Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lukit Creative Commons License 2003.02.10 0 0 1443
mennyiert, hol?
Rospe Creative Commons License 2003.02.09 0 0 1441
Segítsetek Nekem! (LADA Dobvédő ív)

Ladámba szeretném beszereltetni a kerékjárati ívbe építhető műanyag sárvédő-dobvédő ívet.
Tudtok olyan helyet ahol ezt szakszerűen beépítik, a megfelelő helyen csavarozzák a kasznihoz?
A Werling cég csak a saját maga által gyártott terméket építi be nekem pedig az orosz típusú fekete műanyag ívem van.
Azért keresnék erre szerelőt mert én nem vállalkoznék a beépítésre hátha rossz helyen csavaroznám oda nem ismerem a járgányon hol jók a rögzítési pontok.
Nagyon szeretném a lada kocsi kerékjárati ívét, orrát megvédeni ezzel a dobbal.

Segítségeteket előre is köszönöm!
Rospe

tlantos Creative Commons License 2003.02.08 0 0 1440
Sziasztok,

Lenne egy megdoglott ablakemelo, aminek a potlasa maceras lenne, ezert meg kene javitani. A szerkezet rendben van, csak a bowden szakadt el.
Tudtok olyan szait, aki ki tudja cserelni?
Vagy lehet kapni bowdent meterre, es csinald magad mozgalom?
Jo lenne, ha 4 jegyu ara lenne.

Otleteket irjatok privatba is, hogy hamarabb tudjak intezkedni.

bye
TLantos

Bájer Creative Commons License 2003.02.08 0 0 1439
Üdv VAti70!
Alapjárati dadogás:gyertyakábel,falslevegőszívás is lehet,a leállás alapjárati pótlevegőmotor (ha van benne),estleg szintén falslevegő.
A gyújtás többi új alkatrésze csökkentheti a rossz gyertyakábel okozta tüneteket.
Bájer
Előzmény: VAti70 (1437)
alpinaB6 Creative Commons License 2003.02.07 0 0 1438
sok benzint kap...

a

Előzmény: VAti70 (1437)
VAti70 Creative Commons License 2003.02.07 0 0 1437
Na, meglett a Temprám, újra jár, igazából már 2 hete. 30 ropiból megúsztam.

Elosztófedél, rotor, gyertya, relé csere.
Szétszedték-összerakták az egész szívórendszert tanktól az injektorig, ott egy szelepet (elfelejtettem hogy hívják de drága volt) és több apró bizbaszt cseréltek. Szerintem a leállós hiba valódi okát nem találták meg, de a kocsi (kop-kop) eddig megjavultnak tűnik.

A leállás-nemindulás hiba eddig nem jelentkezett. Alapjáraton néha kicsit dadog a motor, és darabosabban jár, de megy. Egy érdekesség: enyhe gázfröccsre majd teljes gázelvételre (állás közben) a fordulat visszaesik a normál alapjárat alá, majd lassan visszamászik. 1-2x ilyenkor, hideg motornál le is fulladt.
Régen PONTOSAN ez volt az a szituáció, amikor végleg lefulladt és nem indult újra.

Ez vajon mitől van? MI lehetett rossz és mitől javult meg? Injektorhoz nem nyúltak.
Fiat Tempra 2.0i

Trebitsch Creative Commons License 2003.02.06 0 0 1436
Nemnem: óvatos gáz érzéssel, határozott, de nem repülőrajtos indulás. Menet közben meg harmadiktól fölfele semmiképp se szabad akkora gázt adni, hogy megcsússzon a kuplung, csak óvatosan.
Surányi bandi bácsi trükkje... Kipróbáltam (jó rég :), működik.
Előzmény: kivi (1435)
kivi Creative Commons License 2003.02.06 0 0 1435
Sose csússzon meg, csak amikor nagyon muszáj elindulni, de akkor is keveset

Nagy gáz, full kuplung, kis szerencse, és már megyünk is! :-)

