Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Trebitsch Creative Commons License 2003.02.20 0 0 1510
Hát a fölforrást azt simán okozhatta a hűtőventillátor, amelyik nem kapcsolt be.
A lassú melegedést meg egy nyitva ragadt termosztát.
Hogy a forralástól hengerfejes lett-e (mer ha jól értem, végülis erre voltál kíváncsi, ámbár kicsit egyszerűbb lett volna az élet, ha mingyár ezt is kérdezed... :), szal hogy túlélte-e a tömítés meg a hengerfej: passz. Legyen rendben a termosztát meg a ventillátor, aztán ki fog derülni.
Előzmény: kardosmuki (1509)
kardosmuki Creative Commons License 2003.02.20 0 0 1509
Nálam nem kapcsol be a frissen megjavított hűtôventilátor. Mint kiderült, a szerelô "elfelejtette" visszatenni a jeladó csatlakozóját. :(
A termosztát viszont nekem gyanús. Lassan megelszik föl a víz, ma pedig fölforrt parkolóhely keresés közben. A szelepfedél fölé hajolva lehetett hallani, ahogy rotyog a víz a motorban.
Trebitsch Creative Commons License 2003.02.20 0 0 1508
Hát olyat én még nem láttam, hogy a hengerfejtömítés az olajtér felé szakadt volna át... Legjobban a víztér felé szeret. Abból van a legtöbb ugye.
Persze mindig van egy első eset. :)
Előzmény: Morthond (1506)
Trebitsch Creative Commons License 2003.02.20 0 0 1507
Persze, de csak úgy "szimplán" nem forr föl a víz. Ha van benne elég, jó a termosztát és beindul a hűtőventillátor, akkor nem forr föl.
Csak ha hengerfejes.
Előzmény: kardosmuki (1505)
Morthond Creative Commons License 2003.02.20 0 0 1506
A kipufogógázmero is ki tudja mutatni a vizet, ha van.

De a hengerfejtömítés sokféleképpen át tud szakadni. Az égéstér, a víztér és az olajtér közül bármelyik kettot (vagy mindhármat) össze tudja ereszteni, ettol függnek a tünetek. A víz-olaj keveredést pl. se a kipuffgázban, se kompresszióban nem lehet látni, de a víz olajos, az olaj meg vizes. Turmixgép, magyarul.

Előzmény: arnoldf (1503)
kardosmuki Creative Commons License 2003.02.20 0 0 1505
Ez igaz arra a helyzetre is, amikor "szimplán" fölforr a víz. Ezt ma reggel produkálta.
Előzmény: Trebitsch (1500)
Trebitsch Creative Commons License 2003.02.20 0 0 1504
Különleges hangja az nincs.
Előzmény: kardosmuki (1502)
arnoldf Creative Commons License 2003.02.20 0 0 1503
Szervizekben van olyan "basz" amit belelogatnak a hutovizbe, es ha kipufgaz van benne, akkor elszinezodik.

Arnold

Előzmény: Zoldalma (1501)
kardosmuki Creative Commons License 2003.02.20 0 0 1502
Van a motornak valami különleges hangja?
Zoldalma Creative Commons License 2003.02.20 0 0 1501
Fehér füst, vízfogyás, buborékok a kiegyenlítő tartályban, csökkent kompresszió 1 vagy 2 hengerben. Amit kihagytam, majd a többiek pótolják :-)
Előzmény: kardosmuki (1499)
Trebitsch Creative Commons License 2003.02.20 0 0 1500
Szia!

Túlmelexik a motor, súlyosabb esetben föl is forr a víz; ha leveszed a hűtősapkát járó motornál (óvatosan!!!!), akkor látod, hogy folyamatosan jönnek a buborékok. Ha visszatszed a sapkát, akkor meg kőkeményre fölfújja a csöveket 1-2 perc alatt (feltételezve, hogy rendben van a hűtőrencer, és sehol se szivárog).

Előzmény: kardosmuki (1499)
kardosmuki Creative Commons License 2003.02.20 0 0 1499
Sziasztok!

Még nem jártam ebben a topic-ban, ezért üdv mindenkinek, akivel még nem találkoztam.

A következő a kérdésem: milyen tüneteket produkál az autó, ha hengerfejes a motor?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Muki

Szabyka Creative Commons License 2003.02.19 0 0 1498
Akkor az összes szinkrongyűrű tönkrement volna ??
Szabyka Creative Commons License 2003.02.19 0 0 1497
Akkor is lehet szinkrongyűrű ha csak leváltásnál "majd" lehetetlen a váltás?
Kis sebességnél tökéletes minden.
arnoldf Creative Commons License 2003.02.19 0 0 1496
Benyanyomasom kereken 3bar-on all. Ez meg lett merve a hengerfejszereles utan.
Igy is azt mondod? Mennyi a szivo Dedra gyari benyanyomasa?

Arnold

Előzmény: ZolikA (1495)
ZolikA Creative Commons License 2003.02.19 0 0 1495
Tekerj neki egy kis benzinnyomást és próbáld ki ugy szép fokozatosan menj fel 10 fokonként , tehát igy tekerd ! De vigyázz mert ha túl tekerd , nem fog rángatni viszont a szonda nem tudja majd szabályozni alapjáraton a rendes keveréket .
Előzmény: arnoldf (1493)
arnoldf Creative Commons License 2003.02.19 0 0 1494
Meg valami:

Alapjarat kozeleben rangat a gep.
Gyertyakabeleket, gyertyakat,gyujtotrafot csereltem egy proba erejeig, de ugyan az. Injektort hogyan tudom tesztelni, hogy oke-e?
Vagy hogyan jelentkezik az injektorhiba?

