Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Joe 155 Creative Commons License 2000.02.13 0 0 237
Inner Circle.
A mostani Auto Trader-be, hirdetnek egy 84-es GTV-t, igaz 2.0-s de azt írtad nem ragastkodnál a V6-hoz.
A képen jól néz ki, bár az nem sokat jelent. Az irányára 550.000 Ft. Ha érdekel a tel.szám, válaszolj.
Üdv.
Előzmény: Inner Circle (230)
Millennium Creative Commons License 2000.02.13 0 0 236
akoiR!

Vettem a kritikát, most már olvashatod a honlapon hogy idén mikor milyen programokat szervez az Alfa Romeo Club Magyarország, és hogy mik a feltételei, hogy részt vegyél rajtuk.

Előzmény: akoiR (204)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.12 0 0 235
Mia a helyzet alfanatikusok? Hétvégi pangás, mindenki kocsikázik,és nem ér rá netezni?
Vagy a másik, csak a melóhelyen van internet,és a főnök is elnéző?
Egyébként napközben én is kocsikáztam, sokkal jobb volt mint az internet.
Na jó éjjt mindenkinek Joe bácsi mára kiszállt.
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.12 0 0 234
nem elírás, de az autó előző tulajaasszemnemértett hozzá és ezért kerültek rá új elemek (műanyag lökhárító, új hűtőrács, stb.). A rohadásról nem tudok nyilatkozni egyelőre, csak egy percre láttam, akkor is sötétben. Kell majd molyolni vele. De ha komolyan meg akarod nézni, amilben megy a telefonszámom...
Előzmény: Inner Circle (233)
Inner Circle Creative Commons License 2000.02.12 0 0 233
'78-as GTV??? Anyám, az a leggyönyörűbb... igen, a dupla műszerfal...

De 200 alatt - nem elírás ez? Az aztán kevert lehet. Gondolom, ismered az autót meg a tulajt is (vagy te vagy az személyesen - "nekem nem kellett hozzányúlni"). Ha jó ember az illető, mármint lehet vele konzultálni később is, lehet hogy megnézném a kocsit.
Mennyire van szétrohadva, és mennyire kell feltámasztani? 200 alatt talán még poén szinten is megérné, de úgy sacc per kábé, mennyi pénz, idő és fáradság ebből gyári állapotút csinálni?
(Egyszer majdnem eladtak nekem egy 150 ezres Uazt, nahát azóta óvatos vagyok, mert ahogy az kinézett közelebbről...)

Úgy tudom, az esztergálás valahova az első lökhárítóhoz kellett, valami összekötő elemhez. De ez már régen volt, akkor még kisebb volt az alkatrész-bőség, meg lehet hogy így olcsóbban kijött.

Előzmény: A GTV-s (232)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.11 0 0 232
Inner Circle + LJ+ ?:
Eladó GTV-ről lehet az Alfaklubban érdeklődni, de ha engem kérdezel, akkor talán én is segíthetek.
Van egy eladó 2.0 éppen, 1978(!)-as ún. GTV1 - tudod a "dupla műszerfalas" kicsit összevissza kevert elemekkel, de megy és ha tényleg tudsz és szeretsz bütyköli, akkor nézd meg. 200 alatt mekkapod. Ha nem vagy állat és nem nyírod ki a difit hetente a pörgéssel, abszolút lehet járni vele, nekem fél éve nem kellett hozzányúlnom azért mert valami nem volt kerek. Különn esztergálni alkatrészeket nem nagyon kell, tudni kell, hogy hol kell keresni. Nekem eddig 1x nem tudtak segíteni, amikor a jobbos tükörhöz kerestem új gumi tömítést... Más eddig mindig volt, ja régi (83 előtti) új orr emblémát se tudtak már hozni, az is Amerikából van.
Golyo Creative Commons License 2000.02.11 0 0 231
Gyerekek

Az Alfák aztán tényleg tudnak valamit. A 33 -ról meg annyit, hogy ilyet csak az vegyen aki nem bánja, ha soxor cserben hagyja az autója. Nekem ilyen volt. 1,7 IE... Gyilkos darab. Állítom, hogy a 192 lovas 325 BMW-t 60-ig lealázta volna. Tudom, mert próbáltam mindkettot. A bömös persze utána bosszút áll 200-ig :-)

