Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mariano Creative Commons License 2002.07.15 0 0 574
Hi Mindenkinek!

Kinek volt már tapasztalata vagy tud e valaki tanácsot adni a következő hibával kapcsolatban?

Az autó egy '85-ös évjáratú 190-es diesel Mercedes. Van benne egy olajnyomásmérő műszer (1-3 bar-ig mér) és van benne egy olajszint jelző műszer, ami akkor világit, ha az olajszint elérte a minimum szintet. Ha huzamosabb ideig 100Km/h fölött autózók, akkor kigyullad az olajszint jelző lámpa. Olajnyomásom van akkor is 3bar vagy alapjáraton 1.6bar, de miután világitani kezdett a lámpa mindig levettem a fordulatszámból, ami miatt autópályán feltartottam a többieket :), ekkor kb. egy perc után elaludt a lámpa. Viszont, ha kigyullad az olajszint lámpa és akkor megnézem a nivópálcát, minimum szintjén van az olaj. Most cseréltem benne Aral 15W40-es olajat és olajszűrőt, de a hiba továbbra is előjött. Egyébbként olajat nem eszi az autó.
Olyasminek tűnik a hiba, mintha lassan folyna vissza az olaj az olajteknőbe. Lehet e ilyen? Vagy csak a műszer rossz. (Az olajszint jelő műszer egy úszós szerekezet, ami az olajteknőben van elhelyezve, és ha az olajszint kb. egy percnél tovább marad a nivó pálca minimum szintje alatt, akkor kezd el égni a lámpa.)

Előre is köszi a segitséget.
Üdv. Mar

Banditoo Creative Commons License 2002.07.11 0 0 573
Hello

1.6-os, 92-es Golf III-ast feltételezve a külső oldali féltengely 13K, a váltó oldali 15-21K. + munkadíj, de a mienken 1,5-2 óra alatt kicserélték.

hát, kb ennyi, sok sikert hozzá!

Előzmény: Leugan (572)
Leugan Creative Commons License 2002.07.11 0 0 572
Szeva Banditoo !

Szóval a gépezet egy mezei egy hármas golf.
Az ülésről hallom hogy, kattog néha, nem mindig !!!
Szerintem az az alkatrész van kikopva amibe a féltengely belcsúszik.
Talán féltengely bömbcsukló???

Szóval ne menjek vele még 100K? :-))))
Szerinted mibe fáj egy ilyen csere????

Leugan

Előzmény: Banditoo (561)
Lente Creative Commons License 2002.07.11 0 0 571
Ravasz kérdeseid vannak!

Ma voltam ott, vasárnap éjjel írtam egy problémáról, majd ZoliKA-tól kaptam címet, hogy megnézik ott.
És nagyon rendesek voltak. Nekem kicsiny problám volt, amolyan valami zörög, meg kerepel, de mi is? tipusú, amivel általában elhajtják az embert mindenhonnan, hogy hát ez öreg kocsi és ilyen... Ismered biztos. Ők tényleg megvizslatták rendesn. Meg ki is derítették, stb.... Na végülis csak ezért "reklámoztam". Amúgy inkább motor, futómű, ilyenek.

L.

Előzmény: kivi (570)
kivi Creative Commons License 2002.07.11 0 0 570
De írhatnál kicsit többet is. Pl. mit vállalnak el? Autóvillamosság, lakatolás, motordiagnosztika, futómű, stb.

Egyébként a cím picit kétértelmű, maga a topic indult "műhelynek" hogy megbeszélhessük a problémákat.

Előzmény: Lente (569)
Lente Creative Commons License 2002.07.11 0 0 569
"Na de mire ajánlod? :-)"

...hmm, mi is a topik címe? ....
Kivi, csak nem akarod kihozni belőlem az állatot? :-)))

Előzmény: kivi (568)
kivi Creative Commons License 2002.07.11 0 0 568
Na de mire ajánlod? :-)
Előzmény: Lente (567)
Lente Creative Commons License 2002.07.11 0 0 567
Hi All!

XV. ker. Mátyás u. 24.
Tudom ajánlani!

L.

