Megtudja nekem mondani valaki, hogy ha az első futóműnél a toronycsapágyakat kicseréltetem (mivel muszáj lesz...) , mibe fáj az nagyjából?
Az autó egy 92-es PUG 205 TD, 170 kilométerrel, ha számít... Az 1.9 GTi futóműve van alatta.
Mennyi munkaórát lehet reálisan számolni a cseréhez? Csapágyból milyet érdemes? Gyárit vagy van jó minőségű utángyártott? Érdemes még valami mást is cerélni, ha megbontásra kerül az eleje?
Elnézést kérek, hogy hivatlanúl belekérdezek.
Most vettem egy '85-ös 190 Diesel Mercit és a motor hőmérséklete álló helyzetben felmegy 90-95C fokig, amikor meg rendesen megyek vele lehül 60C fokig. Az előző tulaj szerint a ventillátor kuplung és annak a kapcsoló gombája cserélve lett. A termosztátról nem tudok semmit. De elképzelhető, hogy ha az előzőket már cserélték, akkor a termosztát is cserélve lett. Lehet, hogy termosztát hiba? Vagy lehet ezeken kivül más oka is? Esetleg van valakinek tapasztalata ilyesmiről?
Nem találtam más topicot, úgyhogy bocs mindenkitől, de itt kérdezem meg:
tudtok olyan céget, kft, műhelyt, ahol elektromos tetőablakot csinálnak? Mennyibe kerül egy ilyen "beszereltetése"? NETen nincs fenn ilyen cég?
Hali!
Pontositok.Az N95-ös kódszám nem lesz rajta az elektronika dobozán.Ez a szám az egység beazonositására szolgál a gyári vagy gyárijellegű kapcsolási rajzon.Küldök emilt, és ha aktuális lesz a hibakód törlés keress meg.Ha esetleg találok kapcsolási rajzot akkor majd irok.
Üdv!
Na, ZIB, én ezt nem mondtam!
Nagyon is profik!
Olajcserében...
Nem is a tudással van baj (bár azal is(, hanem legfőképp a hozzáállással.
A gyár szervízosztályán mondtak olyat telefonban, hogy ennyi pénzért mit várok. Aztán pár 10E km-rel később egy (nekem)új szervzben szó nélkül kicserélték gariban a kérdéses alkatrészt.
:-(
Milyen má hogy az alkatrészjegyzékben valami így néz ki mint a rajzon.. aztán megjön élőben, és kap egy ilyet... ami persze, mint kiderül tökéletesen passzol a helyére?? ;))
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Hello eszgab! Ismét köszi! :-))) Egyre jobban haladok az ügyben, és erőteljesen okosodom is! :-))) Akkor ezek szerint egy VW-s fekete dobozt kellene keresnem, amin valamilyen formában szerepel ez az N95 kód (nagy valószínűséggel). A hátsó ülés alatt már végignéztem mindent (amikor kerestem az elektronikát, mivel mások is ezt a helyet javasolták), de ott nem volt. Az első ülések allat viszont még nem néztem, úgyhogy ott még szétkapom (valószínűleg a hétvégén). Az elektronikát azért szeretném megtalálni, mielött kitöröltetem a hibabejegyzést, mert ha tényleg ott jött le egy kábel (vagy kontakt hibás), akkor úgyis egyből visszaíródik a hiba. Tehát először megkeresem a gyújtó elektronika dobozát, rossz szokásomhoz híven végigmérek mindent :-)) majd ha minden rendben, akkor jöhet a hibakód törlés. (én arra gyanakszom, hogy volt valami erőteljesebb bukkanó és valamelyik csaktalakozó egy kicsit kimozdult, tehát csak pillanatnyi hibáról van szó, legalább is remélem! :-))) Ugyanis az autóm elég jó állapotban van, az eddigi vizsgálódásom is ezt igazolja (Egyetlen rozsdás vezetékkel vagy rossz állapotú kábellel nem találkoztam a méréseim során.))
A hibakód törlésben pedig megköszönném ha segítenél!
Hello ATom!
