Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Clarvoyant Creative Commons License 2002.07.25 0 0 598
Sziasztok,

Van valakinek tapasztalata injektortisztito adalekokkal kapcsolatban?Ha igen, melyik markat ajanlja?

Koszi!

Leugan Creative Commons License 2002.07.25 0 0 597
Hello

Pieburg E3 karbi és azt hiszem egytorku.

Lg.

Előzmény: Giugiaro (596)
Giugiaro Creative Commons License 2002.07.25 0 0 596
Milyen akarbi? kéttorkos Pierburg? Vagy valamilyen egytorkú szerkezet?
Az egytorkú oldalán van egy kis ház, az automata szívató háza. Egy kvázi henger aklakú kiállás, aminek, ha fellazítod a csavarjait akkor tudod forgatni és így állítod be a szívató alaphelyzetét. Bele van vezetve a hűtővíz is, és ahogy melegszik a motor, úgy veszi vissza a szívatót.
Előzmény: Leugan (595)
Leugan Creative Commons License 2002.07.25 0 0 595
Sziasztok !

Segítsetek pliz azt alábbiakban.
Autó: VW GOLF II 1.3-as. 1986-os

Sajnos tönkrement a karburátorom és cserélni kellett.
Akinek van az tudja, hogy az automata szivató hogyan működik rajta.
(indítás előtt pedál benyomás, tulajdonképpen akkor kapcsolod be aztán lehet indítani.)

Szóval a szerelőnél még meleg volt a motor amikor átvettem. Nem tudtam megállapítani, hogy jól működik-e a szivató.

Ma reggel viszont indításkor nem ugy működött mint régen.Hiába léptem a gázra elmaradt az a valamennyire lenntmarad a gázpedál érzés. A motor fordulata sem volt szerintem a régi szivatós pörgés.

Segítsetek !
Hogyan tudom megállapítani, hogy jól működik a szivató rajta.

(megjegyzem hogy állítólag a bontott karbiban nem volt szivató rész, és a régiről lett ráátrakva.)

Leugan

Trebitsch Creative Commons License 2002.07.19 0 0 594
OK., örülök, hogy sikerült.
Viszont feltétlen menj vele szervizbe, amint tudsz. Át kell nézni az üzemi fékrendszert is, hogy nem hevült-e fel annyira, hogy kiolvadtak a karmantyúk, porvédők a fékmunkahengerből, nem üvegesedett-e fel a fékpofa, meg hát a kézifékkötelet se árt kicserélni... :)
Fékkel nem szabad játszani!
Előzmény: Zephyr (593)
Zephyr Creative Commons License 2002.07.19 0 0 593
Koszi a segitseget, sikerult megcsinalni. A bovdent rangattam egy picit + megemeltem az autot egy picit (ugy tunik, csak az egyik oldalon ragadt be).
Huh, csak el ne felejtsem, hogy nem szabad behuznom a kezifeket :-)

Koszi megegyszer a gyors valaszokat.

Előzmény: Trebitsch (591)
pöde Creative Commons License 2002.07.19 0 0 592
H_Accord

Ha jól értelmezem szavaidat egy TDi autóról van szó. Eszerint ezen elektromos EDC-adagoló van. Ha valóban nem a vezérléssel van problémád akkor elektromos jellegű lessz. Kellene még egy kis infó a diagnózishoz: - Hideg motorral könnyen indul? , - Ha beindul nem füstöl jobban mint előtte? , - Nem lett csöndesebb a motor, nem hiányzik az az egészséges diesel kopogás?, - Most is ugyanolyan tempóssan húz mint eddig?

Előzmény: H_Accord (583)
Trebitsch Creative Commons License 2002.07.18 0 0 591
Szia!

