Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

LJ Creative Commons License 2000.02.10 0 0 210
Igazad lehet a 33-asok hajtásában, Joe, ezért egyelőre maradok a 145-nél.

Hallod-e, te GTV-s! Végignyálaztam a topicot, és kisült hogy jól emlékszem: te voltaképpen sosem mondtad, miféle GTV-s vagy voltaképpen. Vallj színt! :)

Csak nem GTV6? Na az a rulez, olyat szívesen vennék! Láttam egyet parkolni egy magánház udvarán, a Boldizsártól 150 méterre. Közel van a szervíz az illetőnek! :)

Joe 155 Creative Commons License 2000.02.10 0 0 209
LJ.
Nézd az biztos hogy rengeteg a lestrapált 33-as,nehéz kifogni, jó állapotút, hiszen ezeket a kocsikat nem nyugdíjasok veszik hétvégi piknikre.
Az én volt gépem az utolsó régi kasznis darabok közül került ki, tudod aminek a belseje már olyan volt mint az újaknak. Szerettem hajtani hiszen arra teremtették. Egy biztos. Átlagosan 7-9l/100km fogyival jöttem ki, sportos vezetés mellett. Családi autónak kicsinek bizonyult, ill. én vagyok talán valamivel nagyobb az átlagnál,ezért váltottam tipust. A 155-öm jóval kényelmesebb,akár 4 felnőttnek is.
Üdv
Előzmény: LJ (208)
LJ Creative Commons License 2000.02.10 0 0 208
És ilyen 33-ast lehet is találni civilizált állapotban? Eredetileg 1.7-est akartam, csak aztán álltam át 145-ösre.
A Permanent nagyon csiklandozott, de meggyőztek, hogy olyat úgyse találok nem sz*rrá hajtott/tört állapotban, aztán az ember a gatyáját ráfizeti a fenntartásra.
Kérdés, mennyivel olcsóbb egy 145-öst fenntartani...

Most egyébként is megtántorodtam egy kicsit a 145-ös vételnél, mert napfénynél közelről végigvizslatva az autót, mindkét ajtó széleiről rendesen (fémig) levert festékréteget pillantottam meg. A hátsó sárvédőn is találkoztam két, bár minimális és szinte láthatatlan horpadással. Az eladó nyugtatgatott, hogy a fémen még cinkréteg meg alapozó meg mit tudom én, mi van, és nem fog rozsdásodni, de azért lekenik hibajavítóval. Szóval ez az olyan hiba, ami egy Permanenten fel sem tűnne, de egy két és fél millió forintos autónál nem túlzás egy kicsit?

Amúgy megkövetem az Autóház Boldizsárt, mert a próbaútra igaz ugyan, hogy csak egy kalap pénzért cserébe engednek el, de ezt visszakapom ha visszahozom a verdát. Nem a vásárlásba akarnak beugratni, hanem az esetleg általam beletört kárra akarnak fedezetet. Végül is ez így korrekt.

Arról tudtok valamit, hogy érdemes-e kiegészítőket külföldről személyesen hozni? Olcsóbb-e, és ha igen, mennyivel, egy spoiler vagy váltóbot Ausztriában vagy Olaszországban? A Neten próbáltam nézegetni, de az eredmény negatív.

Előzmény: Joe 155 (206)
mittudoméneztet Creative Commons License 2000.02.10 0 0 207
Kössz az infót!! Elgondolkodom még rajta... Az igazság az, hogy egy ismerősömé az autó és tőle még meg merem venni. Ő azt mondja, hogy pöpec az járgány. Persze ennek ellenére azért még megnézem, hogy mit veszek...

mégegyszer kösz!

ui.: úgy szeretnék én is Alfás lenni... :-)

