Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kivi Creative Commons License 2003.07.06 0 0 2386
Tegnap még mindig nem püföltem meg (harmadszorra beindult) de tisztán hallottam hogy behúz a relé. Tehát igazad van, köszi a tippet!
Előzmény: Trebitsch (2379)
CELL Creative Commons License 2003.07.06 0 0 2385
Koszi a velemenyeket!
Gondolod, hogy Lampasvolgy vagy Gesztenyes jobb valasztas mint Vasas?Igaz az nincs olyan messze de eldugottabb helyen van...De legalabb Pecs...Lehet hogy igazad van...Persze elobb mi is kozelebb fogunk keresgelni, remeljuk lesz is vmi, a mi penztarcankhoz merten...
CELL
Előzmény: Clarvoyant (2384)
Clarvoyant Creative Commons License 2003.07.05 0 0 2384
Szia,

Csak szemelyes velemeny tudok hozzafuzni.
Szerintem ha mindenfele autot javitananak olyan messze Pecsrol nem mennenek ki az emberek.
Ha specializalt szervizrol van szo, akkor talan de meg ugyis ketseges.
En ugy gondolom valahova oda kellene telepulni ahol meg rendes pecsi buszjarat van.38-as vagy 40-es vagy melyik maszkal arra a Shell kut fele.
Vasasra szerintem ne tegyetek szervizt, mert legfeljebb a kornyekbeliek mennenek oda, Pecsrol nem.
Hozzateszem, szerintem!

Udv.!

Előzmény: CELL (2382)
Trebitsch Creative Commons License 2003.07.05 0 0 2383
Szia!

nagyjából mindegy, hol a szerviz, ha jó - de azért szvsz egyetlen szempontot érdemes figyelembe venni.
A kuncsaft otthagyja az autóját ugye, és utána valahogy haza (vagy munkába) akar menni. A taxi drága, tehát legtöbben valamiféle tömegközlekedéssel járnak, amíg az autó szervizben. Vagyis: olyan helyen érdemes műhelyt nyitni, ahonnan egyszerűen, legfeljebb egy-másfél óra alatt viszaér a kuncsaft a centrumba, busszal/vonattal, és ehhez nem kell kilométereket gyalogolnia. A távolságot szerintem ehhez érdemes mérni. Pécset nem ismerem, tömegközlekedésileg pláne, vagyis kilométert azt nem tudok saccolni. Másik megoldás a csereautó. Akkor majdnem mindegy, hol a szerviz, egyórányi autóúton belül - de ez persze költségekkel jár.

Autószállítás: pár szerviz csinálja, de kevesen. Általában az Autóklubot veszik igénybe a népek, az ő szállítóautóik mindenhol ott vannak, hamar kiérnek hívásra, és normális áron viszik a lerobbant kocsit. A klub tagsága egymillió fő fölött van a tízmilliós országban - nem biztos, hogy érdemes a klubbal konkurálni, de ez is döntés és tőke kérdése.

Előzmény: CELL (2382)
CELL Creative Commons License 2003.07.05 0 0 2382
Sziasztok!
Hadd kerdezzek meg 1-et toletek...
Szerintetek egy autoszervizt (fissen indulo) milyen messze erdemes letesiteni a varoskozpottol?Nem Bp-rol, hanem inkabb Pecsrol beszelunk, merugye mi sajat haznal szeretnenk megvalositani a muhelyt,marpegig ehhez nagy telek kell a nagy telek meg eszelosen draga,viszont kicsit kijjebb mar szert tudnank tenni egy olyan ingatlanra ahol meg garazs is van es nagy a telek hozza, csakhat hogy kijonnenek-e oda egy (tegyuk fel) jo vagyinkabb nagyonjo autoszerelohoz?Mi az a tavolsag ami meg belefer...Mondjuk Pecs-Vasara gondoltunk aki ismeros arrafele..???
Meg vmi itt nagyon elterjedt az hogy beszallitjak az autot a szervizbe azaz barhol megall az auto kimegy erte a platos kocsi folhuzza es viszi...otthon is igy csinaljak, erdemes ilyenen gondolkodni a kesobbiek folyaman?
Koszi ha vkinek van errol velemenye...sokat segitene!
CELL
switch Creative Commons License 2003.07.04 0 0 2381
Hello!

Köszi a linket! Már szerdán regisztráltam magam, épp most írtam meg a bemutatkozásomat:-) Az a baj, hogy nagyon ritka, a neten sincs róla sok, és ráadásul a Maróti-nál lévő könyvben sem szerepel a Leone, majd úgy kell behoztani kintről.

