem voltam nála személyesen, de idén nyáron tervezem.

Előzmény: Zolcsa (1932)
elf Creative Commons License 2003.04.28 0 0 1989
Biztos azok a görögyös pesti utak. :))
Előzmény: atompyka (1986)
atompyka Creative Commons License 2003.04.28 0 0 1988
Hány %-tól cserés?
Előzmény: elf (1985)
elf Creative Commons License 2003.04.28 0 0 1987
Zoldalma:
Jaja én látam ilyet a Praktikerben a Lurdy háznál az emeleten. Valami tizenezer ft volt.
Előzmény: Zoldalma (1973)
atompyka Creative Commons License 2003.04.28 0 0 1986
Elf:
Thx!
Bár nem értem, mitől ment volna tönkre...
:-)
Előzmény: elf (1985)
elf Creative Commons License 2003.04.28 0 0 1985
atom: Én lengéscsillapítóra tippelnék. Méresd ki.
Előzmény: atompyka (1984)
atompyka Creative Commons License 2003.04.27 0 0 1984
Ja, ha számít: a futó merev híd + tekercsrugó.
Előzmény: atompyka (1983)
atompyka Creative Commons License 2003.04.27 0 0 1983
Miért van, hogy erősebb fékezésnél mintha nem egyformán bólintana az autó két oldala? Főleg akkor érződik, ha van egy kis (olyan 70-80 %)terhelés is az autóban.
Félre nem húz fékezésnél (sem)...
C20NE Creative Commons License 2003.04.27 0 0 1982
bopat

Olvastam egy szaklapban, hogy nagyon alacsonyan van a szivattyú és járdára álláskor könnyen letörik belőle valami. Lehet, hogy ez a baj? A szimmering ilyen ripsz-ropsz nem szokta elengedni magát !

Zoli

Előzmény: bopat (1977)
lada002 Creative Commons License 2003.04.27 0 0 1981
Én is a féktárcsánál kezdeném, ha az nem üt akkor lehet mást keresni, de ha meg tudnád mérni és nem jó, akkor vissza kell menni abba a szervízbe!
Előzmény: jkutya (1979)
atompyka Creative Commons License 2003.04.27 0 0 1980
'Stét!

A Felszabadulás útja (ami a Pólus előtt megy) XVI. ker. felöli végén, a "háromszögben" van egy szimmering-gyártó.

Előzmény: Trebitsch (1958)
jkutya Creative Commons License 2003.04.27 0 0 1979
Kösz a gyors választ.Szerintem a legolcsóbb utángyártott van rajta.Asszem megpróbálom leverni a garanciát a szervizen.
Más nem válthatja ki ezt a jelenséget?
Előzmény: lada002 (1976)
lada002 Creative Commons License 2003.04.27 0 0 1978
Hello!

Szóval azt mondod hogy ha hidegen feltöltöd a min-max közé, akkor abból kinyom annyit melegen, hogyha ismét kihűl akkor alig van valami a tartály alján?
Amúgy meg nem melegszik, minden normális stb?
Akkor ezek szerint neki annyi víz kell...
Akkor semmi gond nem?:)

Előzmény: lukit (1974)
bopat Creative Commons License 2003.04.27 0 0 1977
SKODA OCTAVIA Autóm utolsó napján megadta magát a szervó.
Útközben Balatonról lassanként éreztem hogy a kormány nehezebben forog és amikor megálltam láttam a folyadékot kifolyni a bal első keréknél. Utántöltöttem de ugyanúgy kifolyt.
Mennyibe fog ez fájni? Mi romlott el valami cső vagy valami komolyabb?
Az autó 2,5 éves csak, és azt kérdezném hogy ez normális vagy van valami garancia erre?

lada002 Creative Commons License 2003.04.27 0 0 1976
Hello!

Féktárcsa ütését egyszerű megnézni, egy mérőórát odateszel a tárcsához és megnézed mennyit üt! Max 0.15mm de azért ez 0.05-on belül szokott lenni!
Üthet az új tárcsa is, bár ez elég ritka de előfordul, milyen gyártmányú amúgy az a tárcsa? A másik ami szokott lenni, hogy cserénél alatta hagynak valami szennyet és az miatt üt, de volt már hogy a tárcsán nem volt akkora letörés mint a gyárin és azért nem ült fel a helyére...
De ha nem akarsz sokat füzetni a semmiért akkor ne márkaszervízbe vidd!:)

Üdv: Laci

Előzmény: jkutya (1975)
jkutya Creative Commons License 2003.04.27 0 0 1975
Sziasztok!

