Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mogorva Creative Commons License 2002.06.15 0 0 514
Hi szakik!

Megtudja nekem mondani valaki, hogy ha az első futóműnél a toronycsapágyakat kicseréltetem (mivel muszáj lesz...) , mibe fáj az nagyjából?

Az autó egy 92-es PUG 205 TD, 170 kilométerrel, ha számít... Az 1.9 GTi futóműve van alatta.

Mennyi munkaórát lehet reálisan számolni a cseréhez? Csapágyból milyet érdemes? Gyárit vagy van jó minőségű utángyártott? Érdemes még valami mást is cerélni, ha megbontásra kerül az eleje?

Előre is kösz az esetleges válaszokat! :DD

Mariano Creative Commons License 2002.06.14 0 0 513
Köszi!

Üdv. Mindenkinek

Giugiaro Creative Commons License 2002.06.13 0 0 512
Látatlanban, termosztát.
Előzmény: Mariano (511)
Mariano Creative Commons License 2002.06.13 0 0 511
Üdv. Mindenkinek!

Elnézést kérek, hogy hivatlanúl belekérdezek.
Most vettem egy '85-ös 190 Diesel Mercit és a motor hőmérséklete álló helyzetben felmegy 90-95C fokig, amikor meg rendesen megyek vele lehül 60C fokig. Az előző tulaj szerint a ventillátor kuplung és annak a kapcsoló gombája cserélve lett. A termosztátról nem tudok semmit. De elképzelhető, hogy ha az előzőket már cserélték, akkor a termosztát is cserélve lett. Lehet, hogy termosztát hiba? Vagy lehet ezeken kivül más oka is? Esetleg van valakinek tapasztalata ilyesmiről?

Előre is köszi Mar

Sickboy Creative Commons License 2002.06.13 0 0 510
Kedves Mogorva!

Köszönöm szépen a segítséget, pont ezt kerestem!

Előzmény: Mogorva (509)
Mogorva Creative Commons License 2002.06.13 0 0 509
Előzmény: Sickboy (507)
ZIB Creative Commons License 2002.06.12 0 0 508
Hi! Mailt megkaptam és a válasz is ment. :-))
Előzmény: eszgab (502)
Sickboy Creative Commons License 2002.06.12 0 0 507
Hi!

Nem találtam más topicot, úgyhogy bocs mindenkitől, de itt kérdezem meg:
tudtok olyan céget, kft, műhelyt, ahol elektromos tetőablakot csinálnak? Mennyibe kerül egy ilyen "beszereltetése"? NETen nincs fenn ilyen cég?

Blindmouse Creative Commons License 2002.06.12 0 0 506
Hékás, de akkoris az enyémek.. mind az összes ami szerteszét van a szobámban ;)
Előzmény: Ordas Farkas (505)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.12 0 0 505
hékás, ha jól látom te is a hard kategóriát kedveled
Előzmény: Blindmouse (504)
Blindmouse Creative Commons License 2002.06.11 0 0 504
Hékás, azok nem a tieid ;p
Előzmény: Ordas Farkas (503)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.11 0 0 503
hékás! mit keresnek a pengetőim az asztalodon?
:-)))))
Előzmény: Blindmouse (500)
eszgab Creative Commons License 2002.06.11 0 0 502
Hali!
Pontositok.Az N95-ös kódszám nem lesz rajta az elektronika dobozán.Ez a szám az egység beazonositására szolgál a gyári vagy gyárijellegű kapcsolási rajzon.Küldök emilt, és ha aktuális lesz a hibakód törlés keress meg.Ha esetleg találok kapcsolási rajzot akkor majd irok.
Üdv!
Előzmény: ZIB (499)
atompyka Creative Commons License 2002.06.11 0 0 501
Na, ZIB, én ezt nem mondtam!
Nagyon is profik!
Olajcserében...

