Megnyugtattál mivel az én 77es kadettom is az esős időkben jól be tud párásodni, de mégsem annyira mint a Tiéd az elmondottak alapján. És a füttőszál nem műkszik a hátsó ablakon azér is van a porbléma.
A nagy párásodás lehet attól is hogy nem tud áramolni a levegő! Mivel minden kocsinak alapjábavéve van egy légcsere mechanizmus kialakítva. Nos lehet hogy nálad ez a szellőző nyilás eltömődött és ezért történik a párásodás. De az is lehet hogy szar a konstruknió. Akkor szopás.
Akkor is parasodik ha a belso levego kutyulo ki van kapcsolva. De kulonben is...azert van a blk hogy hasznaljam, nekem attol ne parasodjon.
Pedig fog. Az autó (is) tudja a fizikát.
Ha belsőt keringetsz, akkor add rá a klímát, az leszárítja. Anélkül párásodni fog - éppen, mint egy szemüveg, amivel bemész a hidegről melegre. Annak is hiába mondod, hogy ne párásodjon... :)
A pollenszűrő viszont lehet átázva/eltömődve; a műanyag szellőzőrács alatt találod (az ablaktörlők alatt :) a szellőzőládikában, jobb oldalt.
De ha rám hallgacc: vidd szerelőhöz.
Nem nincs meg a szama, de a tel.konyvben biztos h. benne van, meg autos ujsagokban mindig hirdetnek. Van meg egy Erden is: feltengely.hu
A kocsi belulrol tok szaraz. Mosas utan meg esos idoben igazan eros a jelenseg. Gondolom valahol megall a viz es azt fujja be, de nem talalom semmi nyomat
Akkor is parasodik ha a belso levego kutyulo ki van kapcsolva. De kulonben is...azert van a blk hogy hasznaljam, nekem attol ne parasodjon. Tisztara olyan mint egy szaunaban, soxor meg a klimaval is 20 perc mire leszaritom a szelvedorol, az oldalablakokon pedig semmi nem segit. Futoradiator biztos nem ereszt mert nem fogy a hutofolyadek egy kicsit sem.
Hello, Csepelen a Six-Ball Kft. direkte erre szakosodott. Ha van nekik az adott tipushoz felujitott akkor azt is kerheted a regi csuklod helyett, igy kb. felaron meguszod.
Mas: 2 honapja vettem egy 1995-os Lancia Dedrat. Popec nagyon csak allandoan es nagyon parasodik, annyira, hogy a hatso ablak aljan mindig megall a viz es lecsurog a kalaptartora. Mitol lehet? Klimas egyebkent, allitolag a pollenszuro vizesedese is okozhatja, de nem tudom hogy ebben van-e pollenszuro es ha igen akkor hol...Egyeb 5let!?
Igaz még nem csináltam iylesmit, de szerintem pár gégecső kell meg néhány segédanyag attól függ hogy hol akarod hátravezetni a fűtést, ülések alatt a küszöb mentén? De ott az ülések alatt lesz a célszerű szerintem.
16ker Csonka János Szakközép iskola. 105000 1év. 2éves. Hétfő-Kedd-Szerda van du 3tól tanítás. A Hétfő műhely gyakorlat. Hát ha gondolod szerintem még csatlakozhatsz, ha betudod pótolni az első félévet. Bizonyára meg lehet beszélni a tanárokkal. Csak azért mert nem biztos hogy jövőre is indúl mert nem sokan jelentkeznek tavaly sem indúlt, idén lettünk annyian hogy elindúljon a képzés.
Nincs gyárilag sem, hiszen ezek alapvetően árúszállítók voltak és csak ttetk bele kárpitot és ulést, de amúgy különbség nincs. Engem (utastársaimat) nagyon zavar az állapot, és érdekelne, hogy valaki talált-e már hozzá valami "barkács" megoldást.
szeretném mostantól követni és szerves része lenni ennek a topicnak ha senkinek nincsen ellenére.
Az idén elkeztem estin egy autószerelőit, szóval nagyon szereten az autókat főleg a régi opelokat! :)) C kadett mániás vagyok jelenleg van 4db 1limo, 2kombi 1coupé. A garázs is bővítés áldozata lett a nyáron de még szenvedünk a nyílászárókkal. A coupé bontásra ítéltetett hamarosan lesznek képek is ha érdekel valakit.
Ford Transit/Tourneo érdekelne. Ért hozzá valaki?
9 személyes szgk és pl a fűtés javítása érdekelne. Hoszabb távon 100-200 km az első sor pólóra vetkőzik, a középső sor jól elvan a háta meg fagyoskodik. Kinek van tippje a fűtés jobb elosztásáról?
Üdv minden fórumtársnak.
Lenne egy olyan műszaki kérdésem hogy találkozott e már valaki olyan software-el aminek az lenne a lényege hogy mondjuk egy notebbok párhuzamos portjára rákötni a műszerfal kijelzőit, vagy magát a motorvezérlő eletroniukát, és ezáltal infokat jelenít meg a kijelzőn. Égen fölfön keresek ilyesmit, de sehol nem találok. Ti talán tudtok valami kiindulópontot.
Előre is köszi.
KoWee
u.i.: Elég ritkán jutok fel ide a fórumra, épp ezért hálás lennék ha mailben tudna valami szaki jelentkezni.
Üdv
Hát, szerintem érdemesebb volt ezzel a darab dróttal tényleg megoldani a problémát, mint tökfölöslegesen kicserélni 40+ ezerér a lambadaszondát... :) Mer attól a hiba ugyanúgy megmaradt volna.
Viszont ne felejtsd el törölni a hibatárolót! a computer emléxik rá, hogy rossz volt a szonda, és azt várja, hogy javítás után töröljék ezt a rossz emléket belőle. 10 percre leveszed az akkusarut, az tutira elég.
"Azért kell a 4wd autókat spec. fékpadon mérni, mert azoknál nagyon komoly károkat tud okozni ha csak ez egyik tengelyt pörgetik egyszerre."
Pl. katapultálja az autót.
Engem egyszer legyilkosoztak, mert nem közöltem előre (csak mikor már benn állt az autó a padon, és indítani készült a pasi, a másik meg előtte állt, megkérdeztem, biztos ott akar-e maradni...), hogy 4WD-s a Swift.
Mondtam neki, írják ki, vagy menjen fel reklamálni a miniszterhez. Vagy kérdezzen bátran.
:-)