Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Joe 155 Creative Commons License 2000.02.14 0 0 248
Vmax.
Ja elfelejtettem, az a 135LE chip realitás lehet,
mivel a szervízek kivétel nékül 10-15% LE többletet igérnek szívómotorokra. A 120 lovas 1.6 TS-ből szerintem ki is tudnák hozni.
Engem egyébként nagyon izgat az hogy a max. forgatónyomaték is megnő kb. ilyen mértékben, és már alacsonyabb fordulatszámnál jelentkezni fog. Na majd hiszem ha látom ill. érzem!
De megcsináltatom!
Üdv.
Előzmény: VMax (245)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.14 0 0 247
Vmax.
Igérem ha kész lesz a gép megírom a fórumba, egyébként több helyen is érdeklődtem, szinte mindenhol azt mondták hogy kb. 10% teljesítmény növekedésre számíthatok ami a 155 1.8 TS esetében 12-13 LE pluszt hoz majd a konyhára ,lévén a "gépállat" 129 LE gyárilag. Az enyémen Sebring sport auspuff van, ez is rá tesz még egy kicsit, ugyhogy majd meglátjuk. Mindenképpen olyan helyre megyek ahol fékpadon be tudják mérni a teljesítményt.
Üdv.
Előzmény: VMax (245)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.14 0 0 246
Inner Circle.
Hát igen az a két lámpa tényleg bugyután áll rajta, le kell róla dobni! Egyébként nincs mit, az ember szivesen segít márkatársainak!!
Üdv.
Előzmény: Inner Circle (244)
VMax Creative Commons License 2000.02.14 0 0 245
hey brother Joe,

Milyen is az alfad? 155? Ez a chip dolog erdekelne. Nem a muhelyek reklammaszlagja, hanem az altalad erzett valtozas. Valahol lattam 145 1.6TS-hez igertek 135 lovas chipet. Mashol meg azt olvasom, hogy itt epp a motorok egyediseget hasznaljak ki, hogy mind mas, es masmennyit bir. Akkor hogyan igerhetnek 135 pacit fixen??!

Szoval hitetlen vagyok. De kivancsi...

Előzmény: Joe 155 (243)
Inner Circle Creative Commons License 2000.02.14 0 0 244
Igazi alfanatikusok ilyesmin nem fognak összeveszni! :)

Joe, vettem Auto Tradert. Hm, hát nem néz ki rosszul a verda, csak a két rali-ködlámpától kaptam hideglelést. Elgondolkodtató... kösz hogy szóltál.

Előzmény: larini (242)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.14 0 0 243
Larini testvér.
Na úgy fest a dolog, hogy negy valószínüséggel pénteken, összejöhet ez a chiptuning dolog. Pontosan szerdán derül ki, hogy meglátogatom-e valamelyik műhelyt. Majd megírom, figyeld a fórumot!
Alfanatikusok, ha valaki már megcsináltatta a gépén a chiptuningot, leírhatná a tapasztalatait.
Előre is kösz.
Üdv.
Előzmény: larini (242)
larini Creative Commons License 2000.02.14 0 0 242
LJ!
Két dologban tökéletesen igazad van:
1. Így visszaolvasva én sem igazán értem, hogyan is gondoltam én ezt az egészet!
2. Tényleg nincsen jelentősége ennek az egész lóerő-felhajtásnak!

