Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

alpinaB6 Creative Commons License 2003.05.29 0 0 2108
hummmm. hagyd a relet! keresd meg az AC biztositekjat es adj ra +12V! el kell induljon az AC ha jo.
Előzmény: VAti70 (2104)
C20NE Creative Commons License 2003.05.29 0 0 2107
csabiz

Általában "O" gyűrű szokott lenni, ami ha nem vízköves ragyás a felület elég is szokott lenni, ha nem akkor szoktak tömítőpasztázni, de szigorúan olyannal ami bírja a fagyállót, (bár a felületet ekkor sem árt rendbe tenni!)

Nem a termosztátház repedt? azt ha jól tudom műanyagból készítik a golfon (legalábbis a II - esen)

Zoli

Előzmény: csabiz (2106)
csabiz Creative Commons License 2003.05.29 0 0 2106
Üdv Mindenkinek!

Fél éve én is boldog autó tulajdonos vagyok ('93 Golf III).

Nemrég észrevettem, hogy szivárog a hűtővíz a termosztátház és a motorház között (Valahogy a csavar mellett, és valószínű üzem közben, amikor nyomás alatt van). Remélhetőleg nem a ház repedt (nem látszik semmi) viszont akkor a vmi tömítés adta meg magát. A kérdésem az volna, hogy milyen tömítést szoktak ilyen helyeken használni? (vmi gyűrű, vagy paszta?)

Köszi

Zsolt

leto- Creative Commons License 2003.05.29 0 0 2105
Vedd ki a relet, es merd meg!
Ha a feliratok alapjan nem derul ki:
2 olyan laba kell legyen, ami kozott nem 0, es nem vegtelen az ellenallas.
Na oda rakj 12V, aztan meregesd a tobbit.
Ha nem kattan, vagy kattanas utan sem tortenik valtozas a mert ertekekben, kuka.
Előzmény: VAti70 (2104)
VAti70 Creative Commons License 2003.05.29 0 0 2104
Tudja valaki, az AC pumpa hol van a Fiat Temprákban és hogy néz ki?

Úgy tűnik, hosszas betegeskedés után megdöglött az AC relém. Nagy nehezen találtam egy bontottat, (fő az optimizmus) viszont ez a bontott relé sem vált be, legalábbis a relécsere után meg se nyikkan az AC. (a régi relé egyszer már sztrájkba kezdett, és most ahogy kiszedtem, csörög benne valami, ezért gondolom hogy rossz lehet)

El szeretném dönteni, tényleg csak a relé rossz, vagy vele együtt az AC pumpa is beszart?

Állítólag ezt az AC-relét át lehet kötni, egyrészt hogy addig is használni lehessen a kocsit, és hogy el lehessen dönteni, tényleg az rossz-e.

De hogyan kell átkötni?

a relének 5 lába van, a kiosztás:
-- 87

|86 | 85
| -- |
87

|
|30

ez ronda lesz, inkább leírva: fent 87, balra 86, jobbra 85, középen 87, lent 30.
Az oldalán levő kis ábra szerint mintha a 85-86 lenne a bemenet, ami a két 87-es és a 30-as közt zárja a kontaktust. A típus BOSCH 0332014112

ubulx Creative Commons License 2003.05.26 0 0 2103
Joestet mindenkinek!
Egy kerdesem lenne: mennyibe kerul manapsag egy atlagos meretu 4 ajtos auto ujrafenyezese (mas szinure mint az eredeti)? Festekkel egyutt. Csak ugy kb. erdekel, inkabb nagysagrendileg, mennyivel erdemes kalkulalni?
koszi
lada002 Creative Commons License 2003.05.26 0 0 2102
Hello!

Ezen az Opel-Multec befecskendező van ugye? Mert akkor Te is ki tudod villogtatni a hibakódot és jó esetben már meg is van a hiba oka. Ha nem ismered a kódokat írd le mit "mondott" és mondom mi tartozik hozzá oké?

Üdv: Laci

Előzmény: CorsásArtur (2100)
ATóth Creative Commons License 2003.05.26 0 0 2101
Tisztelt Topic!

Érdeklődnék, hogy ismer-e valaki megbízható karosszéria-lakatost, aki elvállaja egy 4T Trabant megmunkálását.

Előre is köszönöm.

