100-120-at kernek hengerfejjel, amugy 20-40-et csak a szimeringek miatt. kerdezte a pali, hogy akkor most mi legyen, en meg mondtam, hogy megkerdezek azert mast is, holnap kell visszaszolnom.
hat a fogyasztast azt nem tudom hogy sok-e, gyari ertekekhez kepest rohadtsok, masok szerint ez ennyi es kesz: automata 2.0i atlagfogyasztas (fele varos, fele 140-150km/h) kb 11-12 lityi benzinbol. xerinted sok? (nekem az, de ez 1 dolog).
sajnos a ford muhelyben nem nyulnak a motorhoz mert gazos.
hengerfejrol szerintem semmit se tud a szerelo, mert ugy mondta, hogy 'ha nem a szimering, akkor a hengerfejnek kell lennie'
ja igen: a motor resze most epp szet van szedve ugy, hogy a szel.szarszim.-eket ki tudjak cserelni, holnapra kene eldonteni, hogy osszerakjak-e vagy sem
ize, balfek modon nem emlexek ra, szoval lehet :I sorry.
hengerfejcsere mellett logikusnak tunik a dolog? hogy ha a szelepszarszimeringek rendben vannak akkor amiatt kell ennie az olajat? a kocsi amugy 1 91-es 2.0i DOHC sierra, kituggyahany km-el. olajfogyasztasa kb 1-2 liter / 100km, amire tobben mondtak hogy normalis is lehet. ezek alapjan semmi kedvem 120-at a kocsira kolteni olyanra, ami ha teljesen is megszunteti az olajfogyasztast, akkor 200Ekm alatt jon be.
bizony bizony! ez durva!
egy hfejtomites 5-25e, az en gepmuhelyesem 20k ert csinalja meg a hengerfejet(siklapolas, szelepillesztes, szimering, szelepvezeto stb...) erre meg rajon a munkadij amiert leszedik meg visszarakjak a hfejet.
szal at akartak b@szni a palankon ;)
keress egy masik szerelot, ez hulyeseg!! sot, mi az, hogy a hfejtomites miatt eszi az olajat? meg amugyis hogy a picsaba nezte meg a szimeringet, szelepvezetot ha nem vette le a hfejet????????? ha meg levette akkor visszarakta a regi tomitesre???? bravo!!!
/nem olvastam vissza, nem tom mirol van szo de ez durva!
Az a helyzet, hogy a szerelo azt mondta, hogy a szelepszarszimeringeknek az egvilagon semmi bajuk nem volt es a szelepvezetok se kotyognak, majd: 'az olajfogyasztas valszeg hengerfejtomites miatt van, csere 100-120EFt'. ez lehet-e igaz? logikus kovetkeztetes? haggyam a francba az egeszet vagy minnel hamarabb csinaljam meg a hengerfejeket? tokhuje vagyok hozza, megkoszonnem segitsegedet
hat ha valami katyutol vagy egyebtol(nem gyari felnimeret...)adta meg magat csapagy akko nincs gar. de ezt nem tudjak bizonyitani, ugyhogy garba megcsinaljak.
Egy kérdésem van. Van nekem egy Ford Focus kombim, ami még garanciális (74eKm). Gondom van az egyik hátsó kerékcsapággyal. Felhívtam a szervizt, hogy ezt garanciában javítják e. Azt mondta az illető, hogy vigyem be, megnézik, és majd megnondják. Nem értek a dologhoz. Lehetséges olyan eset, hogy erre nem terjed ki a garancia.
Hát, akkor nincs mese, végig kell nézni az egész fékrendszert. Valaki nyomja a fékpedált, valaki meg vizslatja, melyik fékcső vagy munkahenger ereszt. Egyszerűbb megoldás nincs.:-)
Szerintem nézd meg, hogy jó-e a termosztát. Hidegen beindítod, tapizod a hűtő tetejét, és vagy csak a forró vizet engedi be hirtelen (ilyenkor jó) vagy a hűtő együtt langyosodik a motorral. Csak baromi lassan.
Ilyenkor rossz. (Mármint a termosztát... :)
Sziasztok!
Bocsi az Offért de egy fontos kérdésre keresek választ!Adott egy Opel Vectra mellyel 1250 kg-os ráfutófékes utánfutót lehet húzni.
Adott egy tréler, súlya 250kg, adott egy autó ami
980 kilo.Ez ugye együtt pont 1230 kilo.
Nos ezt ebben az összeállításban huzathatom az autóval vagy sem szabályosan?
Páv2 megvan!
Köszi!!!!
Nekem az a gyanúm hogy valamelyik fékcső esetleg.. és nyomás alatt, és azért nem látszik, mert olyankor folyik, amikor megy az autóval..
még nem néztem alá.. nem vettem le róla kereket csak felmérem a lehetőségeket esetlegesen, hátha van itt valaki aki jobban ért az autójához, mint én.. és tud valami jellegzetes hibáról aminek ez a tünete..
Helló!
