Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Clarvoyant Creative Commons License 2002.04.01 0 0 257
Igen, ezt ertem, de mivel lehet orvosolni?
A gyujtas az eloirt, gyertyakban van 2000 km, injektort ellenoriztek, CO-t allitottak.
Mi a helyzet a benzinnel?98-ashoz beallitott motor lehet, hogy 95-osbol ennyit nem tud elegetni, es csak a nem megfelelo oktanszamu uzemanyag okozza a magas HC-t?
Előzmény: capri-3 (253)
Trebitsch Creative Commons License 2002.04.01 0 0 256
Most nézem, porlasztó az nincs: ezesetben csöpögő injektor.
De egy másik beállítás-ellenőrzés semmiképp se haszontalan.
Előzmény: Trebitsch (255)
Trebitsch Creative Commons License 2002.04.01 0 0 255
A benzin az nem. Ami igen:
-rosszul beállított porlasztó/gyújtás
- túl magas a kartergáz, azaz kopott a motor, gyűrűk, szelepszárszimmering stb.

(A HC az gondolom CH akar lenni. Ezesetben elégetlen szénhidrogént, azaz akármiféle elégetlen kőolajszármazékot jelent. A HC az saccra hidrogéncianid, de ezt inkább vegyészek tudják... :)

Előzmény: Clarvoyant (252)
Mogorva Creative Commons License 2002.04.01 0 0 254
Teljesen igaza volt a karosszériásnak!! Lehet gányolgatni, de azt inkább odahaza csináld, mert akor nem őket szidod egy hónap múlva mikor ugyanolyan lesz. Ahol a fém oxidációs folyamata már megindult, ott egy vékony lemez esetén már nincs mit tenni. Annak annyi, csere... Főleg, hogy a karosszériaelemek rozsdásodása általában belülről indul, nem a fényezés felől. Azt még meg lehet próbálni, hogy kivágják a rohdó részt és pótolják, de ott meg a munkadíj lesz a jelzett összeg körül és az eredmény közel sem biztos.

Sajnos el kell fogadni, hogy manapság 25 ezer forint csak nekünk sok... :(

Ugfyanezzel fogsz találkozni majd, mikor te egy egyszerű fékbetét cserét szeretnél és a szaki közli, hogy mindez szép és jó, de ki kellene ám cserélni a féktárcsákat, ami plusz 10-15 ezer forint. Ez van...

Előzmény: Ordas Farkas (241)
capri-3 Creative Commons License 2002.04.01 0 0 253
a HC azt jelzi, hogy milyen magas az elegetlen benzin, azaz az eges nem megfelelo.
lehet gyertya, vagy rossz beallitas, stb stb....
Előzmény: Clarvoyant (252)
Clarvoyant Creative Commons License 2002.04.01 0 0 252
Ugy latom itt lehet mindenfele okossagot is kerdezni...
Valaki nem tudja mitol lehet magas az auto HC kibocsatasa jol beallitott CO-nal?1% CO-nla kb. 1500-as a HC.Injektor jo, gyujtas jo,megbizhato szerviz ellenorizte.
Nem okozhatja az, hogy az egyebkent 98-ast igenylo autoban pont a mereskor csak 95-os volt?

Clarvo

Clarvoyant Creative Commons License 2002.04.01 0 0 251
Szia,

Nekem van egy bontatlan (meg a plomba is rajta van) elsosegelydobozom, ha meg nem sikerult volna beszerezni.1000Ft-ert odaadom.

Clarvo

Előzmény: Ordas Farkas (237)
ildy7 Creative Commons License 2002.03.31 0 0 250
Nem, csak pörög. Fel-le. Nem egyfolytában, csak soxor.
Előzmény: kivi (249)
kivi Creative Commons License 2002.03.31 0 0 249
Le is fullad?
Előzmény: ildy7 (248)
ildy7 Creative Commons License 2002.03.31 0 0 248
Szijasztok!

Tanácsra lenne szükségem!
Fiat Bravam van, és mostanában olyat csinál, hogy alapjáraton 2000 körülire felpörög a motor, aztán vissza nullára, és ezt eljátsza néha... Szerintetek ez mitöl van? Elöször azt hittem, a klíma miatt, de ha nincs bekapcsolba a klíma, akkor is ezt csinálja...