Előzmény: LJ (224)
fargo Creative Commons License 2000.02.13 0 0 241
Abban a kis utcában, ahol a Fô utcából át lehet menni a Rakpart felé, szokott állni egy barna GTV. A héten is ott láttam, de sajna rondán megzúzták. Szerintem alkatrésznek olcsón meg lehet szerezni, abból autó már nem nagyon lesz... :-(
Inner Circle Creative Commons License 2000.02.13 0 0 240
Nem rossz ár. Biztos Horthy Miklós azon ment Észak-Erdélybe, mikor elfáradt a fehér lova. Azért lehet ilyen drága!
Előzmény: Joe 155 (239)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.13 0 0 239
Inner Circle.
Sok? Figyusz! Az internetes adatbázisban ( autoinfó) most találtam egy 82-t nem hiszed el 1250000 HUF! Ehhez képes ingyen van! De gondolom elírás lehet, vagy nemtudom mi de az nagyon irreális. Ha nem ismernéd az adatbázis url-jét, nézd meg valamelyik üzimben leírtam.
Üdv.
Előzmény: Inner Circle (238)
Inner Circle Creative Commons License 2000.02.13 0 0 238
Kösz, Joe, majd beruházok egy Auto Trader-be, hadd lássam a magam szemével. :)
Nekem a 2.0 egyelőre lazán elég, az is bőven 120 lóerp fölött van.
Ez az 550 elég sok a '84-es példányért, másfél éve egy piros '83-as 300-ért ment volna - igaz, hogy sürgősen és az autópiacról hirdették meg, el is tűnt egyből, aztán feltűnt kicsit később ugyanaz 350-ért. Ügynökösködés RULEZ! :)
Előzmény: Joe 155 (237)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.13 0 0 237
Inner Circle.
A mostani Auto Trader-be, hirdetnek egy 84-es GTV-t, igaz 2.0-s de azt írtad nem ragastkodnál a V6-hoz.
A képen jól néz ki, bár az nem sokat jelent. Az irányára 550.000 Ft. Ha érdekel a tel.szám, válaszolj.
Üdv.
Előzmény: Inner Circle (230)
Millennium Creative Commons License 2000.02.13 0 0 236
akoiR!

Vettem a kritikát, most már olvashatod a honlapon hogy idén mikor milyen programokat szervez az Alfa Romeo Club Magyarország, és hogy mik a feltételei, hogy részt vegyél rajtuk.

Előzmény: akoiR (204)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.12 0 0 235
Mia a helyzet alfanatikusok? Hétvégi pangás, mindenki kocsikázik,és nem ér rá netezni?
Vagy a másik, csak a melóhelyen van internet,és a főnök is elnéző?
Egyébként napközben én is kocsikáztam, sokkal jobb volt mint az internet.
Na jó éjjt mindenkinek Joe bácsi mára kiszállt.
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.12 0 0 234
nem elírás, de az autó előző tulajaasszemnemértett hozzá és ezért kerültek rá új elemek (műanyag lökhárító, új hűtőrács, stb.). A rohadásról nem tudok nyilatkozni egyelőre, csak egy percre láttam, akkor is sötétben. Kell majd molyolni vele. De ha komolyan meg akarod nézni, amilben megy a telefonszámom...
Előzmény: Inner Circle (233)
Inner Circle Creative Commons License 2000.02.12 0 0 233
'78-as GTV??? Anyám, az a leggyönyörűbb... igen, a dupla műszerfal...

De 200 alatt - nem elírás ez? Az aztán kevert lehet. Gondolom, ismered az autót meg a tulajt is (vagy te vagy az személyesen - "nekem nem kellett hozzányúlni"). Ha jó ember az illető, mármint lehet vele konzultálni később is, lehet hogy megnézném a kocsit.
Mennyire van szétrohadva, és mennyire kell feltámasztani? 200 alatt talán még poén szinten is megérné, de úgy sacc per kábé, mennyi pénz, idő és fáradság ebből gyári állapotút csinálni?
(Egyszer majdnem eladtak nekem egy 150 ezres Uazt, nahát azóta óvatos vagyok, mert ahogy az kinézett közelebbről...)

Úgy tudom, az esztergálás valahova az első lökhárítóhoz kellett, valami összekötő elemhez. De ez már régen volt, akkor még kisebb volt az alkatrész-bőség, meg lehet hogy így olcsóbban kijött.

Előzmény: A GTV-s (232)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.11 0 0 232
Inner Circle + LJ+ ?:
Eladó GTV-ről lehet az Alfaklubban érdeklődni, de ha engem kérdezel, akkor talán én is segíthetek.
Van egy eladó 2.0 éppen, 1978(!)-as ún. GTV1 - tudod a "dupla műszerfalas" kicsit összevissza kevert elemekkel, de megy és ha tényleg tudsz és szeretsz bütyköli, akkor nézd meg. 200 alatt mekkapod. Ha nem vagy állat és nem nyírod ki a difit hetente a pörgéssel, abszolút lehet járni vele, nekem fél éve nem kellett hozzányúlnom azért mert valami nem volt kerek. Különn esztergálni alkatrészeket nem nagyon kell, tudni kell, hogy hol kell keresni. Nekem eddig 1x nem tudtak segíteni, amikor a jobbos tükörhöz kerestem új gumi tömítést... Más eddig mindig volt, ja régi (83 előtti) új orr emblémát se tudtak már hozni, az is Amerikából van.
Golyo Creative Commons License 2000.02.11 0 0 231
Gyerekek