BLASIUS Creative Commons License 2002.07.11 0 0 566
Nem bírtam ki; újra megnéztem a biztitáblát és megtaláltam.:-)
Előzmény: BLASIUS (565)
BLASIUS Creative Commons License 2002.07.11 0 0 565
köszi, majd holnap világosban megnézem.
Előzmény: atompyka (564)
atompyka Creative Commons License 2002.07.10 0 0 564
Hali!

Nekem idáig minden autón a többivel együtt a táblán volt, de asszem létezik biztis relé is.

ATom

Előzmény: BLASIUS (563)
BLASIUS Creative Commons License 2002.07.10 0 0 563
Sziasztok!

Elállítódtak a biztosítékjaim és most elkezdtem helyrehozni. Viszont a vészvillogóét nem találom. Az a rendes biztosítéktáblán szokott lenni vagy külön, esetleg a motortérben? Az autó egy Volvo244. Úgy látom, már minden világít, csak külön a vészvillogó nem müxik. A múltkor sem működött, aztán magától megjavult, most megint nincs. Mi a túró lehet?

atompyka Creative Commons License 2002.07.10 0 0 562
Hali!

Ismerősnek pályán szállt el a Nexia-1/2tg. Mázlija volt, benzinkútnál, parkolóból kiálláskor adta meg magát. Mit művelt volna, ha rendes tempónál (padlógáz; RR-xx-xx frsz.) száll el?
Szerintem nemigen mesélte volna el...

ATom

Előzmény: Banditoo (561)
Banditoo Creative Commons License 2002.07.10 0 0 561
Hi all!

Honnan kattog? Bentről hallod az ülésről? :)) hol kattog? kerékcsapágy? féltengely? Nekünk a Nexián eltört a bal első féltengely, és bentről is lehetett hallani, hogy kattog, meg picit ropog, amikor még félig egyben volt.aztán kerek 67ezernél! bemondta az unalmast és megállt az élet. Szerencsére 5k volt csak a szállítás, ismerős lévén.
szal, szntem jobb ha megnézeted, talán még "ingyen" is van, ahhoz képest, hogy a világ közepén lerobbansz, aztán lehet kocsit talicskázni.
>Elmegy még kábé 100 ezret?
nem.. :))

szervizeltesd meg, mielött reccs lesz.
ja, és milyen gép, ? km-mel?

Előzmény: Leugan (560)
Leugan Creative Commons License 2002.07.10 0 0 560
Segítsetek!

Megyek 60-al és a lámpánál fékezem. Egy koppanást hallok az első futómű felől. Lámpánál elindulok, szintén koppanás elinduláskor. Nem mindig csinálja csak néha.
Mit tegyek?

Ja, igen. Tökig fordított kormánynál kattogás mindkét irányban. Az mindig van.

Mit csináljak?
Szerviz?
Elmegy még kábé 100 ezret?

Leugan

Leugan Creative Commons License 2002.07.10 0 0 559
Sziasztok !

Ajánlom mindenkinek, főleg villamossági szerviz és riasztó bekötés után.
Ellenőrizzetek le minden bekötést, átkötést, forrasztást és szigetelést.
Kb. egy fél napos munka és sok kellemetlenségtől menthetitek magatokat.
Eszméletlen, hogy egyes szervizek, pontosabban szerelőnek kikáltott egyének mit meg nem engednek maguknak.

GYEREKEK EZEK GÁNYOLNAK MINT AZ ÁLLATOK !!!
A RIASZTÓ TÁVIRÁNYÍTÓJÁT MEG SEM MEREM MUTATNI. CSAVAR FEJE SZÉJJELNYÍRVA. AZ EDDIG VIZHATLAN ÉS PORMENTES TÁVIRÁNYÍTÓ MÁR A MÚLTÉ !!!!

SZÓVAL MINDENKI FIGYELJEN ODA, HOGY MIT VESZ ÁT ÉS UTÁNA ELLENŐRZÉS.

