Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

QuadCam Creative Commons License 2001.03.19 0 0 66
Zézé: Nem csak az áruk különbözik. Van amiből érdemes (jobbfajta) utángyártottat venni, van amiből tilos. Utángyártotthoz sok szerencse kell, lehet akár a gyárival egyenértékű is.
Előzmény: Zézé (65)
Zézé Creative Commons License 2001.03.19 0 0 65
Haho!

Mondja mar meg valaki, valoban olyan oriasi kulonbseg van az utangyartott, illetoleg az eredeti auto alkatreszek kozott? Vagy csak az aruk kulonbozik?

X Szervizben azt, mondtak, hogy csak az aruk kulobozik, mas nem. Valoban igy van?

Kosz
Z

Spider007 Creative Commons License 2000.11.02 0 0 63
Slobo,

Nekem egy ugyanilyen astrám van és nekem is csinálta ezt, de a hiba azzal kiegészült, hogy reggelenként nehezen indult (5-10s indítózás) valamint az alapjárati fordulatszám az elejeén enm ekart beállni és hullámzott. A szervízben szt mondták, hogy a sok városi használattól elkoszosodott a kipufogógáz visszavazatő (AGR) szelep. Ezt megtakarítoták és rendbejött minden. Ugyanakkor azt is ajánlották hogy időnként tegyek STP szeleptisztítót a benzinbe és hajtsam meg a kicsikét amit szól. Főleg télen mert akkor sokat megy hidegen és jobban lerakódik a kosz. Azóta azonban átszereltettem gázosra és minden égéstér koszosságból adódó probléma megszünt, nincs füstölő kémény gyorsításkor, a kipufogógászt szinte be lehet lélegezni. De szrintem jobban teszed ha te magad olvasod ki a hibakódot aztán döntesz hogy hova kell nyúlni, mert lehet hogy a szrvízek csak ráérzésre dolgoznak, vagy le akarnak venni.

Előzmény: nickkel (52)
C20NE Creative Commons License 2000.11.01 0 0 62
Ha tekerem a kormányt nekem is nyikorog, de álló helyzetben is. Én is a toronycsapágyra gyanakszom, mert gömbfej szerintem nem ad ilyen hangot. Szerintetek ?

Üdv.: Zoli

Előzmény: Clarvoyant (61)
Clarvoyant Creative Commons License 2000.10.31 0 0 61
Ez az alapjaratszabalyzo nem jo hir nekem, mert nekem ugyanilyen bajom volt.Vettem egy bontottat , mert nem tudta, hogy javithato...
Az en feltengelyem is kopog ha eltekerem a kormanyt.Neah menet kozben is lehet hallani, csak nem kopogast, hanem nyikorgast.
Lehet a tornycsapagy lesz a hibas, mert a feltengely fel van ujitva.
Slobo Creative Commons License 2000.10.31 0 0 60
gyere a papához!

Sándor Elek, Bokor utca 81. 72/331-470

C20NE Creative Commons License 2000.10.30 0 0 59
Nickkel

A pillangó szelep előtt ahol a szelepfedélről jövő cső becsatlakozik a szívócsőbe onnan indul egy gumicső , ami egy hengeres aluminiumszerkentyűbe megy. A szerkentyűből egy rövid darabka megy vissza a pillangószelep mögé valahova a fémtestbe vissza. Valamint megy rá egy álltalában 2 pólusú csatlakozó. A felvezetett kartergáztól eltrutymósodik az alapjáratállító , ami nem más mint ez a hengeres vacak. Szedd ki dugd be az egyik nyílást parafadugóval, a másikba önts benzin/petróleum/mosóbenzin...bármelyik jó. (én hígítót használtam de az necces !!!)
Addig áztasd amíg tisztán nem folyik ki az oldószer. Majd a két csövön belesve ha még látsz lerakódást benzines fülpucolóval vakard le. A végén egy kis WD40 - et fröcskölj a mozgó részekre , tedd vissza s valószínűleg jó lesz az alapjáratod.

