Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

A GTV-s Creative Commons License 2000.02.29 0 0 432
"There are a lot of good sports cars on the road.
I know, I pass them all the time."
Idézet egy 1982-es GTV6 hirdetésből. Dagadjon az a máj!
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.29 0 0 431
Ott lesz, megerősítem, március 17-én 18,00-tól.
13-án, Újpesten az RTL Klub AutóMánia műsora felvételt készít a Klubunkról. Amint lesz infóm róla, teszem a fórumra. Elvárom minden igazi Alfás megjelenését gyönyörűen kipucolt autóval! OK?
Előzmény: Al-fan (427)
lore Creative Commons License 2000.02.29 0 0 430
larini,
kösz, klassz lehet... Asszem nálunk is alakul (lsd. volvo topic).
lore
Előzmény: larini (398)
larini Creative Commons License 2000.02.29 0 0 429
mailfrog!
Szintén Szamosiékat tudom ajánlani! Már az előző autómat is Hozzájuk hordtam, mindig korrektül és nagyon jó minőségben csinálták meg a megcsinálni valót!! A címet már leírták előttem, oda vigyétek, nem fogjátok megbánni!
Előzmény: mailfrog (426)
mittudoméneztet Creative Commons License 2000.02.29 0 0 428
A Szamosiról én is jókat hallottam, szerencsére nem ismerem őket, de ha kell valami, tuti, hogy hozzájuk megyek.
Előzmény: Al-fan (427)
Al-fan Creative Commons License 2000.02.29 0 0 427
Mailfrog !
Pesthidegkúton van a Szamosi nevu Alfa szervíz (Kölcsey u.2/A talán ?), ha jól tudom, az Alfa -klub következo összejövetele is ott lesz. Nekem egy srác mesélt róluk igen jókat, o az 1.6 Boxer 145-ösét hordta oda. A topicban kb egy hónapja volt szó a szervízekrol, érdemes visszakeresni benne .
Arian :gondolom nem fog fájni senkinek, ha leszeded a gumit jobbról is , mert mondom, az enyémen sosem volt. Nem is néz ki rosszul, meg a tolatásnál sem szakad le, ha járdához ér...
Előzmény: mailfrog (426)
mailfrog Creative Commons License 2000.02.29 0 0 426
Sziasztok Alfások!
Az egyik rokon most vett egy 1996-os évjáratú 145-öst. Szeretnék némi segítséget kérni az ügyben, melyik bp.-i Alfa szervízbe lenne érdemes hordani a kocsit? Előre is köszi!
larini Creative Commons License 2000.02.29 0 0 425
Al-fan!
Most beszéltem Boldizsárékkal, kiderült, hogy megszünt az olasz kapcsolatuk. Mindenkit szorrizok, aki miattam kezdett reménykedni! Legközelebb előbb kérdezek, utána hírdetek!
Előzmény: Al-fan (421)
ArianA13 Creative Commons License 2000.02.29 0 0 424
Tényleg: jobb?
Ugyanis nem tetszik rajta túlságosan. Olyan, mint amikor az anyuka ráerolteti gyerekére a sapkát, hogy illedelmesen menjen az iskolába. Én szívem szerint levenném, csak nem fröcskölnék a mögöttem jövok pofájába nyugodt lélekkel.....
Al-fan Creative Commons License 2000.02.29 0 0 423
ArianA13:
Sajna a felspriccelési baj olasz betegség lehet : ismerosöm Bravo 1.2 16V-jén ugyanez a konstrukciójú törlo-mosó ugyanezt produkálja. Sárfogó gumiban az Ital-Autó biztosan tud segíteni, GTV-s barátunk hozzászólásából megtalálhatod a címet, telszámot,kontakt embert. Egyébként nekem gyárilag nincs rajta, lehet, hogy jobb, ha leszeded a másikat is ?
Előzmény: ArianA13 (422)
ArianA13 Creative Commons License 2000.02.29 0 0 422
Spoiler-koszolódás ügyben: az én 145-ösömre még az elozo tulaj rakatott spoilert (vagy az azelotti? Én a harmadik gazdi vagyok), féklámpásat, pontosan olyan szép metálzöldre fújtat, mint az autó maga. És valóban nem koszolódik annyira az üveg, mint - gondolom - anélkül tenné. Amikor még Skoda Favoritom volt, tapasztalhattam a nagyon nagy külömbséget.
Felvetodött itt a 145-ös hátsó ablakmosója is: mindenkinek csak az ablak közepéig spriccel fel? Vagy csak Al-fan és én vagyunk ilyen pechesek?

Ja, elhagytam a jobb hátsó sárfogó gumit. Hol vegyek?

Al-fan Creative Commons License 2000.02.29 0 0 421
Larini !
Megköszönném, ha ki tudnál vmit derítenia kis tündérrol, mert mozgatja a spoiler a fantáziámat.
Kru !
Meg akit még érdekel a 145 -öshöz hátsó spoiler : felhívtam a Metabondékat Gyorben (kösz a számot Joe !) Van féklámpa nélkül, 47K Áfástul. De : fel nem rakják, le nem fényezik, tehát ez még rájön extra kocségnek. Azt mondta a kis hölgy, hogy ragasztott, de két hónap a szállítás. Katalógust fog küldeni levélben a címemre, ha megjön, beszámolok róla, mi van még benne. Esetleg vhogy közre is tudom majd adni.
Igaziból olyan spoilert képzeltem el, amelyik nem is pont meghosszabbítása a tetonek, hanem kicsit olyan , mint az F-2 -es Kit Carokon a raliban...de lehet, hogy hülyén nézne ki.
Este a TV2-n lesz a Piedone a zsaru, asszem lesz benne egy két szép Alfa... nézzétek ! (szerda : Rex - 155 Q4 !!)
Előzmény: larini (419)
kru Creative Commons License 2000.02.29 0 0 420
Al-fan!

