Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Trebitsch Creative Commons License 2003.01.03 0 0 1085
Bezony.
Leginkább a vészvillogó kapcsolója rosszalkodhat... Bányászd ki, keresd meg azt a lábát, amelyik a pluszt adja az index-automatának; aztán méricske. Egyik állásában gyújtásos pluszt ad ki oda, másikban állandót, hogy gyújtás nélkül is lehessen vészvillogni.
Aztán vegyél egy kapcsolót. :)
Előzmény: Törölt nick (1084)
Törölt nick Creative Commons License 2003.01.03 0 0 1084
HELP! :-)

Toyota Carina index relé gáz.

Index relé kipurcant. Új index relét megvettem. Az csatlakozón, ahova dugni kellene 3 csatlakozás van.

Méghozzá ezek:
+12V
föld
index kapcsoló

További szereplők:
szivargyújtó +12V

Ha +12V-ot és föld között megmérem a feszültséget gyújtás on állásban, 12V-ot mutat a műszer.

Ha +12V-ot és föld közé egy izzót teszek gyújtás on állásban, az izzó nem világít.

Ha +12V-ot és index kapcsolót összekötöm indexet bekapcsolom és gyújtást ráadom, nem történik semmi. ( itt folyamatosan égnie kellene az indexnek ).

Ha +12V-ot és index kapcsolót összekötöm indexet, elakadásjelzőt bekapcsolom és gyújtást ráadom, nem történik semmi. ( itt folyamatosan égnie kellene az indexnek ).

Ha szivargyújtó +12V-ot és föld-et összekötöm, akkor +12V-ot mérek, közé egy izzót rakva az izzó világít.

Ha szivargyújtó +12V-ot és index kapcsoló-t összekötöm, gyújtás, index be, akkor +12V-ot mérek, áramerősséget mérve 4A és az index folyamatosan világít.

Biztosítékot megnéztem, jó.

Most akkor mi van? Van 12V de gondolom csak kis áramerősséggel, ami egy izzót nem tud meghajtani. Valami kontakthiba??

Trebitsch Creative Commons License 2003.01.03 0 0 1083
Mellesleg: kicserélték már a Marelli injektoraidat Nippon Densora?
Marelli injektor típushiba (az egyik, a leállás/nemindulás) amit leírsz...
Előzmény: VAti70 (1071)
VAti70 Creative Commons License 2003.01.03 0 0 1082
50 ezrem momentán nincs rá (ha lenne, akkor rászánnám mert muszáj) de 30-at most rá tudok szánni. Kell a kocsi. :(

A mailcímem valódi és állandóan olvasom, írj ha talász mazochista jelentkezőt:)

Üdv:
Fehér Holló

Előzmény: Trebitsch (1081)
Trebitsch Creative Commons License 2003.01.03 0 0 1081
Nem tudnád/akarnád megfizetni... Tényleg 3-4 napot kell melózni egy ilyenen; számoljunk nagyon szűken 3x8 órával és 2 ezer HUF rezsióradíjjal.
Rászánnál ötvenezret?
Na ugye.
(Mondjuk ha te még rá is szánnál: akkor te vagy a fehér holló... :)

Szal sajnos nem ismerek szakit, aki hajlamos lenne ilyesmire.
De megpróbálok utánaérdeklődni.

Előzmény: VAti70 (1080)
VAti70 Creative Commons License 2003.01.03 0 0 1080
Ez mind OK (sajnos:( ) de rajtam nem segít.

Ha elkezdeném kibontani a műszerfal környékét, azt se tudom mi micsoda, hogy kell leszedni és visszarakni, és mit kell nézni, mit tök fölösleges. Fél évbe tellett, amíg rájöttem hova fut be a lambda-szonda madzagja, annyira nem értek hozzá. Vagy, azt a csövet máig nem találtam meg, amin a víz lefolyik. Azt se tudom, hogy a stekker az micsoda. Így elég reménytelen lenne hozzáfognom.

Én csak egy szolgáltatást szeretnék vásárolni -amit más gyorsabban és hatékonyabban el tud végezni-, és nem értem miért ütközik ez ekkora nehézségbe. Nekem sohasem volt affinitásom az autószereléshez. Mostanában időm se lenne. Csak a kocsit kellene használni.