üdv: switch

Előzmény: Kulimász (2355)
doca Creative Commons License 2003.07.04 0 0 2380
Zastava 1.1 komplett motor váltó féltengelyekkel,önindító generátor -komplett egyben eladó.Szal mindenestől,még a légszúrő is rajta van.Nem csutka ramaty,-üzemképesből lett kibontva.Hozzá hűtő, motorral.olcsó pénzért
Trebitsch Creative Commons License 2003.07.04 0 0 2379
Dehogynem fogjuk tudni. A nemzetközi helyzet fokozódik, a bronzkfe meg kopik - tehát legközelebb, amikor tizedszerre se indul, kénytelen leszel püfölni. Aztán ha utána egyből beindul, elmúlnak a kétségeid.
Amúgy rá lehet kötni egy próbalámpát (LED-et) az önindító behúzómágnesére is, csak püfölni egyszerűbb... :)
Előzmény: kivi (2378)
kivi Creative Commons License 2003.07.04 0 0 2378
Jóvan, jóvan... megpofozom legközelebb, nem erről van szó. De ha akkor elindul, akkor sem fogjuk tudni hogy a kopp-kopptól javult meg, vagy elindult volna magától is. :-)
Előzmény: Trebitsch (2377)
Trebitsch Creative Commons License 2003.07.04 0 0 2377
Lehet gyújtáskapcsoló is, de a gyenge pont a Fordoknál az maga a kulcs, mer szeret eltörni. A kapcsolóbetét ritkán romlik.
Önindító, kopp-kopp...
Találgathatunk itt hónapokig, de ha sose vagy hajlandó némi diagnosztikára, akkor nem lesz eredménye. Ha nincs kalapácsod: akármi jó, amivel püfölni tudod az önidítót.
Előzmény: kivi (2375)
kacagógerle Creative Commons License 2003.07.04 0 0 2376
Hi!

Nézd meg,hogy jó-e a töltésed.Akkor csinálja ezt a ki-be kapcsolósdit,ha nincs elég feszültség.Nekem tegnap pont ez volt a gáz(kenwood).A generátorban beragadt az egyik szénkeferugó,és nem töltött rendesen.Lement az akkufeszültség 12 V alá,és ennyi elég volt,hogy ki-be kapcsoljon.Rugó csere a generátorban,töltés jó,hifi jó.:)

Előzmény: Ordas Farkas (2360)
kivi Creative Commons License 2003.07.04 0 0 2375
Trebitsch,
ma megint nem indult elsőre, csak 4-5 próbálkozás után. Minden újabb próbálkozás közben kicsit "másképp" tartottam a kulcsot a gyújtáskapcsolóban. Lehet hogy a kapcsoló a ludas? A Fordoknak kifejezetten gyenge pontja ez a kapcsoló. Csak azt furcsállom hogy gyújtás ráadása mindig jó, csak indításkor szarakszik.
Előzmény: Trebitsch (2249)
laca5 Creative Commons License 2003.07.03 0 0 2374
De ha a csövön belül van, akkor hogyan hallod a hangját? Akkor nem hallatszik ki a szuszogás!
Előzmény: saumur (2371)
Codename Creative Commons License 2003.07.03 0 0 2373
aza a 'lyuk' vagy az egr rendszer csatlakozása, vagy az alapjáratszabályzó szelepé. más nincs. vagy egy vákuum csatlakozás, de az akkor nem lyuk, hanem egy kis kiálló csonk.
Előzmény: saumur (2371)
bonyolult Creative Commons License 2003.07.03 0 0 2372
Many Thanx! Igen, remlik hogy volt rola szo, de ahogy most hasit az Index, valahogy nem volt "kedvem" megkeresni:)
Előzmény: lukit (2370)
saumur Creative Commons License 2003.07.03 0 0 2371
ez a "lyuk" amiről beszélek belül található.
ha belenézek a "hengerbe" aminek a közepén van a pillangószelep akkor ez belül van egy pár centivel a pillangószelep felett és ott is szív levegőt a motor.
Előzmény: Szkátó (2368)
lukit Creative Commons License 2003.07.03 0 0 2370
lambdan 0-1V kozott (altalaban). ha el van tolva pl folfele (3-4 kozott mer), akkor probald a kipuft foldelni. uzemmeleg lambda kell ofkoz.
Előzmény: bonyolult (2363)
Szkátó Creative Commons License 2003.07.03 0 0 2369
Arra nincs, de itt a fórumon már sokat olvastam róla. Sok beírás született a mérésével/ellenőrzésével kapcsolatban.
Előzmény: bonyolult (2367)
Szkátó Creative Commons License 2003.07.03 0 0 2368
Mondeo motorteret még életemben nem láttam...:(
Általában a pillangószelepet csak az alapjárati szabályzómotor ága kerüli meg. Zárt fojtószelepállásnál a vezérlés ezzel a "motorral" szabályozza az égéstérbe jutó nafta mennyiségét, és ezáltal az alapjárat nagyságát.

Arra a "lyukra" megy valami cső, vagy csak "néz a nagyvilágba". Nem volt véletlenül ledugózva?

A másik dolog ami okozhatja a gyújtás. Gyertyák, gyertyakábelek stb. OK?

