Arnold, a levego aramlas a kovetkezo: ha a szelvedore kapcsolom akkor megy labra is, ha labra, akkor megy a szelvedore is. Direkt ilyen lenne? Hmm...egyebkent valami nyekereg kapcsolaskor, talan mashogy osztja el a levego mennyiseget. Pl. ha parasodik a szelvedo es arra fujatok akkor hamarabb lemegy rola a para mintha labra fujatnek...
Tegnap megtiportam a féket rendesen, kattogott az ABS, hibátlanul műxik. Kontrollámpa sem mutat hibát továbbra sem. Az erősebb fékezések után ismét szagolgattam: semmi.
Kuplung csúszás? Végül is logikusnak tűnne, hiszen végig szerpentinen mentünk fölfelé, viszont érezhetően sosem csúszott meg a tárcsa. Akármilyen nagy gázzal indulok, sosem csúszik semmilyen sebességi fokozatban.
Treb, szerinted?
The maximum amount of time for a script to execute was exceeded. You can change this limit by specifying a new value for the property Server.ScriptTimeOut or by changing the value in the IIS administration tools.
Nálam a virsli kb. 6-8 centivel (szemre) kisebb átmérőjű mint a 185/60R14 kerekeim. Ronda piros, és engem baromira idegesített hogy tényleg csak a legközelebbi gumisig lehet vele menni.
Elvileg 80-as tempót enged meg, én 30-at is soknak éreztem.
Legutóbb azzal szívtam meg, hogy az egyik hátsó téligumi megadta magát, eldöcögtem a legközelebbi gumishoz, ahol jó drágán kellett vegyek egy pár Matador MP-58-at hátulra. :(
Örülj neki, hogy teljes méretű pótkereked van ami egyátalán befér a virsli helyére! A cuccoknak rakjál be egy dobozt, és mindjárt rend is lesz. :))
Lukit! Kösz az infót. Megállapítom ezennel, hogy igenis rohadtul bonyolult alkatrészről beszélek, mikor az autósboltban a Polómhoz kérek gyújtókábelt. :o) Az Unixnál nem volt se polcon, se raktáron, se rendelni nem tudtak.
Valaki nem tudja esetleg, hogy milyen anyagokból tervezték, meg kilyen munkafolyamatok során, hogy nem kapok hozzá? :o))) Basszus...
Juj. Nem tiportam azóta. Viszont a visszajelző nem mutat hibát, gyújtásnál szépen világít, aztán pár mp múlva elalszik. Akkor ma elmegyek tiporni egyet. Ha nem mutat semmi extrát a visszajelző, akkor hogy tudom még leellenőrizni, hogy a jeladóval van-e gebasz? Esetleg úgy, hogy taposom és ha beblokkol a bal első, akkor gond van?
Miert, miert...mert nincs potkerekem! :))
Illetve van, ahol vettem az autot, ott adtak egy rozoga felnit meg rozogabb gumival es azzal a felkialtassal hogy jo ra. De: egyreszt nem tudom h. valoban tudom-e majd hasznalni ha arra kerul a sor, masreszt akkora hogy a potkerek tartoba nem tudom elpakolaszni azokat a cuccokat amik egyebkent belefernenek (emelo, kerekkulcs, izzokeszlet, pumpa, etc.) Ha a virsli lenne benne akkor maradna meg jo sok hely. Igy meg nagy kupi van a csomagtartoban.:))
Ajajj... Mikor leég a drót vagy a jeladó tekercse. De ezt a kontroll-lámpa vissza szokta jelezni, ha máskor nem, az első ABS-melónál. Tiportál nagyot azóta?
Ha ragaszkodsz az eredetihez, itt van egy lista olasz bontókról, boltokról:
http://tipo16.tripod.com/main.html
Én kiszedtem a virslit a Temprából mert teljes értékű pótkereket hordok, de még nem döntöttem el hogy eladom-e. Azt se tudom jó-e a Lanciádra.
Neked miért kell?
Hol vegyek NORMÁLIS gyertyakulcsot?
Nem a csuklós kurblit amit 500 Ft-ért árulnak mindenhol, mert az csak deformálódik a kezemben de a gyertyát az istennek meg nem mozdítja.
Eddig 4 üzletből 4-ben ez a típus volt.
Megtapiztad a gumit is? Ha alacsony a guminyomás, pláne szerpentinen föl tud baromira melegedni...
Amúgy passz, emlékeim szerint neked nincs ott ABS jeladó, ami esetleg amperszagot adhatna, meg más elektromos kütyü se.
Ja, meg mindig keresek a lancsahoz "virsli" potkereket, ha van valakinek elado v. tud lelohelyet lehetoleg del-Buda kornyeken akkor ne kimeljen:)
Arnoldf: a labra/szelvedore dolgot csak most olvastam, kiprobalom es holnap referalok.