Megtámasztod a kerekeket + sebességbe rakod hogy rád ne guruljon, kiengeded a kéziféket aztán alábújsz. Megrángatod a kézifékkötelet, egyszerűen fentről lefelé; érzed, ha megszorult. (Ha behúzva is megrángatod, azonnal kiugrik a különbség.) Addig rángatod, amíg le nem lazul, aztán a szervizig nem húzod be többet.
Ha nem ez a gond, akkor rározsdásodtak a fékpofák a dobra. Gyógykezelés: Előbb rükvercben fékezel pár kiadósat. Ha ez kevés, akkor kocsi föl, kerék le, és kalapáccsal odavágsz párat, amíg el nem fordul a dob. Eltörni persze nem muszáj... :)

Előzmény: Zephyr (587)
Szkátó Creative Commons License 2002.07.18 0 0 590
Hát valszeg beragadt(rohadt) a kéziféked. Nem vagyok szakértője a témának, de szerintem vagy a bovden szorult meg valahol (és kiengedett állapotban is behúzva tartja a fékpofákat), vagy a fékpofák ragadtak be. (De ennek kicsi a valószínűsége, szerintem elinduláskor helyreállna).
Hát valahogy alá kéne feküdni, és a bovdent végignézni.
Aztán lehet, hogy hülyeséget írtam.

Előzmény: Zephyr (587)
Leugan Creative Commons License 2002.07.18 0 0 589
Segítség plíz !!!

Kezd megrendülni a bizalmam a jó öreg FAUVÉ Gófban !

Nem elég, hogy elektromos gondjaim vannak, a szerelő állítólag megcsinálta. Tegnap olyat tapasztaltam mint még soha.
A gázpedált nem lehet benyomni, teljesen kőkemény.
Motorház kinyit, karburátornál a bowden mozgat egy műanyag tárcsát amit nem lehet mozgatni az ivén. Tudjátok ez adagolja az üzemanyagot.
Na most ez mit jelent? Vmi eltört a karbimban???

Indítás! Motor beindul, iszonyúan erőlködik, gondolom a sok benyától... karburátorból spriccel ki a benzin miután levettem a levegőszűrő ház fém fedelét. Megjegyzem a levegőszűrő addigra már állt a benyában.

Mi lehet a gond? Járt már vki hasonló képppen?

Megjegyzem előző nap még minden oké volt, kivéve az hogy elment az alapjárat.

Szóval ezt produkálja a híres VW Golf II.

Javítás után eladáson töröm a fejem. Ha vki tud vevőt aki akar egy megbízhatóvá tehető-gondolom- autót az irjon.
Az autó rozsdamentes, 1,3-as 1986-os kiadású gép, 5 ajtóval és megkímélt rendezett belsővel.

Leugan

Leugan Creative Commons License 2002.07.18 0 0 588
Segítség plíz !!!

Kezd megrendülni a bizalmam a jó öreg FAUVÉBAN !

Nem elég, hogy elektromos gondjaim vannak, a szerelő állítólag megcsinálta. Tegnap olyat tapasztaltam mint még soha.
A gázpedált nem lehet benyomni, teljesen kőkemény.
Motorház kinyit, karburátornál a bowden mozgat egy műanyag tárcsát amit nem lehet mozgatni az ivén. Tudjátok ez adagolja az üzemanyagot.
Na most ez mit jelent? Vmi eltört a karbimban???

Indítás! Motor beindul, iszonyúan erőlködik, gondolom a sok benyától... karburátorból spriccel ki a benzin miután levettem a levegőszűrő ház fém fedelét. Megjegyzem a levegőszűrő addigra már állt a benyában.

Mi lehet a gond? Járt már vki hasonló képppen?

Megjegyzem előző nap még minden oké volt, kivéve az hogy elment az alapjárat.

Szóval ezt produkálja a híres VW Golf II.

Javítás után eladáson töröm a fejem. Ha vki tud vevőt aki akar egy megbízhatóvá tehető-gondolom- autót az irjon.
Az autó rozsdamentes, 1,3-as 1986-os kiadású gép, 5 ajtóval és megkímélt rendezett belsővel.