Leugan

Törölt nick Creative Commons License 2002.07.05 0 0 558
Kb. mennyiért vizsgáztatnak le egy '92-es szabályozott katalizátoros Toyota Carina E 1.6-t, ha nincs vele semmi műszaki probléma? És mindez mennyi ideig tart?
Jatis Creative Commons License 2002.07.03 0 0 557
Vagy szar a műszer.
Előzmény: Mogorva (556)
Mogorva Creative Commons License 2002.07.03 0 0 556
Esteleg érdemes lenne kideríteni, hogy a víz 130 fokos (ami azért már nem lenne nyom nélküli jelenség szerintem...) vagy a hőmérő kontakthibás.
Szerintem utóbbi...
Előzmény: FiatFan (517)
atompyka Creative Commons License 2002.07.03 0 0 555
Biztos arra gondol, hogy le sem xarjuk, mert Fiatja van. Pedig nem így van ám!
:-))))))))
Előzmény: kivi (554)
kivi Creative Commons License 2002.07.03 0 0 554
Arra nem gondolsz hogy esetleg mi sem tudjuk a probléma okát? Ugyanúgy nem ahogy te sem tudod?
Előzmény: FiatFan (553)
FiatFan Creative Commons License 2002.07.02 0 0 553
Srácok köszi a válaszokat de ne ilyen sokat nem gyözöm olvasni.....................................................................A NAGY SEMMIT! EH, már nem is idegesítem magam tényleg kösz a humbugot............
Zoldalma Creative Commons License 2002.06.25 0 0 552
A gyújtásállítás nem egy szokásos módja az alapjárat állításának :-) Szívató? Ezek szerint karbis? Ahhoz sajna lövésem sincs :-(
Előzmény: Greenpeace (550)
kivi Creative Commons License 2002.06.25 0 0 551
A "legismertebb" itthoni felújító cég (ők Koni itthoni forgalmazói is) a Kárászy. Nekem 8000Ft/darab árat mondtak a felújításra, és egy nap alatt kész lenne. Mellesleg adnak egy év garanciát is.
Előzmény: Greenpeace (550)
Greenpeace Creative Commons License 2002.06.25 0 0 550
Sziasztok!

Szeretném két kérdésben a segítségeteket kérni.

1. Elfáradtak a lengéscsillap0tóim és sajnos nincs pénzem újat venni. Kaptam ajándékba Konikat, de azokat fel kell újítani. Nem sok jót hallottam a felújított gátlókról, és szeretném megkérdezni, hogy nagy öngyilkosság ilyeneket rakni az autóba??

2. Meg van bolondulva az alapjáratom. 1300, úgy, hogy ki van már cserélve az összes tömítés, ki van kötve a szivató, falsot nem szív sehonnan. Gyújtást próbáltam állítani, de ha lejjebb sikerült vinnem az alapjáratot, akkor sokkal lomhább lett az autó. mi okozhatja ezt? az autó egy 1983 honda crx.

Segítségeteket előre is köszönöm!

Trebitsch Creative Commons License 2002.06.24 0 0 549
Az a másik fele a dolognak, olyankor a fesszabályzó kakukk, ami a szénkefékre van építve. De azt már csak észrevenné a haver, hogy vakunak is beválik a lámpája... :)
Előzmény: Blindmouse (548)
Blindmouse Creative Commons License 2002.06.24 0 0 548
Ezzel tisztában vagyok.. anno mikor nekem ment el a generátorom, akkor 18 voltot töltött rendszeresen... Az akku meg gőzölt :)
Előzmény: Trebitsch (547)
Trebitsch Creative Commons License 2002.06.24 0 0 547
Egy digit multiméter nem árt azért, ha van kéznél... meg kell mérni járó motornál az akkufeszültséget terheletlenül is, meg lámpával ilyesmivel. 14-14.4 terheletlenül, és alapjáraton lámpát bekapcsolva se eshet 13.5-14 alá.
A zárlatos diódának/menetzárlatnak amúgy rusnya sípoló hangja is van, mexólal a generátor.
Előzmény: Blindmouse (545)
Trebitsch Creative Commons License 2002.06.24 0 0 546
Hát akkor mégiscsak gumidugó... :)
Előzmény: atompyka (543)
Blindmouse Creative Commons License 2002.06.24 0 0 545
Te nem tudom.. egy darab esemesbe sűrítette bele a srác minden problémáját.. szal nem tudok semmi többet.. de lehet áthozatom vele a vasat.
Előzmény: Trebitsch (544)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!