Túlmelexik a motor, súlyosabb esetben föl is forr a víz; ha leveszed a hűtősapkát járó motornál (óvatosan!!!!), akkor látod, hogy folyamatosan jönnek a buborékok. Ha visszatszed a sapkát, akkor meg kőkeményre fölfújja a csöveket 1-2 perc alatt (feltételezve, hogy rendben van a hűtőrencer, és sehol se szivárog).
Tekerj neki egy kis benzinnyomást és próbáld ki ugy szép fokozatosan menj fel 10 fokonként , tehát igy tekerd ! De vigyázz mert ha túl tekerd , nem fog rángatni viszont a szonda nem tudja majd szabályozni alapjáraton a rendes keveréket .
Alapjarat kozeleben rangat a gep.
Gyertyakabeleket, gyertyakat,gyujtotrafot csereltem egy proba erejeig, de ugyan az. Injektort hogyan tudom tesztelni, hogy oke-e?
Vagy hogyan jelentkezik az injektorhiba?
Hogyan tudom letesztelni legegyszerubben a lambdaszondat, h. jo-e???
(Van egy harom, es egy negyvezetekesem. Gondolom normalisan bekotve kompatibilisek egymassal?!)
Illetve honnan tudom, hogy nem kap-e keveset?
Anno mikor szet volt szedve a hengerfejem csont feherek voltak a kipuf szelepek.
Allitolag keveset kapott azert.
Azota nem merem radugni, mert allandoan csont feherek a gyertyak, ha rajta van.
Illetve ha ra van dugva hidegben beindul, 2-3 sec utan leall a gep. Utana minden ok.
Mitol kaphat keveset egy injektoros gep?
Lambdatol egyszer.
Mas?
A szinkronizácio ugy müködik, hogy a surlodást felhasználva "összefékezi" a tengelyt és a fogaskereket. Ha ez a surlodási viszony megváltozik akkor nem müködik megfelelöen. Akkor recseg ha már szinte teljesen megszünt az eröhatás a két gyürü között.
Ez szinkrongyürü lesz!!
Nem ismerem a fordokat részletesen, de azt hiszem ellenörzö furat van a válto oldalán, ha a csavart kicsavarod meg kell csillnia az olajnak Tehát a furat szintjéig kell érjen a szint.
Szerintem cseréld le az olajat az elöirt minöségre és mennyiségre. Ha azután is jelentkezik a hiba akkor szinkrongyürü!
Csak ha gyorsan megyek ilyen!
5-ből 4 be meg 3 ba nem igazan megy, csak ha "megerőltetem".
Városban tökéletes.
Váltóban az olajat hogy lehet ellenőrizni?
Nincs véletlenül valakinek újabb ötlete az általam korábban említett óra-belső világítás problémára a VW Polóban? Megnéztem a generátorkábeleket meg a sarukat is, de egyik sem laza, bár az egyik földkábel kicsit ramaty állapotban van, elég szakadozott. A dolog annyit változott, hogy a belső világítás mostmár tényleg beadta a kulcsot, egyáltalán nem műkszik. Az óra változatlanul csak akkor működik, ha jár a motor, de legalább akkor működik (legalább tudom, mikor álltam meg a kocsival. Nincs vita a parkolóőrrel :o))) ).
Plusz adalék, hogy a minap észrevettem, hogy nem akaródzik a bal hátsó világításnak megébredni, de ez valszeg helyi kezelést igénylő probléma lehet, mert a búrát megkocogtatva felriadt :o)
Próbáltam kideríteni, vajon melyik vezeték szállítja a delejt az órához és kapcsolatban van-e a belső világítással, de a műszerfal külső burkolatát megbontva lefehérdetem a karvastagságú kábelkötegektől, aztán amilyen gyorsan csak tudtam, visszapakoltam a burkolatot...
Szóval ha van valakinek ötlete, hogyan lehet megoldani a problémát, az még csak véletlenül se kíméljen! :o)
Adott egy 91-es Escort, benzines.
Az a gond vele, hogy felkapcsolni szépnem könnyedén fel lehet, de a visszaváltásnál valahogy nem akarja venni a sebesseget.Teljesen le kell lassulni hogy a sebesseget bevegye.
Mitol lehet ez???
Csepelen, azt hiszem, a Rákóczi úton van a MODOK karburátorszervíz. Arról jókat mondanak. Fel kell hívni oket, csak egyeztetett idopontra érdemes odamenni. A telefonszámot még nem találtam meg. Régen a Lada Klub internetoldalán fenn volt (http://www.celtia.hu/ladaklub/), most nem érem el az oldalt.
Segítséget szeretnék kérni. Van egy '81-es V6-os 2000-es Taunusom. A minap elvittem zöldkártyázni. Az arc 10 percig szakértett egy csavarhúzóval, azóta 35-öt kajál a masina. szükségem lenne egy megbízható és tényleg hozzáértő, jól kipróbált karburátorosra Budapest környékén. Ha van olyan tippetek akire rábízhatom magam kérlrk írjatok. Előre is köszönöm.
Segítségeteket kérném! Mitől lehet az, hogy ha leállítom az autót, a kipufogó még füstölög vagy 5-10 percig. Van hogy jobban, vagy kevésébé, néha abbahgyja, majd újrakezdni. Elég hülyén néz ki, hogy leállítottam a motort, és még mindig füstölög a kipufogó. Mitől van ez? Mekkora baj?
/egyébként van 2 tippem, hogy mi lehet ez, majd leírom, ha körvonalazódik a probléma/.
az egyik nagy szívfájdalmam :), hogy az Astranak (G) rettenetesen nyikorognak a kilincsei. Van szerintetek rá mód megolajozni az ajtó szétszedése nélkül?