Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lukit Creative Commons License 2003.06.24 0 0 2266
ugy nez ki hogy ennek csak a neve felujitokeszlet, valojaban uj csapagy, szimering stb

kosz mindenkinek a segitseget!

Előzmény: doca (2259)
DeBil MK4 Creative Commons License 2003.06.24 0 0 2265
Trebitsch köszi a tippet!

Zoli

Előzmény: Trebitsch (2263)
intarzia Creative Commons License 2003.06.23 0 0 2264
Üdv!

Keress meg magánban. Lehet, hogy tudok segíteni.

Laci

Előzmény: OPE (2256)
Trebitsch Creative Commons License 2003.06.23 0 0 2263
http://www.extra.hu/hullokft/index.html

Tőlük is jutalékot fogok kérni. :)

Előzmény: DeBil MK4 (2262)
DeBil MK4 Creative Commons License 2003.06.23 0 0 2262
Sziasztok!

A tanácsotokat szeretném kérni, hogy hol találok hűtőjavítással foglalkozó szakit (lehetőleg Budapesten), mert likas valahol a hűtő,kiszereltem de simán nem akar folyni (valószínűleg csak üzem közben, túlnyomásnál csöpög). Meg nincs hardverem sem befoltozni..

Előre is köszi: Zoli

BLASIUS Creative Commons License 2003.06.22 0 0 2261
Ha csapágy, akkor lehetőleg SKF.
Előzmény: lukit (2260)
lukit Creative Commons License 2003.06.22 0 0 2260
holnap megkerdezem.
Előzmény: doca (2259)
doca Creative Commons License 2003.06.22 0 0 2259
megint felujitokeszlettel...???
Rossz a neve is!Csapágyat cserélni kell,nem felújítani.Néhány merész szaki megmeri tenni hogy csapágy tisztítás és újra zsírozással engedi tovább abban a hitben ügyfelét,minden rendben.Nagy szart!Ezt én megtehetem magamnak az én autómon,de nem másnak,főleg nem cserés árral.Mert ha én nyertem 10ezer km-t-siker.Ellenben nem számolhatok más beosztásával.Sajnos az is igaz hogy én is jártam már hasonlóan vadi új csapággyal.Sok kamu nevű beszállító van.Reklamálni pedig ilyenkor nevetséges.Nem pontosan tudom milyen csapágyról van szó,de érdemes meggyőződni minden apróságról-amin nagyon sok múlik-porvédő peremek,szimeringek.Az új csapágyat néha csak megmutatják a zsíros edénynek.
Ez nem megoldás valószínüleg,de szűkíti a kört.
Előzmény: lukit (2246)
Trebitsch Creative Commons License 2003.06.22 0 0 2258
http://www.makraimotor.hu/

Lassan télleg megállapodok velük valami jutalékos rencerben... :)

Előzmény: OPE (2256)
Trebitsch Creative Commons License 2003.06.22 0 0 2257
Például nem cseréltek szimmeringet, vagy megsérült amikor beszerelték. Víz, por, sár, csapágy nyekk.
Előzmény: lukit (2255)
OPE Creative Commons License 2003.06.22 0 0 2256
Sziasztok!

Hátha tud valaki segíteni:

Van egy 1,7-es Ford Pumám, amibe szükség lenne egy túlméretes csapágysorra, vagy egy új/bontott főtengelyre csapágyakkal.
A márkaszervíz csak komplett blokkot tud rendelni, máshol pedig Németországból rendeltek túlméretes csapágyakat augusztusi(!) szállítással.
Itthon nem találkoztam bontóval, ahol lenne ilyen autó. Van valakinek ötlete, netes cím, külföldi bontó, gyakran külföldön járó vki...?
Én is kimennék bármikor, csak nem szeretnék potyára.
Előre is kösz:

ope

lukit Creative Commons License 2003.06.22 0 0 2255
szoval szerinted a beszerelesnel csesztek el?
Előzmény: leto- (2254)
leto- Creative Commons License 2003.06.22 0 0 2254
Pl ferden kalapaljak a helyire. Bar akkor talan nem birt volna 20 ezret.
Meg nem zsirozzak be rendesen.
Az kb realis, nagy atlagban 10 ezer korul szokott lenni a kerekcsapagyak darabja.
Előzmény: lukit (2253)
lukit Creative Commons License 2003.06.21 0 0 2253
most nezem unixtrade-n, nincs semmifele javitokeszlet, csak csapagy. hmm ... lehet h akkor csereltek, arban kb ott van (unixnal 6500 az anyagar)

pedig a kerekcsapagyjavito keszletet szo szerint ideztem a munkalaprol.

de ha uj csapagyat kapott, akkor mitol szarhat be?

Előzmény: lukit (2251)
kivi Creative Commons License 2003.06.21 0 0 2252
Yó. Holnap megkeresem az önindítót és harkályt játszom rajta.
Előzmény: Trebitsch (2249)
lukit Creative Commons License 2003.06.21 0 0 2251
un. kerekcsapagyjavito keszlettel buzeraltak, gyari ford, 9+afa+munkadij volt. ET szam szerintem stimmt, mert ezek meg 91-es gyari felnik, es a tobbi kereknel nincs ilyen problema.

esetleg szilentek miatt lehet? (bar az csak mostanaban szarodott el) kisebb godrokben szepeket kattan az a kerek