Az Alfa 33 egyébként egy csodás motor és futómu párosítás. A beltér is sportos, tágas. A minoség viszont... Ami szarrá mehet, az szarrá is megy ezen a kocsin. Ennek ellenére van egy jó sztorim :
Árultuk az Alfánkat. Az istennek nem akart elmenni. El is hoztuk az autókereskedésbol. Mielott elindultam vele, csak a próba kedvéért tettem vele néhány próbakört, hogy vissza jöjjön az "Alfa érzés". A közelben álló benzinkutas erre odajött, és azt mondta, hogy o ezt megveszi, mert a büdös életben nem hitte volna, hogy egy ilyen kocsi ilyen brutálisan bír menni... (végül nem vette meg, az asszon letiltotta :-)) A kocsi elkelt késobb de azóta is sajnálom. Egyébként egyszer egy szervízes gyerek is mondta, hogy már az lenyugözte amikor beállt vele a szereloaknára. Ilyen nyomatékot még nem érzett ebben a kategóriában...

Volt egy 164-es Alfánk is. Annál kényelmesebb autóban még nem ültem, pedig próbáltam már egyet-mást. Ha ezeket a nyavajás digókat rá tudnák szorítani a németes precizitásra....

Üdv!

Inner Circle Creative Commons License 2000.02.11 0 0 230
(Ezennel hagyom az "LJ" aliast a fenébe! Eddig se bujócskázni akartam, csak mindig összevissza jelentkeztem be.)

Köszi, ez kimerítő válasz volt - a témát is kimerítette meg engem is. :)

Végül is ez a hibalista még nem hangzik olyan iszonyatosan.

Azt nem mondom, hogy az ár nem számít, de mivel a 145-üs 2,5 milla lenne, még a legdrágább GTV is csak a harmada. Szóval a megvétellel nem lenne nagy gond, és ha még a fenntartása is megoldható... Mondjuk én imádok kocsit szerelni (épp most egy Fiat 500-on vajákolunk), de azért néha járni is szeretnék vele.

Csak az a baj, hogy egyáltalán azt kell megfizetni, mikor VAN ilyen eladó. Ha nincs, akkor persze hogy olcsón adnák (ha lenne). A V6-oshoz nem ragaszkodom, jó nekem a kétliteres is.
Érdemes az Alfa klubban érdeklődni?
Kb. fél éve a Képes Autó Expresszben hirdettek egy '87-es GTV-t extrákkal, plusz egy GTV alkatrésznek, az egész talán 870 ezer volt. Csak akkor sajna még nem volt aktuális az új autó. :(

Egy ismerős-ismerősének vagy tíz éve volt ilyenje, a sírból hozta vissza, maga esztergált hozzá alkatrészeket meg ilyesmi, aztán el kellett adnia. A családi legendák szerint több millió munkaórát fektetett bele az illető, de ment is utána az autó mint a golyó.