Más ötletem nincs...:(

Előzmény: saumur (2366)
bonyolult Creative Commons License 2003.07.03 0 0 2367
Koszonom!
Lambdara is van tipped?
170.000 van a gepben es a szonda valszeg meg az eredeti, ugyhogy az is lehet hibas, de nem vennem meg potyara...
Előzmény: Szkátó (2364)
saumur Creative Commons License 2003.07.03 0 0 2366
nekem az alapjáratom jó.
akkor rángat az autó ha pl. adott tempóval pöfögök a városban és gyorsítani akarok.
a mondeo pillangószelepe felett található egy kis lyuk, ahol akkor is szív amikor a pillangószelep zárva van. mintha ott zenélne. csak azt nem tudom hogy az hova vezet, mi a feladata.
Előzmény: Szkátó (2365)
Szkátó Creative Commons License 2003.07.03 0 0 2365
Nekem is rossz volt az alapjáratom, és kis fordulaton - ha éppen nem gyorsítottam - rángatott.
A probléma: falsot szív

Nézd át a szívóágat. A légtömegmérő után sehol nem kerülhet + levegő a rendszerbe.

Előzmény: saumur (2362)
Szkátó Creative Commons License 2003.07.03 0 0 2364
Nekem E30-as Bömösöm van, de gondolom az elv ugyanaz:
Nekem a fojtószelep alatti "kapcsoló" 3 érintkezős.

-Alaphelyzetben a bal szélső és a középső között rövidzárat kell mérni -> vezérlés tudja, hogy alapjáratot kell produkálnia. (A fojtószelep legkissebb mozdításánál is kattanó hangot hallani; a kapcsoló kapcsol)

A fojtószelep teljes nyitásakor (ill. a teljes nyitás előtti ~15 fokos "állapotban) a középső és a jobb szélső érintkező között kell rövidzárat mérni -> a vezérlés tudja, hogy teljes terhelés.

- A fojtószelep alaphelyzetből történő folyamatos nyitásánál folyamatosan változik az ellenállás értéke. Ez a "közbülső" állapot. Ha jól tudom a mért értéknek nincsen jelentősége, de sehol sem lehet nulla.

Előzmény: bonyolult (2363)
bonyolult Creative Commons License 2003.07.03 0 0 2363
Nekem akkor csinalt ilyet amikor le volt lazulva az akksin a generatorrol jovo toltokabel es terheles alatt nem volt toltes. Ki/be kapcsolta a radiot, sot neha a klimavezerlo panelt is.

Kerdes: tudja-e valaki hogy jol mukodo fojtoszelep potin illetve lambda csatlakozon milyen ertekeket kellene merni? Az autom hidegen fullad. Uzemmelegen eddig jo volt, de kb. 2 hete mar melegen is hol jobban megy hol kevesbe jol...erre a kettore gyanaxom. Az auto egyebkent egy Lancia Dedra.

Előzmény: Ordas Farkas (2358)
saumur Creative Commons License 2003.07.03 0 0 2362
Továbbra is keresem a rángatás okát 94-es Mondeomon. megtisztítottam a pillangószelepet. a rángatás maradt és ha alapjáraton pöfög és hirtelen gázt adok hallani egy zajt.
ha a pillangószelepet felülről nézem van jobb oldalt egy szívólyuk (a potenciométer felett egy kicsit) és szerintem ott szuszog a motor.
nem tudom hogy mi ennek a szívólyuknak a szerepe, de miért hallani ott zajt és mi lehet az oka?
Szkátó Creative Commons License 2003.07.03 0 0 2361
Nincs ilyen tapasztalatom, de talán nem kap elég feszültséget. Vagy valamitől ingadozik (pedig elvileg nem kéne)...
Előzmény: Ordas Farkas (2360)
Ordas Farkas Creative Commons License 2003.07.02 0 0 2360
Szia!

azért nem valószínű, mert rögtön bekapcsoláskor, ha berakom a cd-t, csinálja, vagy pedig beolvassa és játsza, de nincs hang... de ez a ritkább, inkább ki-be kapcsolgatja...

mellesleg ki volt szerelve az anyós ülésre az egész, ott nem kéne melegednie....

azért köszi... más ötlet? a cucc tök új, de a régi kenwood is csinálta...

Előzmény: Hawk T (2359)
Hawk T Creative Commons License 2003.07.02 0 0 2359
Felmelegedik a cucc!

Nekem is ezt csinálja néha (JVC).

Előzmény: Ordas Farkas (2358)
Ordas Farkas Creative Commons License 2003.07.02 0 0 2358
na még 1 kérdés:

mitől van az a jelenség, hogy erősebb használatnál (pl magnó vagy cd, tehát nem sima rádió hallgatás) ki és bekapcsolgat folyamatosan a fejegység?

a kenwoodal is csinálta néha, és most a sony-val is...

van valakinek valami ötlete?

köszönöm

Farkas Koma

emp Creative Commons License 2003.07.02 0 0 2357
lezárásul. megtaláltam, visszadugtam, minden működik.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!