Leugan

Zephyr Creative Commons License 2002.07.18 0 0 587
Sziasztok!
Lenne itt egy surgos opeles problema.
Itt vagyok Nemetorszagban egy Opel Kadett-tal.
4 napig esett az eso. Ma el akartunk kocsikazni a boltba, de ugy viselkedik az auto, mintha be lenne huzva a kezifek (pedig nincs, csak be volt).
Tudtok valamit javasolni, amit magam is meg tudnek rajta csinalni? Nem akarok szerelot hivni, mert draga lenne...
Koszi.
alpinaB6 Creative Commons License 2002.07.18 0 0 586
bocsi, most nézem, hogy dizel...akkor a gyujtás tuti, hogy rendben lesz!!! meg az AC-is...
nem sok mindent lehet nézegetni a mai dizeleken házilagosan...

vidd zöldkártyáshoz, tuti megmondja, hogy mi a baja...

Előzmény: alpinaB6 (585)
alpinaB6 Creative Commons License 2002.07.18 0 0 585
mi? áll az egyik henger????

ennél nagyobb hülyeséget, még nem hallottam....a dugattyú állni, csak úgy tud, ha eltörik a csapszeg, vagy a hajtókar...de akkor egyik se mozdulna meg...

legfeljebb nem robbn az egyik henger...na:
-nézd meg a gyujtást(gyertyák, osztófej, kábelek, trafó)
-az üzemanyagellátást(ac, mind a 4 injektor kattog?)

ha mind a négy hengernél minden ok akkor lehet, hogy elugrott a vezérlés, de ilyen nem gyakran fordul elő. járj vele nyugodtan, nem lesz baja a katalizátornak! olyan szervizbe vidd ahol zöldkártyát csinálnak, mondd meg, hogy állitsanak CO-t meg alapjáratot, mert viszed KPM-re.

Előzmény: H_Accord (583)
kivi Creative Commons License 2002.07.18 0 0 584
Nem lehet hogy elmozdult a pofa, és ott nem fogja a tárcsát?
Előzmény: autotrannie (582)
H_Accord Creative Commons License 2002.07.17 0 0 583
Sziasztok!

Számomra kellemetlen dologban kérnék segítséget Tőletek. Hoztunk 2 hónapja Németországból egy 1997-es Honda Accord 2,0 TDi-t .Tegnapi nap volt a vizsgáztatása egy vidéki KPM -nél ahol a következő dolog történt: Rendesen időben érkeztem a műszaki vizsga helyére .Első állomásként a füstvizsgás emberke beült az autóba és elküldött, hogy vigyem el a papírokat egy közeli pulthoz. Az autót járó motorral hagytam ott ,kb 2 perc múlva értem vissza az autó motorja állt. Az ember önindítozott majd nagy durrogások közepette vastag füstöt eregetett a kocsi ./ Eddig kb 1500 Km-t mentünk vele semmi gond nem volt / Itt hirtelen romlott el az autó ez egyszerűen nem akarom elhinni .Az ember szerint áll az egyik henger így nem lehet levizsgáztatni vigyem el szervízbe tud is egyet mondani....!!!!!!
Szerintetetek mennyi az esélye, hogy egy 100e km-t futott autó egyik pillanatról a másikra ilyet csináljon ? Mit tudott csinálni vele a szerelő ennyi idő alatt ?
Van benne valami szivató vagy ilyesmi amit meg tudott bütykölni , esetleg valami biztosítékot vett ki ?
Az autó katalizátoros lehet hogy ott van gond?
Lehet,hogy üldözési mániám van de szerintem palira akarnak venni!!!
Az autóval rendesen hazamentem de az alapjárat még mindig szaggat, így nem merek mozdulni vele nehogy szétmenjen a katalizátor.
Ha a géppel tényleg gond van hol kezdjük a hibakeresét.
Elnézést a hosszúra nyúlt történetért de eléggé aggaszt a dolog .
Köszi a segítségeteket!