Az Alfák aztán tényleg tudnak valamit. A 33 -ról meg annyit, hogy ilyet csak az vegyen aki nem bánja, ha soxor cserben hagyja az autója. Nekem ilyen volt. 1,7 IE... Gyilkos darab. Állítom, hogy a 192 lovas 325 BMW-t 60-ig lealázta volna. Tudom, mert próbáltam mindkettot. A bömös persze utána bosszút áll 200-ig :-)

Az Alfa 33 egyébként egy csodás motor és futómu párosítás. A beltér is sportos, tágas. A minoség viszont... Ami szarrá mehet, az szarrá is megy ezen a kocsin. Ennek ellenére van egy jó sztorim :
Árultuk az Alfánkat. Az istennek nem akart elmenni. El is hoztuk az autókereskedésbol. Mielott elindultam vele, csak a próba kedvéért tettem vele néhány próbakört, hogy vissza jöjjön az "Alfa érzés". A közelben álló benzinkutas erre odajött, és azt mondta, hogy o ezt megveszi, mert a büdös életben nem hitte volna, hogy egy ilyen kocsi ilyen brutálisan bír menni... (végül nem vette meg, az asszon letiltotta :-)) A kocsi elkelt késobb de azóta is sajnálom. Egyébként egyszer egy szervízes gyerek is mondta, hogy már az lenyugözte amikor beállt vele a szereloaknára. Ilyen nyomatékot még nem érzett ebben a kategóriában...

Volt egy 164-es Alfánk is. Annál kényelmesebb autóban még nem ültem, pedig próbáltam már egyet-mást. Ha ezeket a nyavajás digókat rá tudnák szorítani a németes precizitásra....

Üdv!

Inner Circle Creative Commons License 2000.02.11 0 0 230
(Ezennel hagyom az "LJ" aliast a fenébe! Eddig se bujócskázni akartam, csak mindig összevissza jelentkeztem be.)

Köszi, ez kimerítő válasz volt - a témát is kimerítette meg engem is. :)

Végül is ez a hibalista még nem hangzik olyan iszonyatosan.

Azt nem mondom, hogy az ár nem számít, de mivel a 145-üs 2,5 milla lenne, még a legdrágább GTV is csak a harmada. Szóval a megvétellel nem lenne nagy gond, és ha még a fenntartása is megoldható... Mondjuk én imádok kocsit szerelni (épp most egy Fiat 500-on vajákolunk), de azért néha járni is szeretnék vele.

Csak az a baj, hogy egyáltalán azt kell megfizetni, mikor VAN ilyen eladó. Ha nincs, akkor persze hogy olcsón adnák (ha lenne). A V6-oshoz nem ragaszkodom, jó nekem a kétliteres is.
Érdemes az Alfa klubban érdeklődni?
Kb. fél éve a Képes Autó Expresszben hirdettek egy '87-es GTV-t extrákkal, plusz egy GTV alkatrésznek, az egész talán 870 ezer volt. Csak akkor sajna még nem volt aktuális az új autó. :(

Egy ismerős-ismerősének vagy tíz éve volt ilyenje, a sírból hozta vissza, maga esztergált hozzá alkatrészeket meg ilyesmi, aztán el kellett adnia. A családi legendák szerint több millió munkaórát fektetett bele az illető, de ment is utána az autó mint a golyó.

