A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Az enyém "egyenletesen" zörög, ugyanúgy, mint a tavalyi tesztmotorja a Wallisnak (GSA), amit próbáltam. Ezért is mertem megvenni a mostanit, ami 2017-es. Gondolom csiszolgattak már ezen a vezérműtengely kérdésen, mert akkor már régen kitört volna a botrány, ennyi eladott motor után.
Szóval már kezdek megnyugodni, el kell mennem egy hosszabb útra vele, az majd választ ad a még nyitott kérdésekre. Egyébként nemrég néztem egy tesztet a KTM Super Adv-ről és ott az tűnt fel, hogy fölülről nézve, a villa felé, műanyag elemekkel van lezárva a tér, tehát az első futómű felől, így kevesebb zaj jöhet fel. A Gs Lc-nél nyitott ez a rész, és onnan jön föl ez a változó "gumizaj"
A C1 200 még eladó, hátha valaki ilyet keres, vagy esetleg egy ismerőse, köszönöm.
Köszönöm az infót ! Amiket én próbáltam motorokat , az RT-egy bemutatómotor volt ( gondolom nagyon kevés futással ) a GS-pedig egy fiatal , de használlt motor... Ismerős ( akiét próbáltam ) ha olvassa , mostmár tudja hogy tehet a zörgés ellen... Ezértis hasznossak az ilyen bejegyzések , mert ezek szerint , a márkaszervizek sem , mind ( tudják , vagy akarják elmondani ) ezeket . Engem sajnos egyenlőre nem "fenyeget" a veszéj hogy ezt a generációt megvegyem , de egyszer talán , hátha .
Nekem zörög a GS LC -melegben teljesen bemelegedett motorral- a jobb oldali hengerfej. Csak alapáraton csinálja és elvétve pillanatokra ki is hagy.
EKO véleménye szerint a dekompresszor miatt (elmagyarázta annó, de már nem emlékszem a részletekre). Azt mondta nem kell vele foglalkozni, a ronda hangján kívül bajt nem okoz, én meg hiszek neki.:) Vezérműtengely cserével orvosolható (kb 100e + munkadíj).
Sokan panaszkodnak rá a külföldi fórumokon is bizonyos évjáratoknál és szerencsésebb országokban sokaknak cserélte a BMW garanciában, gondolom nem ok nélkül van új cikkszáma... Mondjuk, mikor megvettem másnap bevittem a Wallisba, mert zavart és ugyanerre a zörgésre azt mondták, ez ilyen szokjam meg...
Nem zörög egyik sem. Vibráció van alacsonyabb fordulatszámon, de nem jön át az utasra egyiken sem zavaróan. Egyedül a tükrökön zavaró, hogy ilyenkor rezegnek. Mivel az RT-n hosszabb az áttétel, ott a tükörrezgés jobban jelen van a normál használati fordulatszámkor. De engem ez nem zavar különösebben.
Az Rt lényegesen halkabb a kipufogó miatt, illetve lágyabb a hangja is. De jellegéből adódóan nem is igénylem a markánsabb hangot, míg a GS könyörög érte, hogy hadd eressze ki rendesen azokat a mélyeket.
Bár mindkettővel lehet csapatni, az RT mégis végtelenül nyugodt vezetésre ösztönöz, míg a a GSsel is lehet ugyan bóklászni 60as pulzussal, de azért inkább csapatni szeretne.
Amúgy az RT-vel eddig lájtosan krúzolgattam inkább, de múltkor késésben voltam és kicsit odahúztam neki Bonyhádig és hát rendkívül jól vette a nagy tempót is. Az oldalszélre érzékenyebb, de hát van is oldalfelület, amibe kapaszkodhat a szél. A szélvédelme hiányozni fog.
Erősen érik a gondolat, hogy levegyem a hírdetést és a júniusi osztrák túrát az RT-vel toljam le. Persze vehetnék egy másikat is addig, de egyrészt ezen ki van küszöbölve minden, ami a széria RT-ben nem tetszett. Ezen k***a kényelmes komfortülés van és a Wunderlichnek a nagy plexije, ami gyakorlatilag teljes szélzajmentességet ad a 190 centimhez. Illetve talán még egy hosszabb váltókar elkelne, de lehet segít, ha kicsit feljebb állítom.
Nagyon erősen kezd megfogni az RT :-) De a GS is :-)
Hát ja ! Ez azért nem az a kanyarvadász járgány...( vagy csak én félek erősen , ha megfektetem , drága lessz ) Egy kisebb , könnyebb motorral bátrabban lehet döntögetni . Ha tehetném vennék énis mellé egy LC-RT-t .
Apropó RT ! Te most hogy párban használod a GS-el mi a véleményed ? Van külömbség a két motoron hallható motorhang között ? Mikor próbáltam egy RT-t , azon semmilyen zörgés nem rémlik hogy hallottam volna , a GS-en meg elég erőset...
Kb. 60-70 km-t vezettem a Mátrában. Tetszett, bár lomhább kanyarban azért, mint az RT. Hosszútávon nem kéne, pont emiatt. De az erőforrás, ami alatta van, az király :) Illetve még annyi, hogy én 2017 utánit próbáltam.
Én meg fordítva csináltam. Elvittem a kiskorút motorozni. Ahhoz képest, hogy másodszor ült a nagyon és nyitásképpen majdnem elbaxott egy idióta index nélkül beforduló Biatorbágyon egész jól sikerült nap lett. Mondjuk a majrécsíkom rendesen visszahízott. :)
Ma teljesen új arcát mutatta meg az RT. Elmentem szerpentinezni a Mecsekbe, de ezúttal nem ült mögöttem a párocskám és leszereltem a nagy bufla hátsó dobozt is. Így teljesen más volt a súlyeloszlás. Hát mit mondjak... befekszik a kanyarba, mint cica az ágyba. Nagyon jót csapattunk, iszonyatosan jó vonalvezetése van és észre sem vettem, de centinél kisebbre csökkent a majrécsík, pedig nem a kimondottan jó minőségű szakaszokon mentem. Nagyon kellemes gép az RT, egyre jobban kezdek belehabarodni :-)