Arnold

arnoldf Creative Commons License 2003.02.19 0 0 1493
Kerdesek:

Hogyan tudom letesztelni legegyszerubben a lambdaszondat, h. jo-e???
(Van egy harom, es egy negyvezetekesem. Gondolom normalisan bekotve kompatibilisek egymassal?!)

Illetve honnan tudom, hogy nem kap-e keveset?
Anno mikor szet volt szedve a hengerfejem csont feherek voltak a kipuf szelepek.
Allitolag keveset kapott azert.
Azota nem merem radugni, mert allandoan csont feherek a gyertyak, ha rajta van.
Illetve ha ra van dugva hidegben beindul, 2-3 sec utan leall a gep. Utana minden ok.

Mitol kaphat keveset egy injektoros gep?
Lambdatol egyszer.
Mas?

Arnold

TeddyCx Creative Commons License 2003.02.19 0 0 1492
Nem feltétlen!

A szinkronizácio ugy müködik, hogy a surlodást felhasználva "összefékezi" a tengelyt és a fogaskereket. Ha ez a surlodási viszony megváltozik akkor nem müködik megfelelöen. Akkor recseg ha már szinte teljesen megszünt az eröhatás a két gyürü között.
Ez szinkrongyürü lesz!!

Előzmény: Szabyka (1491)
Szabyka Creative Commons License 2003.02.17 0 0 1491
De ha szinkron lenne recsegne nem?De nem recseg.
Es most mar lassu sebessegnel is csinalja!Na majd hetvegen megnezem az olajat.
TeddyCx Creative Commons License 2003.02.17 0 0 1490
Mi van a taunuson? Weber?
Előzmény: elnno (1482)
TeddyCx Creative Commons License 2003.02.17 0 0 1489
Nem ismerem a fordokat részletesen, de azt hiszem ellenörzö furat van a válto oldalán, ha a csavart kicsavarod meg kell csillnia az olajnak Tehát a furat szintjéig kell érjen a szint.
Szerintem cseréld le az olajat az elöirt minöségre és mennyiségre. Ha azután is jelentkezik a hiba akkor szinkrongyürü!
Előzmény: Szabyka (1488)
Szabyka Creative Commons License 2003.02.17 0 0 1488
Csak ha gyorsan megyek ilyen!
5-ből 4 be meg 3 ba nem igazan megy, csak ha "megerőltetem".
Városban tökéletes.
Váltóban az olajat hogy lehet ellenőrizni?
AWolfman Creative Commons License 2003.02.17 0 0 1487
Nincs véletlenül valakinek újabb ötlete az általam korábban említett óra-belső világítás problémára a VW Polóban? Megnéztem a generátorkábeleket meg a sarukat is, de egyik sem laza, bár az egyik földkábel kicsit ramaty állapotban van, elég szakadozott. A dolog annyit változott, hogy a belső világítás mostmár tényleg beadta a kulcsot, egyáltalán nem műkszik. Az óra változatlanul csak akkor működik, ha jár a motor, de legalább akkor működik (legalább tudom, mikor álltam meg a kocsival. Nincs vita a parkolóőrrel :o))) ).

Plusz adalék, hogy a minap észrevettem, hogy nem akaródzik a bal hátsó világításnak megébredni, de ez valszeg helyi kezelést igénylő probléma lehet, mert a búrát megkocogtatva felriadt :o)

Próbáltam kideríteni, vajon melyik vezeték szállítja a delejt az órához és kapcsolatban van-e a belső világítással, de a műszerfal külső burkolatát megbontva lefehérdetem a karvastagságú kábelkötegektől, aztán amilyen gyorsan csak tudtam, visszapakoltam a burkolatot...

Szóval ha van valakinek ötlete, hogyan lehet megoldani a problémát, az még csak véletlenül se kíméljen! :o)

TeddyCx Creative Commons License 2003.02.17 0 0 1486
Szabyka !
A váltóban az olaj rendben van?
Egyébként minden fokozat ilyen?
Előzmény: Szabyka (1485)
Szabyka Creative Commons License 2003.02.17 0 0 1485
Adott egy 91-es Escort, benzines.
Az a gond vele, hogy felkapcsolni szépnem könnyedén fel lehet, de a visszaváltásnál valahogy nem akarja venni a sebesseget.Teljesen le kell lassulni hogy a sebesseget bevegye.
Mitol lehet ez???
Morthond Creative Commons License 2003.02.17 0 0 1484
A MODOK karburátorszervíz telefonszáma (1) 425-3348, ha minden igaz.
Előzmény: Morthond (1483)
Morthond Creative Commons License 2003.02.17 0 0 1483
Csepelen, azt hiszem, a Rákóczi úton van a MODOK karburátorszervíz. Arról jókat mondanak. Fel kell hívni oket, csak egyeztetett idopontra érdemes odamenni. A telefonszámot még nem találtam meg. Régen a Lada Klub internetoldalán fenn volt (http://www.celtia.hu/ladaklub/), most nem érem el az oldalt.
Előzmény: elnno (1482)
elnno Creative Commons License 2003.02.16 0 0 1482
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Van egy '81-es V6-os 2000-es Taunusom. A minap elvittem zöldkártyázni. Az arc 10 percig szakértett egy csavarhúzóval, azóta 35-öt kajál a masina. szükségem lenne egy megbízható és tényleg hozzáértő, jól kipróbált karburátorosra Budapest környékén. Ha van olyan tippetek akire rábízhatom magam kérlrk írjatok. Előre is köszönöm.

Dobcsi Creative Commons License 2003.02.15 0 0 1481
felhozom... :)
Előzmény: Dobcsi (1480)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!