Nem is a tudással van baj (bár azal is(, hanem legfőképp a hozzáállással.
A gyár szervízosztályán mondtak olyat telefonban, hogy ennyi pénzért mit várok. Aztán pár 10E km-rel később egy (nekem)új szervzben szó nélkül kicserélték gariban a kérdéses alkatrészt.
:-(

ATom

Előzmény: ZIB (499)
Blindmouse Creative Commons License 2002.06.11 0 0 500
Milyen má hogy az alkatrészjegyzékben valami így néz ki mint a rajzon.. aztán megjön élőben, és kap egy ilyet... ami persze, mint kiderül tökéletesen passzol a helyére?? ;))
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Előzmény: Blindmouse (482)
ZIB Creative Commons License 2002.06.11 0 0 499
Hello eszgab! Ismét köszi! :-))) Egyre jobban haladok az ügyben, és erőteljesen okosodom is! :-))) Akkor ezek szerint egy VW-s fekete dobozt kellene keresnem, amin valamilyen formában szerepel ez az N95 kód (nagy valószínűséggel). A hátsó ülés alatt már végignéztem mindent (amikor kerestem az elektronikát, mivel mások is ezt a helyet javasolták), de ott nem volt. Az első ülések allat viszont még nem néztem, úgyhogy ott még szétkapom (valószínűleg a hétvégén). Az elektronikát azért szeretném megtalálni, mielött kitöröltetem a hibabejegyzést, mert ha tényleg ott jött le egy kábel (vagy kontakt hibás), akkor úgyis egyből visszaíródik a hiba. Tehát először megkeresem a gyújtó elektronika dobozát, rossz szokásomhoz híven végigmérek mindent :-)) majd ha minden rendben, akkor jöhet a hibakód törlés. (én arra gyanakszom, hogy volt valami erőteljesebb bukkanó és valamelyik csaktalakozó egy kicsit kimozdult, tehát csak pillanatnyi hibáról van szó, legalább is remélem! :-))) Ugyanis az autóm elég jó állapotban van, az eddigi vizsgálódásom is ezt igazolja (Egyetlen rozsdás vezetékkel vagy rossz állapotú kábellel nem találkoztam a méréseim során.))
A hibakód törlésben pedig megköszönném ha segítenél!

Hello ATom!

Akkor ezek szerint a Suzuki szakszerviz sem áll a helyzet magaslatán. :-))

Üdv.
ZIB

Előzmény: eszgab (493)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.10 0 0 498
hja, közben már rájöttem, de azért köszi
holnap felhívom, de ez olyan cégnek néz ki, mint akinél egy gumicsere annyiba kerül, mint ha bontottban vennék egy komplett tetőablakot....
Előzmény: atompyka (497)
atompyka Creative Commons License 2002.06.10 0 1 497
http://www.webasto.hu/frames/products_frameset.htm
Előzmény: Ordas Farkas (496)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.10 0 0 496
hm? Webasto? elmondanád mi ez?
Előzmény: atompyka (495)
atompyka Creative Commons License 2002.06.10 0 0 495
Webasto kp. szervíz? Csak tudnak ajánlani vkit!
Előzmény: Ordas Farkas (494)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.10 0 0 494
emberek, tud valaki normális szervízt ahol a napfénytetőm !külső! gumiját ( ami magán az üvegen van körben) kicserélik, mert az enyém már nem egy mai darab, és a tegnapi meg a mai esőzéseknek már csak kisebb mértékben tudott ellenállni :-/

köszi

eszgab Creative Commons License 2002.06.10 0 0 493
Hali ZIB!

Sajna ez kevés,ami viszont biztos az N95 a WV gyári kódszáma a légzsákgyujtónak.A többi adat hiányzik a papirodról.Hibakód törlésben tudok segiteni .Mégvalami, ugyrémlik, hogy a légzsákok kütyüje általában az első vagy hátsó ülések alatt helyezkedik el.De ez lehet, hogy nem minden tipusra érvényes.
Üdv!

Előzmény: ZIB (486)
repepe Creative Commons License 2002.06.10 0 0 492
Szia Mogorva!

Kösz a tippet, de nem lehet megszerelni, mert típushibának köszönhetöen elég rövid élettartamúak ezek a fékmunkahengerek, ill. a kézifékműködtetö karocskák( gyárilag el vannak b@szva), 70.000,-ért pedig nem fogok űjat venni, hogy 2 év műlva megint berohadjon.