Előzmény: A GTV-s (228)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.11 0 0 229
Al-fan:
147 szeptemberben Magyarországon lesz a kereskedőknél, a 145-46-osok már nem rendelhetők, a raktáron levő készletet nyomják ki. Info: Boldizsár 02.08.
Előzmény: Al-fan (227)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.11 0 0 228
Köszi.
Az alkatrészei szinte megegyeznek az Alfetta Giulietta, 75 alkatrészeivel, ergo minden (szinte) beszerezhető egyszerűen hozzá, nem brutál áron. A szokásos odafigyelést maximálisan igényli (olajszint, víz stb) nagyon kéri a jó minőségű olajat, mert a V6 nagyon érzékeny az olajnyomásra (műszer van a műszerfalon), a váltó általában 2.-ba kapcsolva reccsen, ez konstrukciós gyengeség (Porsche design!), orvosolható szinkron gyűrű cserével (általában az 5. szinkront cserélik át, de az igazi megoldás a teljes 2. szinkron csere, ez nem olcsó kb.30+munka). A vezérműszíj feszítő ált. szivárog vagy folyik. Van felújító készlet 3000-ért, de ez is lutri, a megoldás Amerikából mechanikus szíjfeszítőt rendelni 76 $-ért (+PP). Nekem ez van rajta. Jó minőségű hengerfej tömítést kér, az AJUSA kb 1 hónapig tart. Ezt a motort használják gyakorlatilag lényeges változtatás nélkül az Alfa 6 óta, a GTV6, Milano, America, 164 (!), 155(!), 156 (!), 166(!)-ban. A 2.5 motor rengeteg tartalékkal rendelkezőn pörgős jól tuningolható motor, sokak szerint jobb, mint a 3.0.
A fogyasztás nálam 10 l körül alakult az elmúlt 3 év során, bármilyen vezetési stílusban. Nem túl sokan értenek hozzá a szerelők, ezért nem tudják rendesen megcsinálni. A váltó és kupplung szerelés az szívás a köbön, a fél autót le kell bontani hozzá (kipuf. rdsz., kardán, hátsó futómű). Rohadás: küszöbök, emelő pontok, orra, esetleg a gyári tetőablak körül.
Arról mondjál le, hogy olcsón jó állapotú GTV6-ot veszel, mert nagy a presztízse nyugaton és nem adják el az emberek (egy haverom 750 eFt.-nak megf. ATS-ért adta el tavaly törés után javítottan). De ne add fel, 2.0-sok adódnak mindig 150-300 körül,V6-osok ritkábban 500-600+.
Ja, 25 000 darabot csináltak belőle, ez már csak fogy...
Előzmény: LJ (225)
Al-fan Creative Commons License 2000.02.11 0 0 227
mittudoméneztet :
egy szó erejéig a dízel 33 -ra térnék vissza. Egy haveromnak sokáig volt egy kombi 33TD-je, nagyon szerette, nem volt vele semmi különösebb baja. Valóban nem egy finoman járó svájci óramű, de nem számít. Lényeg, hogy meglehetősen keveset evett és nem is hagyta ott egyszer sem. Persze valóban nem a dízelek miatt szeretjük az Alfákat...
Kérdeznék valamit a tisztelt Alfistiktől : mit tudtok erről a147 vagy Giulietta 145-ös utódmodellről ? Én olvastam mindkét névről, valamint idei és jövő évi megjelenésről is. Most mi az igazság ?
Előzmény: mittudoméneztet (219)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.11 0 0 226
LJ.
Egyetértünk abban hogy szinte akár évjárat annyi teljesítmény, és talán az eredeti kérdéstől el is távolodtunk egy kicsit.
Az én volt 33-om egyébként 107 LE-s volt.
A 114 LE-s gépek karburátorosak voltak, és nem 1.7IE jelzéssel hanem 1.7 QV jelzéssel jöttek ki.
Valamivel többet is mentek, de a különbség minimális volt. Fura de az 1.7IE az 1.5 QV val megegyező teljesítményű volt azt hiszem az a 2 LE
különbség az semmi.
Hát 33 történelemből ennyi épp elég!
Üdv
Előzmény: LJ (224)
LJ Creative Commons License 2000.02.11 0 0 225
Elég?"

Sok... :))) Congrats az ízlésedhez!

De akkor te vagy az én emberem, mert van tapasztalatod azzal a kocsival. Először is, hogy mennyi egy ilyet fenntartani (ha kevesebb mint a 145-öst, az már nyerő!)? Tényleg 15 litert fogyaszt? Mennyire szervizigényes? (Tudod, a szokásos hülye kérdések!)

Végül lehet-e szerinted ma Magyarországon ehhez hasonló GTV6-ot venni, civilizált összegért? (Hajaj, múltkor is láttam az angol rendszámú szépséget a Budafoki úton... a szívem szakadt meg :) )

Előzmény: A GTV-s (221)
LJ Creative Commons License 2000.02.11 0 0 224
"Akkor már inkább a QV a QV ellen: a 33 QV 134 LE (with katalizátor, without 139 LE) a 145 QV pedig 150 LE, újabban meg 155 LE!!"

Attól eltekintve, hogy Joe 1.7-ese, ahogy mondta, az utolsó régi kasztnisok közül való volt, tehát nem a típuszáró motorral szerelve... Akkoriban meg talán 114 lóerő volt a limit 1.7-éknél ('89-es adat)? A QV is 1.7 volt. Ahány QV, annyi teljesítmény. Egyébként mi ennek az egésznek a jelentősége?

"Így azért más, nem??? Joe 155 testvér megint jól beszélt, csak nem biztos, hogy Te is jól értetted!"