Előzmény: Trebitsch (1079)
Trebitsch Creative Commons License 2003.01.03 0 0 1079
Minden 3-4 évnél öregebb olasz és francia autó tele van megtalálhatatlan kontakthiba-hegyekkel... Némelyikben kis kupac, némelyikben nagy.
Olyan ezeket a hibákat keresgélni, mint az Augiász istállóját takarítani: mire elkészülsz, kezdheted elölről. Egyetlenegy megbízható, normális csatlakozó nincs bennük, kispórolták az aranyozást. (Állítólag 2000-től változtattak a dolgon mediterránék... Meglátjuk.)
Mechanikailag meg egy rémálom a stekkerek jó része, hozzányúlsz és letörik a kis műanyag pöcök, ami eddig úgy-ahogy egyben tartotta... A rugók nem rugóznak, a vízzáró gumibigyók nem vízzárnak...
Nem fikázni akarom az autódat, sajnos ez a szomorú valóság. Megszállott olasz/francia autóhívő villanymaestro kéne hozzá, de ilyet nem ismerek. Ha létezik: egészen biztosan mazochista.

Szal: szerintem magad uram... Legbiztosabb szerszám egy olyan multiméter, amelyik ohm-mérésnél tud sípolni, mikor rövidzárat keresel, meg 2 gombostű. Ezekkel átszúrod a drótokat minden egyes csatlakozó minden egyes dótjánál stekker előtt/után, és nézed, van-e kontakt...
Sok-sok sör/bor, illetve egyéb nyugtató, valamint hihetetlen türelem kell hozzá.

Előzmény: VAti70 (1077)
VAti70 Creative Commons License 2003.01.03 0 0 1078
Én csak annyit tudok róla, hogy elektronikus gyújtású, de ezek az injektoros motorok fekete doboz számomra, sok dologról csak sejtem hogy micsoda.

De 3 hete kimérték a gyújtást -sok más mellett-, teljesen OK volt.

Előzmény: elf (1076)
VAti70 Creative Commons License 2003.01.03 0 0 1077
Én nem bánom, ha 3 napig dolgozik rajta (helyettem) 22 ezer munkadíjért, ha MEGTALÁLJA és KIJAVÍTJA a hibát. (egy tömítésen és pár érintkezőn mi kerülne 22 eFt anyagárba?)

Multimétert ugyan tudok kezelni, de autót javítani nem tudok. Ezért keresek szerelőt.

Rezsi óradíj: amikor a riasztómat szerelték, 10 óra hosszat küzdöttek vele folyamatosan Buznáék, az előre kialkudott 15000 Ft-ért. (>10 munkaóra)Igaz, utólag megbánták hogy egyátalán elvállalták.

Az a baj, hogy a 3000 Ft-os rezsióradíjú villanyszerelők baromira utálják az olyan öreg Fiatokat mint az enyém - állítólag szivatós a munka és bizonytalan az eredmény. Ezért keresek olyat, aki ráér, viszont tutira megcsinálja.

Előzmény: R3D+ (1075)
elf Creative Commons License 2003.01.03 0 0 1076
Hát én így elsőre nem a műszerfalra gyanakodnék, hanem a gyujtásra a motortérben. Osztófejes?
Előzmény: VAti70 (1074)
R3D+ Creative Commons License 2003.01.03 0 0 1075
VAti70:
ez tök jó amit mondtál....
csak képzeld el, amikor 3 napig dolgozik rajta, és megkapod a számlát, amin ez áll:
anyag: 22 Ft
munkadíj 22 ezer
milyen furán állna a szád széle ? :O)
szerinted milyen rezsi oradíjjal dolgoznak egy szervizben, vagy akár egy műhelyben?
ha csak 1000 Ft, akkor szorozd fel, de egy komolyabb helyen szerintem inkább közelebb a 3000Ft hoz
szerintem egy multimétert Te is tudsz kezelni, de inkább keresd meg azt , hogy hol folyik be a viz
Előzmény: VAti70 (1074)
VAti70 Creative Commons License 2003.01.03 0 0 1074
Még1 dolog, amit nem írtam le, de fontos:
olyan szervizeket, szerelőket én is ismerek, ahol a fél kocsit kicserélik de csak az biztos, hogy egy vagyonba kerülni - az már kevésbé hogy a hiba okát is megtalálják. Nekem erre nincs pénzem.

