Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lada002 Creative Commons License 2003.04.06 0 0 1865
Hello!

Nem nagyon értem a hozzászólást!:)
Szóval lehet hogy eljutott hozzád is a műszer, nem tudtam róla. Akkor már meg is mérted? És mit értesz valódi érték alatt? Mármint a kompresszióviszony értékétől mennyivel kéne többet mérned?
Pl. 10-es sűrítési aránynál minden további nélkül lehet 14bar a mért adat, de a lényeg hogy egyforma legyen az összes hengernél, ill. 1bar-on belül legyen az eltérés!
Gond a következő esetekben van:
10 barnal kisebb nyomást mérsz vagy 3barnal nagyobb eltérést. Ha valamelyik fennáll, akkor annak utána kell járni.
Pl. ha vmelyik hengerben kicsi a kompresszió, akkor vagy a gyűrűnél vagy a szelepeknél lehet tömítetlenség (vagy átolvadt a dugattyútető:)).
Ha teszel pár ccm olajat a hengerbe és újra méred 2 eset lehetséges:
nagyobbat mérsz: gyűrű probléma
ugyanazt méred: szelep.

Üdv: Laci

Előzmény: kardosmuki (1864)
kardosmuki Creative Commons License 2003.04.06 0 0 1864
Lada002!

Köszönöm a kompressziómérő műszert. Kb. mennyivel mutat többet a valódi értéknél?

Bájer Creative Commons License 2003.04.06 0 0 1863
Sokkal többet nem eszik,15-18-at attól függően,hogy csak pörgősen megyek,vagy mint egy állat.Azért kösz a tippeket!Régebben rossz váltóval tényleg sokat evett.
Bájer
Előzmény: alpinaB6 (1861)
iqbéla Creative Commons License 2003.04.06 0 0 1862
Üdv, elcsesztem az autó oldalán a festést egy ügyes előzéssel. Nem horpadt be az ajtólemez, de van rajta egy 1 milliméter mély csík. Nincs valami tapasztalatotok a "korrektor" festékek házilagos alkalmazásával kapcsolatban?

Az az igazság, hogy annyira nem szar, hogy lefényeztessem, de ha ki lehetne javítani, nem esne rosszul. (főleg, hogy nem rohadna szét az ajtó :( )

Hol lehet kapni ilyen festékeket?

Kösssszzz.

alpinaB6 Creative Commons License 2003.04.05 0 0 1861
mikori a 735? atutomata? egyebkent, ha ennel normal uzamben sokkal tobbet iszik akkor valami baja van. pl: LMM, lambda, katalitic-converter miatt tud sokat inni. ezek fele eszrevetlen hivba, oan amitol meg ugyanugy megy, indul az auto de sokat fogyaszt...

a

Előzmény: Bájer (1860)
Bájer Creative Commons License 2003.04.05 0 0 1860
Üdv alpinaB6!
Ezt hogy csináltad?Kérlek taníts MESTER!
(735i fogyasztás)
Bájer
Előzmény: alpinaB6 (1859)
alpinaB6 Creative Commons License 2003.04.05 0 0 1859
Szia Trebitsch:

koszi a segitseget, de azert szerintem nem stimmel valami. Igen digit szarral mertem, mert nem talalom az analogot...
de a fogyasztas az sok, mert az automata 735i (3500ccm)-vel varosban nem tudtam 13l-nel tobbet megitatni. szerintem elbasztam valamit a motor-kabelkoteg bekotesenel. de majd neki allok most hetvegen. Csak ehez a lambdaszondas dologhoz nem ertek :o)
koszi megegyszer

a

Előzmény: Trebitsch (1856)
Saughassy Creative Commons License 2003.04.04 0 0 1858
Sziasztok!

Leendo Alfa 75 V6 Americam motorja eleg erdekes tuneteket produkal. Hideg motort inditva az elso 1 percben V6hoz meltatlan rangatozo jarast produkal, ami gazadasra szinte azonnal eltunik es nem sokkal kesobb mar az alapjarat is szinte tokeletes. Vajon mi okozhatja ?

