Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Markoh Creative Commons License 2003.04.18 0 0 1944
Trebitsch: a fűtőradiátorról van szó. Sajnálom, hogy ilyen bonyolult a szerelése, de túl kell esenma dolgon.
Ma más problémám is akadt. Olaj utántöltésnél véletlen 1 dl-rel a MAX jelzés fölé sikererült töltenem az olajat. Most ne merek elindulni a sárkánnyal!:( 1 dl már nagyon gáz?
Előzmény: Trebitsch (1942)
murray Creative Commons License 2003.04.18 0 0 1943
hát jó!
az autó egy hivatalos toyota szervizben volt a hivatalos cuccal megemelve úgyhogy emiatt nem volt gond.
ott mondta a srác hogy a gumiharangokat kellene kicserélni asszonta nem nagy ügy
ebböl gondoltam hogy talán nekem is menni fog
Trebitsch Creative Commons License 2003.04.18 0 0 1942
Stimmel, én a "szag" alapján tippeltem a fűtőradiátorra. A hűtőt már csak nem szagolgatja menet közben a srác... :)
Másrészt szerintem a hűtőt meg se kérdezte volna, mer adja magát.
Előzmény: Zoldalma (1941)
Zoldalma Creative Commons License 2003.04.18 0 0 1941
Hűtő vagy fűtőradiátor? A másodikra stimmel, a hűtőhöz azért talán a helyén maradhat a műszerfal és a kardánbox :-)
Előzmény: Trebitsch (1936)
Trebitsch Creative Commons License 2003.04.18 0 0 1940
Bocsi, de ha ennyire nem vagy képben: vidd szerelőhöz.
Megemelt kocsinak alámászni... Brrr!!! Utálom a temetéseket.
Előzmény: murray (1938)
Trebitsch Creative Commons License 2003.04.18 0 0 1939
Azt te csak gondolod... El szokták nyalni a silány szerszámmal a csavarok fejét, aztán onnantól kezdve szívás van. Szal ha nyílik a csavar, akkor sima ügy, de ha nem enged: csak érzéssel... :)
Amúgy én is azzal kezdeném, az ajtóoszlopon kicsit beljebb azt a vasdarabot, amibe bekattan a zár. Idővel alakulnak az ajtótömítőgumik, és megszűnik az a pici feszülés, ami kell neki hogy csöndbe maradjon.
Előzmény: Zoldalma (1937)
murray Creative Commons License 2003.04.18 0 0 1938
az autó egy egy régi toyota
hogy melyik gumiharang??
meg volt emelve a kocsi alámásztunk és a srác mondja hogy ami a közvetlen a két első kerék mellett van!
lehet hogy lefényképezem, oszt berakom ide!
mi a folyamata?
le kell szedni a kereket vagy ilyesmi??
Zoldalma Creative Commons License 2003.04.18 0 0 1937
Szerintem az állórészt, gondolom azért szokták így megcsinálni, hogy az ajtóban levő zár/zárrudazat ne mocoroghasson állításkor. Először mindenképp azt próbálnám, egy egyszerű, mechanika és elektronika nélküli fémdarabon nincs mit elrontani :-)
Előzmény: Hantaboj (1931)
Trebitsch Creative Commons License 2003.04.18 0 0 1936
megjavítani nem nagy gáz, oda kell adni hűtősnek (pl. Hüllő Kft), kibányászni viszont nem egyszerű mutatvány. Komplett műszerfal plusz kardánbox kiugrik, csak úgy lehet hozzáférni.
Előzmény: Markoh (1934)
Trebitsch Creative Commons License 2003.04.18 0 0 1935
Melyik gumiharangok? Féltengely, gömbfej, kormánymű... És milyen autó?
Előzmény: murray (1933)
Markoh Creative Commons License 2003.04.18 0 0 1934
Sziasztok! Ha a hűtővizem annyira felmelegszik, hogy bekapcsol a ventilátor (90C), akkor valószínűleg a nagyobb nyomás miatt ereszt a radiátorom, ezt onnan veszem észre, hogy enyhe fagyálló szag jön a hűtőventilátorból. Nagy gáz ezt megjavítani? (91-es Opel c20xe)
murray Creative Commons License 2003.04.18 0 0 1933
eléggé elöregdtek a gumiharangok a kocsimon!
hogy kell ezeket cserélni??
valami tippet megköszönnék
Zolcsa Creative Commons License 2003.04.18 0 0 1932
OFF
Sziasztok,
nem tud valaki egy jó alvázvédős embert Bp-en vagy környékén? Csak egy kis üregvédelemre lenne szükség.
ON
Hantaboj Creative Commons License 2003.04.17 0 0 1931
*: na, ezen gondolkodom én is. Vajon az álló részt kell pozícionálni, vagy a zárat magát? Ugyanis a zár 3, méretes (fejű) csavarral van rögzítve, akár el is mozdulhatna (még nem csavartam ki).
Különben az ajtó pöpecül csukódik/nyilik, ezzel nincs gond.
Előzmény: Zoldalma (1930)
Zoldalma Creative Commons License 2003.04.17 0 0 1930
Nem olyan öreg, tehát felteszem, hogy az ajtó nem "lóg" (ha igen, akkor a zsanérok csapjait kell cserélni), vszg. a kasztnin levő ellendarabot kell arrébb állítani (amibe beleakad a zár). Ha nincs látható kopás (miért lenne), akkor csak türelem kérdése.* Kinyit-állít-becsuk-ellenőriz-kinyit-állít-becsuk-...