Előzmény: leto- (2250)
leto- Creative Commons License 2003.06.21 0 0 2250
Felujitottak az mit jelent? Utanallitani lehet, vagy kicserelni. Mondjuk ha rossz ET szamu felnid van, siman megeheti 20ezrenkent.
Előzmény: lukit (2246)
Trebitsch Creative Commons License 2003.06.21 0 0 2249
Próbáld ki a kalapálást. Ha kétszer-háromszor nem indul, püföld meg az önindítót - ha attól egyből elkezd működni, akkor szinte biztos, hogy elkopott a bronzkefe.
Előzmény: kivi (2245)
cs_geza Creative Commons License 2003.06.21 0 0 2248
Nekem gyujtas meg volt (ez volt a szerencsem, betolassal elindult) csak az utolso, az onindito magnesnek aramot ado szakasz pusztult meg.
Előzmény: Bihus (2243)
lukit Creative Commons License 2003.06.21 0 0 2247
mondjuk hozza kell tenni, ez az auto-fort-ban tortent, ahol csereltek a kormanytarto persely vagy mit, ami vezeti a rudat a tuzfalon at. na az is most ment gallyra ...
Előzmény: lukit (2246)
lukit Creative Commons License 2003.06.21 0 0 2246
uraim, kb 20Ekm-el ezelott felujitottak nekem az 1ik agycsapagyat. viszont most a kerek forgatasara megint zajos. ez azt jelenti, hogy trehanyul dolgoztak vagy vmi sulyosabb problema van? megeri masik szervizben megint felujitokeszlettel szorakozni?
kivi Creative Commons License 2003.06.21 0 0 2245
Ma is eljátszotta velem ezt, kb. hetedszerre indult be (reggel). Azóta volt még 4 indítás, mindegyik elsőre sikerült.

Én is gyanakodtam az immobilizerre, ezért vittem másik kulcsot is. (Persze, ez csak akkor lenne megoldás ha a kulcsban lévő chip "romlik" el.) Mindkét kulccsal indult.

Előzmény: Trebitsch (2242)
Bihus Creative Commons License 2003.06.21 0 0 2244
Ja, bocs...
Előzmény: Trebitsch (2242)
Bihus Creative Commons License 2003.06.21 0 0 2243
No de a te esetedben a többi cucc sem ment /utastérventi, ellenőrzőlámpácskák/, nem?
Előzmény: cs_geza (2241)
Trebitsch Creative Commons License 2003.06.21 0 0 2242
Hát ha nem fordul el a kulcs: küldd meg a kulcslyukat egy kis WD40-nel, vagy zárolajozóval. De az is lehet, hogy picit túlfordítottad, majd vissza, és a ráindítózás elleni reteszelés már beugrott. Mindegy, kis olaj nem árt neki akkor se.

Ha elfordul, de nem indít ön, viszont AC zúg közben: akkor a slusszluból a delej kimegy, tehát a kapcsolóbetét rendben van. Nem úgy mint (nagy valószínűséggel) az önindítóban a bronzkefék.
Ha huszadszorra se forog az önindító, akkor megkopogtatod egy kalapáccsal, egyből fog müxeni (fémrészt üss, attól nem lesz baja).
Ezt a püfölősdit lehet játszani egy darabig - aztán önindító kiszerel, bronzkefe kicserél, áldás-békesség.

Előzmény: kivi (2238)
cs_geza Creative Commons License 2003.06.21 0 0 2241
Nekem az oreg bajor ('85 BMW E30, valamikor 95ben volt az enyem) csinalt ilyet, annak a kormanyzarban levo elektromos betetje volt kikopva, amiatt nem adott aramot az inditorelenek. A neha nehezen indul lehet aksiproblema, elegett/eloxidalodott kabelek/saruk/csatlakozasok, de lehet onindito problema is, szenkefe csereerett, vagy nagyon kopott perselyek.
Előzmény: Bihus (2240)
Bihus Creative Commons License 2003.06.21 0 0 2240
Meg ugye az általad leírt első esetben elég érthetetlen, hogy miért nem fordult el a kulcs...

Immo probléma is lehet?

Előzmény: Bihus (2239)
Bihus Creative Commons License 2003.06.21 0 0 2239
Nálam ilyenkor akksi-probléma volt :)

Mittomén, kell egy jó nagy áram ahhoz, hogy behúzzon a mágnes. Ha nagyon oxidálódott az akkusaru, akkor esetleg nem, vagy nem azonnal megy át rajta elég ampör :) Meg kellett tisztítani az érintkezést.

Mondjuk nem tudom, hogy a tiéd relés-e, mert pl. a Wartburgomon 8 Volttal is elszenvedett az indítómotor :)

Igazából nem értek én az autókhoz, csak gondoltam, adok azért egy ötletet...

Előzmény: kivi (2238)
kivi Creative Commons License 2003.06.21 0 0 2238
Az autóm (Escort 1.6 Zetec) ma megviccelt... Egy óráig autóztam, majd megálltam valahol. 10 perc múlva indulnék, fordítom gyújtásba a kulcsot, megvárom míg elalszanak a lámpák: ABS, légzsák (ez a babonám), indítanék.... és nem fordul el a kulcs. Mint amikor lefullad a kocsi, és muszáj visszafordítani, majd újra előre.
Így is tettem: vissza, majd gyújtás, lámpák, indítok... most már elfordul a kulcs, de nem történik semmi. Megint elfordítom, semmi. Vissza semleges állásba, gyújtás, lámpák, índítás... semmi. Ezt még 4-szer eljátszotta, majd végül beindult.
Az AC pumpa minden esetben rendesen felbúgott ahogy kell.

Később megint leállítottam, és utána pöccre indult.

Még annyit, hogy átlag 10 indításból 1-szer picit nehezen indul, olyan értelemben hogy nem kell köszörülni vele, csak mintha egy picit nehezen forgatná meg az indítómotor. Vagy mintha nehezen robbanna be az első adag benzin.

Mi lehetett?

kardosmuki Creative Commons License 2003.06.20 0 0 2237
Akkor viszont "Cosworth keresés és vétel projekt" beindult. :)
Előzmény: Trebitsch (2236)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!