Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zolcsa Creative Commons License 2003.04.06 0 0 1868
Szerintem ezt nem fogják nézni.
Előzmény: limre2 (1867)
limre2 Creative Commons License 2003.04.06 0 0 1867
Halihó Minenkinek!

Eddig csak olvasgattam a fórumot, de most lenne egy kérdésem. Szerintetek átmegy egy Skoda a vizsgán, ha nem működik a kilóméterórája? Eddig csak a kilóméterszámláló nem volt jó, mostmár a mutató sem. Emiatt viszont nem akarom szerelőhöz vinni.

kardosmuki Creative Commons License 2003.04.06 0 0 1866
:)

Lukitnak adtad a célszerszámot, és amikor ő megmérte, akkor én is odamentem és megmértem én is. Az alapján, amit írtál, nekem rendben van a kompresszióm (mármint az autómnak :)) Mindegyik hengerben 12-13 között mutatott a műszer.

Előzmény: lada002 (1865)
lada002 Creative Commons License 2003.04.06 0 0 1865
Hello!

Nem nagyon értem a hozzászólást!:)
Szóval lehet hogy eljutott hozzád is a műszer, nem tudtam róla. Akkor már meg is mérted? És mit értesz valódi érték alatt? Mármint a kompresszióviszony értékétől mennyivel kéne többet mérned?
Pl. 10-es sűrítési aránynál minden további nélkül lehet 14bar a mért adat, de a lényeg hogy egyforma legyen az összes hengernél, ill. 1bar-on belül legyen az eltérés!
Gond a következő esetekben van:
10 barnal kisebb nyomást mérsz vagy 3barnal nagyobb eltérést. Ha valamelyik fennáll, akkor annak utána kell járni.
Pl. ha vmelyik hengerben kicsi a kompresszió, akkor vagy a gyűrűnél vagy a szelepeknél lehet tömítetlenség (vagy átolvadt a dugattyútető:)).
Ha teszel pár ccm olajat a hengerbe és újra méred 2 eset lehetséges:
nagyobbat mérsz: gyűrű probléma
ugyanazt méred: szelep.

Üdv: Laci

Előzmény: kardosmuki (1864)
kardosmuki Creative Commons License 2003.04.06 0 0 1864
Lada002!

Köszönöm a kompressziómérő műszert. Kb. mennyivel mutat többet a valódi értéknél?

Bájer Creative Commons License 2003.04.06 0 0 1863
Sokkal többet nem eszik,15-18-at attól függően,hogy csak pörgősen megyek,vagy mint egy állat.Azért kösz a tippeket!Régebben rossz váltóval tényleg sokat evett.
Bájer
Előzmény: alpinaB6 (1861)
iqbéla Creative Commons License 2003.04.06 0 0 1862
Üdv, elcsesztem az autó oldalán a festést egy ügyes előzéssel. Nem horpadt be az ajtólemez, de van rajta egy 1 milliméter mély csík. Nincs valami tapasztalatotok a "korrektor" festékek házilagos alkalmazásával kapcsolatban?

Az az igazság, hogy annyira nem szar, hogy lefényeztessem, de ha ki lehetne javítani, nem esne rosszul. (főleg, hogy nem rohadna szét az ajtó :( )

Hol lehet kapni ilyen festékeket?

Kösssszzz.

alpinaB6 Creative Commons License 2003.04.05 0 0 1861
mikori a 735? atutomata? egyebkent, ha ennel normal uzamben sokkal tobbet iszik akkor valami baja van. pl: LMM, lambda, katalitic-converter miatt tud sokat inni. ezek fele eszrevetlen hivba, oan amitol meg ugyanugy megy, indul az auto de sokat fogyaszt...