Olyan régimódi szakit keresek akitől nem idegen a multiméterrel, szkóppal bogarászás, és képes 3 napi türelmes diagnosztika után csak azt a 2 db 100 Ft-os bizbaszt kicserélni, ami ténylegesen összefügg a hibával.

Előzmény: VAti70 (1072)
civiccoupehybrid Creative Commons License 2003.01.03 0 0 1073
Six Ball Jó,gyors.
mindenkinek ajánlom.
VAti70 Creative Commons License 2003.01.03 0 0 1072
Bocs, ezt elfelejtettem:
Fiat Tempra 2.0i
Előzmény: VAti70 (1071)
VAti70 Creative Commons License 2003.01.03 0 0 1071
Sziasztok, B.Ú.É.K.!

Sürgősen szükségem lenne egy jó autóvillamossági szakira, aki meg tud keresni nekem egy beázást és ki tudja javítani.
Ha valaki ismer ilyet, kérem írja meg az elérhetőségét!

Az a probléma, hogy -saját diagnózisom szerint- a toronynál pangó esővíz nem ott folyik le ahol kellene, hanem be tud folyni a műszerfalba. Ahol aztán a rázkódó kocsitól ide-oda csöpögő víz zárlatokat okoz, szívatós módon sohasem azonnal, hanem mindig 2-15 perccel elindulás utan.
Tuti hogy beázás, mert mindig csapadékos idő alatt/után van, és annál durvábbak a tünetek, minél nagyobb eső volt.

A tünet: esős vagy hóolvadásos időben ugyan pöccre beindul a motor, de 2-15 perc (attól függően mekkora zuhi volt) járás után elmegy a gyújtás, illetve gázadási kísérletre azonnal fullad. Nem teljesen hirtelen áll le, hanem 1-2 perc alatt fokozatosan kihagynak a hengerek végül összeomlik az alapjárat. Szerencsés esetben arra elég, hogy félreálljak valahova.
Leállás után másodszorra már képtelenség beindítani. Sokszor a fedélzeti computer is resetel, de nem mindig.
Minden elektromos rendszer működik, csak gyújtás nincs.
2-4 óra várakozás után (gondolom, amikor lecsöpögött, kiszáradt aminek kell) újra pöccre beindul és megy. Ha nagyon vizes idő volt, másodszor is eljátssza ezt, ha nem, akkor innentől O.K. a következő esőig. Azért a műszerfal tájékára gyanakszom, mert a torony körül megáll a víz, és az egyik tömítés szakadt, ami mellett nem látom hova folyik el a víz de rosszul néz ki. Gondolom, a computer sem ok nélkül dobja el magát. Plusz, néha segít ha indulás előtt 20 percig maximumon járatom a fűtést, kiszárítás céljából.

Egy szerelő 3 hete már kimért a kocsin sokmindent, többek között lambda-szondát, gyertyákat, trafót, mindent rendben talált, a hibát nem is tudta reprodukálni. (akkor még nem mindig jelentkezett -nála sem- azóta szerintem egy vödör vízzel is elő lehet idézni akármikor)

Minden segítséget, címet szívesen fogadok.

alpinaB6 Creative Commons License 2003.01.02 0 0 1070
irtam vissza...
Előzmény: R3D+ (1069)
R3D+ Creative Commons License 2003.01.02 0 0 1069
Ok
Előzmény: alpinaB6 (1068)
alpinaB6 Creative Commons License 2003.01.02 0 0 1068
R3D+

ment volna mail de visszapattant :( mi a cimed? vagy irj a csbenko@hotmail.com -ra

Előzmény: R3D+ (1066)
emp Creative Commons License 2003.01.02 0 0 1067
a f?t?szálat nem akarod megcsináltatni?
Előzmény: Veisace (1065)
R3D+ Creative Commons License 2003.01.02 0 0 1066
szia!

ment egy mél :o)

Előzmény: Veisace (1065)
Veisace Creative Commons License 2003.01.02 0 0 1065
bonyolult

Megnyugtattál mivel az én 77es kadettom is az esős időkben jól be tud párásodni, de mégsem annyira mint a Tiéd az elmondottak alapján. És a füttőszál nem műkszik a hátsó ablakon azér is van a porbléma.
A nagy párásodás lehet attól is hogy nem tud áramolni a levegő! Mivel minden kocsinak alapjábavéve van egy légcsere mechanizmus kialakítva. Nos lehet hogy nálad ez a szellőző nyilás eltömődött és ezért történik a párásodás. De az is lehet hogy szar a konstruknió. Akkor szopás.