Elore is koszi

Sau

lukit Creative Commons License 2003.04.04 0 0 1857
elnezest, hogy belepofazok, mint laikus, de azert annak a digit multimeternek nem kene picit ugralnia? alapjaraton is.
Előzmény: Trebitsch (1856)
Trebitsch Creative Commons License 2003.04.04 0 0 1856
Ahogy így elnézem, digit multiméterrel mérted.
Az meg lassú, és ezért átlagértékeket mutatott neked - de azok teljesen jók.
Rendben van a lambda szondád is, a keverékképzés is, meg a gyújtás is.
Sőt a fogyasztásod is. 16 liter városban, egy 3 literes motorú, másfél tonnás autótól nem sok.
Ez ennyit fogyaszt, ha nyomják neki. :)
Előzmény: alpinaB6 (1855)
alpinaB6 Creative Commons License 2003.04.04 0 0 1855
szagerto kartacsok:

Lambdaszonda II.resz:

megmertem:
(uzemmeleg motornal)
alapjaraton allo helyzetben: stabil 0,45V
motorfekkel gurulva: 0,30V
egyenletesen haladva: 0,45V
nagyot(!!!)gyorsitva: 0,59V max.

most akkor mi van? mikor kene periodikusan ugralnia?? amugy az auto megy, sot nagyon megy, es nagyon sokat fogyaszt :( 16l/100km volt varosi normal tempoban. ja es egy 3000ccm-s BMW, motronic 1.3-al.

koszi.

Zolcsa Creative Commons License 2003.04.04 0 0 1854
A féktárcsák ütnek, ez is állandó probléma, mivel szabadon vannak, nincsenek belülről semmivel sem védve a felfröccsenő víztől. Akkor lehet, hogy ez az oka az egésznek... Már pár alkalommal felszabályoztattam őket, de két hét és ugyanolyanok lesznek, mint azelőtt. Szerintem akkor is rázta már a kormányt, viszont akkor még a gumik voltak k@kik. :-)

Üdv, Zolcsa

Előzmény: Codename (1852)
lada002 Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1853
Hello!

Sajnos napközben nem tudtam netre jönni, de láttam holnap egész nap bent vagy, viszem a mérőkét, árma nem kell:) és szerintem beenged a portás, de az utcán is meg tudjuk mérni! Amúgy jól emlékszem hogy sima (21-es) kulcsnyílású gyertya van a Sierrában? És abban az Escortban? Abban már nem biztos, vigyek 16-ost is? Mind1 holnap megbeszéljük, fél10 után ráérek, csak első két órám van!

Előzmény: lukit (1843)
Codename Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1852
hi!
féktárcsákat is lecsekkoltad? egy ici-pici egyenetlenség, és máris beindul a kormány. fékdugattyú nem szorul? kerékcsapágyak? rengeteg oka lehet, szépen át kell nézni mindent. az említett kerékcserével érdemes kezdeni, centírozás ide vagy oda. a lengőkarok alsó részébe megerősített szilentet kell tenni, a gyári az kaki mert nem lehet összehúzni annyira, hogy tuti szoros legyen. amúgy a scorpioknál ez a kormányremegés állandó téma a külföldi fórumokon, sajna qa érzékeny az első futóműve ezeknek az autóknak, én is rengeteget szívtam vele.

üdv,
cn

Előzmény: Zolcsa (1850)
őrült elmebeteg Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1851
Próbáld ki , hogy az hátsókat előre rakod. Nekem volt ilyen problémám,és egy gumicserével lett megoldva. (Rossz volt az új téli gumim, és nem lehetett kicentírozni)
Előzmény: Zolcsa (1850)
Zolcsa Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1850
Akkor megnézetem őket, mert már teljesen tanácstalan vagyok.

elf:
a guminyomás azonos, hetente többször is szoktam ellenőrizni.

Köszi!!

