Nem nagyon értem a hozzászólást!:)
Szóval lehet hogy eljutott hozzád is a műszer, nem tudtam róla. Akkor már meg is mérted? És mit értesz valódi érték alatt? Mármint a kompresszióviszony értékétől mennyivel kéne többet mérned?
Pl. 10-es sűrítési aránynál minden további nélkül lehet 14bar a mért adat, de a lényeg hogy egyforma legyen az összes hengernél, ill. 1bar-on belül legyen az eltérés!
Gond a következő esetekben van:
10 barnal kisebb nyomást mérsz vagy 3barnal nagyobb eltérést. Ha valamelyik fennáll, akkor annak utána kell járni.
Pl. ha vmelyik hengerben kicsi a kompresszió, akkor vagy a gyűrűnél vagy a szelepeknél lehet tömítetlenség (vagy átolvadt a dugattyútető:)).
Ha teszel pár ccm olajat a hengerbe és újra méred 2 eset lehetséges:
nagyobbat mérsz: gyűrű probléma
ugyanazt méred: szelep.
Sokkal többet nem eszik,15-18-at attól függően,hogy csak pörgősen megyek,vagy mint egy állat.Azért kösz a tippeket!Régebben rossz váltóval tényleg sokat evett.
Bájer
Üdv, elcsesztem az autó oldalán a festést egy ügyes előzéssel. Nem horpadt be az ajtólemez, de van rajta egy 1 milliméter mély csík. Nincs valami tapasztalatotok a "korrektor" festékek házilagos alkalmazásával kapcsolatban?
Az az igazság, hogy annyira nem szar, hogy lefényeztessem, de ha ki lehetne javítani, nem esne rosszul. (főleg, hogy nem rohadna szét az ajtó :( )
mikori a 735? atutomata? egyebkent, ha ennel normal uzamben sokkal tobbet iszik akkor valami baja van. pl: LMM, lambda, katalitic-converter miatt tud sokat inni. ezek fele eszrevetlen hivba, oan amitol meg ugyanugy megy, indul az auto de sokat fogyaszt...
koszi a segitseget, de azert szerintem nem stimmel valami. Igen digit szarral mertem, mert nem talalom az analogot...
de a fogyasztas az sok, mert az automata 735i (3500ccm)-vel varosban nem tudtam 13l-nel tobbet megitatni. szerintem elbasztam valamit a motor-kabelkoteg bekotesenel. de majd neki allok most hetvegen. Csak ehez a lambdaszondas dologhoz nem ertek :o)
koszi megegyszer
Leendo Alfa 75 V6 Americam motorja eleg erdekes tuneteket produkal. Hideg motort inditva az elso 1 percben V6hoz meltatlan rangatozo jarast produkal, ami gazadasra szinte azonnal eltunik es nem sokkal kesobb mar az alapjarat is szinte tokeletes. Vajon mi okozhatja ?
Ahogy így elnézem, digit multiméterrel mérted.
Az meg lassú, és ezért átlagértékeket mutatott neked - de azok teljesen jók.
Rendben van a lambda szondád is, a keverékképzés is, meg a gyújtás is.
Sőt a fogyasztásod is. 16 liter városban, egy 3 literes motorú, másfél tonnás autótól nem sok.
Ez ennyit fogyaszt, ha nyomják neki. :)
most akkor mi van? mikor kene periodikusan ugralnia?? amugy az auto megy, sot nagyon megy, es nagyon sokat fogyaszt :( 16l/100km volt varosi normal tempoban. ja es egy 3000ccm-s BMW, motronic 1.3-al.
A féktárcsák ütnek, ez is állandó probléma, mivel szabadon vannak, nincsenek belülről semmivel sem védve a felfröccsenő víztől. Akkor lehet, hogy ez az oka az egésznek... Már pár alkalommal felszabályoztattam őket, de két hét és ugyanolyanok lesznek, mint azelőtt. Szerintem akkor is rázta már a kormányt, viszont akkor még a gumik voltak k@kik. :-)
Sajnos napközben nem tudtam netre jönni, de láttam holnap egész nap bent vagy, viszem a mérőkét, árma nem kell:) és szerintem beenged a portás, de az utcán is meg tudjuk mérni! Amúgy jól emlékszem hogy sima (21-es) kulcsnyílású gyertya van a Sierrában? És abban az Escortban? Abban már nem biztos, vigyek 16-ost is? Mind1 holnap megbeszéljük, fél10 után ráérek, csak első két órám van!
hi!
féktárcsákat is lecsekkoltad? egy ici-pici egyenetlenség, és máris beindul a kormány. fékdugattyú nem szorul? kerékcsapágyak? rengeteg oka lehet, szépen át kell nézni mindent. az említett kerékcserével érdemes kezdeni, centírozás ide vagy oda. a lengőkarok alsó részébe megerősített szilentet kell tenni, a gyári az kaki mert nem lehet összehúzni annyira, hogy tuti szoros legyen. amúgy a scorpioknál ez a kormányremegés állandó téma a külföldi fórumokon, sajna qa érzékeny az első futóműve ezeknek az autóknak, én is rengeteget szívtam vele.
Próbáld ki , hogy az hátsókat előre rakod. Nekem volt ilyen problémám,és egy gumicserével lett megoldva. (Rossz volt az új téli gumim, és nem lehetett kicentírozni)
Hajaj! Ha jelentős különbség van a két első lengéscsillapító elhasználtsága között (nálam a bal első 60%-os volt, míg a jobb elsőről kiderült, hogy teljesen padlón van!), akkor eszeveszettül tud remegni a kormány bizonyos sebességtartományban. Egy bemérést megér, tavasszal szoktak lenni ingyenes lengéscsillapítóellenőrzési akciók.
sajna nem tudom a szamodat, ramcsorrensz? 70/235-7897 namost a blahan megallni eleg necces, gondolom ehhez a keszulekhez meg aram is kellene (ami szinten nem sok lofral a blahan), xoval xerintem lada cartars jovahagyasaval el kene kunyizni 1 kis idore vagy a banki belso udvarara beallunk (ami szvsz a portas miatt necces, bar ki tuggya)
Ez értékcsökkentő tényező, de csak ezért egy jó állapotú E30-at nem adnak 300k-ért szerintem...
Ha a karosszéria nem rohad, és van aknás garázsod, + autó bütykölésétől nem idegenkedsz, akkor viszonylag olcsón gatyába lehet rázni egy E30-at. Az utolsó patent is külön megvehető, az alkatrészárak se vészesek + ott a bontó mint alternatíva.
De egy nagyon leharcolt példánynál több lesz az üröm mint az öröm...
Problémám a következő:
Az autó egy Ford Scorpio. Kb. 60 és 80 km/h-s sebesség között rángatózik a kormány jobbra-balra. Alacsonyabb, ill. magasabb sebességnél nem. A gumik újak, most lettek kicentírozva, a futómű is most lett beállítva. Szilentek is lettek cserélve, állítólag nem lóg sehol semmi, mégis rángat. Mi lehet az oka?
Szerintem akassz rá egy oszcilloszkópot és rögtön látod jók-e a diódák!
Ha esetleg nincs otthon szkópod /:)/ akkor ha pl. csak fényszóróval próbálod, akkor már 2000-es motorfordulatnál is fel kell menni a feszültségnek 14V körülire (szabályzótól függ mennyi)!