Üdv
a Tóth

CorsásArtur Creative Commons License 2003.05.26 0 0 2100
Léccike segicsen valaki egy kicsit gázos a gépem. Opel corsa 1.4 si a hiba kb igy néz ki:
alapjáraton baromságokat csinál ,kurva magas és idönként lemegy aztán fel aztán felpörög olyan 4-5 ezerig és mellette olyan érzésem van erö szempontjábol mintha a régi kispockimba ünék és mellete kajál mint ökör
őrült elmebeteg Creative Commons License 2003.05.25 0 0 2099
Nem fogja az nagyon szorosan.
Előzmény: lukit (2097)
Codename Creative Commons License 2003.05.24 0 0 2098
a scorpiómnál u.e. volt már 2x. van a fékdugattyú pereménél egy porvédő gumi. ez szokott elszakadni, és akkor elkezd rozsdásodni és persze beragadni. megoldás: van utángyártottban javító készlet 2e pénz körül. be kell fújkodni a dugattyút, és közbe ki-be mozgatni, hogy lejöjjön a rozsda/por róla. utána feltenni a porvédő gumit a helyére, és kész.
kb 20perces munka, de ha nem csináltál még ilyesmit, akkor tényleg inkább szerelő.

üdv, cN

Előzmény: lukit (2092)
lukit Creative Commons License 2003.05.24 0 0 2097
az a fura, hogy a fekpofakbol meg eleg sok van, tarcsa szerintem szinten oke, pedig 16Ekm-el ezelott vettem a kocsit, azota en nem csereltem es hasznalom rendesen (bp, automata)
Előzmény: őrült elmebeteg (2096)
őrült elmebeteg Creative Commons License 2003.05.24 0 0 2096
Valszeg berágódott a dugattyú. Lehet, hogy csak meg kell járatni a helyén.
DE!!!Ha nem értesz hozzá, akkor csak a szerelő nyúljon bele, mert szar dolog meghalni fékhiba miatt!
Előzmény: lukit (2092)
MIKIATI Creative Commons License 2003.05.24 0 0 2095
Köszi szépen!
Előzmény: őrült elmebeteg (2094)
őrült elmebeteg Creative Commons License 2003.05.24 0 0 2094
Szabolcs u. 16 (Lehel tér) Tel.: 3394118
Előzmény: MIKIATI (2091)
MIKIATI Creative Commons License 2003.05.24 0 0 2093
Szerelő...
Előzmény: lukit (2092)
lukit Creative Commons License 2003.05.24 0 0 2092
Uraim, nekem is fekproblemam van (Sierra): a JE jol porog, viszont a BE-nel folyamatosan fog a fek (nem nagyon, de erobol kell forgatni a tarcsat, ha megemelem es leveszem a kereket). tudok ezzel en vmit csinalni itthon vagy mindenfelekepp szerelohoz kell vinnem?

segitsetek lecci

MIKIATI Creative Commons License 2003.05.24 0 0 2091
Thx.!
Pontosan hol szabályoznak fel dobot?
Előzmény: őrült elmebeteg (2090)
őrült elmebeteg Creative Commons License 2003.05.24 0 0 2090
Nekem volt egy ilyen surlódó dolgom.
Egy fékcserénél (R19, bendix fék), "fejjel lefelé" tettem be az egyik rugót, ami így beleért az agyba. Hiába szereltem szét naponta, tisztogattam, fékpofákat reszelgettem, a surlódó hang nem szünt meg és mindig televolt fémeszelékkel a dob belseje. ( a fékek persze kiválóan fogtak)
A hibára onnan jöttem rá végül, hogy észrevettem, hogy az agyba, egy helyes kis mélyedést mart a rugó.

A fékpofa cserénél a dob felszabályozása is ajánlott. (Szabocs u.)

Előzmény: MIKIATI (2088)
vikiviki Creative Commons License 2003.05.24 0 0 2089
ilyen volt nalam is. Megigazitottak utanna a kezifeket (mert nalam is magasan fogott) es elmult a szorulas. De a kettonek logikusan semmi koze nem lehetne egymashoz...
Előzmény: MIKIATI (2088)
MIKIATI Creative Commons License 2003.05.24 0 0 2088
Üdv Mindenkinek!

Köszi az észrevételeket! Tegnap ( pénteken ) ismét ellátogattam ( egy másik ) szervízbe, merthogy kezdtem agyvérzést kapni a "sugárhajtómű" hangtól. Azt mellékesen jegyzem meg, hogy a szervíz pozitív benyomást tett rám ( péntek du. 16:00-kor nem hajtottak el, hanem azonnal bevállalták - Ford Ivanics ), de ez most mellékes. Szóval: ismét szétszedték a hátsó féket, ismét rendben találtak mindent. Állítgattak rajta, kipucolták, mentek egy próbakört, persze volt még hangja. Emelőre vissza, ismét szétszedés. Az egyik fékbetét egyik pontja a dob egy bizonyos pontjához még mindig hozzáért, ha a dob úgy fordult. A 2077-es hozzászólásban nem írtam le egyértelműen, hogy NEM folyamatosan ér hozzá, tehát nem fog be, nem szorul, hanem az egyik betét egy bizonyos pontja a dob egy bizonyos pontjához enyhén hozzáér.
Nos, ezután a faszi kicsit megreszelgette a betétek éleit a sarkoknál ( utána fékpad természetesen ), valamelyest javult ettől a helyzet, de meg sajnos nem szűnt meg a probléma. Az utánállító továbbra is jó, a csapágy sem búg, nem is kotyog, és a betétek is jó helyen vannak, a kerék sem szorul, a dob sem melegszik, csak ha a betét azon bizonyos pontja találkozik a dob azon bizonyos pontjával, akkor szisszen egyet. Az előző betétek bekoptatták a dobot úgy, ahogyan, és az újak most a "helyüket kereshetik". A kézifék kicsit magasabban fog, azon nem állítottak.
Fel kéne szabályoztatnom vajon a dobokat? Vagy új dobokat kéne vennem? Vagy szarni rá, és közlekedni így? Ez a legutóbbi kevéssé valószínű...