Ebben a téli-nyári levegőállítóban lehet valami. Gondolom, a kipufogócsonkra szerelt csőfelfogatás felől kell(ene) szívnia, de honnan tudhatom meg, hogy tényleg így tesz-e? Kézzel nem kapcsolható át a kapcsoló? (Nekem nem ment, de nem is akartam feszegetni.) Egyébként tényleg olyan érzésem van, mintha az egész nyavalya azért lenne, mert lassan melegedik be a kicsike. Igaz, a január eleji fagyokban kiment a blokkból az egyik fagydugó, és csaknem minden hűtőfolyadék elfolyt (nem az én bűnöm, állítólag már rossz dugóval vettem). A szerelő (Rönova!) szerint nem volt baja a termosztátnak, de már nem tudom, mit gondoljak: lehet, hogy mégis hazavágta az eset? Szerinted vigyem vissza hozzá?
Sziasztok, találkoztatok-e már a problémával: az F astrám lemosása után a fűtés rendszerből erős pára jön, sőt a légbefúvó nyílásokon is fröcsög a víz. Nemrég egy belső tiszítgatás közben azt tapasztaltam, hogy a padlószőnyeget megnyomva, abból a mosóvíz jön fel, el van azva az alja. Sajnos felszedni elég nehézkes, kiszárítani meg nem könnyű, mivel ez a burkolat kb. 20 mm vastag lehet.
Arra gondoltam, hogy a pollenszűrő könyékén juthat be víz, vagy a másik lehetőség, hogy volt egyszer egy szélvédőcsere, és ennek a tömítése nem megfelelő. Belül nem tapasztalható semmilyen vízcsepegés, nem is érződik nedvesnek a padlószőnyeg, de mégis elázik.
Van-e aki ennél a típusnál tapasztalt ilyet, és van-e javaslata, hol vannak a beázásra érzékeny pontok, ahol szét kellene néznem.
Bocsi ha már nézted, de nem lehet, hogy valamelyik munkahengernél folyik a kerék MÖGÉ és azért nem látod? Vagy esetleg csak enyhén szivárog rá a felni belsejére és amikor mész vele, "szétverődik" a fékfolyadék és ezért nincs a földön nyoma?
Kerekeket leszedted már?
A sors kegyelmebol elado lett, 2 db Szaszvari Jozsef: Rallye Autozas 1980-2000 konyv. Aki szeretne 1 peldanyt, 600 Ft. + postakoltsegert nagyon szivesen elkuldom. E-mail: ldhfi@freemail.hu
Ajanlom mindazoknak ezt a konyvet, akik vezetestechnikai tudasukat szeretnek elmelyiteni, de nem kivannak versenyezni, de veszhelyzetek eseten jol johet nehany hasznos tanacs kozuton is.
Fateromnak van egy '89-es Audi 80-asa, és rejtélyes módon eltűnik belőle a fékolaj.. a főfékhenger környékén nem látszik folyás, és foltot sem hagy maga alatt a behajtón az autó..
Sziasztok.A problemmam a kovetkezo.Toyota Carina E gazos.Az autom egy ket napig jol megy egy ket napig rosszul,ezt mindket uzemanyaggal teszi,tehat en elsosorban a gyujtasra gyanakszom.Az elso amit megcsinaltam termeszetesen gyertya csere (NGK),semmi valtozas(mondjuk ez nem igaz mert az elso nehany kilometeren jonak ereztem),kovetkezo,elosztofedel tisztogatasa,rotor csere,szinten nincs javulas.Ezutan megcsereltuk a haverom autojaval, az elosztofedelet es a kabeleket(mondjuk az oveben is volt mar 300 ezer kilometer )ettol sem javult meg.Ettol a ponttol kezdve ugy gondoltam,hogy ezeket kizarhatjuk mint hibaforrast.
Amikor rosszul megy autom alacsony fordulaton erezheto a hullamzas a motor teljesimenyeben es gazadasra csorog,na mondom rossz elogyujtast kap a motor,amit persze a computer allit be maganak,de miert rosszul?
Multror elmentem egy ingyenes autodiagnosztikara,ahol mindent kimertek es egy hibat talaltak is,egy hogomba nem a motor hofokanak megfelelo jelet adott le,szerintuk ez az alapjarati fordulatszamom lehet magasabb ettol a hibas jeltol.Az alapjaratommal semmi gondom nincs mondtam nekik ,de nem tudtak mit mondani,Kesobb jutott eszembe,hogy esetleg az elogyujtas kap az erzekelo miatt fals jelet neha es ezert allit a meleg motornak is rossz elogyujtast.na szoval a kerdes ,hogy okozhatja-e az erzekelo a hibat?
Azt mar csak lehet ,hogy en beszelem be magamnak,de mintha melegben kevesbe produkalja a jelenseget.
Szerintetek jo iranyba tapogatozom vagy sem?
Hali! 10-15 km után már régesrég üzemmelegnek kéne lenni a motornak. Mit mutat a hőmérő?
Amíg hideg, addig meg persze hogy minden baja van, amikor visszatolod a szivatót. :)
Amúgy, látatlanban és első blikkre szerintem termosztát, esetleg megfejelve a hiányzó levegő-előmelegítő csővel, vagy át nem kapcsoló télinyári levegőállítóval.