Ettől bólogathat rángathat a gép, meg durroghat a kipuban az el nem égett/szarul elégett anyag?
Hmmm...
Kösz. Mindenestre kipróbálom. Mert ez így nem állapot.
Ettől függetlenül benyaszűrőt hol találom? Tudok én olyat cserélni/tisztítani?
-pfl-
Gyanús, hogy nem tud utánalevegőzni a benzintank, eltömődhetett a tartályszellőzés.
Diagnosztika: ne tedd vissza a tanksapkát ilyen "hosszabb út előtt tele" c. tankolásnál, hanem tömd be a lyukat egy tiszta ronggyal. (Figyelve rá, hogy nehogy belekúszhasson a csőbe, szal jó nagy rongyot... :)
Ha ettől elmúlnak a tünetek, a tanksapka visszatételétől meg előjönnek, akkor meg kell keresni a szellőzést, aztán kipurgálni a csöveket a sártól.
Csere... Sajna. Próbálkoztunk egy darabig, de megbízhatóan nem sikerült javítani egyet se.
Ez persze nem jelenti azt, hogy lehetetlen - de nekem nem jött össze. :)
A következő gondom van a 85-ös Toyota Corolla LX-emmel. Hosszú út előtt, tankolás után az autó elveszti erejét. Sőőőt. Nemhogy elveszti, szinte vezethetetlen mert minden egyes gázadásnál bólogat, és krákog. Annyira nincs benne szufla, hogy néha azt hiszem csak 3 henger működik a négyből. Másnap reggel beindítva 20 literrel kevesebb benzinnel (Benzinlámpa ég) minden OK. Hmm... Nem egyszerü.
Első saját gépem, úgyhogy még nem nagyon buheráltam, de a régi időkre alapozva (Simson/MZ) valamilyen gyújtás vagy porlasztó hibára gondolok. Esetleg benzinszűrő koszolódás?
Hol találom az ilyen alap dolgokat, amiket saját magam is meg tudok nézni/ki tudok cserélni?
Lehet hogy ezzel van összefüggésben az is, hogy tankoláskor a benzisapka lecsavarása után komoly süvítő hang kíséretében távozik a felgyülemlett benzingőz a sapka mellett. ??? Nem kellene ezt valaminek elnyelnie, levegőztető vagy valami? Régebben is szisszent egyet, de amiket most produkál, azokat a legjobb indulattal sem nevezném ssszisszenésnek.
Kösz Neked is és Lada002nek is, megoldódott.
Féktárcsa - csere gariban,még szerencse hogy a szerelő vette és rakta be.
PUG specialista, ha kell valakinek, szóljon.
Nem olcsó, de penge.
A Soroksári szervízről én is jókat hallottam, ajánlották is. Meg maga a hely is korrektül néz ki.
Csak az a baj hogy amikor elvittem nekik a nagyehezen kiműtött szervószivattyúmat, mondták(1 napi nézegetés után) hogy ez amolyan görgős szivattyú és szét se szedik mert nincs hozzá semmijük.
Szóval előtte azért hívd föl őket, bár Skoda/WV cuccokkal kizárt hogy ilyen probléma legyen.
Elf:
Elsők 67-68%, hátsók 59-63%.
Állítólag valóban a pesti utak eszik jobban, nem a terep, ami logikusnak is tűnik.
Viszont a fékpadon majdnem lezúzta a srác az autómat. A hátsót mérte, le akart tolatni, nagy gáz, autó marad a görgőn, de elcsap balra. Volt vagy 10 centi a faltól, mire megállt. Csúnyán nézett, mikro mondtam neki, hogy ha egyet húz azon a kis boton, simán kijön.
:-)
Sajnos az egész szervó rendszert ki kell cserélni az ár - kb. 150 pénz ami NAGYON húzos egy 2 1/2 autónál. De lehet hogy valamivel olcsóbb lesz a szerviz igérete szerint mivel 100 e km-ig garancia - sajnos csak részleges- van rá.
Ki es mennyiert vallalna, hogy egy par centis ivet kivag a kipuffom elejebol, amit az elozo tulaj odavagott egy fekvorendorhoz es behorpadt. Kerdes, hogy mennyi munkaval lehet oda ismet berakni valamit, ami csonek latszik :) Ja itt meg persze 2 csonkrol van szo. Mennyire lesz tartos a mutet eredmenye?
Hi! Van 1 Traban 1.1-es járgárnyom, amin hosszabb út során (min 10km) néha egy bizonyos fordulatszámon bevillanik az olajnyomás lámpám.
Az esetek 75%-ában bevillanik hozzá a második h?mérséklet jelz? ledem is. Olajam, vizem nem fogy, a motor jól megy.
Cseréltem 3-szor olajat, hajtókarcspágyat, olaj és vízgombákat, keverékele?melegít? relét stb.
Ha valakinek van valami ötlete kiváncsian várom.
Pont ezért kérdeztem, anno a 2 hónapos Swiften cserélni akarták a hátsót, mikor mérettem. Azért 3 évesen még levizsgázott vele, azóta is fut, közel 100E van benne.
Most meg magyarázkodik a pasi, hogy biztos nem kalkulálta bele, hogy sokkal nehezebb a hátulja a hajtás miatt.
:-)
Alváz- és üregvédő Hegyi Sándor 294 3494 Bp. XVIII. ker. Vajda jános u. 10.
Tapasztalat:(www.mlre.hu)
"5 napig volt ott a 90-es Defi,
-egy nap míg leszedi az összes fellépőt, külső alumínium borításokat, stb.
-egy nap, amíg csak mossa, illete áztatja, mert a Defiben olyan zárt
szelvények, eldugott helyek vannak, amit normál alsó mosásban nem érnek el,
-egy nap amíg fújja,német anyaggal dolgozik, ugyanazzzal, amaivel a
Volvókat is fújják,
-egy nap a száradás,
-egy nap a leszedett cuccok visszaszerelése.
Ára: 55.000,- brutto Ft, korrekt számlával.
Az autó szép lett, alapos és jó munkát végzett, nyáron kell kontrollra
jelenkeznem, ha be kell, akkor bejavít. "
Én még nem voltam nála személyesen, de idén nyáron tervezem.