Persze hogy jól beszélt, azzal nem is volt baj. Még én is jól beszéltem, de téged már nem tudlak követni. (Nem értem, miről megy a vita!) Mit akarsz mondani?
(Egyébként azt az 1.7-est a 145-ösökbe is beépítették, szóval van nem QV 145-ös, amit nem hagy ott az 1.7-es 33-as, de ez csak úgy a topic margójára, mert ez a lóerővadászat aligha illik ide.)

Előzmény: larini (216)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.11 0 0 223
Üdv GTV-s.
Az első alfa amibe isten igazán beleszerettem az egy GTV volt, csak a 2.0.l 4 hengeres 4 karbis "szörny"
Egy haverom kapta az apjátol tűzpiros szinben.
Úgy ment mint egy álom minden jóérzésű ember megfordult utána. Egy gond volt vele 13l alatt nem akart fogyasztani, de a 15l sem volt ritka jelenség a városi forgalomba. Tudom egy ilyen autónál ez számít a legkevesebbet. Szóval gratula tényleg szép és ritka darab tulajdonsa vagy.
Előzmény: A GTV-s (221)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.11 0 0 222
AkoiR:
Re: Alfaklub: Tagok: 200+ Legközelebb márc. 17-én lesz klubnap a Szamosinál, az országos találkozó idén Győrben lesz, az Agro-Gumi Kft. meghívására lesz egy kétnapos nyári Balatoni túra, májusban a "szokásos" múzeumlátogatás Arese-ben. Szerveződik egy fedett zárt hely a nyári autók téli tárolására, a klubkártyával néhol kedvezményt adnak vásárláskor, stb. Ha kell részletesebb infó, keress meg
Előzmény: akoiR (198)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.11 0 0 221
LJ:

Megszólíttattam, tehát színt vallok:
GTV6 2.5 '82 évjárat, sport kipufogó rendszer, sárga KONI szet, 16' Zender kerekek nyáron, Lester spoiler készlet, MOMO belső, K+N Filter, 3,0 ECU, most készül a 2.8 konverzió, "félkomoly" zene.
Elég?