a

Előzmény: Bájer (1860)
Bájer Creative Commons License 2003.04.05 0 0 1860
Üdv alpinaB6!
Ezt hogy csináltad?Kérlek taníts MESTER!
(735i fogyasztás)
Bájer
Előzmény: alpinaB6 (1859)
alpinaB6 Creative Commons License 2003.04.05 0 0 1859
Szia Trebitsch:

koszi a segitseget, de azert szerintem nem stimmel valami. Igen digit szarral mertem, mert nem talalom az analogot...
de a fogyasztas az sok, mert az automata 735i (3500ccm)-vel varosban nem tudtam 13l-nel tobbet megitatni. szerintem elbasztam valamit a motor-kabelkoteg bekotesenel. de majd neki allok most hetvegen. Csak ehez a lambdaszondas dologhoz nem ertek :o)
koszi megegyszer

a

Előzmény: Trebitsch (1856)
Saughassy Creative Commons License 2003.04.04 0 0 1858
Sziasztok!

Leendo Alfa 75 V6 Americam motorja eleg erdekes tuneteket produkal. Hideg motort inditva az elso 1 percben V6hoz meltatlan rangatozo jarast produkal, ami gazadasra szinte azonnal eltunik es nem sokkal kesobb mar az alapjarat is szinte tokeletes. Vajon mi okozhatja ?

Elore is koszi

Sau

lukit Creative Commons License 2003.04.04 0 0 1857
elnezest, hogy belepofazok, mint laikus, de azert annak a digit multimeternek nem kene picit ugralnia? alapjaraton is.
Előzmény: Trebitsch (1856)
Trebitsch Creative Commons License 2003.04.04 0 0 1856
Ahogy így elnézem, digit multiméterrel mérted.
Az meg lassú, és ezért átlagértékeket mutatott neked - de azok teljesen jók.
Rendben van a lambda szondád is, a keverékképzés is, meg a gyújtás is.
Sőt a fogyasztásod is. 16 liter városban, egy 3 literes motorú, másfél tonnás autótól nem sok.
Ez ennyit fogyaszt, ha nyomják neki. :)
Előzmény: alpinaB6 (1855)
alpinaB6 Creative Commons License 2003.04.04 0 0 1855
szagerto kartacsok:

Lambdaszonda II.resz:

megmertem:
(uzemmeleg motornal)
alapjaraton allo helyzetben: stabil 0,45V
motorfekkel gurulva: 0,30V
egyenletesen haladva: 0,45V
nagyot(!!!)gyorsitva: 0,59V max.

most akkor mi van? mikor kene periodikusan ugralnia?? amugy az auto megy, sot nagyon megy, es nagyon sokat fogyaszt :( 16l/100km volt varosi normal tempoban. ja es egy 3000ccm-s BMW, motronic 1.3-al.

koszi.

Zolcsa Creative Commons License 2003.04.04 0 0 1854
A féktárcsák ütnek, ez is állandó probléma, mivel szabadon vannak, nincsenek belülről semmivel sem védve a felfröccsenő víztől. Akkor lehet, hogy ez az oka az egésznek... Már pár alkalommal felszabályoztattam őket, de két hét és ugyanolyanok lesznek, mint azelőtt. Szerintem akkor is rázta már a kormányt, viszont akkor még a gumik voltak k@kik. :-)

Üdv, Zolcsa

Előzmény: Codename (1852)
lada002 Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1853
Hello!

Sajnos napközben nem tudtam netre jönni, de láttam holnap egész nap bent vagy, viszem a mérőkét, árma nem kell:) és szerintem beenged a portás, de az utcán is meg tudjuk mérni! Amúgy jól emlékszem hogy sima (21-es) kulcsnyílású gyertya van a Sierrában? És abban az Escortban? Abban már nem biztos, vigyek 16-ost is? Mind1 holnap megbeszéljük, fél10 után ráérek, csak első két órám van!

Előzmény: lukit (1843)
Codename Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1852
hi!
féktárcsákat is lecsekkoltad? egy ici-pici egyenetlenség, és máris beindul a kormány. fékdugattyú nem szorul? kerékcsapágyak? rengeteg oka lehet, szépen át kell nézni mindent. az említett kerékcserével érdemes kezdeni, centírozás ide vagy oda. a lengőkarok alsó részébe megerősített szilentet kell tenni, a gyári az kaki mert nem lehet összehúzni annyira, hogy tuti szoros legyen. amúgy a scorpioknál ez a kormányremegés állandó téma a külföldi fórumokon, sajna qa érzékeny az első futóműve ezeknek az autóknak, én is rengeteget szívtam vele.