Előzmény: Kulimász (1848)
elf Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1849
Zolcsa: Nekem is volt ilyen problémám, pont ma reggel oldottam meg.
Keréknyomás egyenlő mind a két gumiban?
Előzmény: Zolcsa (1839)
Kulimász Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1848
Hajaj! Ha jelentős különbség van a két első lengéscsillapító elhasználtsága között (nálam a bal első 60%-os volt, míg a jobb elsőről kiderült, hogy teljesen padlón van!), akkor eszeveszettül tud remegni a kormány bizonyos sebességtartományban. Egy bemérést megér, tavasszal szoktak lenni ingyenes lengéscsillapítóellenőrzési akciók.
Előzmény: Zolcsa (1847)
Zolcsa Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1847
Azok nem. De sima úton haladásnál ez számíthat?
Előzmény: Kulimász (1846)
Kulimász Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1846
Lengéscsillapítók is be voltak mérve?
Előzmény: Zolcsa (1839)
kardosmuki Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1845
Megyek este.

Lada002! Ahogy Lukit kartács írta, kölcsönkérhetnénk a célszerszámot úgy egy napra? Persze fôvesztés terhe mellett. Lukit fôvesztése terhe mellett. :)

Előzmény: lukit (1843)
lukit Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1844
mindenesetre most huzok be a bankiba, mert oram lesz, deakig kocsival, onnan meg metro.
Előzmény: lukit (1843)
lukit Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1843
sajna nem tudom a szamodat, ramcsorrensz? 70/235-7897 namost a blahan megallni eleg necces, gondolom ehhez a keszulekhez meg aram is kellene (ami szinten nem sok lofral a blahan), xoval xerintem lada cartars jovahagyasaval el kene kunyizni 1 kis idore vagy a banki belso udvarara beallunk (ami szvsz a portas miatt necces, bar ki tuggya)

talira jossz?

Előzmény: kardosmuki (1841)
lukit Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1842
kene!
Előzmény: kardosmuki (1841)
kardosmuki Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1841
Jahh. :)

Én is bent vagyok most. Az autó nem Lada, hanem egy Ford Escort RS 2000.

Lukit!

Megyünk együtt?

Előzmény: lada002 (1835)
Szkátó Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1840
Ez értékcsökkentő tényező, de csak ezért egy jó állapotú E30-at nem adnak 300k-ért szerintem...
Ha a karosszéria nem rohad, és van aknás garázsod, + autó bütykölésétől nem idegenkedsz, akkor viszonylag olcsón gatyába lehet rázni egy E30-at. Az utolsó patent is külön megvehető, az alkatrészárak se vészesek + ott a bontó mint alternatíva.
De egy nagyon leharcolt példánynál több lesz az üröm mint az öröm...
Előzmény: Tojotot (1827)
Zolcsa Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1839
Sziasztok!

Problémám a következő:
Az autó egy Ford Scorpio. Kb. 60 és 80 km/h-s sebesség között rángatózik a kormány jobbra-balra. Alacsonyabb, ill. magasabb sebességnél nem. A gumik újak, most lettek kicentírozva, a futómű is most lett beállítva. Szilentek is lettek cserélve, állítólag nem lóg sehol semmi, mégis rángat. Mi lehet az oka?

Üdv, Zolcsa

lada002 Creative Commons License 2003.04.02 0 0 1838
Hello!

Szerintem akassz rá egy oszcilloszkópot és rögtön látod jók-e a diódák!
Ha esetleg nincs otthon szkópod /:)/ akkor ha pl. csak fényszóróval próbálod, akkor már 2000-es motorfordulatnál is fel kell menni a feszültségnek 14V körülire (szabályzótól függ mennyi)!

Előzmény: C20NE (1837)
C20NE Creative Commons License 2003.04.02 0 0 1837
lada002

Alapjáraton, de a fordulatszám emelésére alig változott !

Zoli

Előzmény: lada002 (1833)
lukit Creative Commons License 2003.04.02 0 0 1836
mik vannak, en meg ott tanitok polgszolg kereteben:) szeretnek en is kuncsorogni kompressziomeres miatt, mail m1
Előzmény: lada002 (1835)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!