Előzmény: LJ (210)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.11 0 0 220
Larini.
Kicsit megkéstem, de hát munka is van, vagy mi.
Szóval tré volt a Q4. Kár érte! Az az igazság hogy jó állapotút szerintem 2.5M alatt nem lehet találni.Ez már csak ilyen. Ha jól emlékszem a Duna Interservice-nél hírdettek egyet 2.6 M-ért
96-os évjáratú a színére már nem emlékszem,de a www.autoinfo.hu/autoinfo/JARMU/HTML/HSZGK.htm
címen több ezres adatbázis elérhető és 40-50 Alfa mindig van. Próbáld meg ott, az elöbb említett Q4 -et is ott láttam. Jó böngészést!
Üdv
Előzmény: larini (218)
mittudoméneztet Creative Commons License 2000.02.11 0 0 219
Hát köszi a bíztatást, hogy nem olyan vacak az a dízel, bár tény, hogy én sem vagyok egy nagy dízelpárti, de az igazság az, hogy hiába szeretnék egy Alfát nincs rá időm, hogy keresgéljek egy megfelelőt megaztán nem is értek hozzá annyira hogy ne vágjanak át. Ja és az anyagi keret is véges, mindenképpen 700-800ezerért kéne valami.
Előzmény: larini (213)
larini Creative Commons License 2000.02.11 0 0 218
Joe 155!
Igen, megnéztem QV-t! Hát nem véletlenül volt olyan olcsó! Ott kezdődött, hogy két olyan faszié a telep, hogy egyenként megérdemeltek volna 10-10 évet. A következőő meglepetés akkor ért, amikor megláttam az autót. Azt mondták 93-as, de szerintem 92-es volt, a telefonban még azt mondták 95000 km. van benne, mire kiértünk már 122000 volt. Törött volt a jobb eleje, kicserélték a sárvédőt, de a 95 utánit tették fel... Hát elég hülyén nézett ki a felemás elejével. A motor alig indult be, ráadásul le volt egy darab törve belőle, ott ahol a vezérműszíj megy, a peremből hiányzott egy kicsi. Belül meg olyan lelakott volt, mint egy világhádorús csapatszállító. Hogy jót is mondjak róla: piros volt. Hát ennyi!
A Képesben én is láttam azt a QV-t, csakhát ezüst, és Pápa egy kicsit messze van nekem. De azért köszi!!!!
Előzmény: Joe 155 (217)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.11 0 0 217
Larini.
Én is megtekintettem mit tud a vas alattam, valamivel 210 fölött járt a mutató amikor a fordulatszámmérő elérte a piros mezőt. Na azt mondtam magamnak, akkor ez a gép ennyit tud, nem hajtom tovább. Egyébként a sogi jelölt jött utánam a Golf III. GTI vel, de a végén kezdett elmaradni, azt mondta sose gondolta volna hogy így meg a gépem. Mi tagadás nekem is kellemes meglepi volt.
Más. Mi van a Q4-el megnézted? Az nagyon állat lehet. A tegnapi képes auto expressben hírdetnek egyet 2.05 Mill. 92.évj. Full. Gondolom ez irányár és úgy 1.9M körül megválnának tőle, feltéve ha tényleg el akarja adni.
Ha gondolod negnézem a tel számot.
Üdv.
Előzmény: larini (215)
larini Creative Commons License 2000.02.11 0 0 216
LJ!
Akkor már inkább a QV a QV ellen: a 33 QV 134 LE (with katalizátor, without 139 LE) a 145 QV pedig 150 LE, újabban meg 155 LE!! Így azért más, nem??? Joe 155 testvér megint jól beszélt, csak nem biztos, hogy Te is jól értetted!
Előzmény: LJ (212)
larini Creative Commons License 2000.02.11 0 0 215
Joe 155!
Félreértés ne essék én sem veszek többet az életben dízel Alfát, egyszerűen nem illik ehhez a márkához, csak leírtam a saját kellemes tapasztalataimat. Persze mikor átültem a 155-be mindjárt egy pillanat alatt elfelejtettem a kis dízelt.
Más! A hét elején megkergettem az autópályán a kocsit, 200 fölé (óra szerint), valami félelmetes milyen stabil ez az autó. Mit tudhat egy QV?!!! A TSpark motor hörgése és sportkipu hangja mindent elnyomott, úgyhogy beszélgetni azt nem lehetett volna. Ki kellett próbálnom, de azért kicsit lelkiismeret furdalásom van.
Előzmény: Joe 155 (214)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.11 0 0 214
Szia Larini!
Remélem kipihented magad. Persze tudom nem szabad álltalánosítani, valószínüleg a cimborám csak belenyúlt valami kifuserált darabba, nekem személyesen nem volt tapasztalatom ezzel a tipussal. Azt hiszem az olasz autókról kialakult rossz vélemény is hasonló álltalánosításokból ered, de az álltalam felhozott példa valós.
Én egyébként tényleg diesel ellenes vagyok, Alfa Rómeókba meg abszolút nem való. Bár utaztam már 1.9 JTD vel ment is rendesen, de a hanghatás szőrnyű! ( A benzin üzemüekhez képest ).
Nálam az is sokat számít, én már csak ilyen vagyok.
Üdv.
Előzmény: larini (213)
larini Creative Commons License 2000.02.11 0 0 213
Joe 155!
Én 33-as TD-vel ('92) kezdtem az Alfáskodást, de semmi problémám nem volt vele. Igaz, hogy a 3 henger miatt kicsit egyenetlenül járt a motor, de ettől függetlenül nagyon pöpec kis gép volt. Ahhoz képest, hogy dízel volt, nagyon ment. A fogyasztás meg király, én egy külföldi utamon 1000 km-t mentem egy tankkal, de városban sem kajált többet 6.5-nél. A szervízről meg csak annyit, hogy a kötelezőn kívűl nem nagyon látogattük az autó-doktor rendelőjét. Tudom, és tapasztalatból beszélek, hogy az Alfákhoz nem igen illik a dízel, de bárkinek tudom ajánlani, aki szép és takarékos autót akar.
Előzmény: Joe 155 (206)
LJ Creative Commons License 2000.02.10 0 0 212
"Az 1.7 IE a lámpánál a 145-öt ( a QV kivételével) nagyon megalázza."

Naná, hisz abból ha jól emlékszem, 1.7-es volt a QV. 133 paci? A 145-ös nehezebb is, ezek után nehéz lenne állva hagynia az "öregfiút". :)

"Gondolom ha megtehetné újjabbat választana."