üdv,
cn

Előzmény: Zolcsa (1850)
őrült elmebeteg Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1851
Próbáld ki , hogy az hátsókat előre rakod. Nekem volt ilyen problémám,és egy gumicserével lett megoldva. (Rossz volt az új téli gumim, és nem lehetett kicentírozni)
Előzmény: Zolcsa (1850)
Zolcsa Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1850
Akkor megnézetem őket, mert már teljesen tanácstalan vagyok.

elf:
a guminyomás azonos, hetente többször is szoktam ellenőrizni.

Köszi!!

Előzmény: Kulimász (1848)
elf Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1849
Zolcsa: Nekem is volt ilyen problémám, pont ma reggel oldottam meg.
Keréknyomás egyenlő mind a két gumiban?
Előzmény: Zolcsa (1839)
Kulimász Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1848
Hajaj! Ha jelentős különbség van a két első lengéscsillapító elhasználtsága között (nálam a bal első 60%-os volt, míg a jobb elsőről kiderült, hogy teljesen padlón van!), akkor eszeveszettül tud remegni a kormány bizonyos sebességtartományban. Egy bemérést megér, tavasszal szoktak lenni ingyenes lengéscsillapítóellenőrzési akciók.
Előzmény: Zolcsa (1847)
Zolcsa Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1847
Azok nem. De sima úton haladásnál ez számíthat?
Előzmény: Kulimász (1846)
Kulimász Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1846
Lengéscsillapítók is be voltak mérve?
Előzmény: Zolcsa (1839)
kardosmuki Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1845
Megyek este.

Lada002! Ahogy Lukit kartács írta, kölcsönkérhetnénk a célszerszámot úgy egy napra? Persze fôvesztés terhe mellett. Lukit fôvesztése terhe mellett. :)

Előzmény: lukit (1843)
lukit Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1844
mindenesetre most huzok be a bankiba, mert oram lesz, deakig kocsival, onnan meg metro.
Előzmény: lukit (1843)
lukit Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1843
sajna nem tudom a szamodat, ramcsorrensz? 70/235-7897 namost a blahan megallni eleg necces, gondolom ehhez a keszulekhez meg aram is kellene (ami szinten nem sok lofral a blahan), xoval xerintem lada cartars jovahagyasaval el kene kunyizni 1 kis idore vagy a banki belso udvarara beallunk (ami szvsz a portas miatt necces, bar ki tuggya)

talira jossz?

Előzmény: kardosmuki (1841)
lukit Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1842
kene!
Előzmény: kardosmuki (1841)
kardosmuki Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1841
Jahh. :)

Én is bent vagyok most. Az autó nem Lada, hanem egy Ford Escort RS 2000.

Lukit!

Megyünk együtt?

Előzmény: lada002 (1835)
Szkátó Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1840
Ez értékcsökkentő tényező, de csak ezért egy jó állapotú E30-at nem adnak 300k-ért szerintem...
Ha a karosszéria nem rohad, és van aknás garázsod, + autó bütykölésétől nem idegenkedsz, akkor viszonylag olcsón gatyába lehet rázni egy E30-at. Az utolsó patent is külön megvehető, az alkatrészárak se vészesek + ott a bontó mint alternatíva.
De egy nagyon leharcolt példánynál több lesz az üröm mint az öröm...
Előzmény: Tojotot (1827)
Zolcsa Creative Commons License 2003.04.03 0 0 1839
Sziasztok!

Problémám a következő:
Az autó egy Ford Scorpio. Kb. 60 és 80 km/h-s sebesség között rángatózik a kormány jobbra-balra. Alacsonyabb, ill. magasabb sebességnél nem. A gumik újak, most lettek kicentírozva, a futómű is most lett beállítva. Szilentek is lettek cserélve, állítólag nem lóg sehol semmi, mégis rángat. Mi lehet az oka?

Üdv, Zolcsa

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!