Eddig 1 ötletet kaptam miszerint a vezérműszíj átugorhatott 1 fogat ??? Lehetséges ez?

H_A

autotrannie Creative Commons License 2002.07.17 0 0 582
Hello.

tudna valaki velemenyt mondani... tegnap leszedtem az elso kerekemet kerekcsere celjabol es a fektarcsanak a kulso kb. 1 cm-es ive maskepp van elszinezodve, mint a belso.

lehetseges, hogy valami femalkatresz er hozza? a fekpofa vastagsagot nem birtam megnezni, mert sotet volt hozza, de femes hangot meg nem hallok fekezesnel.

barkinek otlete van, szivesen fogadom
udv, AT

Mariano Creative Commons License 2002.07.17 0 0 581
Hi BLASIUS!

Köszi a segitséget.

Üdv. Mar

Előzmény: BLASIUS (576)
atompyka Creative Commons License 2002.07.16 0 0 580
Még jó, hogy nekem nincs gumiharangom...
:-)
Előzmény: Mogorva (579)
Mogorva Creative Commons License 2002.07.16 0 0 579
Ja, ez úgy gondoltam default esemény félévente. :)

Pedig hát... Szóval féltengely gumiharangok épségének ellenőrzése és a legkisebb öregedésre utaló jel esetén cseréje, nagyban meghosszabbíthatja az élettartamot. Könnyen lehet, hogy egyik előző tulaj egy jó ideig eljárt szakadt gumiharanggal, már pedig a zsír helyett a homok-sár trutyi elég gyorsan "hat".

Gumiharang párszáz pénz, féltengely pár tízezer is lehet...

Előzmény: atompyka (578)
atompyka Creative Commons License 2002.07.15 0 0 578
Azért érdemes megnézni a gumiharangot, mert ha likas, akkor zsír helyett sárral egyenesen sem sokáig megy...

Jártam úgy R5 dízellel, hogy a nemrég felújított csuklónak elindulásnál semmi tünete nem volt, mire Milánóba értünk, cserélni kellett. Mindezt 100-120-as autópályatempó hozta ki belőle.

Előzmény: Mogorva (577)
Mogorva Creative Commons License 2002.07.15 0 0 577
Kopogás, avagy inkább ropogás?

Az bizony féltengely lesz. Én nem nagyon kenném neki, alácsűrt kerékkel... Gondolom nem mai jószág, nem kevés kilométerrel. Ez az egyik olyan kopás, amiről nem tehetnek a szar magyar utak, sokkal inkább az ólomlábú gazdák, akik a normál használatra tervezett szekeret Michael Suhamér Ferrarijának hiszik... :)

Ha egyenesben nem kopog, akkor még elmegy egy darabig, viszont, ha alácsűrt kormánnyal, nagy gázzal széttöröd a csuklószerkezet... Na, akkor vontathatod, mert azzal egy lépést tovább nem mégy difizár híján. Szóval az erőteljesebb gázadásokat szerintem mellőzd erősen. :)

Előzmény: Saughassy (575)
BLASIUS Creative Commons License 2002.07.15 0 0 576
Elvileg lehet ilyen, hogy hosszabb út után kigyullad az olajnyomásjelző. Az én autóm leírásában is láttam ilyesmire figyelmeztető írást, (Ha jól értettem a németet.:-)) egyébként tapasztaltam is. De talán mások jobban tudják. Mindig állj meg ilyenkor és nézd meg a szintet!
Előzmény: Mariano (574)
Saughassy Creative Commons License 2002.07.15 0 0 575
Sziasztok!

A szenvedő alany egy Fiat Uno, a tünet pedig:

Balra fordított kormány+erőteljesebb gázadásnál fémes kopogás a jobb első futómű felől. Egyenesben még padlógáznál sincs hang, vagy rezonancia. Vajon mennyit lehet így elgurulni szervíz nélkül ? Mi fog tönkre menni, ha nem csináltatom meg hamarosan ? Egyáltalán mit és vajon mennyiért kell cserélni.
Előre is köszi. (A magyar utak meg mondjanak le!