Üdv.: Zoli

Előzmény: nickkel (57)
nickkel Creative Commons License 2000.10.30 0 0 58
Hi,
Ha csontra kitekered a kormányt és döccen az autó v. koppanó hangot hallasz, az könnyen lehet toronycsapágy. Nekem ugyanez a probléma volt a kocsimmal, és a csere után a jelenség teljesen elmúlt. Egyébként ha a toronycsapágy nem jó, azt menet közben is kell hallanod, amikor viszonylag sima úton kopogó hangot hallasz elölről.
üdv
Nickkel
nickkel Creative Commons License 2000.10.30 0 0 57
C20NE,
A motorszámom PM051240, és ahogy írtad Bosch Motronic befecskendező van benne. Legalábbis nagy valószínűséggel. Ha lehet írd körül merrefele találom azt a kis motort.. Nagyon köszönöm.
Thanx
Nickkel
C20NE Creative Commons License 2000.10.30 0 0 56
Nickkel

Ahhoz pontosan kéne, hogy megadd a motorkódod / Injektor típusát. A motorszámod első 4 betűjét küldd el ha nem tudod és utánnanézek.

Előzmény: nickkel (52)
PeterX Creative Commons License 2000.10.30 0 0 55
Hali!

Azért evvel a csukló témával óvatosan, a külső kerül 10-20e közötti összegbe, de nekem pechemre a belső ment szét, ami sajna 55e volt. Javítani nem lehetett, teljesen atomjaira esett szét.

Kopogás még lehet gömbfej is esetleg, szerintem. Érzésem szerint ha a toronycsapágy tropa akkor még nem kopog kitekert kormánynál a cucc, max. leszakad az ember keze tekerés közben ha nem szervós.

PeterX

Bendegoose Creative Commons License 2000.10.30 0 0 54
Sziasztok!

Nemrég vettem egy elég jó állapotban lévő NagyPolszkit. Most már csak egy gondos doktorbácsi kéne neki, akihez vihetem, ha véres a torka. Tudtok ilyet Bp-en, aki nem nagyon drága, megbízható, és foglalkozik ezzel a nem túl gyakori típussal?

Köszi

Bende

Slobo Creative Commons License 2000.10.29 0 0 53
Hahó!

Segítségre lenne szükségem. Nem rég vettem egy 96-os Opel Astrát ( 1.6 16V ). Van a műszerfalon az a bizonyos sárga diagnosztikai lámpa, amely 5-15 km-rel az elindulás után kigyullad, a motor újraindítása után újra kezdődik az egész, egyébként az autó kifogástalan menetteljesítményt nyújt, nem is fogyaszt extrém sokat.
Eddig semmi érdekes nincs a történetben, csak én naívan elvittem a járművet a legközelebbi Opel márkaszervízbe ezzel a tünettel. Először valami EGR(?) szelepet tisztítottak, majd kicseréltették velem a lambda-szondát. Ezel után természetesen továbbra is bejelez a lámpa. A számítógép szerint továbbra is az EGR szeleppel van valami gond. Azóta két hetet(!) dolgoztak rajta a fiúk a márkaszervízben ( 3 EGR szelep csere, kábeláthidalások, mindenféle tisztítás, központi vezérlőegységű(!) csere ), de nem bírták behatárolni a problémát. Azt sem tudják megmondani, hogy tényleg rossz valami, vagy csak a mérőrendszerben van valami hiba.

Ha esetleg van valami ötletetek, kérem, ne titkoljátok el!

nickkel Creative Commons License 2000.10.29 0 0 52
C20NE,

Kösz az infót. Körül tudnád írni, hogy nagyjából hol találom azt a motort? Magában az injektorban elképzelhetetlen szennyeződés?
Kösz a segítséget:)
Nickkel

C20NE Creative Commons License 2000.10.28 0 0 51
KGst

Nekem egy Nissan Bluebird csinálta ugyanezt. A gyári féltengely darabja 130 000 Ft (duna interservice) és kb 30 000 Ft -ból szereléssel együtt megvolt a felújítás.

