Keresés

Részletes keresés

utn Creative Commons License 2005.02.09 0 0 225
Üdv!

Most, hogy egyre valószínűbb a Monor&vidéke KÖFI megvalósulása, felmerült bennem egy kérdés: a KÖFI és az SH megbarátkoztatható egymással, vagy SH szétszed és helyére valami egyszerű pultos valami (Integra pl.)?
korpi41 Creative Commons License 2005.02.08 0 0 224

Nem láttam, hogy meg van szakítva...

 

Ha ez igaz, akkor valóban Neked van igazad:-)

Előzmény: bádoglovas (221)
M40 120 Creative Commons License 2005.02.06 0 0 223
147-es vonal Orosháza- :-)
Előzmény: Hentes2 (211)
Hentes2 Creative Commons License 2005.02.06 0 0 222

Néha azt, hiszem már értek valamit, de ti gondoskodtok róla, hogy összezavarodjak....  :-)

 

Üdv: Hentes

bádoglovas Creative Commons License 2005.02.06 0 0 221

"A főjelzőn sebességcsökkentés nélkül továbbhaladást engedélyező jelzés várható" (ekkor a jelzőlap vízszintesen van)"

 

A nem biztosított jelzőhöz tartozó előjelző (a sárga sáv középen megszakítva vékony fehér sávval) nem ad sebesség előjelzést, csak azt, hogy a főjelzőn Szabad-, vagy Megállj-jelzés várható.

Előzmény: korpi41 (213)
rg7 Creative Commons License 2005.02.06 0 0 220

Ebben részben igazad van, de azoknak a jellegtáblája nem is sárga/fehér sávozású... Előjelzőkről volt szó és nem kiegészítő táblával rendelkező előjelzői funkcióval felruházott főjelzőkről.

Előzmény: Soldato (219)
Soldato Creative Commons License 2005.02.06 0 0 219
Léteznek fény térközjelzők,amik előjelzőként funkcionálnak...Tudom-tudom itt most alakjelzőről volt szó,csak a válaszodban ez nem egyértelmü.
Előzmény: rg7 (217)
Vendégsín Creative Commons License 2005.02.06 0 0 218
-"A főjelzőn sebességcsökkentés nélkül továbbhaladást engedélyező jelzés várható" (ekkor a jelzőlap vízszintesen van)

"A két sárga csík" illetve a fehér sávval megszakított sárga sáv az előjelző jellegét mutatja meg, miszerint nem biztosított.

Stőrung! Stőrung! Stőrung! :-)
Előzmény: rg7 (215)
rg7 Creative Commons License 2005.02.06 0 0 217
Mit felejtettem ki/el?
Előzmény: Soldato (216)
Soldato Creative Commons License 2005.02.06 0 0 216

"mint minden előjelző mellett elzúghatsz vmax-szal"

 

Azért nem minden előjelző mellett áll az vmax !

Előzmény: rg7 (215)
rg7 Creative Commons License 2005.02.06 0 0 215

Én csak annyit tudtam elolvasni belőle, hogy negyvennel mehetek el mellette.

 

Emellett a jelző mellett, mint minden előjelző mellett elzúghatsz vmax-szal.

"A két sárga csík" illetve a fehér sávval megszakított sárga sáv az előjelző jellegét mutatja meg, miszerint nem biztosított.

 

EJC felirat

 

EjC= C jelű főjelző előjelzője.

Előzmény: Hentes2 (214)
Hentes2 Creative Commons License 2005.02.06 0 0 214

Nagyon köszönöm a segítséget.

Én csak annyit tudtam elolvasni belőle, hogy negyvennel mehetek el mellette. A két sárga csíkból.

 

Esteleg ha meg tudnád mondani mit jelent az EJC felirat a táblán?

 

Üdv: Hentes.

Előzmény: korpi41 (213)
korpi41 Creative Commons License 2005.02.06 0 0 213

Ez egy kétfogalmú alak előjelző.

 

Két jelzési fogalma:

-"A főjelzőn megállj jelzés várható" (ez látszik a képen)

-"A főjelzőn sebességcsökkentés nélkül továbbhaladást engedélyező jelzés várható" (ekkor a jelzőlap vízszintesen van)

 

A hozzátartozó főjelző előtt általános fékúttávolságban helyezik el.

 

Elég kimerítő volt, vagy érdekel még valami róla?

 

Előzmény: Hentes2 (211)
korpi41 Creative Commons License 2005.02.06 0 0 212

Arra gondoltam...

 

csak hááát hogyakarja magának kifejezni....

 

:-)

Előzmény: Vendégsín (210)
Hentes2 Creative Commons License 2005.02.06 0 0 211

Üdvözlet:

 

Elmondanátok nekem mindent erről a jelzőről?

 

Üdv: Hentes.

 

 

Vendégsín Creative Commons License 2005.02.04 0 0 210
Nem vág le a biztosíték? Ezek szerint nem ugyanolyan a váltóállító áramkör?