Előzmény: Joe 155 (206)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.10 0 0 206
mitudoménezt!
Nem semmi neved van!
Szóval egy közeli ismerősömnek egy 92-es 33TD-je van.
Hát nem is tudom. Ő rengeteget szív vele, többet van szervízben mint otthon. Én nem vagyok dízel párti, úgy is mondhatnám útálom a dízeleket. Szerintem traktorba, meg teherautóba való.
Biztos tudod hogy a 33 TD három hengeres. Nem tudom miért, valaki így látta jónak. Egy biztos nem terjedt el, és az Alfa is abbahagyta a gyártását. Nekem az előző autóm egy 33 1.7 IE volt, nagyon szerettem, javaslom te is inkább ilyen motorral keresd. Nem fogod megbánni!!!!
Persze ez csak az én véleményem, de hátha segít.
Üdv.
Előzmény: mittudoméneztet (205)
mittudoméneztet Creative Commons License 2000.02.10 0 0 205
Sziasztok!

Nagyon gondolkodok egy '92-es 33 Alfa kombin, 1.8-as turbódízel megvételén.

Van valami tapasztalotok vagy vélaményetek róla?

Előre is köszi!!!

akoiR Creative Commons License 2000.02.10 0 0 204
Az Alfa klubbal kapcsolatban kösz az infot. A honlapot természetesen ismerem, olvastam is a klub híreket, de abból valahogy nem sok mindent tudok meg. Ezért kérdeztem tőletek, hogy érdemes e tagnak lenni, stb...
larini Creative Commons License 2000.02.10 0 0 203
Joe 155!
Jó pihenést, én is végeztem a mai napra. Holnap "beszélgetünk" tovább!
Előzmény: Joe 155 (202)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.10 0 0 202
Larini.
Résen vagyok. Ma találtam rá erre az oldalra, de
nagyon tetszik.Most egy kis pihi, de ha hazamegyek úgy 5-6 óra körül "visszatérek" mint Arnold.
Üdv
Előzmény: larini (201)
larini Creative Commons License 2000.02.10 0 0 201
Joe 155!
megelőztéllllllllll!
larini Creative Commons License 2000.02.10 0 0 200
akoiR!
Tudom ajánlani a www.extra.hu/alfa-romeo/ címet.
Ez egy márkatársunk igen dekoratív és igen hasznos oldala. Ugyan ez nem az Alfa Romeo Klub Magyarország hivatalos szájttya, az még mindig nem készült el, de itt a megfelelő címszó alatt a klubról is minden le van írva.
Előzmény: akoiR (198)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.10 0 0 199
akoiR!
Látogass el a WWW.extra.hu/alfa-romeo/ oldalra és a menüsorban a klub felirat alatt megtalálod az Alfa Romeo Club Magyarország infoit. Ha belépsz a klubba kapni fogsz éves programot is. Izelítőként egy két példa: tesztvezetés, országos találkozó, autó szépség verseny, beszélgetések. Szóval csupa olyan dolog amitől az asszony a haját tépi, így csak jó lehet!
Üdv, és lépj be!
Előzmény: akoiR (198)
akoiR Creative Commons License 2000.02.10 0 0 198
Gyerekek!
Mi ez az Alfa klub? Hányan vagytok, mik a programok?
larini Creative Commons License 2000.02.10 0 0 197
Joe 155!
Telitalálat!! Örülök, hogy így megismertél!
Előzmény: Joe 155 (196)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.10 0 0 196
Üdv Larini testvér.
Igazad van nem régóta vagyok klubtag, eddigi tagságom abból áll hogy befizettem a tagsági díjat, és várom a Márc. 17.-ét. Ha az vagy akinek gondollak( eddigi írásaidat olvasva ) ott találkozunk, vagy kicsit elötte.
Üdv
Előzmény: larini (195)
larini Creative Commons License 2000.02.10 0 0 195
Joe 155!
Te ezen meglepődsz?! Hát ezek szerint nem túl régóta vagy tagja az Alfa Romeo Klub Magyarországnak -mert ugye az vagy?-, különben ott hallhattál volna különbeket is! Nekem a kedvencem az volt, amikor az egyik "márkatársam" az 156-os bemutatóján kijelentette, miután a járó motort megtekintve lecsukta a morháztetőt,: "Ez már nem igazi Alfa mert nem hallatszik rendesen a motorhang a lezárt gépháztetőn keresztül!!!" És ezt halál komolyan gondolta!! Nem semmi!
De azért mi Alfások összetartunk, csak egyeseknek nem mindegy, hogy milyen evjáratú az Alfa! Cuore Sportivo?????
Előzmény: Joe 155 (193)
VMax Creative Commons License 2000.02.10 0 0 194
Nem vitatkozun, legalabbis remelem :)
En igyekszem cserelni az eszmet....
De hagyjuk is ezt, mert elmegy a topic lenyege.
Szent fogadalmat teszek, hogy tobbet errol nem
ugatok.

