A töltögető ekéhez nem kell sebesség felező, mint pl. a Robikhoz?
Mekkora a körmös kereked? A linken, amit múltkor írtam 28cm átmérőjűt árulnak hozzá.
A tengely átmérője 25mm?
Azért az érdekes, hogy egy Honda kisgép kereskedő/márkaszervíz nagyon ellenezte a kiegészítők használatát, most meg a linkedből kiderül, hogy léteznek hozzá 'hivatalos' kiegészítők is.
Szia flcsh! A gépet 2008-ban vettem az eddigi tapasztalataim pozitívak. Nem hiába írta oda, az eladó is, hogy " Ez nem "csak" egy kapálógép. Ez egy Honda.." Előtte egy 1981-s RK-02-s használtam. A két gép közt nagy a különbség. Míg a régivel küzdeni kellett, hogy jól felkapálja a földet addig ez szinte magától megy. Első látásra sokan mondják. hogy lassan forognak a kapák, de ne törődj vele, mert nagyon szépen dolgozik, főleg homokos talajban. Első kapálásra mély és porhanyós lessz a nyom vele. Ez a gép jól van kitalálva. Nagyon jó helyen van a súlypontja kapáláshoz nem kell rá plussz súlyókat aggatni, mint a többi kis társához. Nálam, inkább kötöttebb a talaj így a gép kímélése édekében csak 4 kapával szoktam használni, lazább homokosabb talajban érdemes rátenni a 6 kapát. A pneumatikus tengelykapcsoló "hülyebiztossá" teszi a gépet nem fog az emberre ugrani vagy netán behúzáskor magától elindulni. Nagy előnye a hátrameneti fokozat így el lehet menni a keritésig és vissza lehet jönni. Idén egy börzén sikerült vennem hozzá egy töltögető ekét, ami krumpli töltésekor nagyon jól jött, jövőre majd azzal is szeretném ültetni ahogyan azt az egyik fórumtársunk is csinálta. Az ekét házi gyártású körmöskerekkel huzta, de nem volt nagy megeröltetés a gépnek. A lánchajtás végett előnyös, hogy keskeny a hajtóműház. Szerencsére még nem láttam semmilyen alkatrészét belülről, a láncnak adatam egy kis láncspray-t, meg olajat cseréltem eddig. Ha megvesezd és hosszab időre elteszed akkor a benzint mindenképp enged ki porlasztóból, mert különben csak a szerelés + ultrahangos pucolásf og segíteni. Itt vannak hozzá kiegészítők : http://www.bunkowski.de/content/katalog_2012/index.php de ezek gyáriak. A nem gyári kiegészítőkről sajnos nincs tapsztalatom. Nemrég kb 2 hóbapja jártama bricostore-ban és ott láttam egy gépet olasz gyártmányú volt Benassi BL 350H http://www.bricostore.hu/kerti-gep/321276-benzinmotoros-kapalogep-bl-350h--8023329506437.html http://www.benassi.eu/en/motozappe.html Ezt azért néztem, meg mert nagyon hasonlított a Hondára, de ezen az ipari nyomőrudas GX160 motor volt, a hajtása is elő ránézésre jol nézett ki, de ezen két kuplungkar volt (ez nem pneumaikus hanem manuális) nincs külön irányváltó mint a Hondán, itt az irány attól fgg, hogy melyik kuplungkart huzza meg az ember. Nemrég volt 10 %-os péntek esti akció, akkor olyan árban lenne, mint a Honda. De ezta típus nem ismere. Remélem, valamyennit tudtam segíteni, ha van még kérdésed, írd meg, megpróbálok rá válaszolni.
Tanácsotokat szeretném kérni,habár nem idevágó téma!Képen látható komposztáló + hasonló masinák után van-e valakinek tapasztalata?Sajna a vellanymocis komposztolóm meg halt,ebből kifolyólag gondolkodom benzinmocis aprítóban.Ami olcsó és jól is szuperál,motorom van rá 4Le.s.Gondolkodom továbbá saját építésün is,amelyik majd összejön alapon.
Ezt az adalékanyagot megpróbálom, mert valóban "taknyos" volt a szűrő és a karbi is belül. Igaz ki pucolgattam én, de lehetnek benne műveleti fúvókák is, amiket nem lehet, vagy legalábbis nem könnyen lehet tisztítani.
Ennek a karbijában nincsen úszó, sem rúgó, de láttam a 4 lovaséban valóban olyan van. Ennek a porlasztó rendszere egyszerű mint a faék. Viszont arra is gyanakszom, hogy a membránt esetleg rosszul tettem e bele?
Ugye az egységcsomagban 2 darab alkatrész van! 1 a tömítés és 2 a membrán.
Na, most melyik megy alulra és melyik felülre?
Mikor szétszedtem és mire meg tudtam volna nézni, már leesett a tankról és el is pattant. Én az a saját elgondolásom alapján összeraktam és ment is egy jó darabig, de azóta már csak a "gumicumi" után hajlandó beindulni és akkor is csak teljes gázon és rövid ideig!
Ha valaki tudja biztosan, hogy milyen sorrendben kell a tömítés/membránt beszerelni, kérem segítsen még ebben!
Annyit azért megnéznél nekem hogy a Robi 50 es hajtása hanyas?Van egy 51 esem (a babetta motoros) annak a hajtása 1:38 as.Tehát még a motor fordul 38 at a kapa 1-et.Köszi előre is és ha nem sikerül a másik vétel akkor veszem is meg a tiédet.Köszi mindent mégegyszer.
Szia,köszi válaszod,úgy látom van nálad minden,már csak azt lenne jó tudni hogy a két hajtóműnek mi az áttétele.(Hányszor kell körbeforgatni a motor hajtotta tengelyt hogy a kapáknál egyszer körbeforduljon),egyépként mi lenne az ára ezeknek?Köszi válaszod.
2T olajat benzinnel keverve keverékként használjuk szigorúan 2 ütemű motorokban. A 4T-t pedig kizárólag 4ütemű motorokban használható! Még véletlenül se cseréld fel ha hosszú életű gépet szeretnél magadnak...
2T olajat benzinnel keverve keverékként használjuk szigorúan 2 ütemű motorokan. A 4T-t pedig kizárólag 4ütemű motorokban használható! Még véletlenül se cseréld fel ha hosszú gépet szeretnél magadnak...
Arra jutottam, hogy csak a karbival lehet a gond, mert semmilyen más útja nincs a benzinnek az olajba.
Szétszedtem, amit szájal ki tudtam fújni, kifújtam. Összeraktam és egy éjszakát vártam, hogy befolyik-e a benya az olaj helyére (addig nem töltöttem bele olajat, hogy lássam mi a tényállás).
Nemtette! :)
Gyorsan töltöttem bele 6dl olajat (négyüeműt)
Betöffentettem, és tök jól megy. (nap végére sem lett banya az olajba)
Remélem eztán sem lesz! :)
2T olajat is lehet tölteni négyütemű motorolajnak vagy mindenképpen 4T legyen?
F600 szép darab gép. Attól függ, hogy milyen széles a szőlő sor. lehet hogy nem fér be, nehéz vele fordulni kis helyen. Egyéb iránt viszont nagyon jó gép 6 előre 2 hátra. Szántani simán lehet vele. De ha több szőlősor van, akkor F400. bár szántásra határ eset. De homokban elviszi! Ha nem szezonban akarsz venni, hanem télen, akkor 100e alatt kapsz jó állapotú F400 ast. Valahogy márc 13 környékén linkeltem be kézkönyvet F600 F400 ról. abban méretek is vannak!