Előzmény: A GTV-s (228)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.11 0 0 229
Al-fan:
147 szeptemberben Magyarországon lesz a kereskedőknél, a 145-46-osok már nem rendelhetők, a raktáron levő készletet nyomják ki. Info: Boldizsár 02.08.
Előzmény: Al-fan (227)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.11 0 0 228
Köszi.
Az alkatrészei szinte megegyeznek az Alfetta Giulietta, 75 alkatrészeivel, ergo minden (szinte) beszerezhető egyszerűen hozzá, nem brutál áron. A szokásos odafigyelést maximálisan igényli (olajszint, víz stb) nagyon kéri a jó minőségű olajat, mert a V6 nagyon érzékeny az olajnyomásra (műszer van a műszerfalon), a váltó általában 2.-ba kapcsolva reccsen, ez konstrukciós gyengeség (Porsche design!), orvosolható szinkron gyűrű cserével (általában az 5. szinkront cserélik át, de az igazi megoldás a teljes 2. szinkron csere, ez nem olcsó kb.30+munka). A vezérműszíj feszítő ált. szivárog vagy folyik. Van felújító készlet 3000-ért, de ez is lutri, a megoldás Amerikából mechanikus szíjfeszítőt rendelni 76 $-ért (+PP). Nekem ez van rajta. Jó minőségű hengerfej tömítést kér, az AJUSA kb 1 hónapig tart. Ezt a motort használják gyakorlatilag lényeges változtatás nélkül az Alfa 6 óta, a GTV6, Milano, America, 164 (!), 155(!), 156 (!), 166(!)-ban. A 2.5 motor rengeteg tartalékkal rendelkezőn pörgős jól tuningolható motor, sokak szerint jobb, mint a 3.0.
A fogyasztás nálam 10 l körül alakult az elmúlt 3 év során, bármilyen vezetési stílusban. Nem túl sokan értenek hozzá a szerelők, ezért nem tudják rendesen megcsinálni. A váltó és kupplung szerelés az szívás a köbön, a fél autót le kell bontani hozzá (kipuf. rdsz., kardán, hátsó futómű). Rohadás: küszöbök, emelő pontok, orra, esetleg a gyári tetőablak körül.
Arról mondjál le, hogy olcsón jó állapotú GTV6-ot veszel, mert nagy a presztízse nyugaton és nem adják el az emberek (egy haverom 750 eFt.-nak megf. ATS-ért adta el tavaly törés után javítottan). De ne add fel, 2.0-sok adódnak mindig 150-300 körül,V6-osok ritkábban 500-600+.
Ja, 25 000 darabot csináltak belőle, ez már csak fogy...
Előzmény: LJ (225)
Al-fan Creative Commons License 2000.02.11 0 0 227
mittudoméneztet :
egy szó erejéig a dízel 33 -ra térnék vissza. Egy haveromnak sokáig volt egy kombi 33TD-je, nagyon szerette, nem volt vele semmi különösebb baja. Valóban nem egy finoman járó svájci óramű, de nem számít. Lényeg, hogy meglehetősen keveset evett és nem is hagyta ott egyszer sem. Persze valóban nem a dízelek miatt szeretjük az Alfákat...
Kérdeznék valamit a tisztelt Alfistiktől : mit tudtok erről a147 vagy Giulietta 145-ös utódmodellről ? Én olvastam mindkét névről, valamint idei és jövő évi megjelenésről is. Most mi az igazság ?
Előzmény: mittudoméneztet (219)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.11 0 0 226
LJ.
Egyetértünk abban hogy szinte akár évjárat annyi teljesítmény, és talán az eredeti kérdéstől el is távolodtunk egy kicsit.
Az én volt 33-om egyébként 107 LE-s volt.
A 114 LE-s gépek karburátorosak voltak, és nem 1.7IE jelzéssel hanem 1.7 QV jelzéssel jöttek ki.
Valamivel többet is mentek, de a különbség minimális volt. Fura de az 1.7IE az 1.5 QV val megegyező teljesítményű volt azt hiszem az a 2 LE
különbség az semmi.
Hát 33 történelemből ennyi épp elég!
Üdv
Előzmény: LJ (224)
LJ Creative Commons License 2000.02.11 0 0 225
Elég?"

Sok... :))) Congrats az ízlésedhez!

De akkor te vagy az én emberem, mert van tapasztalatod azzal a kocsival. Először is, hogy mennyi egy ilyet fenntartani (ha kevesebb mint a 145-öst, az már nyerő!)? Tényleg 15 litert fogyaszt? Mennyire szervizigényes? (Tudod, a szokásos hülye kérdések!)