A prolémám a következő:
Fékezéskor /minél nagyobb sebességről fékezek, annál inkább/ az autón erős vibráció érezhető /PEUGEOT 605/, és a kormány is beráz.
A féktárcsák újak, az elsőkben kb 5000Km, a hátsókban 1000 ha van.Vetemedésre, a fékrtárcsa ütésére gyanakszom, de bármilyen más ötletre vevő vagyok.Lehetséges, hogy egy új tárcsa ilyen?Tudják ezt mérni valahol?
Tud valaki esetleg ajánlani olyan műhelyt, ahol
le is szedik ill. fel is szabályozzák a tárcsákat
max 1 nap alatt?És persze korrekt áron.
Segítségeteket előre is köszönöm.

lukit Creative Commons License 2003.04.27 0 0 1974
uraim, kerdesem van: normalis-e a hutorendszer kovetkezo mukodese: adott a hideg auto, 2 napja be se inditottam, alatta 0 folt. hutoviz-kiegyenlito tartalyban semmi sincs, csak a legaljan nagyon pici fagyallo, alig latszik. autoval megyek 10 percet, hutoviz min es max kozott frankon van mar, hutes tokeletesen megy. megallok, lehul, ujra semmi a tartalyban. normalis? (ha hidegen feltoltom, kovetkezo menet utan ujra a kezdoallapot lesz)
Zoldalma Creative Commons License 2003.04.27 0 0 1973
Vajon ilyesmi kapható kishazánkban, s ha igen, mennyiért? Igazából az RS232 kimenet, és a PC-hez kapcsolás lehetősége az érdekes számomra. Az eredeti árát, 30 fontot még ki is fizetném érte.
laca5 Creative Commons License 2003.04.23 0 0 1972
Sziasztok!
Ősszel az ujpesti Autóklubnál megmérték a gátlókat százalékra, a gépet nem hiszem hogy leszerelték azóta.
Trebitsch Creative Commons License 2003.04.23 0 0 1971
Passz, ezt az átrakás dolgot nem tudom. Opelekből csak nagy vonalakban vagyok képben.
De a zsírzás meg az olajcsere csodákat művel ám, lehet hogy utána ez is pont olyan lesz. :)
Előzmény: lakos (1970)
lakos Creative Commons License 2003.04.23 0 0 1970
Hát igen. Bár a régebbi kadettben egész tűrhető volt, ez az egy dolog sajnálok belőle, meg a gte kormány. Kár hogy nem rakattam át:) Tényleg egy 1,6 os kocka 5 sebességes váltóját át lehetett volna tenni egy 1.2-es csepp kadettbe? Vagy azért ez nem annyira lego?:)
Előzmény: Trebitsch (1969)
Trebitsch Creative Commons License 2003.04.23 0 0 1969
Hát akkor gond egy darab se. Olajcsere, zsírzás... Bár az Opel váltók azért nem arról híresek, hogy egy élmény kapcsolgatni. Inkább mintha sűrű bablevest kavargatnál egy nagy fakanállal...
Előzmény: lakos (1968)
lakos Creative Commons License 2003.04.23 0 0 1968
Nem recseg semmi. Csak legtöbbször marha nehezen veszi be, nagyritkán meg szinte magától beugrik a helyére.
Előzmény: Trebitsch (1967)
Trebitsch Creative Commons License 2003.04.23 0 0 1967
Recsegni nem szokott, mikor visszakapcsolsz?
Ha igen, akkor szinkrongyűrű (ha a kuplung jó).
Ha nem recseg, akkor cserélj olajat a váltóban, és ellenőrizd a rudazatot, meg adjál neki kis zsírt mindenhova. Kadettban jó bonyolult módon csinálták a váltórudazatot, egy rahedli gömbfej meg csukló van benne, akármelyik összerohadhatott kicsit.
Előzmény: lakos (1966)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!