Mindenkitol elnezest kerek.

Előzmény: Joe 155 (193)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.10 0 0 193
Üdvözletem mindenkinek. Hát ez nem semmi. Azon vitatkozni hogy melyik alfa az igazi? Nekem mind annak számít amelyiket a napfényes Itáliában álmodtak és valósítottak meg. Mondjatok olyan autómárkát a világon amelyik ne fuzionált volna másikkal. Attol csak a gyártók a költségeik csökkenését remélik, a stílus és a design megmarad. Egyébként az eggyesülés többnyire javára válik mind két fél számára. Ha annak idején az Alfa Romeo nem ugrik bele a Fiat csoportba, akkor ma már lehet hogy csak történelem
lenne. Egy Alfa ettöl még soha nem lesz Fiat, de a Lancia sem. Felosztották maguk között a piacot és más-más rétegek számára gyártanak autókat.
Az aki meg úgy gondolja hogy a 155 nem igazi Alfa
annak javasolni tudnám, tekintsen vissza 1993-94-re amikor is ezek az autók megszégyenítették az egész német elit autógyártást a DTM versenyeken!!!
Ez azóta sem sikerült-sajnos, igaz a DTM is megszünt.
Hát ennyit erröl.
VMax Creative Commons License 2000.02.10 0 0 192
Jo reggelt!

Megneztem az inercia-kapcsolos dolgot (a bravo-szervizkonyvben). Tehat az AC-hez ket szal megy,
leszamitva az uzemanyag-szintjelzot, ami most nem erdekel minket. A bravonal a barna-feher a pozitiv,
amit egy rele kapcsol. A relet itt a marelli ECU vezerli. Ez a vezetek az alfaban emlekim szerint zold-feher.
A masik a bravonal fekete, alfanal lila-fekete, ez az incercia-kapcsolon keresztul fixen testelve van.
Tehat az az elobb hulyeseget mondtam, nem a legzsak-kontrollerben van a benzin-cutoff rele. Ilyen
nincs is :))

Szerintem eleg kezenfekvo ezek valamelyiket megszakitani, de ha nagyon trukkos fiu lennek,
en megszakitanam itt is, meg az ECU->AC rele szalat is, a motorterben. Igy ha kell mindket helyen
blokkolhatok.

Ha esetleg a gyujtoaramkor megszakitasat tervezne valaki, le kell beszelnem rola. Mar lattam
katalizator-darabkakat kirepulni a kipufogobol egy opelnel, a gyujtas szakadt meg (igaz veletlenul).
Szegeny tulaj csak inditozott es jol telenyomta a keramiat benzinnel :((

Ha ennel is konkretabb vedelmi oltet kell, szivesen segitek, de leginkabb csak szemelyesen, hatha
az ellentabor is olvassa a tasztalt...

Alfa-meeting szokott lenni?

VMax Creative Commons License 2000.02.09 0 0 191
>Olaszban az Alfaklub (az egyik, de a legnagyobb) csak 87 előtti Alfákat ismeri el.

