Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

uhuhu Creative Commons License 2002.06.07 0 0 446
nem olvastam tovább, de a leirás alapján a légzsák átvezetöröl van szo.

mivel az egy biztonsági berendezés, addig nem müködik -ég a kontrol lámpa, amig nem törlik a hibakodot. függetlenül, hogy jo-e az alkatrész, vagy sem.

Miért gondolja mindenki, hogy ha egy hozzáértö azt mondja, hogy csere, akkor egy nemhozzáértö kiméregetésével meg lehet oldani a hibát???

azért szoktzák mondani, hogy az átv ezetö csere, mert egy ici-pici kontakt hiba miatt többször ég a kontrol lámpa, és máris megint öket szidod.

Igy elsöre elháritotják a hibát, és mindenki meg van elégedve. Te is mert jo az auto, ök is, mert eladták és megcsinálták.

Előzmény: ZIB (443)
atompyka Creative Commons License 2002.06.07 0 0 445
Üdv!

Előfordulhat-e olyan üzemállapota a motornak, hogy a szívócsőben nem vákuum, hanem túlnyomás van?

Köszi!
ATom

Jatis Creative Commons License 2002.06.07 0 0 444
ZIB
Mont mondtam VW-hez nem igazán értek, de a helyedben bemennék egy kereskedésbe, megmutatnám nekik a dobozt, hogy ez rossz, és mi ez és mennyibe kerül, "mert lehet, hogy tönkretetted az ügyfél autójában"!! Egyből megtudod mi az, és hogy azt keresed-e. A többi mérés kérdése.
Előzmény: ZIB (443)
ZIB Creative Commons License 2002.06.07 0 0 443
Hello Jatis! Az az igazság, hogy amikor lekérdeztettem a computert a szakszervizben ők is azt mondták, hogy a kormányban lévő forgó érintkező a rossz és ki kell cserélni (mindezt megérzés és ránézés alapján. Semmit nem mértek, csak cserélni akarták. Mivel ennek a kis vacak kapcsolónak (érintkezőnek) ára 42000 Ft + beszerelés (ami kb. 5 perc munka és elkérnek érte 5000Ft-ot) ezért kicsit én is szemügyre vettem mielött a csere mellett döntöttem volna. Mivel jó állapotúnak találtam kinézetre, ezért én ki szedtem és végigmértem. A mérés alapján teljesen jónak tünt. Ezután biztos ami biztos egy ismerős álta szereztem kölcsönbe egy vadi új kapcsolót (ha jó, akkor megveszem, ha nem akkor meg visszaadom alapon), amit beszereltem és a hiba továbbra is megmaradt (tehát nem ez a rossz alkatrész)! Ekkor ment el a kedvem a szerelőktől, ugyanis ők csont nélkül kicserélték volna (mérés nélkül) és ezután biztos, hogy nem szerelték volna ki (még akkor sem ha ők is látják, hogy amit cseréltek jó volt), hanem ha sikerül további alkatrészek cserélgetésével megszüntetni a hibát, akkor a végszámlán ez az összeg is szerepelt volna mint hiba (ebben biztos vagyok :-((. Ezért akarom most minden oldalról körüljárni a dolgot, hogy amikor elmegyek egy újabb "szakihoz", akkor már úgy 90%-osan tudjam, hogy hol nem lehet hibás és így ne tudjanak mindenféle jó alkatrész cserélésvel minnél jobban levenni.) Sajnos úgy néz ki, hogy ez egy jó magyar szokás (az ügyfélről minnél kevesebb munkával minél többet levenni :-((. Amúgy mostmár úgy néz ki, hogy biztosan nem a kormány felöli részen van a hiba (legalább is a mérések ezt mutatják), hanem a gyújtó elektronika felöl (aminek a dobozát keresem). Ezért szeretném tudni, hogy az említett fekete doboz micsoda.

Üdv.
ZIB

Előzmény: Jatis (442)
Jatis Creative Commons License 2002.06.07 0 0 442
ZIB
VW-hez sajna nem értek, de cimborámnak a corvette-ben szakadt volt az egyik vezeték a kormányban, és neki is valami hasonlókat művelt. Nem volt sérült az autó, és másmilyet raktak be?
Előzmény: ZIB (432)
Zolcsa Creative Commons License 2002.06.06 0 0 441
Köszi itt is, ott is! :-)
Előzmény: kivi (440)
kivi Creative Commons License 2002.06.06 0 0 440
Ide is válaszolok neked: szerintem 2.3 bar mindenhol.
Előzmény: Zolcsa (439)
Zolcsa Creative Commons License 2002.06.06 0 0 439
Azt hiszem SuperContact, de nem tuti! :-)
Előzmény: kivi (438)
kivi Creative Commons License 2002.06.06 0 0 438
De milyenek voltak?
Előzmény: Zolcsa (437)
Zolcsa Creative Commons License 2002.06.06 0 0 437
Visszavittem a gumikat, mert nagyon csúnya hangjuk volt. Helyette ContiEcoContact CP-t kaptam, de ez néma az előzőhöz képest. :-))

(Guminyomás ügyben senki...?)

