mégegyszer köszi mindent,holnap megnézem mi lehet a probléma a dologgal.
most jön a meleg elől is meg az ülés alól is a lábra,szélvédőre is meleg megy,de most meg arcra jön a zimankó....
úgy is rájövök a nyitjára.
a pollenszűrő meg lehet lehet,hogy megvár téged :o)
a honoráriumodról nem feledkezem meg!!!
ja és küldjél mailt!!!
Gizi!
Átérzed, hogy pollenszűrő ügyben mi vár rád a jövő héten?? :)
FSO Papa
Meg lehet csinálni a letört motortartók pótlását boxcsere nélkül,ha a felső motorokra gondolsz.Kicsit gány, de tökéletesen működik.Nem kell leengedni a vizet,megmarad a klimagáz stb.
H1
azt hiszem, sok irigyed lesz itt :) pláne, hogy tudtommal itt senkinek nincs M5 kivéve talán oooo-t, aki nem nagyon írogat ide (sem), de mintha ő is csak árulta volna.
Pollenszűrőt mindenki átkozta idáig, aki csak cserélte. Ilyenkor azért kicsit tudok annak örülni, hogy az enyémben nincs :)
ha tudsz, küldj képet a vasról, biztos sokan lennének rá kíváncsiak (én biztosan).
Én is egy ilyennel járok-kelek. 3.8 literes, hengerenkénti gyújtótrafós. 94-es évjárat, de még az 5 gangos váltós. Látott-hallott valaki már olyat, akinek 6 fokozatú volt? 94-ben volt a váltás. Ez gyári motorsport chipes, 360LE-t tud, 8000-nél veszi el a kraftot, végsebesség leszabályzás nincs benne, nem tudom mennyit megy, de állítólag 290 felett, téli gumik vannak rajta (sebességindex 240), szeptemberben vettem az autót, tavasszal rakom fel az új gumikat (Bridgestone).
255/40ZR17hátul, elöl 235/45ZR17
Hibakiolvasással 0 db hiba van benne, mindene műxik, gyakorlatilag törésmentes példány.
Nem tud valaki egy hátsó napfényroló mozgató motort? Az enyémben beszart a hajtómű, és az csak a motorral együtt van, 40E-ért. Annyit nekem nem ér.
A pollenszűrő cseréje egy rémálom volt. Francért nem lehetett ezt a gépháztető alá rakni, mint az E39-eseken? Fél napig szereltem.
Majd átolvasom ezt a topikot, unalmas hétköznap estéken. Van valakinek ilyen gépe?
Hali!
ez az csak gyári, de azért csak lehetne tenni vmit hogy legyen más is. csak vhogy be kellene azonositani ...(bocs de ezzel fogalalkozom..)
pár féle csapágy van nálunk és elég sok autós is van ezért nézném meg hátha következőre már többet tud az ember
mindenhez van (BMW) de ez nincs:(( remélem csak eddig
csak a jobb elsőt cserélem.
a csapágy ára 16650 bruttó,de ez ix-é,ami tök más,mert nekem átmegy rajta a féltengely.
szerintem árban te is valami hasonlóra számíthatsz. :o)
én odaadom,de semmit nem érsz vele!!!
kereskedelmi forgalomban csak a gyári létezik.
hidd el nekem,végigjártam minden létező lehetőséget,de csak a gyári maradt,ami egyébbként nem veszélyes mert potom 16650 bruttó!
ilyen méretű csapágy nem is létezik,csak az ix -ben,és ott is csak az első,a hátsónak megint más a mérete.
Bocs, hogy befofátlankodom ide, de vagy egy bontatlan 5 literes szintetikus 5W-50-es olajom, ami a feliratok alapján BMW-be és Mercedes-be tökéletes. Nem érdekel valakit?
7500 Ft (1500/liter)
Mindenre én sem tudok választ adni.....bár az a szomorú, hogy ők sem. NEM tiszta, hogy miért raknak képet a netre, ha nincs, bár úgyi oda irták , hogy szállítás télen.Hátsó lámpa az van.
E39hez kellett volna már, az nincs......
+49 (0) 4193 / 9999 - 0
H1
In-Pro információk:
Legyártva még nincs első lámpa, csak az az egy ami a fotó miatt készült a netre, németországban sem lehet még kapni, mert féltek, hogy nem piacképes a termék így ott is csak előrendelést vesznek fel. A kereskedelmi vezető ígérete szerint mi leszünk az elsők akik megkapják az első legyártott szériát, de legalább egyet, hogy megnézzük-ellenőrizzük. A szállítás időpontjáról mailban kapok tájékoztatást.
Hát ennyit sikerült intézni.
H1