Előzmény: Trebitsch (1433)
icesky Creative Commons License 2003.02.06 0 0 1434
Fórum >> Autó-motor >>
Fiat Bravo 2000HGT Turbó

ehez kérnék hozzászolásokat

Trebitsch Creative Commons License 2003.02.05 0 0 1433
Ne csúsztasd annyira, hogy büdösödjön... :)
Ha kicsit füstölt, de más gond nincs: nincs semmi különös teendő; ha csúszik menet közben, akkor vagy tárcsacsere, vagy óvatos gyógyvezetés.
(Sose csússzon meg, csak amikor nagyon muszáj elindulni, de akkor is keveset, az a lényeg.)
Előzmény: Törölt nick (1432)
Törölt nick Creative Commons License 2003.02.05 0 0 1432
Tegnap a parkolóba beálláskor kicsit szagos lett a kuplungom a csúsztatástól. Az lenne a kérdésem, hogy ilyenkor mi a teendő? Pl, ha már bűzlik, akkor egyáltalán ne váltogassak, csúsztassak esetleg motor leáll és álljak is meg vagy elég ha csak legközelebb jobban vigyázok rá?
CyberShot Creative Commons License 2003.02.05 0 0 1431
...BPR6ES.
Előzmény: CyberShot (1430)
CyberShot Creative Commons License 2003.02.05 0 0 1430
Nem 1000%, de úgy emléxem, ez a típus.
Sok sikert, várjuk a beszámolót!:)
Előzmény: Szkátó (1429)
Szkátó Creative Commons License 2003.02.05 0 0 1429
Akkor a PR6ES-t megjegyzem, és ha az eladó is ezt mondja, akkor nyugodt szívvel megveszem...

Thx

(azért kérdeztem mert nem gondoltam, hogy egy NGK katalógusba a P126 szerepel)

intruder Creative Commons License 2003.02.05 0 0 1428
Nemrég voltam egy autóvillamossági szerelőnél. Mondta, hogy ne vegyek Bosch gyergyát, ha jót akarok, mert szar minőség, és könnyen előfordulhat, hogy reggel majd nem indul miatta az autó...
Előzmény: Szkátó (1411)
CyberShot Creative Commons License 2003.02.05 0 0 1427
Nekem a Bis kispolskiban NGK PR6ES van ha jól emléxem, de bármelyik (?:) autósboltban segítenek (megnézik rosszabb esetben a szakirodalmat...).
Az autószerelőm egy öreg motoros, FIAT-LANCIA szxervize van, és ő is azt mondja, hogy az NGK az nagyon király a fityóba.
Előzmény: Szkátó (1425)
zsazsa1234 Creative Commons License 2003.02.05 0 0 1426
Minden vicc nélkül, én is így vettem gyetyát.

Bementem egy nagyobb autóalkatrész boltba.
Megmondtam, hogy milyen autó, megmondták a gyertya típusát és azt vettem meg.
Egyébként az NGK-t jobbnak mondják a Bosch-nál.

Előzmény: Szkátó (1425)
Szkátó Creative Commons License 2003.02.05 0 0 1425
Töltés után 5-6 órával mértem meg a feszkót. Akkor vettem le a töltőről, mikor már frankón pezsegtek a cellák. 1,5 éves Banner, 2-3-szor már volt töltve,ennyit tud...
A gyertyák kb 2 évesek lehettnek, 3000km-nél többet nem mentek. Azért egy próbát megér.
Ha valaki csípőből tudja, hogy a P126-ba milyen gyertya való (hőérték?, NGK ?), az tüzelhet...

Thx

Előzmény: Trebitsch (1414)
zsazsa1234 Creative Commons License 2003.02.05 0 0 1424
Trebitsch!

Erre az autóra belső hűtésű tárcsa kell előre.
A Brady 12800 (Meteor), a Jurid 16800 (Wilker).
Azt hiszem ezek után a Jurid-ot fogom megvenni.
Köszi az infót.