Előzmény: kivi (431)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.06 0 0 433
Nem hinném. Nekem szabályozott katalizátorom van benzinüzemű kocsival mégis sárga a matricám.

Az alapjárai
CO 0.00%
CH 13ppm

névleges fordulaton
CO 0.06%
CH 30ppm

Ez sok vagy kevés?

Előzmény: BLASIUS (428)
ZIB Creative Commons License 2002.06.06 0 0 432
Hello Jatis! Szóval a hiba az, hogy a légzsákom kontroll lámpája (hibajező lámpa) ég. Lekérdeztettem az ECU-t az egyik szakműhelyben és azt írta ki a comp. hogy a légzsákgyújtó (vezető oldal) ellenállás értéke túl nagy. Ebből a visszajelzésbő és abból, hogy az ECU indításnál egy pár másodpercre kikapcsolja a kontroll lámpát (belső teszt után reszeteli az összes kontroll lámpát), majd a légzsák visszajelzőt vissza is kapcsolja, arra gondolok (és a "szakik" is akiknél voltam azt mondják), hogy valószínüleg a gyújtó elektronika és a légzsák közötti szakaszon van valami kontakt hiba. Szóval ezért keresem, hogy melyik lehet a gyújtó elektronika. Ezért lenne jó tudnom, hogy az előző hozzászólásomban említett "fekete doboz" :-)) mit csinál. Amúgy az autóm egy Seat Ibiza 1996-os (VW technológia)

Köszi
ZIB

Előzmény: Jatis (425)
kivi Creative Commons License 2002.06.05 0 0 431
Azért kérdeztem rá erre a típusra, mert a Ford topicban egy Focusos srác nagyon elégedetlen volt vele. Neki gyárilag ez volt az autón, de utálta mert zúgott és nem jól tapadt.
Előzmény: Zolcsa (430)
Zolcsa Creative Commons License 2002.06.05 0 0 430
Nem téli, nincs alulfújva, a pontos típusát megnézem holnap. :-))
Előzmény: kivi (429)
kivi Creative Commons License 2002.06.05 0 0 429
Ha:
- nem téli gumit sóztak rád :-)
- és nincs baromira alulfújva
akkor ezt egy olyan gumi, ami "zúgós". Bele köll törődnöd. :-)

Ööö... Nem Continental EcoContact (Fuel Saver)?

Ps. Persze az is lehet, hogy mégis csapágyas az autód... :-)

Előzmény: Zolcsa (426)
BLASIUS Creative Commons License 2002.06.05 0 0 428
Ez komoly? Nekem piros van.:-(
Sorban:
1. P - diesel és kétütemű
2. S - nezines ohne katalizátor
3. K - nem szabályozott katalizátor (szerencsére a másik autónk ilyen)
4. Z - szabályozott katalizátor
SZVSZ.
Előzmény: Törölt nick (427)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.05 0 0 427
Tudja valaki, mit jelentenek a színek a hátsó rendszámtáblán a környezetvédelmi plecsnin? Nekem sárga van. Ha jól tudom, szmogriadónál számít. Pl a piros színűekkel tilos először a forgalom szmogriadó esetén. De vajon mi a további sorrend?
Zolcsa Creative Commons License 2002.06.05 0 0 426
Lecseréltettem az első gumikat a járgányon, mert állítólag az egyik "ütött", azaz szálszakadt lehetett. Használt gumit vettem helyettük (ilyen utakra nem veszek újat). Ezek a mostaniak meg morognak, mintha csapágyas lenne az autó. Ez normális lehet? A futómű beállításával nincs gond és a régi gumikkal nem volt ilyen mormogás. A régi Michelin volt, ez pedig Continental. Először azt hittem, hogy fordítva szerelte őket fel a fickó, de nincs rajta a forgásirány jelezve.

Zolcsa

Jatis Creative Commons License 2002.06.05 0 0 425
ZIB

Mi a hiba??
És milyen autód van??

