A sárga a street-sport, a piros a street-special. De azt hittem erre rájösz az elején levő kép szinéből :) A katalógusban a pirosnál is hozza a sport gátlókat is, de akkor egy sárga pöttyöt tesz elé.
Kösz a linkeket. Megnéztem, kétfélét ad, az egyik "sima", amásik "sport", ennek az elsője állítható. De színekről nem beszél. Nekem se sárga, se piros, hanem narancs. Vagy az sárgának számít?
A tipusát? Hmmm... Az autód tipusát ismered, és egy autóhoz max 3 féle gátlót készítenek. Amiknek persze más a szine. :) Tehát egy adott autóhoz, egyféle lengéscsillapító létezik.
A piros Konikat ITT tudod kikeresni, a sárgákat pedig ITT :)
Na jó, de honnan tudom a típusát, hogy utána tudjak kérdezni? Vagy guruljak el ehhez a Kárászyhoz, h jól nézzék meg? Amúgy kimondottan narancssárga, nem citrom.
Kulcsom nincs hozzá, de csavarhúzóm még akadna, csak nem akarok nekiesni, mint "Tóth" az anyjának...
A szín számít :) A sárga koni elvileg beszerelve állítható. A tetején van egy kis nyílás abba kell beledugni az általuk adott tekerentyűt. De egy csavarhúzó is megteszi. A tekerentyű azért jó, mert azon jelölve is van, hogy merre keményebb és merre lágyabb :)
Te saját magad is meg tudod oldani.
a kocsim alatt az eladó szerint állítható keménységű Koni gátlók vannak körben (narancssárga színűek - már ha ez jelent vmit).
A kérdésem: honnan tudható, hogy télleg állíthatóak-é, és ha igen, hogyan kell? Szeretném kevésbe keményre állíta(t)ni. Gondolom, ez a ház előtt a parkolóban nem kivitelezhető dolog, ezért talán egy erre alkalmas helyet is bírtok ajánlani monnyuk Bp-en? Meg egy irányárat...
Fene a képüket... Fagydugó egy dolog, de azt a csapágyat kicsit értelmesebben kellett volna csinálniuk.
Valszeg az alu blokk szivatta meg őket (meg téged, részvétem).
Nagyobb a hőtágulása mint az öntöttvasnak, úgyhogy valami nemtommiből kéne lennie annak a csődarabnak, ami a csapágy, hogy melegen se forogjon meg... Biztos ugyanolyana anyagút tettek bele mint amit szoktak. Na az oda nem jó.
Szal ez bíz egyértelmű szakmai hiba. Nademostakkó hova vigyem a motorjaimat...????? :)
OFF
Paco155
Nem akarsz cserélni velem motrot? :-))
Bosch vezérlés, 71 paripa, spriccelő hátsó benzinszivattyúnál lévő pipa 7 lityós fogyi.
Szerintem jól járnál:-) (esetleg egy kicsit ráfizetsz)
ON
A padlólemez, a váz, az első-hátsó futómű, mind-mind kompatibilisek a Tipo-val. Ami különbözik az a kasztni fedőlemezei, a beltér és persze a Motor-váltó egység de abból is vannak olyan elemek amelyek csereszabatosak.
Csak alapú :) Ebben a sárkányban felülről nem lehet hozzáférni a pumpához. Az egyetlen megoldás ha alulról leszerelem a tankot. Ugye megérted, hogy most nincs erőm hozzá ebben a melegben? -=:-D
Köszi szépen, de miskolci vagyok, ezért marad az Elaforg vagy a Hegyalja majd jól rendelek csak nem tudom mi a pontos neve ennek a "pipának" .
Kérés:
Vetnél egy pillantást a Tipo alapú sárkányodra hátha nátha leszorítás ügyben.
Előri is köszi!
Ui: UHU Linux rulzzzz! :-)) (Hátha a Suzukiba ez lesz, ha már a mi autónk!)
Ebben azért félig tudok segíteni, az én autóm is TIPO alapra épül :)
Pl van a Lehel úton a Dózsa György sarkától nem messze a Lehel tér felé egy FIAT-ALFA autósbolt "1134 Budapest, Lehel u. 17/D Tel: 1 350-6018" Ott próbáld meg.
Vagy az Elaforg bt, Tel:309-0204 (gazdagréten van) szintén tud neked hozni. Vagy szinte bármely szimpatikus FIAT autósboltba besétálsz megrendelik neked ami hiányzik.
Ez a pipa.
A leszorítás nagyobb fejtörést okoz nekem, mert még nem láttam ilyet szétszedve, inkább nem nyilatkozom. Az biztos, hogy nem ragasztható le simán sziloplaszttal,mert elég szép benzinnyomások szaladgálnak arrafelé, tehát inkább keress valami korrekt megoldást mindenképp csavarosat.
Bocs , hogy beleszólok az oprendszer és vezérműcsapágyvita kelős közepén, de volna egy apró kis nüanszni problémám és gondolom ha ilyen magasságokba jártok autószerelés terén biztos tudtok segíteni (figyelj Paco155 smiley jön) :-))
Nekem egy Fiat Tipom van amiben még nincs MS szoftver csak BOSCH vezérlés, de ez is tud érdekességeket produkálni, de most ezzel nincs különösebb bajom. Hanem, több alkalommal éreztem benzinszagot a hátsó részen, le is szedtem a burkolatot a benzinszivattyú felöl és beindítottam a gépsárkányt erre látom én, hogy szivárog a drágán vett benya kifelé a benzinszivattyú és a cső között lévő müanyag pipából (remélem érthető). Na akkor mondom javítás.
Pipa kiszed persze a leszorító csavar szétrohadva ->eltörik. A pipa megrepedve a tömitések rendbe. Valahogy a repedést megjavítottam (ragasztás), de a leszorítást nem sikerült.
Kérdéseim a következő:
Hol lehet ilyen pipát (vagy mit venni)(bontottat nem szeretnék)?
A leszorítást, hogy lehet megoldani?
Vagy hagyjam az egészet a fenébe vigyem el egy olyan emberhez aki látott már ilyet (vagy legalább halott olyanról aki látott ilyet)?
Öööö.... Apró internet fórum-chat-irc-mail gyorstalpaló következik.
Ami a soraim végén van időnként, annak jelentősége van, smiley-nak hívják. Különböző hangulatok kifejezésére szolgál amelyek az arcjátékot helyettesítik ugyanis az írt szöveg félrevezető lehet. Pl:
:-) vidám ember
:-)) nagyon vidám
:-( szomorú ember
:-(( nagyon szomorú
:-P rádnyújtott nyelv
:-D tele szájjal nevetni, stb.
és még kismillió ilyen.
Amire reagáltál, csak egy kis szurkapiszka volt, egy :-P -el a végén, én sem gondoltam komolyan. :)
Más:
Olyan ember nincs aki nem hibázik.
De fontos, ha hibázott, az a minimum, hogy belátja,
és megoldja a bajt.
Ja, és sok hiba után gyorsan belehet zárni a kaput.
Az ügyfelek elfogynak.....
Hü ha.
Én ezt így nem írtam.
Az biztos, hogy a VW 1,6D, vagy TD vezérműtengelye gyárilag úgy van ahogy
írtam, ill. a motorok túlnyomó többsége.
De a rover V8-nak utána kell néznem.
Tudom, hogy OHV, de attól még lehet benne csapágy....,
Bár, ahogy a rovert ismerem szerintem sincs,
Ha csak nem köszörűlték valamelyik gépműhelyben a tengely csapjait,
és vonalfúrás után berakhattak valamit.
Ha bronzból van, akkor tuti hogy házi kivitel.