BLASIUS Creative Commons License 2002.03.21 0 0 247
Én most vettem az Auchanban teljesen szabványos mentőládát 2200-ért. Szerintem ezeket a felszereléseket érdemes itt megnézni.
Előzmény: Ordas Farkas (237)
kivi Creative Commons License 2002.03.20 0 0 246
Igen, ezt tudom. A hazai viszonyokat ismerve belekötnek ezek akkor is ha van benne E betű. A vizsga előtt asszem le kell majd vennem a ködlámpákat is, mert hiába E-sek, ismerem a vizsgáztatók hozzáállását...
Előzmény: bosibo (245)
bosibo Creative Commons License 2002.03.20 0 0 245
"E" jel legyen a lámpában, különben vizsgán belekötnek, és persze szorosan a hátsó szélvédőre kell illeszteni, hogy ne tükröződjön vissza a kocsi utasterébe, vagy kívülre (pl. szárny) kell szerelni!

bosibo

Előzmény: kivi (244)
kivi Creative Commons License 2002.03.20 0 0 244
Köszi, én is így gondoltam. Eddig LED-es pótféklámpám volt, ami alig 500mA-rel vett fel többet. De tele lett vele a tököm, és lecserélem egy izzósra.
Előzmény: bosibo (243)
bosibo Creative Commons License 2002.03.20 0 0 243
Szerintem minden további nélkül ráköthető a meglevő gyári féklámpákra. A pótféklámpa max. 21W-os valószínűeg, a többlet áramfelvételt meg elbírja a féklámpa kapcsoló. Egyes típusoknál nem kizárt, hogy eleve relé kapcsolja a féklámpákat, ebben az esetben még biztosabb, hogy elviseli a rendszer.
A vezetékek átmérője nem lehet gond, főleg, mivel a féklámpa csak időszakos fogyasztó, azaz nem működik állandóan!
Nyugodtam rákötheted a gyári féklámpákra!
Vigyázz, a pótféklámpa csak E-szabványjeles lehet!

bosibo

Előzmény: kivi (236)
qwer1234 Creative Commons License 2002.03.20 0 0 242
Szerintem teljesen jogos volt a válasza. Megcsinálja neked a sima optikai javítást is, csak az nem lehet olyan tartós. Hidd el, nem akart átbaszni ! Én nála csináltattam a kocsimat ezért merem ajánlani.
Előzmény: Ordas Farkas (241)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.03.20 0 0 241
felhívtam őket. Vázoltam a helyzetet ( hátsó kerekek fölötti íven mindkét oldalon 2x5cm-es rozsdacsík. ) Erre azt mondja, ő szívesen lekezeli, de mi van ha 1 hónap múlva megint előjön a rozsda, mert ha már benne van a féreg a lemezben akkor nincs menekvés. Így inkább rögtön cseréljem mindkét ívet min 25 000-ért festés nélkül.

Szépen megköszöntem az infot és leraktam....

Ordas Farkas Creative Commons License 2002.03.20 0 0 240
hmmm mondj már egy árat kb mennyiért kezelnéd le a roszdafoltokat + raknád fel az ív védőket....
Előzmény: qwer1234 (239)
qwer1234 Creative Commons License 2002.03.20 0 0 239
Egy jó karosszériás :


üdv:qwer1234

BX_thomas Creative Commons License 2002.03.20 0 0 238
és mit vettél?
Előzmény: Ordas Farkas (237)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.03.20 0 0 237
hosszas gondolkodás és válogatás után sikerült döntenem, megvettem életem első autóját. Viszonylag jó árban volt, viszont cserébe nem volt benne kötél, háromszög, elsősegély + potlámpák ilyesmi. Ezenkívül mindkét hátsó kerék ívnél a karosszérián van egy kicsi rozsda, kb 5 cm hosszú 2 cm széles. 2 kérdésem lenne:

1. hol lehetne ilyen kiegészítőket olcsón, gyorsan beszerezni? megnéztem a unixtrade honlapját és szerintem 4800 egy elsősegélycsomagért kicsit sok, nem?