Mar nem azert, hogy kirekesztettkent kukacoskodjak, de nem fog igy kihalni az a klub? Ok, egy alfa orok eletu... legalabbis az emlekeinkben. Azert az autok bizony amortizalodnak. Vajon igy a 21. szazad hajnalan mennyi eredeti alkatreszt tudnak beszerezni? Vagy egyedikent legyartanak mindent? Akkor ez inkabb restaurator-klub, nem?

(Ujraolvasva kicsit gonoszul hangzik amit irtam, nem allt szandekomban lehurrogni senkit!)

Előzmény: A GTV-s (190)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.09 0 0 190
larini:
Persze, a 145 és tsai is alfa romeo, csak hát már nem önálló a gyár... Olaszban az Alfaklub (az egyik, de a legnagyobb) csak 87 előtti Alfákat ismeri el. De tényleg állat a 145/6. (a 146-ból is ki tudok szállni az első ajtón kényelmesen)
Vipex:
A szervizleírást kérdezd meg itt (ők a legfőbb alkatrészforrásom messze a legjobb árakon):
Ital-Auto Bt.
IX. Soroksári 164.
(1) 280-8011
Keresd Domokos Csabát, ő a legpengébb.

Autolok2000:
Holnapra előkerítem az importőt elérhetőségét, akit érdekli emilezzen.
OFF
Nem tud valaki eladó Giulia Sprint Junior-t? (esetleg GTAm-t, bár az drágább némely Ferrarinál)
ON

kru Creative Commons License 2000.02.09 0 0 189
Sz'al elvileg nem egy nagy hülyeség a dolog!? Trailer ellen nyilván ez sem véd, de mint váratlan akadály esetleg megzavarhatja a próbálkozó személyt.
Előzmény: VMax (186)
VMax Creative Commons License 2000.02.09 0 0 188
igenigen. ugyhijjak titan-dipol. Nekem szimpi. Es van melle egy autolok :)
Előzmény: LJ (177)
VMax Creative Commons License 2000.02.09 0 0 187
Remenytelen, en mar nehany honapja probalokozom :(((

A Fiat Mo. utasitasba adta, hogy mindez titkos, es nem kiadhato a tisztelt usereknek. A marotinal nincs, meg kulfoldrol rendelheto sem. A II.ker-i alfa szervizben meseltek, hogy ha kapok is, max. fenymasoltat... jo sok penzert.

En a bravo-szerivzkonybel elek. OK, nem ua. de nagyos sokminden hasonlo. Mondjauk a kabelek szine pont nem.

Előzmény: vipex (181)
VMax Creative Commons License 2000.02.09 0 0 186
Van egy tippem ra, hogy ez az AC relejenek a tapjat szakitja meg. Nyilvan a legzsag gyorsulasmeroje aktivizalja, de mivel ugyanay, mint a bravon, majd megnezem, mert ahhoz van szerivzkonyvem.
Előzmény: kru (180)
VMax Creative Commons License 2000.02.09 0 0 185
Nem akartam ilyen harsany flame-elest kivaltani, csak megjegyeztem mit vettem eszre. Nos, mint irtam nekem volt/van szerencsem mindkettohoz, es bizony nagy-nagy kulonbsegek vannak. Hogy melyik tipus javara, arrol ne nyissunk vitat, de Joli neninek valosyinuleg az a jobbjobb, ha kenyelmesen terelgetheti az ezerkettes bravot :))
Előzmény: larini (179)
akoiR Creative Commons License 2000.02.09 0 0 184
LJ
Nekem az ajtókulcs és az indítókulcs különböző, mert az előző tulajnál Olaszországban kitépték a zárat.
A sebváltózárral az a problémám, hogy 45eFt és máris egy ötlet (vontatás), hogyan lehet könnyen kijátszani.
Annyit beszéltünk itt a lopásról, hogy holnap veszek egy Autolock 2000-et :)
Előzmény: LJ (183)
LJ Creative Commons License 2000.02.09 0 0 183
akoiR: Akármilyen is a magyar rendőrség és közbiztonság, frissen lopott autóval azért mégse jó sokat császkálni a közutakon, a zsákmányt nem árt hamar eltüntetni. Na ezt a vontatókötél kicsit megnehezíti. Főleg ha netán észreveszem őket.
A műholdhoz meg annyi köze van a sebváltózárnak, hogy mire egy ilyen vontatott verdával bármiféle olyan helyre érnek, ahol nyugodtan lelőhetik a jeladót, addigra ötven rendőrt küldök a nyakukra.