Előzmény: KGst (46)
C20NE Creative Commons License 2000.10.28 0 0 50
Nickkel

Attúl függ, milyen a befecskendező. Az Audiba Bosch Motronic lehet. Az alapjáratot egy motor állítja, ami a folytószelep megkerülésével levegőt ad a motornak. Ha ez beragad az általad leírt jelenséget tapasztalod. Szedd ki és valami benzin vagy más oldószerrel mosd ki.

Üdv.

Előzmény: nickkel (49)
nickkel Creative Commons License 2000.10.25 0 0 49
Sziasztok!!

Lenne egy kérdésem: Audi 80-as, 89-es évjárat, 1.8-as injektoros. Hidegben amikor sebességet váltok, 2000-2500-ról visszaesik a fordulat 500-600-ra. Emiatt induláskor rángat az autó. Másik jelenség: Ötösben nagyobb sebességnél, ha kirakom üresbe az autót 500-1000 méteren belül lefullad. Mitől lehet ez? Injektor hiba? Ha igen kell-e cserélni az egészet, vagy lehet-e javítani? Tudtok-e megbízható injektor szerelőt, aki nem csak a pénzt akarja legombolni rólam? Vagy esetleg volt-e valakinek hasonló tapasztalata az autóján, és mi volt a hiba?
Előre is köszönöm ..
Nickkel

Macimedve Creative Commons License 2000.10.25 0 0 48
Egy csukló korrekt felújítása 7 és 10 ezer között szokott lenni. Bizonyos autóknál nem is éri meg felújíttatni, mert pl. a VW csuklója GLO gyártmányban olyan 11 ezer. Ez nem is a lgegagyibb, elvileg gyári beszállító. Lehet olcsóbbat is kapni. A 11K-ban benne van a gumiharang, a zsír, a két bilincs a gömbfej csavarja és a tengelyanya is. Amit felújításkor külön kellene megvenni, kb. egy ezresért.
A Nissan árait nem tudom, az valszeg húzósabb, inkább megéri felújíttatni. Főleg, ha a csuklót nem lehet leszedni a féltengelyről. Gumiharang és egyebek mindenképpen cserére javasolt. Nehogy két hét múlva a szakadt gumiharang miatt kelljen szétszedni az autót ugyanott. Mocskos egy munka, jobb egy kosszal elintézni.
Mindenképpen célszerű egyszerre mind a két oldalt megcsinálni.

Mint tcaoe írta, lehet toronycsapágy is, bár nem hiszem. Ha a csapágy rossz, és lehet külön kapni, akkor ez 1-2 ezerből megúszható. De inkább a csapágyat tartó gumi szokott meghalni, a csapággyal együtt, az drágább dolog, azt többnyire a csapággyal együtt lehet kapni. Európai autóknál 5-6 ezer körül.

Előzmény: KGst (46)
tcaoe Creative Commons License 2000.10.25 0 0 47
Az. Cserelni, vagy felujitani lehet. Ha lehet csak a csuklot cserelni, akkor nem olyan sok. Bar a nissannal nem tudom. De lehet meg toronycsapagy is, ami sokkal olcsobb.
Előzmény: KGst (46)
KGst Creative Commons License 2000.10.25 0 0 46
Sziasztok!

Kérdésem a következő:

Kitekert kormánnyal történő induláskor kopogó hang hallatszik az autó elejéről.
Elsőkerék-meghajtású Nissan Cherry-ről van szó.
Mi lehet a hiba? Féltengely-csukló? Vagy micsoda?
Mennyibe kerül ennek a javítása? Kábé?

