Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

emp Creative Commons License 2003.07.02 0 0 2356
megvolt a szivattyú csere. első fékezésnél kiszállok a szélvédőn, ha nem vagyok bekötve. pedig számítottam rá. levegőt is fújja mindenhova, ahova én akarom. itt a következő gond: meleg levegőt, azaz hűtetlent. fölhívtam a Cromaxot, azt mondták ilyen melónál a légkondit nem lehet elkötni. most abban reménykedem, hogy csak egy csati nincs a helyén, és nincs semmi komoly baj. eléggé dolgozott a szerelő a motortérben, mire végzett.
Kulimász Creative Commons License 2003.07.02 0 0 2355
http://subaruklub.racingnet.hu/forum/viewforum.php?f=22
Előzmény: switch (2341)
Codename Creative Commons License 2003.07.01 0 0 2354
:)
Előzmény: leto- (2353)
leto- Creative Commons License 2003.07.01 0 0 2353
Porscheban pl szervomotoros :)
Előzmény: Codename (2352)
Codename Creative Commons License 2003.07.01 0 0 2352
"Olyan is van hogy szervómotorral."

olyan is van, de ha jólemléxem Ford-ról volt szó...

Előzmény: elf (2350)
emp Creative Commons License 2003.07.01 0 0 2351
köszi mindenkinek. biztatóan hangzik.
elf Creative Commons License 2003.07.01 0 0 2350
"akkor azok mind mind vákuummal mozognak"

Olyan is van hogy szervómotorral.

Ha tőke hidegen szól, akkor SZVSZ cserés.

Előzmény: Codename (2349)
Codename Creative Commons License 2003.07.01 0 0 2349
a levegőztetés állításánál aminél nem tologatós gombok vannak (bowdeneket mozgatnak), hanem elektronikus kapcsolók, akkor azok mind mind vákuummal mozognak, tehát simán lehet hozzá köze.

Előzmény: emp (2347)
leto- Creative Commons License 2003.07.01 0 0 2348
Nehany perverz autoban kepesek a legterelo izeket is levegovel tekergetni.
Lehet, hogy a tied is ilyen.
Eleg sokmindenhez kellhet a vakuum, szerintem a csere elott ne foglalkozz az aprobb furcsasagokkal.
Előzmény: emp (2347)
emp Creative Commons License 2003.07.01 0 0 2347
sajnos most már tuti, hogy vákumszivattyúnak vége. holnap viszem is cserére(bontott Escort anyag lesz). ezzel kapcsolatban egy kérdésem lenne még:

van-e köze a klímához/szellőzéshez ennek az alkatrésznek? ugyanis azt vettem észre, hogy nem igazán fújja be a levegőt a müszerfal magasságában lévő nyílásokon. a klíma hűt is, meg a szélvédő alsó pereménél befúj, ha oda állítom. azért reménykedem, mert erről a halott vákumsziviről még legalább két irányba megy el cső a vákumdobon kívül.

Előzmény: emp (2340)
kardosmuki Creative Commons License 2003.07.01 0 0 2346
Sziasztok!

Hidrotőke:
- hidegen nekem is szól, azaz inkább kalapál, mint áálat. Meleg motornál semmi baj. Ha nem akarok vez.tengelyre is beruházni, akkor minél hamarabb cseréljem őket?

Muki

switch Creative Commons License 2003.06.30 0 0 2345
Helo elf!

Tőkehang inkább hidegen van, ahogy melegszik, halkul. A gátló árát a unix oldaláról néztem, de pl nippartsot, meg mást még nem kérdeztem.

üdv: switch

Előzmény: elf (2344)
elf Creative Commons License 2003.06.30 0 0 2344
switch:
Azért én azt a gátló felújítást lehet hogy inkább nem erőltetném.
Nincs urángyártott? De a gyári 20e se olyan vészes, pláne ha a felújítás 8e.

Tőkehang melegen vagy hidegen van?

Ha szól akkor szvsz tőke és esetlek vez. tengely(ek) csere. Az utóbbi csak akkor ha kopott. Mivel ezek egymást koptató alkatrészek.