De ha nagyon bántja a szemedet ez az elvontatásos módszer, hát végülis csak a kuplungot a gyenge pont. (Tényleg, a legnagyobb ötlet: az én kocsimban a jobboldali pedál lesz a kuplung, a középső a gáz, a bal meg a fék! Amelyik tolvaj beül és ezt vezetni tudja... :))) ) Mögé kell tenni egy mikrokapcsolót, ami kapcsolhatja mondjuk az ülés alatt levő 150 decibeles szirénát. Persze egy áramkör-bontást kötni kell a gyújtás, egy külön kapcsoló vagy a sebváltózár felé, hogy lehetőleg ezt ne mindig csinálja. Vagy ilyesmi, csak gondolkodni kell.

A kormányt beborító nagy cucc az Autolok 2000 ha jól emlékszem. (A beépített sebváltózár nem tudom, mennyibe kerül, de biztos nem 20-25 ezerbe, az Autolok nem olyan kényelmes, de biztosan jobban jársz vele.) Egy autós lap tesztjén jól szerepelt, szerintem még mindig az éri a legtöbbet, mert feltűnő ha piszkálják. Az indításgátló hatástalanításával nem lehet összehasonlítani egy ilyen feltörését, mert ehhez fizikailag idő kell, semmilyen kisütéssel-programozással-jelmásolással NEM lehet a munka nagyját előre elvégezni, hogy aztán csak be kelljen ülniük. A kulcsokra meg vigyázz. Ezért akarok az Alfámba mechanikus elvű biztonsági cuccot, amit ha kiveszek a kocsiból, az el nem indul. Az már csak lelemény kérdése, hogy ne vegyék észre, mi (mik) hiányzik (hiányoznak) honnan. A szerviz ugyan itt is a gyenge pont, de majd legfeljebb berakom ezt a cuccot úgy, hogy észrevegyem, ha piszkálták.
Persze akármit ki lehet nyitni, az Autolokot is, de egyrészt időbe telik, másrészt szerszám = feltűnés. Egy idő után már a lopás költsége meghaladja az új autó beszerzési árát. :)

Előzmény: akoiR (182)
akoiR Creative Commons License 2000.02.09 0 0 182
LJ
Ne érts félre én is félek attól, hogy elviszik a 145-ösömet. Egy hónapja vettem, és azóta gondolkodom rajta, hogy milyen mechanikus lopásgátlót vegyek bele. (Én a kormányt majdnem befedő kerek szerkezetet szemeltem ki. Ára ~ 20-25eFt.)De. Aki ki tudja játszani a gyári indításgátlót (amit ha utólag cserélni akarsz az Albában, 400eFt!)annak nem lehet gond SEMMILYEN mechanikus zár. Legfeljebb lassíthatja a műveletet 1-2 perccel.
A vontatásról: ha elkezdik vontatni miért kellene egérutat nyerni? Ki elől? Ezt nem értem. A műholdkövetőnek meg mi köze a sebváltózárhoz?
vipex Creative Commons License 2000.02.09 0 0 181
Hello mindenkinek!

Egy kis segítségre lenne szükségem, ki tudna szerezni -persze nem ingyen- egy 145-ös szervízkönyvet, nem azt amit hozzá adnak, hanem valami olyanra gondolok amibe minden apróság le van írva (elektromos vezetékek, stb.).

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!