Üdv: repepe =:-((

Előzmény: Mogorva (490)
atompyka Creative Commons License 2002.06.10 0 0 491
Nem lehet egyszerre féket szerelni és netezni!
:-)
Előzmény: Mogorva (490)
Mogorva Creative Commons License 2002.06.10 0 0 490
Esetleg ha megcsinálnád a kéziféket? Az nem megoldás?

Előzmény: repepe (489)
repepe Creative Commons License 2002.06.10 0 0 489
Szia Skacok!

Holnap megy a járgányom müszakira, de bajban vagyok vele.

A Futómü nagyon tuti, a normál (láb )fékek is,a lengéscsilipilik is, de a kézifékkel nem tudok zöld ágra vergödni!!!
GTI 8V-sem van Golf II-esböl, és hátul is tárcsafékes!!

Mit ajánlotok?
Minden megoldás érdekel!! =:-)))!!!!!

Mindegy, hol müszakiztatom!!!!

S.O.S. Segíccsetek plízzz!!!

Üdv: repepe

Ui: Holnap nekem vagy így, vagy úgy kellene müszaki!!!!! ( a kocsi már be van jelentve festésre, minden le van már rendezve, csak az autószerelö egy kicsit elcsúszott idöben!!

atompyka Creative Commons License 2002.06.10 0 0 488
Hali!

"autóm egy kevésbé elterjedt példány a Seat Ibizákon belül, ráadásul nem Mo-ra készített változat"

Voltam mostanság egy márkakereskedésben azzal az egy kéréssel, hogy nyomják rá az autót a Tech-1 nevű computerre, hogy kijelez-e egy konkrét hibát.
Mikor bejelentkeztem telefonon, rögtön azt kérdezte a pasi, hogy itthon vásárolt-e az autó (3 éves Suzuki), mert ha nem, nincs benne valszeg a csatlakozó. Picit meglepett...

ATom

Előzmény: ZIB (484)
bdf Creative Commons License 2002.06.10 0 0 487
Segětsčg!
A 3-as GTI Golfomban (Motorkód: ADY 049) a fojtňszelep-vezčrlöegysegnek annyi! Gyújtáson és járó motornál kattog. Gyorsulásnál pedig rángat a gép. Kérdeznék valami okos emberkét: meg lehet javitani ezt a szerkentyüt, vagy ki kell cserelni? Tud valaki segiteni? Köszi! Üdv.
ZIB Creative Commons License 2002.06.10 0 0 486
Hello eszgab! Köszi az infót, sokat segítettél! Először is nem tudtam, hogy a légzsák elektronika sosincs 1 dobozban a motor elektronikával. Ráadásul ha azt mondod, hogy egy Golf III-nál kellett törölni a hibatárolót, akkor mostmár biztos, hogy nálam is kell. A hibaolvasó által adott papír most is itt van nálam, de ezen nem látom (vagy legalább is nem tudom beazonosítani a rajta lévő információt), hogy melyik lehet a comp. típusa. A papíron a következők szerepelnek (szó szerint idézem, nehogy kihagyjak valamit :-)))
" 1 Felismert hiba
00588 032
Legzsakgyujto (vezetöoldali)-N95
Ellenallas ertek tul nagy"

Esetleg meg tudnád mondani ezek közül mi a computer típusa és a száma (sajnos nekem a fent írt számok nem mondanak semmit :-(( (vagy lehet, hogy azt a részét nem kaptam meg a papírnak, ahol az általad említett adatok vannak?

Üdv.
ZIB

Előzmény: eszgab (485)
eszgab Creative Commons License 2002.06.09 0 0 485
Hali ZIB!
Bár nem vagyok a légzsákok szakértője de szerintem törölni kell hibakodot javitás után.Golf III-nál jártam ugy, hogy egy akksi lemerülés és csere után állandoan égett a légzsák kontroll lámpa amig kinem lett törölve a hibatároló.A légzsák elektronikája tudomásom szerint sosincs egybe épitve a motorelektronikával.A gyári/VAG/ hibaolvasó pedig kiirja az éppen kiolvasott rendszer /pl. motor,ABS,klima,stb.../ computerének a tipusát és számát.
Üdv!
eszgab
Előzmény: ZIB (484)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!