Előzmény: Trebitsch (1421)
kivi Creative Commons License 2003.02.04 0 0 1423
Hová tűnik az a 3.6V? :-)
Előzmény: kivi (1369)
Kulimász Creative Commons License 2003.02.04 0 0 1422
Nem hallottam még erről a Breco-ról, de ha minőségben csak megközelíti a Brembo-t, akkor valóban megéri azt az 1500 HUF-ot...
Egy ismerősöm dedrájában a Brembo tárcsa 30 ezer km után nem mutatott észrevehető kopást.
Előzmény: Trebitsch (1421)
Trebitsch Creative Commons License 2003.02.04 0 0 1421
8571 forint a Volvóra a Brembo (Breco). Namost szerintem az az 1500 difi... :)
Előzmény: Kulimász (1420)
Kulimász Creative Commons License 2003.02.04 0 0 1420
De nem is kapsz Brembo-t 7k-ért...:-)
Kár, hogy nem emlékszem, milyen márkájú volt az amit én vettem. De nem Brady rémlik. Ha minden igaz a START-nál szerezte nekem egy ismerős srác.
Előzmény: Trebitsch (1419)
Trebitsch Creative Commons License 2003.02.04 0 0 1419
A Brembo is olasz... :) És jó is.
A Bradyból nekem elgörbült kettő is elég hamar.
Azóta nem szeretem.
Előzmény: Kulimász (1418)
Kulimász Creative Commons License 2003.02.04 0 0 1418
Én a dedrába anno olasz utángyártott féktárcsát vettem HUF 7 ezer körüli összegért. 10 ezer km után szinte semmi kopást nem mutatott, semmi válla nem volt. Szóval azért nem egyértelműen felejtős...
Előzmény: zsazsa1234 (1415)
Trebitsch Creative Commons License 2003.02.04 0 0 1417
Vagy még inkább Jurid, most bogarászom... :)
Előzmény: Trebitsch (1416)
Trebitsch Creative Commons License 2003.02.04 0 0 1416
:).
Fox. (Itt tartani, az egy jó autó.)

Féktárcsa info: van. Felejtsd el. A pizzát én is szeretem, de az olasz féktárcsa... Hagyjuk.

Akkor már inkább Breco. Az a Brembo egyik márkaneve, a Unixtrade-nél 8571 forint (rendelni kell, nincs raktáron) az első.

Előzmény: zsazsa1234 (1415)
zsazsa1234 Creative Commons License 2003.02.04 0 0 1415
Jó lenne ha már én is itt tartanék.:) Mármint, hogy nem kell javítani.
Van esetleg valami infótok az olasz alkatrészekkel kapcsolatban. Jelen esetben a Bradi(y?) által gyártott (eddig a legolcsóbb) féktárcsáról lenne szó.
Előzmény: Trebitsch (1413)
Trebitsch Creative Commons License 2003.02.04 0 0 1414
Hali!

Akku: feltöltés után elég kevés az a 12.03V. Töltés közben 14.4-ig kell menni, akkor van csurig az akku; töltőről levéve 1-2 óra pihentetés után 12.5-13V környékére áll be egy jó akku.
Indítás: ha tocsog a gyertya a benzintől, az se jó... Legközelebb próbáld ki, hogy először kiszedett gyertyával önindítózol 10-15 másodpercig; ettől kiszellőznek a hengerek lyól. Ezután pedig teszel bele _új_ gyertyákat. Kispolák a Boschnál lényegesen jobban kedveli a Marellit, még inkább az NGK-t.
Szerintem így be fog indulni.

Előzmény: Szkátó (1411)
Trebitsch Creative Commons License 2003.02.04 0 0 1413
Nemigen kell javítani... :) Karbantartani én szoktam.
Néha összetöri, akkor az Ivanicsék megcsinálják lyól.
Előzmény: zsazsa1234 (1410)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!