Előzmény: bonyolult (1060)
Veisace Creative Commons License 2003.01.02 0 0 1064
R3D+

Én kedvet érzek hozzá! :)

Előzmény: R3D+ (1062)
Trebitsch Creative Commons License 2003.01.02 0 0 1063
Akkor is parasodik ha a belso levego kutyulo ki van kapcsolva. De kulonben is...azert van a blk hogy hasznaljam, nekem attol ne parasodjon.

Pedig fog. Az autó (is) tudja a fizikát.
Ha belsőt keringetsz, akkor add rá a klímát, az leszárítja. Anélkül párásodni fog - éppen, mint egy szemüveg, amivel bemész a hidegről melegre. Annak is hiába mondod, hogy ne párásodjon... :)

A pollenszűrő viszont lehet átázva/eltömődve; a műanyag szellőzőrács alatt találod (az ablaktörlők alatt :) a szellőzőládikában, jobb oldalt.
De ha rám hallgacc: vidd szerelőhöz.

Előzmény: bonyolult (1058)
R3D+ Creative Commons License 2003.01.02 0 0 1062
Hali!
Pestlőrincre keresnék olyan szerelőt, aki versenyautó építésben jártas és kedvet is érez hozzá :o)
elsősorban WV, Audi
cross@mailbox.hu
civiccoupehybrid Creative Commons License 2003.01.02 0 0 1061
megtaláltam:0612777241
Előzmény: bonyolult (1060)
bonyolult Creative Commons License 2003.01.02 0 0 1060
Nem nincs meg a szama, de a tel.konyvben biztos h. benne van, meg autos ujsagokban mindig hirdetnek. Van meg egy Erden is: feltengely.hu
A kocsi belulrol tok szaraz. Mosas utan meg esos idoben igazan eros a jelenseg. Gondolom valahol megall a viz es azt fujja be, de nem talalom semmi nyomat
Előzmény: civiccoupehybrid (1059)
civiccoupehybrid Creative Commons License 2003.01.02 0 0 1059
szönyegek nem vizesek?szőnyegek alattt???

six-ball tel száma megvan esetleg?

Előzmény: bonyolult (1058)
bonyolult Creative Commons License 2003.01.02 0 0 1058
Akkor is parasodik ha a belso levego kutyulo ki van kapcsolva. De kulonben is...azert van a blk hogy hasznaljam, nekem attol ne parasodjon. Tisztara olyan mint egy szaunaban, soxor meg a klimaval is 20 perc mire leszaritom a szelvedorol, az oldalablakokon pedig semmi nem segit. Futoradiator biztos nem ereszt mert nem fogy a hutofolyadek egy kicsit sem.
Előzmény: civiccoupehybrid (1057)
civiccoupehybrid Creative Commons License 2003.01.02 0 0 1057
belső levegő keringető???
nekem ha be van kapcsolva akkor csinálja ezt
Előzmény: bonyolult (1056)
bonyolult Creative Commons License 2003.01.02 0 0 1056
Hello, Csepelen a Six-Ball Kft. direkte erre szakosodott. Ha van nekik az adott tipushoz felujitott akkor azt is kerheted a regi csuklod helyett, igy kb. felaron meguszod.
Mas: 2 honapja vettem egy 1995-os Lancia Dedrat. Popec nagyon csak allandoan es nagyon parasodik, annyira, hogy a hatso ablak aljan mindig megall a viz es lecsurog a kalaptartora. Mitol lehet? Klimas egyebkent, allitolag a pollenszuro vizesedese is okozhatja, de nem tudom hogy ebben van-e pollenszuro es ha igen akkor hol...Egyeb 5let!?
Előzmény: civiccoupehybrid (1055)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!