Köszi az építő jellegű válaszokat!

mcwatt Creative Commons License 2000.10.20 0 0 45
Hali TBIRD!
Német bontó a megodás.Wiener Neustadtban is van
amcsi bontó.
Mcwatt
Előzmény: T-bird Joc (44)
T-bird Joc Creative Commons License 2000.10.20 0 0 44
Hy, mcwatt!
Hát, azt hiszem ez nem a legjobb hír (már az anyagi oldalát tekintve), de köszönöm.
Előzmény: mcwatt (43)
mcwatt Creative Commons License 2000.10.19 0 0 43
Hi,Tbird!
az ABS Szivattyú és a vezérlőszelep és a főfékhenger van egybeintegrálva.Komplett csere lehetséges a biztonsági követelmények miatt.
Mwatt
Előzmény: T-bird Joc (42)
T-bird Joc Creative Commons License 2000.10.18 0 0 42
Help
'90-es 3.8 V6 Ford Thunderbird.
Az a kevés amerikaiautó-szervíz nagyot akar kaszálni (tisztelet a kivételnek), ezért keresek olyan szervízt ahol ezt a típust is elvállalják. (kellett nekem amerikai!)
SOS probléma: Jelez az ABS visszajelzô (komputer megnézve - jó), olajcseppek a fékpedálon (tômítés?), a fékpedál meg olyan kemény lett, hogy kisebb edzés megfogni az autót. A fôfékhenger együtt van az ABS-szel. 1szóval olyan kell, aki megcsinálja ezt, nekem.
nikkel Creative Commons License 2000.10.09 0 0 41
Hi Pampalini

Koszi a cimet, megnezem ...

Előzmény: pampalini (40)
pampalini Creative Commons License 2000.10.09 0 0 40
Bp. IV. ker Árpád út akármennyi... Kivan írva marha nagy betűkkel... "Autó-feték spray töltés"...
nikkel Creative Commons License 2000.10.09 0 0 39
Sziasztok

Segitseget szeretnek kerni valakitol ..
A kinom a kovetkezo, szuksegem lenne kb. 2 deci
festekre kofelverodesek kijavitasara. Tud e valaki
ajanlani valami muhelyt ahol szamitogepes szinkeveressel foglalkoznak es ilyen mennyiseget kikevernek ? A IV.ker elonyben.

Koszi

petroczi Creative Commons License 2000.10.04 0 0 38
Sziasztok!

Van egy 82-es Golf I L-em, melyben hivatalosan 1.5 motor volt, de a multban ki lett cserelve egy 1.6-ra. Ebbol kovetkezoen gond van a muszakival. No nem az eredetvizsgalat baj, hanem az, hogy tipusengedely kellene hozza, ami allitolag igen huzos osszeg. Tud valaki okos es olcso megoldast? A megoldas esetleg megegy motorcsere lenne vissza 1.5-re? Az igen maceras... Emellett a valtot le szeretnem cserelni 5 sebessegesre. Javaslatok?

Thanx & Ciao!

Előzmény: Andreas (37)
Andreas Creative Commons License 2000.09.30 0 0 37
Tegnap hoztam vissza a kocsimat a szervízből (83-as VW Polo 1.0, benzines, mechanikus gyújtás) ahova néhány apróság (?) miatt adtam le. Többek között azért, mert észrevettem hogy a benzinpumpa alja olajos és az 1. henger gyertyájának környékére is jutott belőle. A szervizben kicserélték az AC pumpát egy bontottra, de ez is ugyanúgy engedi magából az olajat. Lehet hogy nem a pumpát kellett volna cserélni? Okozhatja ezt a folyást más?
Ja ha ez számít valamit, az olajszint a nívópálca szerint a min. és max. jelzés között pont félig van.
Előre is kösz az ötleteket.
gyere a papához Creative Commons License 2000.05.05 0 0 36
Haho, sorstarsak! Tudna valaki ajanlani nekem Pecsett egy _korrekt_ (nem becsapos) autoszerelot (nem tul fiatal cocialista autohoz)? Tudom, nehez ugy...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!