*feltéve, hogy az Escortnál nincs valami trükk :-)

Előzmény: Hantaboj (1929)
Hantaboj Creative Commons License 2003.04.17 0 0 1929
Sziasztok. Biztos tudtok segíteni, nem lehet egy ördöngös dolog: zsanér- és zárkenés után menet közben zörög a bal hátsó ajtó (Escort '98-as). Mi a beállítás módja? Mert feltételezem, ez nem egy maradandó dolog.
Előre is köszi.
Trebitsch Creative Commons License 2003.04.17 0 0 1928
Futóműves, sürgősen!
Valami elmozdul a futóműben, induláskor egyik irányba, fékezéskor másikba. Ha fronthajtásu kocsi, akkor az első futóműnél van a gubanc: repedt/korrodált bekötőpont, törött kitámasztó-lengőkar, megszűnt szilentpersely, ilyesmi.
Nézesd meg, nem játék, fejreállhatsz vele.
Előzmény: f0r0m (1923)
f0r0m Creative Commons License 2003.04.17 0 0 1927
Aha... ez okos gondolat.

És ilyennel mit érdemes csináltatni? Futóműállítás vagy fékhatásmérés? Mert most mindent nézzenek át?... Még kitalálnak annyi apróságot, hogy a számált meglátva megbánom, hogy ilyen apróságot észrevettem. :)

Előzmény: Zoldalma (1926)
Zoldalma Creative Commons License 2003.04.17 0 0 1926
Esetleg beragadt a jobb oldali fékmunkahenger/nyereg/egyéb? Induláskor kicsit fog, a másik nem, így arra fordul, nagy fékezéskor viszont nem tudja követni a másikat, így az fog majd jobban...
Előzmény: f0r0m (1923)
f0r0m Creative Commons License 2003.04.17 0 0 1925
De az ellenkező irányú húzás indulásnál nekem valami mást sejtet. Mondjuk, ha az egyik kerék tökre le lenne eresztve és ezért jobban tapadna, akkor az húzhatná így el talán. De a gumikkal minden rendben van.
Előzmény: murray (1924)
murray Creative Commons License 2003.04.17 0 0 1924
szerintem a fékezéskori balra húzás értelemszerüen az eltérö fékhatás a két kerékben!
padra fel kiderül!:-)
most nézettem meg én is az én autómban tök sok Nm eltérés van a jkét fék között pedig el sem húz..
f0r0m Creative Commons License 2003.04.17 0 0 1923
Hali,

futóműben jártas valaki?

Lenne egy kis gondom, nem tudom milyen komoly, vagy egyáltalán...
Amikor álló helyzetből indulok, akkor a kormány egy kicsit jobbra fordul. Amikor pedig erősen fékezek, akkor hajlamos balra irányozni egy kicsit. Állandó sebességnél amúgy megy szépen egyenesen a verda. Mitől lehet ez?
Egy futóműbeállítás megoldja?

kösz

vorilevi26 Creative Commons License 2003.04.16 0 0 1922
III. kerületben keresnék autószerelőt. persze jót, megbízhatót, olcsón. plz help!
Szkátó Creative Commons License 2003.04.16 0 0 1921
Az biztosan jó.
Előzmény: laca5 (1918)
nuttin Creative Commons License 2003.04.16 0 0 1920
Sziasztok!

Szépen (és lehetőleg nem túl drágán: pl. számla nélkül, stb.) dolgozó fényezőt tudtok a XI. ker. környékén?

Köszi.
Nuttin

Trebitsch Creative Commons License 2003.04.15 0 0 1919
Bízd szerelőre, pontosabban vízpumpa-felújítóra, nem egyszerű eset. A vízpumpában amúgy nem szimmering van, hanem tömítőpersely.
Az új, illetve utángyártott vízpumpa nagyon drága?
Előzmény: Leugan (1917)
laca5 Creative Commons License 2003.04.15 0 0 1918
Szkátó!
A vezérmüszij a megfelelő pozicióban van? (úgy értem hogy biztosan jól cserélték-e legutóbb)
Úgy hallottam, hogy esetleges 1 fog eltérés alapjárat egyenetlenséget is okozhat, kisebb teljesitménycsökkenés mellett.
Előzmény: Szkátó (1914)
Leugan Creative Commons License 2003.04.15 0 0 1917
Szia !

Cserélt már vki vizpumpa szimeringet?
(opel B omega)

Mennyire nagy meló ez?

Bizzam inkább szerelőre?

Lg.

lada002 Creative Commons License 2003.04.12 0 0 1916
Hello!

Igen, mondjuk ezek igazából meg sem szoktak mozdulni alapjáraton sem valóban!:)
Meg nem lenne olcsó egy garnitúra kábel, már a hosszúságuk miatt sem.
De ha minden jó és nem zavar akkor...
A lényeg hogy megy mint a...
Én is ilyet szeretnék 2. autónak, vagy 323-ast!:)

Előzmény: Szkátó (1914)
BLASIUS Creative Commons License 2003.04.12 0 0 1915
Hali!

Ma az történt, hogy otthonról elindultam dolgozni, de megálltam szavazni, szóval még nem melegedett be a kocsi. Újraindítás után pillanatra felsikított az ékszíj, majd azt vettem észre, hogy (nekem van feszmérőm a műszerfalon) a műszer épp, hogy csak 12V körüli értéket mutatott, éppen az alsó piros mező felett. Felkapcsolt világításra nem csökkent a feszültség, de lekapcsolásra sem nőtt. A töltésjelző nem világított. 1 km után újra felsikkantott az ékszíj azóta ismét 14V körüli, tehát normális értéket mutat a műszer. Mi lehetett ez? Az ékszíj sem csúszik. Víz sem folyik, úgyhogy a vízpumpa sem mehetett el.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!