Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

laca5 Creative Commons License 2003.06.25 0 0 2305
Sziasztok!
szilvalekvároskenyérről valahogy le kellene szoktatni a magyarokat:(((( Mondjuk nagy úr a nyomor, de akkor meg minek olyan asszony, akit nem birok ruházni meg etetni?
Samour! Kéne pár illusztráció, miről beszélünk. Nyilvánvaló, hogy az adott motort senki sem vágja fejből, mi hol van konkrétan. Szerintem szépen haladsz az EGR probléma felé, ha igy van akkor jó példát mondtam korábban, töltök ki lottót.
Pár éve úgy oldották meg az EGR vezérlését pl Fiat benzinmotornál, hogy egy elektropneumatikus vagy termopneumatikus szelep müködtette az EGR szelepet, ami már a kipufogó és szivóoldal között helyezkedik el és egy ökölnyi mebrános vasdarab. Ha a két cső amiről szó van vákuumcső, akkor valószinüleg az elektropneumatikus szelepet találtad meg. Az EGR rendszernek több hibája is lehet, számszerint ahány alkatrész van benne. A jeladók hibája miatt pl. nem megfelelő motorhőmérsékletnél csinálja amit kell, a beavatkozó szelep meg berohadhat, úgyhogy változatos. Ha a vákuum elereszt valahol, az a szivócsőben érdekeset produkálhat.
Előzmény: saumur (2268)
saumur Creative Commons License 2003.06.25 0 0 2304
HOl található a Mondeoban (94-es 2literes) az EGR (?), mi a feladata és hogy néz ki. érdemes azt megtisztítani ha rángat az autó (meg lehet egyáltalán tisztítani, vagy csak ki lehet iktatni?)
lukit Creative Commons License 2003.06.25 0 0 2303
az lesz, mar szerelonel van a kocsi.
Előzmény: Trebitsch (2301)
Trebitsch Creative Commons License 2003.06.25 0 0 2302
Mé nem volt fair??? Szilvalekvárral bekenős képem nincs. Ámbár egy hangfelvétel nem ártott volna, amikor megbontottuk, valamelyik káromkodás-gyűjteménybe... :)
Ettől függetlenül eladásra felkészítés címén láttam már én is pár csodát - viszont sorry, de olyanhoz nem adok tippet. Gányoljon mindenki saját kútfőből.
Előzmény: leto- (2300)
Trebitsch Creative Commons License 2003.06.25 0 0 2301
Hát, lukit kartács: ebben az esetben nincs mese, hengerfej le, HF küld gépműhely, síkot/repedést ellenőriz, ha kell javít, összerak.
De ha gondolod, bekenheted szilvalekvárral is... :)
Előzmény: lukit (2297)
leto- Creative Commons License 2003.06.25 0 0 2300
Ez nem volt fair :)
Egyebkent a project ugy indult, hogy kicsit folyik valami a hengerfej alol, ahol meg volt pasztazva.
Onnantol:
-uj dugok+huvelyek
-balansztengelyek off
-uj olajpumpa
-uj osszes csapagy
-rengeteg hengerfej-hegesztes
-osszes szelep csere

A turbo meg eredeti. Azert lassan csak elkeszul.

Előzmény: Trebitsch (2299)
Trebitsch Creative Commons License 2003.06.25 0 0 2299
Azt hiszem nem kell mindent könyv szerint betartani.Valaki írta hogy megsül, megfő, kinyiffan.Ő ne próbálkozzon javítani!Javítasson.