Akkor ezek szerint a Suzuki szakszerviz sem áll a helyzet magaslatán. :-))
hja, közben már rájöttem, de azért köszi
holnap felhívom, de ez olyan cégnek néz ki, mint akinél egy gumicsere annyiba kerül, mint ha bontottban vennék egy komplett tetőablakot....
emberek, tud valaki normális szervízt ahol a napfénytetőm !külső! gumiját ( ami magán az üvegen van körben) kicserélik, mert az enyém már nem egy mai darab, és a tegnapi meg a mai esőzéseknek már csak kisebb mértékben tudott ellenállni :-/
Sajna ez kevés,ami viszont biztos az N95 a WV gyári kódszáma a légzsákgyujtónak.A többi adat hiányzik a papirodról.Hibakód törlésben tudok segiteni .Mégvalami, ugyrémlik, hogy a légzsákok kütyüje általában az első vagy hátsó ülések alatt helyezkedik el.De ez lehet, hogy nem minden tipusra érvényes.
Üdv!
Kösz a tippet, de nem lehet megszerelni, mert típushibának köszönhetöen elég rövid élettartamúak ezek a fékmunkahengerek, ill. a kézifékműködtetö karocskák( gyárilag el vannak b@szva), 70.000,-ért pedig nem fogok űjat venni, hogy 2 év műlva megint berohadjon.
Holnap megy a járgányom müszakira, de bajban vagyok vele.
A Futómü nagyon tuti, a normál (láb )fékek is,a lengéscsilipilik is, de a kézifékkel nem tudok zöld ágra vergödni!!!
GTI 8V-sem van Golf II-esböl, és hátul is tárcsafékes!!
Mit ajánlotok?
Minden megoldás érdekel!! =:-)))!!!!!
Mindegy, hol müszakiztatom!!!!
S.O.S. Segíccsetek plízzz!!!
Üdv: repepe
Ui: Holnap nekem vagy így, vagy úgy kellene müszaki!!!!! ( a kocsi már be van jelentve festésre, minden le van már rendezve, csak az autószerelö egy kicsit elcsúszott idöben!!
"autóm egy kevésbé elterjedt példány a Seat Ibizákon belül, ráadásul nem Mo-ra készített változat"
Voltam mostanság egy márkakereskedésben azzal az egy kéréssel, hogy nyomják rá az autót a Tech-1 nevű computerre, hogy kijelez-e egy konkrét hibát.
Mikor bejelentkeztem telefonon, rögtön azt kérdezte a pasi, hogy itthon vásárolt-e az autó (3 éves Suzuki), mert ha nem, nincs benne valszeg a csatlakozó. Picit meglepett...
Segětsčg!
A 3-as GTI Golfomban (Motorkód: ADY 049) a fojtňszelep-vezčrlöegysegnek annyi! Gyújtáson és járó motornál kattog. Gyorsulásnál pedig rángat a gép. Kérdeznék valami okos emberkét: meg lehet javitani ezt a szerkentyüt, vagy ki kell cserelni? Tud valaki segiteni? Köszi! Üdv.
Hello eszgab! Köszi az infót, sokat segítettél! Először is nem tudtam, hogy a légzsák elektronika sosincs 1 dobozban a motor elektronikával. Ráadásul ha azt mondod, hogy egy Golf III-nál kellett törölni a hibatárolót, akkor mostmár biztos, hogy nálam is kell. A hibaolvasó által adott papír most is itt van nálam, de ezen nem látom (vagy legalább is nem tudom beazonosítani a rajta lévő információt), hogy melyik lehet a comp. típusa. A papíron a következők szerepelnek (szó szerint idézem, nehogy kihagyjak valamit :-)))
" 1 Felismert hiba
00588 032
Legzsakgyujto (vezetöoldali)-N95
Ellenallas ertek tul nagy"
Esetleg meg tudnád mondani ezek közül mi a computer típusa és a száma (sajnos nekem a fent írt számok nem mondanak semmit :-(( (vagy lehet, hogy azt a részét nem kaptam meg a papírnak, ahol az általad említett adatok vannak?
Hali ZIB!
Bár nem vagyok a légzsákok szakértője de szerintem törölni kell hibakodot javitás után.Golf III-nál jártam ugy, hogy egy akksi lemerülés és csere után állandoan égett a légzsák kontroll lámpa amig kinem lett törölve a hibatároló.A légzsák elektronikája tudomásom szerint sosincs egybe épitve a motorelektronikával.A gyári/VAG/ hibaolvasó pedig kiirja az éppen kiolvasott rendszer /pl. motor,ABS,klima,stb.../ computerének a tipusát és számát.
Üdv!
eszgab