2. tud valaki ajánlani jó karosszériást? mert rakatnék fel olyat mint a lada samarákon meg golfokon szokott lett, műanyag védő kerék íveknél. MOndjuk nem túl szabvány az autó, de azért gondolom utána tudják szabni azt a műanyag darabot ha nem passzentos, nem?

előre is köszi

kivi Creative Commons License 2002.03.20 0 0 236
Mit gondoltok az utólag beköthető 3. féklámpáról? Hogy célszerű bekötni? A leírás szerint az egyik féklámpa + pólusára kell kötni, de így 1,75 amperrel nagyobb áram fog folyni. Bírja ezt a kábelezés?
pizo Creative Commons License 2001.12.04 0 0 235
1. XVII. ker. Zrínyi u., Daewoo bontó, Borsos Csaba06 20 913-4978
2. XIII. ker. Csángó u., Daewoo alkatrész bolt, Kovács István 06 20 924-1616

Mindkét helyen hivatkozz Pintér Zoltánra (én vagyok).

Üdv: Zoli

Előzmény: Csabcy (234)
Csabcy Creative Commons License 2001.12.04 0 0 234
96 -os Daewoo Nexia 1500-hoz kellene ac pumpa
Hol szerezzek és mennyiért?
Köszi
Macimedve Creative Commons License 2001.12.04 0 0 233
Ha csúcsot cserélsz, illik mérni. A befecskendezési nyomást ugyanis a rugók határozzák meg, azok meg szoktak fáradni. Autótól függ, hogy a rugóerőt hogyan állítják be. Van, ahol alátét tárcsákkal, van ahol megnyújtják stb. Hiába cserélsz csúcsot, ha túl alacsony nyomáson nyit, nem lesz rendes porlasztás, ugyanolyan sz@r lesz a motor.

Nem egy ökör ára a mérés, mindenképpen illik megcsinálni. Nem egy nagy dolog, nem kell különleges szervizbe menni, nagyon sok szerelőnek van ilyen pumpája.

Előzmény: BLASIUS (232)
BLASIUS Creative Commons License 2001.12.03 0 0 232
Egy hete cserélték az izzítógyertyáimat, de ma megint nem indult, csak vontatásra. Létezik, hogy a porlasztócsúcsok négy hidegindítás után hazavágjanak egy izzítógyertyát?
Ha most kicseréltetem az összes porlasztócsúcsot, akkor nem kell hozzá műszerrel mérni? Mert azért kurv@ sokat elkérnek. Míg a ki- beszerelést meg tudom oldani olcsón.
alpinaB6 Creative Commons License 2001.12.03 0 0 231
Akashi!

a kompressziód mindíg állandó! (persze idövel csökken...)

én inkább az önindítd mágneskapcsolójára(bendix) gyanakodnék. lehet hogy csak pihennie kell amíg újra be tud húzni. (addig persze a motorod is lehül, de ennek nincs jelentősége) próbád megütögetni egy picit az onindítót hosszanti irányban amikor nem akar müködni.ha utánna megy akkor bendix. a legjobb, ha valaki inditózik miközben ütöd(kicsiket!)

HA VÉGKÉPP NEM CSINÁL SEMMIT AKKOR A KALAPÁCCSAL CÉLOZD MEG AZ OSZTÓFEJET, EZ UTÁN TUTI MINDEN FASZÁN MÜKÖDNI FOG. VAGY LOCSOLD LE BENZINNEL ES GYUJTSD MEG, MINT ÉN A SUBARUMAT!

Zoldalma Creative Commons License 2001.12.03 0 0 230
Kérdés. LU2-Jetronic rendszer egy 1986-os Pug 205 1.6-ban. A fojtószelepház alsó részéböl kiindul egy vákuumcsö, amin kb. félúton van egy kb. 5 cm. átméröjü tárcsa, azon egy kétpólusú csatlakozó. A vége csak le van dugaszolva, nincs bekötve sehova. A csatlakozó sincs, de annak már megtaláltam az ellendarabját. A csö vajon hova mehetett eredetileg??? Tippek?
QuadCam Creative Commons License 2001.11.27 0 0 229
Nekem volt: a "sokat futott" önindító belső perselyezése is hajlamos megszorulni melegen. Érdemes felújíttatni, nem egy nagy költség.
Előzmény: Akashi (227)
Primi Creative Commons License 2001.11.27 0 0 228
Sziasztok!

Most akkor miben maradunk? Szerintetek kell járatni a donor motorját vagy nem?
Én úgy tudom, pl. a régi Skodák is, a Renaultok is nyitott rendszerűek voltak.

Csao

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!