Höhö. :)

Mutatok pár képet.
Ha nem értesz valamit, de érdekel: kérdezz. :)

Előzmény: doca (2296)
doca Creative Commons License 2003.06.25 0 0 2298
Szal ez frankón a legszrbrb helyen van!ha olyan erősen folyik valóban ne kisérletezz,úgy sem férsz oda.marad a bontás.Új hftömítés.
Előzmény: lukit (2297)
lukit Creative Commons License 2003.06.24 0 0 2297
most megneztem megeccer, van ott gumicso, csak feljebb es hatarozottan semmi baja es tenyleg a motorbol folyik :( szep merolegeskent indul a vizsugar, mintha 1 teli flakont megszurnal az aljan. mar csak ez hianyzott :((

kis tukor van, de nem tudom betenni oda, mert 2 masik cso is ott figyel es iszonyat kicsi a hely, tiszta nogyogyasz feeling.

a kocsi veszpremben van, ugyhogy itt kell kitalalnom vmit, automata miatt pestre el sem merem vontatni.

koszonom mindenkinek a gyors segitseget!

Előzmény: Trebitsch (2292)
doca Creative Commons License 2003.06.24 0 0 2296
Komaekkal csinaltunk egyszer Dacia hfejtomitest..
Szilvalekvár?Ennyire nem vagyok benne!Úgy 15 éve az én komám este 7 körül mondta hogy vigyem ki Münchenbe.Mikor?-kérdezem.Most azonnal!Jó,de előbb kicserélem a hfejtömítést!Utána fürdés,indulás.
Ugyanis a másik komám előtte nap megforralta.Ebben az esetben eszembe sem jutott kisérletezni.
A Fordnál pedig egészen más a helyzet.Azt hiszem nem kell mindent könyv szerint betartani.Valaki írta hogy megsül, megfő, kinyiffan.Ő ne próbálkozzon javítani!Javítasson.
Előzmény: leto- (2294)
leto- Creative Commons License 2003.06.24 0 0 2295
Tovabbi remtettek:

-Trabi legszurohaz letort, lett helyette zsomle a csobe :) Bufes gyerek kovette el, csak zsomleje volt. Azt nem tom, minek tette bele, de rosszabb nem lett.

-Sivatagban, hutoviz potlasara preselt banan leve (tvben volt..)

leto- Creative Commons License 2003.06.24 0 0 2294
Latom, mindenkinek elojon a sotet multja :)
Komaekkal csinaltunk egyszer Dacia hfejtomitest. Parafa lapbol kifarag, szilvalekvarral beken, folszerel. Fel oraig kegyetlenul fustolt, de utana meg egesz sokaig elment sajat laban.
Előzmény: doca (2293)
doca Creative Commons License 2003.06.24 0 0 2293
ezt meg lehet ganyolni ..
Próbáld meg fellazítani a hengerfejet annyira hogy a problémás helyen tömítő pasztát tudj a henger és a hengerfej közzé nyomni,persze csak keveset.Vigyázz a vezérműszíj ne ugorjon át.A hengerfej tömítés talán jó marad.Ezzel nem veszíthetsz.Ha pedig sikerül,el sem kell adnod.Előtte engedd le a hűtővizet hogy ne folyon le hengerekbe és az olajba.
Előzmény: lukit (2286)
Trebitsch Creative Commons License 2003.06.24 0 0 2292
Szerintem nem a hengerfej alól folyik a víz. Gumicsövek, fűtőradiátor...

Ha mégis, akkor muszáj leszedni, itt nix gány, mert gallyra vágod az egész motort. Levegős lesz a rendszer a szivárgás miatt, helyi túlmelegedések, elreped a hengerfej, rosszabb esetben besül a dugattyú satöbbi. Ne játssz vele, ha mégis ott folyik (amit továbbra se hiszek :).
Vidd el a Makraiékhoz, ha máshogy nem, kötélvégen. Rendesen meg fogják csinálni.

De, szerintem, még egyszer: csak egy szakadt gumicsöved van.