Végül lehet-e szerinted ma Magyarországon ehhez hasonló GTV6-ot venni, civilizált összegért? (Hajaj, múltkor is láttam az angol rendszámú szépséget a Budafoki úton... a szívem szakadt meg :) )

Előzmény: A GTV-s (221)
LJ Creative Commons License 2000.02.11 0 0 224
"Akkor már inkább a QV a QV ellen: a 33 QV 134 LE (with katalizátor, without 139 LE) a 145 QV pedig 150 LE, újabban meg 155 LE!!"

Attól eltekintve, hogy Joe 1.7-ese, ahogy mondta, az utolsó régi kasztnisok közül való volt, tehát nem a típuszáró motorral szerelve... Akkoriban meg talán 114 lóerő volt a limit 1.7-éknél ('89-es adat)? A QV is 1.7 volt. Ahány QV, annyi teljesítmény. Egyébként mi ennek az egésznek a jelentősége?

"Így azért más, nem??? Joe 155 testvér megint jól beszélt, csak nem biztos, hogy Te is jól értetted!"

Persze hogy jól beszélt, azzal nem is volt baj. Még én is jól beszéltem, de téged már nem tudlak követni. (Nem értem, miről megy a vita!) Mit akarsz mondani?
(Egyébként azt az 1.7-est a 145-ösökbe is beépítették, szóval van nem QV 145-ös, amit nem hagy ott az 1.7-es 33-as, de ez csak úgy a topic margójára, mert ez a lóerővadászat aligha illik ide.)

Előzmény: larini (216)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.11 0 0 223
Üdv GTV-s.
Az első alfa amibe isten igazán beleszerettem az egy GTV volt, csak a 2.0.l 4 hengeres 4 karbis "szörny"
Egy haverom kapta az apjátol tűzpiros szinben.
Úgy ment mint egy álom minden jóérzésű ember megfordult utána. Egy gond volt vele 13l alatt nem akart fogyasztani, de a 15l sem volt ritka jelenség a városi forgalomba. Tudom egy ilyen autónál ez számít a legkevesebbet. Szóval gratula tényleg szép és ritka darab tulajdonsa vagy.
Előzmény: A GTV-s (221)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.11 0 0 222
AkoiR:
Re: Alfaklub: Tagok: 200+ Legközelebb márc. 17-én lesz klubnap a Szamosinál, az országos találkozó idén Győrben lesz, az Agro-Gumi Kft. meghívására lesz egy kétnapos nyári Balatoni túra, májusban a "szokásos" múzeumlátogatás Arese-ben. Szerveződik egy fedett zárt hely a nyári autók téli tárolására, a klubkártyával néhol kedvezményt adnak vásárláskor, stb. Ha kell részletesebb infó, keress meg
Előzmény: akoiR (198)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.11 0 0 221
LJ:

Megszólíttattam, tehát színt vallok:
GTV6 2.5 '82 évjárat, sport kipufogó rendszer, sárga KONI szet, 16' Zender kerekek nyáron, Lester spoiler készlet, MOMO belső, K+N Filter, 3,0 ECU, most készül a 2.8 konverzió, "félkomoly" zene.
Elég?

Előzmény: LJ (210)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.11 0 0 220
Larini.
Kicsit megkéstem, de hát munka is van, vagy mi.
Szóval tré volt a Q4. Kár érte! Az az igazság hogy jó állapotút szerintem 2.5M alatt nem lehet találni.Ez már csak ilyen. Ha jól emlékszem a Duna Interservice-nél hírdettek egyet 2.6 M-ért
96-os évjáratú a színére már nem emlékszem,de a www.autoinfo.hu/autoinfo/JARMU/HTML/HSZGK.htm
címen több ezres adatbázis elérhető és 40-50 Alfa mindig van. Próbáld meg ott, az elöbb említett Q4 -et is ott láttam. Jó böngészést!
Üdv
Előzmény: larini (218)
mittudoméneztet Creative Commons License 2000.02.11 0 0 219
Hát köszi a bíztatást, hogy nem olyan vacak az a dízel, bár tény, hogy én sem vagyok egy nagy dízelpárti, de az igazság az, hogy hiába szeretnék egy Alfát nincs rá időm, hogy keresgéljek egy megfelelőt megaztán nem is értek hozzá annyira hogy ne vágjanak át. Ja és az anyagi keret is véges, mindenképpen 700-800ezerért kéne valami.
Előzmény: larini (213)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!