Rákérdeztem az Abaqua Kft-nél és az ár tartalmazza jelképes 1 forintért a csavarokat és a gyűrűt is!
Ez így nagyon zsííír, már csak azt kell majd kiküzdenem, hogy az akciós áron rakják a lemezre a télit és a gyári nyárit a MOMOra, ami ugyebár több szerelés, több költség.
Már bocsánat. Nem ők jelentkeztek be a fórumon? Mert akkor lehet, hogy a jövő héten érdemes lenne felhívnom a Szabó urat - ha jól emlékszem -, hogy mi a véleménye ezekről az árakról?
Mert ha ezek valósak, akkor lehet, hogy a legdrágább Rally olajat használják és az árakban benne foglaltatik egy Welness hétvége vagy opera eléőadás, vagy egy vacsora Kelemen Annával stb
érdekes az biztos! ha valakit meg elfelejtenek tájékoztani erről és mivel nincs kötelező szerviz 30eKMnél akkor majd a 40eKM-en közlik hogy szar van a palacsintában és ugrott a gari? vagy ezt hogy? vagy akkor vigyük 20e, 30e meg 40e-nél is szervizbe, majd 60enél újraindul a ciklus?
[i]"Csak a szűrőt cserélik, aztán visszatöltik az olajat?"[/i]
Gázolajszűrőről beszélünk, tehát az üzemanyagot szűri. Az pedig, az olajjal ellentétben folyamatosan cirkulál, sőt, cserélődik (mert ugye tankolni még egy Ceedbe is kell néha :) ).
Na, ez egy érdekes kérdés. Minden, általunk elérhető (szervíznek szóló) információ 20.000 km-ről szól. A kezelési útmutató meg 30.000 km-ről. Nekünk az alapján kell dolgozni, amit szervízinfóként kiadnak, különben az importőr análisan molesztálni fog.
Rákérdeztünk, a hivatalos infó az volt, hogy a könyv a helyes. Na kösz. Akkor mit tegyünk?
A megoldás: JAVASOLT a 20.000 km-kénti csere, KÖTELEZŐ pedig a 30.000 km. Ilyenkor viszont (mivel időközi szervízlátogatást igényel) a tulajdonosnak kell figyelnie arra, hogy 30.000 km-nél ( és egy grammal sem több!) külön behozza az autót a gázolajszűrő cseréjére.
szal ha megdöntöm az anyósülést és/vagy előretolom akkor elfér! ez is jó nekem! a lényeg hogy akkor már 3 ember semmiképpen sem fér! ez csak logisztikai szempontból volt érdekes, mert ha majd meglesz a kocsi költözni akarok az albérletemből :)
Szerintem nem. Én ugyanígy szállítottam egí 180X40-es cuccot, és éppen befért, szerintem a 210 az sok....Még ha elöl nem ül senki, akkor is, bár lehet, hogy megoldható, az enyém lévén kisebb, nem kellett kísérletezgetnem..
elfér a kocsiban egy 210hosszúx40széles ágykeret (szétszerelve) úgy hogy közben az anyósülésen is ül valaki? ( a hátsó természetesen ledöntve, adott esetben csak az egyik oldal ) ???
szerintem felesleges a kötelező szervíz alkatrész árait megbontani, mert úgyis összességét nézzi az ember, ha viszont meg van bontva, akkor részletesebben kellene (pl :pollenszűrő üzermanyagszűrő,) pl a Renaultamnál minden olajcserénél cseréltek olaj leeresztő csavart is+alátétet.
amit lehetne még kérdezni: hogy adták vissza a kocsit- (a renaultamat mindig lemosva kaptam vissza-pénzt nem kértek érte), s talán egy elégedettségi osztályzás sem árt.
de csak apró ötletek a részemről, alapjaiban a lényegnek megfelel-köszönöm, hogy fáradttál vele :)
A szervízeket nem kéne értesíteni erről a lapról, hogy küldjenek ajánlatot a szervízelésre (150000kmig-benzines,dízel)? persze csak erre az évre érvényeset.jövőre úgyis emelkednek az árak
Az az is a kedvencem, hogy amikor megkérdezek valamit ( ha az az elfogadott módszertől, előírástól eltér), akkor arra az a válasz, hogy: mert úgy szoktuk.
Olyan kereskedésekben ahol azt nem tudják nekem megmondani, hogy az SW EX-hez jár-e csomagtérháló, vagy rendelhetek-e sportcsomagot, vagy mitől kopog, rángat a ceedem érdekes módon a gázolaj minőségéhez egy olajipari mérnök szintjén értenek és kapásból azt mondják a szűrőre : csere
Ha valaki tartani akarja magát (Az autós) a karbantartás üteméhez, akkor hiába izmozik a műhely, nem cserélheti le. Nem lát bele, hogy diagnosztizálni tudja, nem egy féktárcsa. Ezzel az erővel mindent le lehetne korábban cserélni, mert az úgy tuti. "Mi csak jót akarunk, de ha a kedves vevő nem óhajt ennyit megtenni az autójáért, mert nem éri meg, hogy jobb állapotban maradjon, akkor az az Ön döntése." És még Ő lesz megsértődve.