Előzmény: lukit (2286)
leto- Creative Commons License 2003.06.24 0 0 2291
Nem tudom, a Toyotarol legutobb ugy 3 ora alatt szedtuk le. (Vissza meg nem kerult)
Obszcen megoldaskent esetleg kend be kivulrol valami Araldittal, ha talasz lyukat..
Előzmény: lukit (2290)
lukit Creative Commons License 2003.06.24 0 0 2290
ez a hengerfej lecsavaras mennyit kostalhat szervizben? hany ora 1 ilyen megcsinalasa? (nekem 2000/ora-ert dolgoznak)
Előzmény: leto- (2288)
leto- Creative Commons License 2003.06.24 0 0 2289
kimaradt szo: tomitest figusatkaval osszeken..
Előzmény: leto- (2288)
leto- Creative Commons License 2003.06.24 0 0 2288
Persze.
Hengerfej lecsavar, kicsit folemel, figusatkaval osszeken, meghuz, imadkozik.
Ha Daciad lenne, szilvalekvart ajanlanek :))
Sima repedest megcsinalnak parezerer, amugy.
Előzmény: lukit (2286)
lukit Creative Commons License 2003.06.24 0 0 2287
nem epp etikus megoldas, tudom :/
Előzmény: lukit (2286)
lukit Creative Commons License 2003.06.24 0 0 2286
szerinted vhogy ezt meg lehet ganyolni ugy, hogy el lehessen adni? (nem folyik a viz 1 ideig)
Előzmény: Trebitsch (2285)
Trebitsch Creative Commons License 2003.06.24 0 0 2285
Hát ez bizony a hengerfej meg a blokk találkozása. Ha tényleg ott jön, akkor hengerfejtömítés, hengerfejrepedés/vetemedés, ilyesmi.
De azér nézd meg a gumicsöveket, amik hátra mennek a fűtőradiátorhoz. Asszontól kis piperetükör ellop, erősebb drótra fölbarkácsol, odatart, megkukkol... Persze világosban.
Előzmény: lukit (2281)
lukit Creative Commons License 2003.06.24 0 0 2284
najo, de spriccel
Előzmény: leto- (2283)
leto- Creative Commons License 2003.06.24 0 0 2283
Ja az a hengerfej alja. Az ne spricceljen!
Előzmény: lukit (2281)
lukit Creative Commons License 2003.06.24 0 0 2282
hmm, picit feljebb, a leomlok aljanak szintjeben
Előzmény: lukit (2281)
lukit Creative Commons License 2003.06.24 0 0 2281

itt van, bejelolve, csak a hatoldalan. csak ezt a rossz minosegu kepet talaltam

leto- Creative Commons License 2003.06.24 0 0 2280
Ott csak olaj van.
Hfej alol se szokott spriccelni, bar nem lehetetlen.
Előzmény: lukit (2279)
lukit Creative Commons License 2003.06.24 0 0 2279
ez hatsokerekes, viszont nagyon sok szar van elol, pl gyertyat cserelni felelmetesen szar, alig lehet odaferni.
ahogy leirod, igy szerintem ez a blokk es olajtekno talalkozasanal folyik ki. fotot nem tudok sajna :/ holnap megnezetem szerelovel aztan majd kiderul.
Előzmény: leto- (2277)
Trebitsch Creative Commons License 2003.06.24 0 0 2278
Hát... Motor föntről lefelé, kívűlről nézve (ha lyól értelek): szelepdekli, hengerfej, blokk, karter. És talán a hengerfej és a blokk közül jön a víz. Egy alumínium és egy öntöttvas találkozásánál (köztük tömítés persze)...???

Nem lehetetlen, de azér ritkaság. Meg kéne nézni a fűtőradiátorhoz menő gumicsöveket. ha mégis lyól látod, akkor hengerfejtömítés, és/vagy hengerfej... De az nem így szokott jelentkezni.

Előzmény: lukit (2275)
leto- Creative Commons License 2003.06.24 0 0 2277
Huu, ezt most nem tudok magam ele kepzelni. Fenykep, esetleg?
Nalam a motor teteje a hengerfej, kozepe a blokk, alja az olajtekno.
Ott viszont nincs hutoviz.
Na mindegy, az elsokerekhajtasu szemelykocsikat sose ertettem, hogy lehet annyi mindent egymasra zsufolni:)))
Előzmény: lukit (2275)
lukit Creative Commons License 2003.06.24 0 0 2276
nem a csavarnal, hanem az oldalan, 2 csavar kozott
Előzmény: lukit (2275)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!