Mariano Creative Commons License 2002.07.15 0 0 574
Hi Mindenkinek!

Kinek volt már tapasztalata vagy tud e valaki tanácsot adni a következő hibával kapcsolatban?

Az autó egy '85-ös évjáratú 190-es diesel Mercedes. Van benne egy olajnyomásmérő műszer (1-3 bar-ig mér) és van benne egy olajszint jelző műszer, ami akkor világit, ha az olajszint elérte a minimum szintet. Ha huzamosabb ideig 100Km/h fölött autózók, akkor kigyullad az olajszint jelző lámpa. Olajnyomásom van akkor is 3bar vagy alapjáraton 1.6bar, de miután világitani kezdett a lámpa mindig levettem a fordulatszámból, ami miatt autópályán feltartottam a többieket :), ekkor kb. egy perc után elaludt a lámpa. Viszont, ha kigyullad az olajszint lámpa és akkor megnézem a nivópálcát, minimum szintjén van az olaj. Most cseréltem benne Aral 15W40-es olajat és olajszűrőt, de a hiba továbbra is előjött. Egyébbként olajat nem eszi az autó.
Olyasminek tűnik a hiba, mintha lassan folyna vissza az olaj az olajteknőbe. Lehet e ilyen? Vagy csak a műszer rossz. (Az olajszint jelő műszer egy úszós szerekezet, ami az olajteknőben van elhelyezve, és ha az olajszint kb. egy percnél tovább marad a nivó pálca minimum szintje alatt, akkor kezd el égni a lámpa.)

Előre is köszi a segitséget.
Üdv. Mar

Banditoo Creative Commons License 2002.07.11 0 0 573
Hello

1.6-os, 92-es Golf III-ast feltételezve a külső oldali féltengely 13K, a váltó oldali 15-21K. + munkadíj, de a mienken 1,5-2 óra alatt kicserélték.

hát, kb ennyi, sok sikert hozzá!

Előzmény: Leugan (572)
Leugan Creative Commons License 2002.07.11 0 0 572
Szeva Banditoo !

Szóval a gépezet egy mezei egy hármas golf.
Az ülésről hallom hogy, kattog néha, nem mindig !!!
Szerintem az az alkatrész van kikopva amibe a féltengely belcsúszik.
Talán féltengely bömbcsukló???

Szóval ne menjek vele még 100K? :-))))
Szerinted mibe fáj egy ilyen csere????

Leugan

Előzmény: Banditoo (561)
Lente Creative Commons License 2002.07.11 0 0 571
Ravasz kérdeseid vannak!

Ma voltam ott, vasárnap éjjel írtam egy problémáról, majd ZoliKA-tól kaptam címet, hogy megnézik ott.
És nagyon rendesek voltak. Nekem kicsiny problám volt, amolyan valami zörög, meg kerepel, de mi is? tipusú, amivel általában elhajtják az embert mindenhonnan, hogy hát ez öreg kocsi és ilyen... Ismered biztos. Ők tényleg megvizslatták rendesn. Meg ki is derítették, stb.... Na végülis csak ezért "reklámoztam". Amúgy inkább motor, futómű, ilyenek.

L.

Előzmény: kivi (570)
kivi Creative Commons License 2002.07.11 0 0 570
De írhatnál kicsit többet is. Pl. mit vállalnak el? Autóvillamosság, lakatolás, motordiagnosztika, futómű, stb.

Egyébként a cím picit kétértelmű, maga a topic indult "műhelynek" hogy megbeszélhessük a problémákat.

Előzmény: Lente (569)
Lente Creative Commons License 2002.07.11 0 0 569
"Na de mire ajánlod? :-)"

...hmm, mi is a topik címe? ....
Kivi, csak nem akarod kihozni belőlem az állatot? :-)))

Előzmény: kivi (568)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!