Egy tőke lehet akármenyi 2,6eFt-tól(pl Rover V8 utángy.) - 22e-ig(Honda Acura legend V6) / darab.

Előzmény: switch (2343)
switch Creative Commons License 2003.06.30 0 0 2343
Hm, akkor válaszolok magamnak, mert azóta okosodtam: gátló felújítás 8k/db, a hátsókkal lehet, hogy gond lesz, mert lehet, hogy csak gyári új jó 20k/db áron. Kuplung gyári/utángyártott lesz.

Viszont ez a szelephang továbbra is érdekelne. Az eladó azt mondja, hogy a hidrotőkéknek már nem jó a régi olaj, és csak le kell cserélni, és elmúlik...no ez mennyire nepper duma, és ha komolyabb gixer, mire számíthatok?

Valaki válaszoljon pls! Köszi: switch

Előzmény: switch (2341)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.30 0 0 2342
Sziasztok.

Lefalazot hátsó ajtóhoz kellene valami módszer az ajtónyitás megoldásához.

Tudtok valami leírást, vagy valamit ?!

Köszi a segítséget !

switch Creative Commons License 2003.06.28 0 0 2341
Sziasztok!

Gyors segítségre lenne szükségem! Régi Subaru, il. régi apán ismerők előnyben!
Kinéztem egy '86 Subaru Leone 2 ajtós gépet, és a választás elősegítése érdekében kellene egy pár infó, mert Én sajnos nem vagyok tájékozott az alkatrészek/felújítások/szarvízdíjak árait illetően.
Tehát:
kb -mennyibe kerül a 4 lengéscsilapító felújítása?
-mennyibe kerülne a kuplung felújítása?
-ha van egy pici szelephang, és az olajcsre nem szünteti meg, akkor kb milyen költséggek számolhatok a motorszerelést illetően? Nem forintra pontos árakat várok, hanem nagyságrendi, hozzávetőlegeseket.
Ha valaki konkrétan ismeri itt a Leone-t, akkor attól minden hasznos infót amit mgoszt velem, nagyon megköszönnék!

A válaszokat előre is köszönve üdv: switch

emp Creative Commons License 2003.06.27 0 0 2340
közben hzaértem. köszönöm mindenkinek a tanácsot. mindent kipróbálok. legközelebb vasárnap leszek gépnél, most megyek Szigethalomra(ezzel a kocsival) izmosodik a lábam, meg a karom is a sok visszakapcsolástól
leto- Creative Commons License 2003.06.27 0 0 2339
Vegulis, azt irja a kollega idonkent megy a szervo.
Kulonben haragban vagyok a visszacsaposzelep-golyokkal :(
Előzmény: Trebitsch (2337)
Trebitsch Creative Commons License 2003.06.27 0 0 2338
A Fordokba sajnos soxor membránosat szerelnek, át szokott szakadni. Sokat nem lehet kezdeni vele...
Előzmény: leto- (2336)
Trebitsch Creative Commons License 2003.06.27 0 0 2337
Hali!

valszeg igazuk van sajnos, a vákuumszivattyúk szeretnek betojni.
De azért egy egyszerű vizsgálat nem ártalmas csere előtt, te is meg tudod csinálni.
Vedd le a vákuumcső mind a két végét, aztán fújd meg tüdővel mind a két irányból. A csőben van egy visszacsapószelep; ilyenkor azt ellenőrzöd, hogy nem ragadt-e össze. Meg tud ragadni zárt állapotban, és olyankor hiába horpad a homloka a vákuumszivattyúnak.
Ha minden OK (sajnos), akkor a szervodob felé eső végétől át tudsz fújni a csövön, a másik irányból meg nem. Ha ez a helyzet, akkor az a 15 ezres bontott példány szvsz nem rossz megoldás.
Ha egy darabig a dob felől se tudsz átfújni, hirtelen meg igen (kiszabadul a golyó), akkor visszacsapószelepet kell cserélni. Az meg csak párezer forint újonnan.

