Görgess a lap aljára ott van 1 kép róla 27214-es hozzászólás . Pont azt boncolgatják ,hogy hova kell ellenélást forrasztani a ventilátor kapcsoláshoz. Nekem csak úgy lógicsált a bal elsö kerék és a lökháritó közt. (valószinü letört az eredeti helyéröl). Kiszáritottam ill a csatlakozót is le kellet vágnom mert a müanyag csatlakozóban lévö réz csatik közül több is teljesen szétmálott.
Köszi az ötletet, mondjuk esőből volt mostanában elég, a beázás szóba jöhet. Kivetted megszárítgattad vagy nálad hogy sikerült megoldani? A sárvédő alatt az utastérben érted a vezérlőt? (Műszerfal alatt)
Sziasztok. 96-os Peugeot 406 2.1tdi(lucas rendszer) autómnál az adagoló tetején lévö dupla mágnesszelepböl szivárog a gázolaj ill a motor csak 15 mp késéssel ál meg. Idönként pedig 50-60 fok között az alapjárat 1200 és 1600 között hullámzik. Nem tudom, hogy a problémák összefüggenek e. Ha valaki találkozott már hasonlóval kérem irjon. Köszi
Szia Gyozi2. Nekem ugyan a régi tipusu 406-om van de ugyanezt a jelenséget a bal elsö sárvédö alatt lévö kis fekete elektromos doboz (Bitron) beázása okozta.
jobban jársz ha elmész meg méretni 1-2eFt... Most cseréltem egy mondeóba ami 2002-s és 320eKM van benne ezek mellet még a gyárit vettem ki belőle de a hátsók voltak rosszak az elsők még elmentek! Illetve most jön egy kannoo ami 2001-s 160eKM van benne és tropa már!
Ha fényezés óta csinálja akkor meg kellene nézni, hogy az ABS senzort és a gyűrűt nem gányolták-e össze!
Hát a fényezés után vettem észre, hogy drasztikusan csökkent a tapadás, aztán mentem azóta vagy 2000km-et, néha kicsit kaparósan indultam, hátha kopik és jobb lesz. Tán javult is, de nem az igazi. Lengéscsillapítókat legutóbb manuálisan, rátehénkedve majd hirtelen elengedve nézegettem, akkor úgy tűnt csak egyet rugóznak. Valószínűsítem, hogy még a gyáriak vannak benne, amiben így 85000km van, nem tom ez sok vagy kevés egy lengéscsillapítónak.
Az abs érzékenységét lehet állítani? Mert fura, hogy pillanatok alatt aktiválódik, és elég rossz így a fékhatás, pedig Continental premium contact 2 gumik vannak fent és van bennük kb 5-6000km, igaz a dot szerint 2007esek de akkor is csak félidősek. Egyéb oka lehet a jelenségnek? Bár nemrég volt festve a kocsi hátulja, nem tudom nem kapott e a gumi meleget vagy bármit, de azóta is mentem 2000km-et. Köszi.
Megpróbáltam az akksit levenni, így most már a központizárat sem vezérli a kulcs távirányitója. Ha viszont megnyomom a kulcson bármelyik gombot a klímakompresszorban levő kapcsoló kapcsol. Ha ezután semmit sem teszek a klímakompresszorban levő kapcsoló kb. 2perc múlva kikapcsol.
Ha újbol kinyitom az ajtót (akár a kilinccsel is) ismét csattan a kapcsoló.
Az utastérben levő kapcsolóval nem lehet se be- se kikapcsolni.
Sziasztok! Most vettem egy 406-ost 1.8 16v-ben és szeretném a segítségeteket kérni kezelési könyv ügyében mert az enyémhez nem mellékeltek. a topikon eddig látott linkek sajna nem működnek. Illetve valakinek van e esetleg egy gumi koptatója a lökhárító aljára?
sziasztok, Érdekes jelenséget produkál mostanában a HDI-m, ha valakinek van ötlete mi okozhatja, jól jönne... Ha be van kapcsolva a digit klíma, akkor a műszerfal közepén a stop felirat fel-fel villan egy sípolás kíséretében. Néha a kijelzőn is felvillan egy pillanatra az Engine Coolant temperature Too high- felirat. De persze semmi gond a hűtővízzel, már indítás után is van ez a tünet. Ha kikapcsolom a klímát, (ami rendesen működni látszik) akkor eltűnik a hibajelzés is.
Ugy nez ki megoldodott, az latszott, hogy a valtohuto es a valto csatlakozasanal osszegyujt az olaj egy kis melyedesben, leszedtek a hutot rola es nem volt teljesen passzentos a tomitogyuru,latszott is rajta , kapott ujakat...meg 1 l olajat, ennyit nyomott ki belole tegnap...termeszetesen ez is garancialis volt, csak kisse unom mar a figyelmetlenseget... A valto egyebkent szepen pakolgat azzal nincs gond es 1l olaj hianya sem veszes 9 van benne osszesen... 140 korul eleri a max olajnyomast a valto es ezert csak akkor nyomta ki nagyobb erovel, persze addig is csak nem eszrevehetoen... Hazafele megkuldtem 160-200 es nem jott ki tobb olaj, kis melyedes csont szaraz volt...remelem megoldodott, holnap ugy is megyek le balatonra, letesztelem...
Amit még elfelejtettem megírni. Én a calit ősszel leteszem és csak tavasszal veszem elő. A gond csak az volt, hogy azalatt a pár hónap alatt mindig "megromlott" a benzin, azaz alig akart beindulni és igen gyengén húzott, amíg ki nem jártam. Tavaly viszont a kék adalékkal kevert benzin maradt benne és tavasszal pöcre indult. Mintha tegnap tettem volna le.
Ritkán szoktam írni a fórumba, de mindennap olvaslak titeket.
Tegnap érdekes dolog történt az oroszlánommal.
Elszakadt a gázbowden! Még ilyet! Még jó , hogy volt nálam sorkapocs és összetudtam kötni.
Valakinek volt már hasonló? Bárdinál adni akarnak valamilyen univerzális gázbowdent ami jó minden peugeot-hoz. Csak méretre kell vágni és be kell akasztani a megfelelő helyre.
Valakinek van tapasztalata hasonló ügyben? Méret, trükkök stb.
A kezdőlapra visszalépve még más infokhoz is juthatsz. Én csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy nekem bevált. Az alapjáratom is egyenletesebb lett, a fogyasztás is jobb, valamint kellemesebb hangja is volt 140-nél( valószínüleg kevésbé erölködött a feljavított benzinnel). Szóval, amit kilopnak (akarom mondani nem adnak hozzá a kutaknál), azt én hozzáadom. A kék változat még jobb (és még drágább). Én azt (mármint a kéket), csak a Calibrámhoz szoktam adni EVO99-el keverve. Ettől a kombinációtól jobban húz még magasabb sebességtartományban is. Legalább is én így éreztem.
Úgy tervezem, hogy körbe tekerem a párommal a Fertő-tavat a jövő héten, ami kb. 120km-es út lesz. Az út alatt 2l ásványvíz, 2 korsó sör (folyékony kenyér-enni azért mégis kell valamit!), és két sport szelet. Egy ezresből ki kell jönnie. :-D
Sajna nekem a nagy leszorító csavaros van és a tetején egy jeladó.
Nem passzol sehogy sem .
Bocsi.
Már egy emberrel futottam egy kört, hogy át lehessen cserélni erre a fajtára de a olaj vezetékek is mások tejjessen és ez a tipus már kihagya a főág ,eggyik érzékelő dobozát is ami fontos lehet.