Kismegszakító van. És nem egészen ugyanolyan a D 70-nél.
Előzmény: korpi41 (209)
korpi41 Creative Commons License 2005.02.04 0 0 209
Akkor mi van? Nem vág le a biztosíték? Ezek szerint nem ugyanolyan a váltóállító áramkör? Tavaly tanultam az Egyemen D-55-öt, a követekező őszi félélvben lesz D-70, addig is tudnál erről vmit írni?
Előzmény: V46 021 (207)
V46 021 Creative Commons License 2005.02.03 0 0 208
De szerencsére az Ivanyuska hajtóműből lényegesen kevesebbet potyogtattak el.
Előzmény: Vendégsín (205)
V46 021 Creative Commons License 2005.02.03 0 0 207

"vagy jelfogó pottyan el"

 

Jogos! A vagy ésre cserélendő!

 

Mindegyiknél kiolvad/leold a bizti.

 

A D70- nél nincs biztihalál.

Előzmény: korpi41 (203)
Vendégsín Creative Commons License 2005.02.02 0 0 206
a váltófelvágásnál pedig az emeltyű rögtön a kicsappantás után megakad

Hacsak nem állították a váltót vissza a felvágást megelőző helyzetébe...
Előzmény: benbe (197)
Vendégsín Creative Commons License 2005.02.02 0 0 205
Villanyos váltónál a hajtómű nem sérul meg felvágáskor.

Ez így tulajdonképpen nem igaz! © Dr. Torgyán.

Hajtómű típustól függ. Az SzP-2 elég viseltes lesz.
Előzmény: V46 021 (201)
M44-419 Creative Commons License 2005.02.02 0 0 204

egy reteszelt vonóvezetékes váltónál

 

Vagy elgörbül a csúcssín, vagy eltörik a reteszkorong, vagy kisiklik a jármű (kis súlyú).

 

Az én állomásomon volt olyan, hogy reteszelt váltót vágtak fel (a váltó E-ben állt és K-ból jött a menet), a kitérő irányú csúcssín elgörbült (ki is zárták a forgalomból a K irányt 3 napig), a reteszdob pedig leszakadt a helyéről. A reteszkorongból is sikerült kiesztergálni a korong formát.

 

 

Előzmény: Törölt nick (194)
korpi41 Creative Commons License 2005.02.02 0 0 203

Melyik biztbernél van "vagy jelfogó pottyan el"???

Mindegyiknél kiolvad/leold a bizti, ÉS az ellenőrző jelfogó elejt. Nem?

Előzmény: V46 021 (201)
gmarc Creative Commons License 2005.02.02 0 0 202

Ó!

 

:-)

Előzmény: utn (200)
V46 021 Creative Commons License 2005.02.02 0 0 201

Villanyos váltónál a hajtómű nem sérul meg felvágáskor.

Berendezés tipustól függően bizti olvad, leold, vagy egy jelfogó pottyan el.

D70-nél még egy számláló is van külön erre a célra.

Mivel a végállás folyamatosan ellenőrzött, a kezelő személyzet rögtön hang és fényjelenséggel tályékoztatva van, nem úgy mint a madzagon rángatott váltóknál, ahol csak a következő állítási kisérletnél derül ki a felvágás ténye. (Ezért vesszőparipa a próbaállítás.)

 

Előzmény: Törölt nick (199)
utn Creative Commons License 2005.02.02 0 0 200
gmarc

Szólni kellene annak a neonosnak, hogy Budaörs-ből már egy éve csak a Buda világít. Végülis majdnem jó is..

Érd-alsóból meg csak az ó betű.
Előzmény: gmarc (192)
MDmot 3019 Creative Commons License 2005.02.02 0 0 198

Rg7, köszönöm a segítséget.

 

konszolid: ...árbócod az nincs?:))  ...és állítókulissza...? sincs? elvitte az átnikum...?

Igen, pontosan ez történt. Mintahogy a vágányhídmérlegjelzővel is, amit az állomás átépítésekor felajánlottak nekem, csak a hegedűsök leadták vásba.

 

Bár lehet hogy lehetőségem nyílik a még meglévő, de jövő hónapban leszerelésre kerülő másik ugyanilyen kijárati jelző megszerzésére,

de azért ha valaki tud szerezni állítókulisszát vagy annak valamilyen rajzát, azt meghálálnám.

benbe Creative Commons License 2005.02.02 0 0 197
Váltófelvágásnál az elektromos váltóban kiolvad egy e célra rendszeresített biztosíték. Továbbá az elektromos váltós biztberek jórésze a váltó helyes végállását flyamatosan ellenőrzi. Emeltyűnél a játék más: ott minden a bakter felelőssége. Szakadt vonóvezetéket a túl kis erőkifejtésből veszi észre, a váltófelvágásnál pedig az emeltyű rögtön a kicsappantás után megakad. Reteszekhez nem értek. Benbe
Előzmény: Törölt nick (194)
konszolid Creative Commons License 2005.02.02 0 0 196
a villany állítómotorban van egy törő elem.... ha felvágják az nyíródik el. ( Ezért nem lesz baja...)  
Előzmény: Törölt nick (195)
konszolid Creative Commons License 2005.01.28 0 0 193
...lám-lám,  gőzös-korszakbeli csökevény...:)
Előzmény: D F T (189)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!