laca5 Creative Commons License 2003.05.23 0 0 2087
Biztosan nem normális dolog!
Kézifék kötelek állapotát ellenőrizték? (mondjuk azt feltételezni is nagyon sértő hogy nem vették észre a szoruló fékkötelet)
Előzmény: MIKIATI (2082)
DN3 Creative Commons License 2003.05.23 0 0 2086
Biztos hogy hátulról jön a "sugárhajtómű hang"? Nekem az első féktárcsám adott ki hasonlót, amikor bé volt ragadva a féknyereg, az egyik betét csontra is kopott.
Előzmény: MIKIATI (2082)
Szkátó Creative Commons License 2003.05.23 0 0 2085
Az én 87-es autómon nem ér hozzá a fékpofa a dobhoz. Legalábbis nem hallom, fékpadi mérénél nem látszódott ilyesmi. Ez nem normális jelenség szvsz.
Mellesleg fékpofa felkeményedik/megég, fogyasztásod megnő.
A szerelőnek lövése nem volt a dologhoz. Ilyenkor szoktak hasonlókat mondani...
Előzmény: MIKIATI (2082)
Zeomg Creative Commons License 2003.05.23 0 0 2084
Hű, ez príma!
Köszönöm szépen a segítséget, akkor majd elnézek oda!
Előzmény: laca5 (2081)
MIKIATI Creative Commons License 2003.05.23 0 0 2083
oldaki=oldali
majden= majdnem
Szorri, korán van még...
Előzmény: MIKIATI (2082)
MIKIATI Creative Commons License 2003.05.23 0 0 2082
Üdv Mindenkinek!

A következő a gondom: mentem az autóval, és olyan hangot hallottam, mintha sugárhajtóműve lenne...biztos azért olyan gyors ... :)))))
A viccet félretéve, hazamértem, felemeltem, megforgattam a hátsó kerekeit, a jobb oldalon semmi hang, a bal oldalon viszont a fékpofa/pofák egy ponton hozzáérnek a dobhoz menet közben ( nincs a kézifék behúzva! ;) ), innen jött a súrlódó hang. Szörvízbe be, aszonták, hogy az utánállítót javították, és most jó. OK. K.madarasról hazafelé ismét a sugárhajtómű-hangra lettem figyelmes az autópályán. Hétfőn szörvíz ismét. Amikor mentem onnan hazafelé, hallottam a súrlódó hangot továbbra is. Útközben egy normálisabb szerelőhöz be, szedje már szét az orrom elött, legyen szíves. Megtette, átnézte. Azt mondta, hogy itt minden OK, jó az utánállító, a betétek is, a csapágy is. Megpucolgatta a betéteket, a dobot is, majd visszarakta. Még mindig hozzáért egy ponton a dobhoz valamelyik betét... Mondta, hogy az ilyen korú ('94 év vége) autókon a dobféknél ez megszokott dolog, az, hogy a jobb oldaki nem szól, az mázli. A betétek majden tökújak, mintegy 5000-et futhattak.
Kérdeném: tényleg megszokott az ilyen? És ha esetleg nem, akkor miért érnek hozzá a betétek, és hogy lehet megcsninálni?

Köszönettel : M.A.

laca5 Creative Commons License 2003.05.22 0 0 2081
1067 Budapest, Teréz krt. 23 (a „Teréz Udvar" Üzletházban)
Nyitva tartás: H - Cs: 9-18 óráig, P: 9-17 óráig; Sz: 10-13 óráig

Telefonszám: 302-3588

laca5 Creative Commons License 2003.05.22 0 0 2080
Havertól nem tudsz kölcsönkérni?
Venni lehet a Conradnál ha jól emlékszem, valahol a Nagyköruton az Oktogon környékén. Autórádió kiszerelő villa az izé neve.
Előzmény: Zeomg (2078)
cs_geza Creative Commons License 2003.05.22 0 0 2079
Lapos reszelo, enyhen hajlitott drot, stb mind hasznalhato ilyen celra. Ha nincs szerszam, akkor korbe kell bontani a kozepkonzolt, es a tartokerettel egyutt kivenni a radiot.
Előzmény: Zeomg (2076)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!