Előzmény: emp (2334)
leto- Creative Commons License 2003.06.27 0 0 2336
Ha a masik fele rajta volt a pumpan, akkor valoban az rossz. En azert szetszednem, mielott ujat veszel.
A Toyotan se szivott sokat, mert el volt repedve a haza, es bement a levego.
Wolf ur 1500ert meghegesztette, Makraiek tovabbi 2000-ert sikba huztak. :)
Ha ugyse sziv, nem vesztesz vele sokat ha leszeditek.
Előzmény: emp (2334)
Trebitsch Creative Commons License 2003.06.27 0 0 2335
Hali!

Nem, az enyém szürke, az első generációs kockaforma.

Előzmény: kardosmuki (2333)
emp Creative Commons License 2003.06.27 0 0 2334
hali! most az a helyzet, hogy rövid vizsgálódás után, úgy döntöttek, a vákumszivattyú szart be. Cromaxnál 48000 Ft. az új. esetleg jó bele az escortból bontott is, azt megkapom 15000-ért.
szerintetek érdemes azért máshol is megnézetni? csak annyi történt, hogy a fékszervo dobról lehúzott csővégnél kézzel nem éreztek vákumot. egyéb vizsgálat nem volt. nem merem így megvenni a cuccot, persze még próbálok bontottat szerezni.
kardosmuki Creative Commons License 2003.06.27 0 0 2333
Szia!

A Tiéd az a háromajtós piros Pajero, amit régebben capri-3 műhelyében láttam???

A műszakival kapcsolatos infót köszönöm!

Előzmény: Trebitsch (2316)
emp Creative Commons License 2003.06.26 0 0 2332
ismét köszönöm. próbálkozom reggel.
Előzmény: leto- (2331)
leto- Creative Commons License 2003.06.26 0 0 2331
Menj, nem tunik halalosnak. 2 perc alatt megmondjak, mibaja.
Előzmény: emp (2330)
emp Creative Commons License 2003.06.26 0 0 2330
köszi. úgy gondolod, hogy bemehetek vele próbálkozni a megszokott kis "maszek" szervizbe? ha lehet, kihagynám az Auto-Fortot. meló miatt nem nagyon érek rá, és az van a legközelebb.
Előzmény: leto- (2329)
leto- Creative Commons License 2003.06.26 0 0 2329
Lemaradt: ha 3 feket kibirt, akkor a membran valszeg jo, csak lecsuszott a cso valahol..
Előzmény: leto- (2328)
leto- Creative Commons License 2003.06.26 0 0 2328
A fekrasegito tkp. ket, membrannal elvalasztott legter. Alapbol mindket oldalt vakuum van, amikor nyomod a pedal meg a hozzad kozelebbibe levegot engedsz, kvazi a legnyomas segiti a labadat.
Neked nincs vakuum. Vagy mert elszakadt a membran, vagy mert eleve nem kerult oda.
Ellenorizd a szervodobra (motorhaz fol, szembeallsz vele jobbra felul altalaban, a fekfolyadek beontonyilas kozeleben keresd. Kocsi hossztengelyere meroleges, 20-40cm atmeroju ize) meno gumicsovet!
Pl cso leszed, motor be, szivja-e a levegot befele?
Ugyanezt a vakuumpumpadon is, az meg a cso masik vegen talalhato, motor altal hajtott szerelveny.
Csak h tokeletes legyen az algoritmus: kikapcs motornal fujj bele a csobe, ha sikerul akkor valahol lyukas.
Előzmény: emp (2327)
emp Creative Commons License 2003.06.26 0 0 2327
1.8 TD
egyik pillanatról a másikra halt el. oltári mázli, hogy egy dugulós helyen. pár perccel előtte porrá törtem volna magam. majd egy lépéses Szabadság híd, és egy szakasz Bartók után megjavult 3 fékpedál lenyomás erejéig. onnan újra szar. Tescoba még kimentem meg vissza. furcsa 70-el menni az M7-en.
Előzmény: leto- (2326)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!