Én mondjuk simán megvennék egy valóban jó vétel 33-as Permanentet, pláne egy kétliteres GTV6-ot (azok az ikerlámpák...), mert engem jobban megfognak, mint a 145.
Engem abszolút nem zavar, ha a kárpitok versenyt zörögnek a felfüggesztéssel, mivel néhány éve és még néhány napig Samarát vezetek. :)))

Előzmény: Joe 155 (211)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.10 0 0 211
LJ.
Természetesen nem akarok abba a hibába esni, hogy egy 10 éves 33-t összehasonlítsak egy 145-tel.
Nem is lehet,hiszen évek választják el őket, meg min. 1 milla, csak" mittudoménaztat" barátunk 33-t szeretne venni.
Gondolom ha megtehetné újjabbat választana.DE!
Az 1.7 IE a lámpánál a 145-öt ( a QV kivételével)
nagyon megalázza. Persze egy autóvételnél nem csak ez a lényeg, és mégegyszer mondom nem kétséges hogy a 145 a jobb, mint auto.
Üdv.
Előzmény: LJ (210)
LJ Creative Commons License 2000.02.10 0 0 210
Igazad lehet a 33-asok hajtásában, Joe, ezért egyelőre maradok a 145-nél.

Hallod-e, te GTV-s! Végignyálaztam a topicot, és kisült hogy jól emlékszem: te voltaképpen sosem mondtad, miféle GTV-s vagy voltaképpen. Vallj színt! :)

Csak nem GTV6? Na az a rulez, olyat szívesen vennék! Láttam egyet parkolni egy magánház udvarán, a Boldizsártól 150 méterre. Közel van a szervíz az illetőnek! :)

Joe 155 Creative Commons License 2000.02.10 0 0 209
LJ.
Nézd az biztos hogy rengeteg a lestrapált 33-as,nehéz kifogni, jó állapotút, hiszen ezeket a kocsikat nem nyugdíjasok veszik hétvégi piknikre.
Az én volt gépem az utolsó régi kasznis darabok közül került ki, tudod aminek a belseje már olyan volt mint az újaknak. Szerettem hajtani hiszen arra teremtették. Egy biztos. Átlagosan 7-9l/100km fogyival jöttem ki, sportos vezetés mellett. Családi autónak kicsinek bizonyult, ill. én vagyok talán valamivel nagyobb az átlagnál,ezért váltottam tipust. A 155-öm jóval kényelmesebb,akár 4 felnőttnek is.
Üdv
Előzmény: LJ (208)
LJ Creative Commons License 2000.02.10 0 0 208
És ilyen 33-ast lehet is találni civilizált állapotban? Eredetileg 1.7-est akartam, csak aztán álltam át 145-ösre.
A Permanent nagyon csiklandozott, de meggyőztek, hogy olyat úgyse találok nem sz*rrá hajtott/tört állapotban, aztán az ember a gatyáját ráfizeti a fenntartásra.
Kérdés, mennyivel olcsóbb egy 145-öst fenntartani...

Most egyébként is megtántorodtam egy kicsit a 145-ös vételnél, mert napfénynél közelről végigvizslatva az autót, mindkét ajtó széleiről rendesen (fémig) levert festékréteget pillantottam meg. A hátsó sárvédőn is találkoztam két, bár minimális és szinte láthatatlan horpadással. Az eladó nyugtatgatott, hogy a fémen még cinkréteg meg alapozó meg mit tudom én, mi van, és nem fog rozsdásodni, de azért lekenik hibajavítóval. Szóval ez az olyan hiba, ami egy Permanenten fel sem tűnne, de egy két és fél millió forintos autónál nem túlzás egy kicsit?

Amúgy megkövetem az Autóház Boldizsárt, mert a próbaútra igaz ugyan, hogy csak egy kalap pénzért cserébe engednek el, de ezt visszakapom ha visszahozom a verdát. Nem a vásárlásba akarnak beugratni, hanem az esetleg általam beletört kárra akarnak fedezetet. Végül is ez így korrekt.

Arról tudtok valamit, hogy érdemes-e kiegészítőket külföldről személyesen hozni? Olcsóbb-e, és ha igen, mennyivel, egy spoiler vagy váltóbot Ausztriában vagy Olaszországban? A Neten próbáltam nézegetni, de az eredmény negatív.

Előzmény: Joe 155 (206)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!