Ja, a pollenszuro helye nincs meg, aszondod...de a szelvedo alatti muanyag burkolat alatt viszont kell lennie egy lyuknak...az sincs meg? Mert akkor nem is volt pollenszuro a kocsidban v. ha igen akkor mashol...egyebkent kicsereltem a pollenszurot es negyedannyira sem parasodik azota a kocsi, illetve a szuro tartoja is laza volt es szvsz ala tudott folyni a viz, azt is lerogzitettem. Most tutti.
Elektromos ize: valami leszivja az akksit. Ilyenkor eleg erdekes dolgokat produkal a lancsa, pl. levettem a gyujtast es a radio kijelzoje felvillant nehanyszor. Aztan visszaadtam a gyujtast, akkor pedig a kozepso panel (klima, levego homerseklet, stb.) kezdett villogni. Kivettem a radiot, azota az akksi nagyjabol magahoz tert es nem villog sehol semmi. A rediot megnezettem ma reggel egy szervizben, aszontak jo, nem zarlatos. A radio csatlakozot hogy lehet megnezni hogy nem az zarlatos-e esetleg? (ISO csatlakozo)
Hétvégén voltunk síelni Donovalyn 2 napra. Amikor első nap felérünk a parkolóba, letekerem az ablakot, hogy kifizessem a parkolójegyet és elég intenzív égett szag árad be az autóba. Arra gondoltam, hogy a parkolóban volt ilyen szag, nem foglalkoztam vele.
Másnap délelőtt, amikor szintén bementem ugyanabba a parkolóba ismételten ablak le stb. - szag megint jön. Megállás után "körbeszimatoltam" az autót és a bal első keréktől jött. Megfogom a felnit - jég hideg! Mondjuk, nem is lehetett más, hiszen végig fölfelé mentünk, tehát féket szinte egyáltalán nem használtam.
Hazafelé menet, amikor ugyebár hegyről lefelé mentünk, megálltam alul és megint megszaglásztam - semmi szag! Melegedés szintén zéro. Pedig akkor volt fékhasználat rendesen. Amikor pestre megérkeztünk, akkor sem volt semmi szag.
Mi lehetett ez szerinted?
Gyertya tisztítás megoldotta a problémát...
Thx!
a másik kérdés...
Kb fel eve cserelve lett a kupplungszerkezet + a kinyomocsapágy.Eddig nem volt gondja, de most hidegen "szól" a szerkezet meg a csapágy is.Amikor bemelexik a motor elhallgat.Lehetséges, hogy ismét be for sz.rni?Lehet hogy csak fel evet bir ki?
Diagnostikai interface!
VW,Audi,Seat,Skoda,1552-esOBDII interface eladó.Funkciók:Service reset(légzsák,abs,oil nulázás),hibakódolvasás(hibakeresés,javitás)),Tárolt hiba törlése,az összes diagnostikai adat olvasása,és nagyon sok extra funkció.(immo,autórádió,klíma,stb)
ÁR:60000ft
Bocs hogy itt hirdetem,de gondolom itt hátha érdekel valakit.
Érd:wrcrace@freemail.hu
Gyertya vagy gyertyakábel; esetleg elosztófedél, de annak kicsi az esélye. Cseréld föl 2 henger gyertyáit egymással, és meglátod, költözik-e a hiba. Ha igen, akkor gyertya; ha nem, akkor kábel vagy fedél. Előbb kábelt cserélj (ha 2-es vagy 3-as henger szarakodik, akkor a kábeleket is föl tudod cserélni egymásal), aztán fedelet.
Adott egy 92-es 1.6-os orion, reggelente a 4 hengerbol csak 3 hajlando beindulni, annyit megnéztem ha ugrasztom a gyertyát ugy megy a 4. henger is, de ha rádugom a kábelt nem.Ha bemelegszik a motor szintén elindul.
Ez gyertya hiba vagy valami más?
Thx a gyors segítséget előre is !
VAti70:
Elvileg szet lehet szedi a relet.
A pogacsakon meglatszik, hogy be vannak-e egve, vagy sem.Maga a behuzotekercs nem nagyon szokott tonkremenni.Bekotese szetszedes utan kiderul.
A kerrego hangot inkabb az alapjarati szelep "szokja" adni.Gyujtas raad, utana kb. addig amig az AC megy az alapjarati szelep is tornazik.Attol fugg mennyire retkes milyenje van, mas hangot hallat.Nekem nyaron egesz hangos is tud lenni.
Kb. 0.5sec-es periodussal kattog.
Juteszembe:
Biztositekok rendben?!
Az AC rele mellett is van bizti.
Legalabb is Lanciaban.