Teljesen egyetértek a xenon témában a véleményeddel.
Ezt az n+1-edik "forgalmibevonós" sztorit is érdeklődve olvastam, hogy vajon ez is egy utólagos xenonos, sportkipufogós, porba ültetett kocsi lesz-e. Hát nem kellett meglepődjek :) :)
A xenon szúrhatta ki elsőre a rendőrök szemét. Az azért tuti, hogy nem típusazonos a 36-ba. A többi meg adja magát. Ültetésről nincs szó, hogy mennyi. Nekem nem is kell porba ültetett kocsi.
Kicsit vicces, hogy szüksége bvan a munkájához a kocsi küllemére, vagy hogy is írja--- 36-ba xenon, meg porig ültetés? :D
De míért nem jó ugy a kocsi ahogy kijött a gyárbol.?minek kell leültetni csilivili felni stb?.engem nem baszogat a csendörsèg,mert nincs mibe belekötni.mindazonáltal elég gáz ha ezzel szórakoznak. A multheti teréz krt i robbantót bezzeg nem találják
Múltkor az egyik fosbukos csoportban írta egy csaj, hogy őt is várták reggel az utca végén vagy hol az istenben. Rendesen kitelepültek emiatt egy mobil vizsgabázissal. Gyalázatosak.
Az tényleg baj, hogy ilyenekkel foglalkoznak a rendőrök, de...
2 féle autós ember létezik:
Van aki igényesen szépen, épít autót, és vannak akik kokányolnak faragnak, ebből van a több.
Ezek miatt van a sok ellenőrzés.
Ezt meg lehet oldani, normális TÜv- ös cucokat kell venni, be építés után el menni az Nkh- hoz, és be iratni az adatlapra, majd a forgalmiba.
Az OpC- m biztos láttad, minden tuning be volt írva az osztrák forgalmiba, itthon mindent be írattam a a magyar forgalmiba, tele is lett. Így kinyalhatja a rendőr.
Osztrákban minden tunning kiegészítő beírása 25 euro, de be írják ha viszed a Tüv papírt hozzá.