Előzmény: ZIB (421)
Banditoo Creative Commons License 2002.06.05 0 0 424
Ez a szilent "ügy" csak a kerék "lötyögésén" keresztül jön elő, vagy kopog is, ahogy nekem.Igaz én nem látom, mikor lötyög a kerék,mert akkor gördül.Igaz, kerékösszekötőt cserélni kell, mert lóg, de a szilentre nem tudok rájöni. Kokkkaköves út ráz, mint a fapados villamos. Gátló mérésen még nem voltam.
Érdemes az autóklubnál méretni,vagy van más, jobb hely is?
Előzmény: Zolcsa (423)
Zolcsa Creative Commons License 2002.06.05 0 0 423
Köszi, mostanra már a szerelő is megerősítette. Még egy kérdés: lehet kapni olasz szilentet 600, gyárit ill. spanyolt 2500 Ft-ért. Ennyivel jobb is a drágább?
Előzmény: GTI 16V (416)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.06.05 0 0 422
jogos a két pont, én is így gondoltam, csak nem ezt írtam :-) köszi
Előzmény: Banditoo (420)
ZIB Creative Commons License 2002.06.05 0 0 421
Sziasztok! Egy kis segítség kellene. Az autómnak van egy kis elektromos hibája (és hát az eddigi szerelők nem igazán tudtak hozzászólni érdemben, csak levették a lét, a hiba meg maradt :-((, ezért mielött elviszem a következő szakihoz körbe akarom járni a témát. Az első kérdésem az, hogy van egy Siemens elektronokám amiről szeretném megtudni, hogy pontosan mit is csinál. A dobozon a következő számok láthatók:
SME 5WK4678
PA6-GF30
G750-475E
1H0953-257-BB

Segítségeteket előre is köszi!

Banditoo Creative Commons License 2002.06.05 0 0 420
Tudomásom szerint a 2es besorolásu kat. az a szabályozott, nekem is olyan van. Az 1es a szabályozatlan, a 0-ás meg a kata nélküli.

Írtátok,hogy a szilentek kopása zörgéshez vezet. HA azt érzem, hogy az első kerék egy 3 centi magas buckán átmenve is koppan, akkor fatalicskám van, vagy szilent kopott, vagy kinyikkant a gátló? Azt mondjuk most elviszem beméretni, de a kérdés azért még áll.

És ezúton szeretném még megköszönni az eddigi hozzászólásokat!

Előzmény: Ordas Farkas (403)
Pugfan Creative Commons License 2002.06.05 0 0 419
Militec, Prolong és többiek:
NEM szabad! A Prolong pl. kifejezetten _katonai_ felhasználásra készült: arra, hogyha meglövik a blokkot és elmegy az olaj, akkor is elvigye a tankot a szervízállomásra!
MIDEGY MILYEN ÁRON! Van tribológus ismerősöm, ő mondta hogy prolong után az olaj fémrészecske-tartalma jelentősen megnőtt - tehát az általános kopást erősíti, csak a helyit gátolja (annak árán, hogy sok fém lebeg az olajban).

Szóval hosszútávra tilos, versenyre, meg akkor, ha mindenképp olaj nélkül is célba akarsz jutni, akkor meg kell!

Pugfan Creative Commons License 2002.06.05 0 0 418
T. Nagyérdemű!
Tud valaki módot féltengely-csapágyak _erősebbre_ cserélésére? Mert nekem 50ekm után a 4-ből 3-at kellett cserélni!
Mondjuk a motor a gyári 205Nm helyett 274Nm-t teljesít, és a kupplung is levágja ezt 260Nm-re (kb), de ha kuplungot erősítek, akkor tutibiztos csapágyhalál lesz a vége.

Köszi, Pugfan

autotrannie Creative Commons License 2002.06.05 0 0 417
olaj az van benne az eloirt szinten, nekem is az volt az elso gondolatom. a kiegyenlito tartalya alatt is csak olyan olajparaszeruseg van, semmi komoly folyasnak nevezheto :(

udv, AT

Előzmény: BLASIUS (407)
GTI 16V Creative Commons License 2002.06.04 0 0 416
Zolcsa,

nagy valószinüséggel igen, ha gyáriak a szilentek akkor kb 150ezer elég nekik ezeken a jó utakon...

Előzmény: Zolcsa (409)
Jatis Creative Commons License 2002.06.04 0 0 415
Őket ismerem, hordunk nekik alkatrésznek kormányműveket. Biztos nem ők csinálták neki.
Előzmény: BLASIUS (414)
BLASIUS Creative Commons License 2002.06.04 0 0 414
Én ott voltam! Nagyon korrektnek tűntek.
Előzmény: Jatis (413)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!