Pár hete én is nagyon be voltam indulva hátsó spoilerre 145-höz. Én mondjuk az SPQR-nél kérdeztem, ott azt mondták, lehet rendelni olyan hátsó szárnyat is, amihez nincs féklámpa (engem is ilyen érdekelne), de valami bődületes áron (90K). Ja, amihez van féklámpa az egy ezressel több... :)
Utana felhivtam az Ital-Autot, fél órás katalógus-bogarászás után megtalálta a főnök amit kerestem, egy hét alatt meghozták volna, de ez még mindig több lett volna, amit én szánni szeretnék a dologra. Egyik hozzászólásban a GTV-s srác említette, hogy bontott cuccokat is hoznak, lehet, hogy érdemes lenne erre rákérdezni.
Azt nem értem, miért nincs az új 145-höz szárny, a 2.0 QV-hez alapból van, vagy csak a 99 előttieknél??
Ha megtudsz valamit, engem is érdekel.

Előzmény: larini (419)
larini Creative Commons License 2000.02.29 0 0 419
Al-fan!
Amikor még a 33-om volt és arra kerestem hátsó spoilert, a Boldizsárnál összehoztak egy hölggyel, akinek Olaszországban van vmi. kapcsolata, Ő tudott volna a hozatni töredék áron. Vagy gyári, vagy avval az utolsó részletig megegyező volt a cucc, de erre már nem emlékszem. De persze vadiúj. Ha gondolod kiderítem ki volt ez az álomtündér!
Előzmény: Al-fan (402)
Inner Circle Creative Commons License 2000.02.28 0 0 418
Hát, hogy pontosan milyen autó, az egy jó kérdés. Lentebb leírtam, hogy talán Alfetta GT, de ennyi erővel lehet GTV1-nek is hívni - lényeg hogy 2000-es és régi műszerfalas, amúgy GTV-re hasonlít.
Az előtte-utána nem rossz ötlet, gondoltam is rá, de sajnos "abszolút nulla" képek nem lesznek. De jó hogy eszembe juttattad, a héten elmegyek és lekapom a régi hűtőmaszkkal és lógó lökhárítóval.
Talán addig az új belső tér sem kerül bele.
És persze bízom benne, hogy a szerelő nem fog totál hülyének nézni. :)
Arra is van esély, hogy lenyúlhatok egy digitális fényképezőgépet, akkor lehet hogy megszületik a www.extra.hu/gtv1 vagy hasonló URL, hogy ti is gyönyörködhessetek. :)))
Előzmény: VMax (417)
VMax Creative Commons License 2000.02.28 0 0 417
i-c:

Jol sejtem hogy, te egy GTV-t dedelgetsz?
Hmmm!! Kene egy elotte->utana kepsorozat, demonstralando a belefketetett munkat, nem?

Előzmény: Inner Circle (416)
Inner Circle Creative Commons License 2000.02.28 0 0 416
Igen, az egyik gumibak lógott meg a lökhárítóról. (Az egyik legfontosabb, amit még nem tudtam szerezni - króm lökhárító.) Amúgy már többször végignyálaztam, hihetetlenül tetszett, de még csak remélni sem mertem hogy nekem valaha olyan kocsim lesz. És lám! Ebből is látszik, hogy bízni kell rendületlenül! :)))
Akkor majd mindig kerülök egyet a Kruspér utca felé, mert eddig csak a Budafokin meresztettem a szememet. Bár most már kezdenek helyreállni a dolgok, lassan szinte minden meglesz a kocsimra, szóval lehet hogy mégse kell körbefotóznom a kollegát.
Előzmény: jo_lenne_tudni (413)
VMax Creative Commons License 2000.02.28 0 0 415
Hatso spiler-ugyben: asszem 145-re van a bontexnek is, legalabbis egy majdnem-az-enyem-lett 145-on. Nem mintha nagy velemennyel lennek roluk, de szep, az autohoz illo formaju volt. Kar, hogy szetfurkaltak a csomagterajtot hogy felrakjak. Tutira lehet ragasztani is.
Előzmény: Joe 155 (406)
Inner Circle Creative Commons License 2000.02.28 0 0 414
A kitámasztóban nem vagyok biztos! Én is azt hittem hogy hiába van, de ma láttam egy GTV-t, új műszerfalas 2000-est, abban ott volt a középső hajlított rugó, ahogy az enyémben is, de az oldalsó merev fém is. Az én kocsim eleje meg, ahogy gondolom megfigyelted, eléggé össze-vissza van hegesztve. Emiatt simán hiányozhat belőle a kitámasztó helye... Nem tudom, az a középső kitámasztó hajlított rugó kibírná-e a motorház súlyát, de most ugye nem bírja ki. Könnyen lehet, hogy kell az az alkatrész bele.
Bandimágus rulez, a fent említett Alfát, illetve a tulajt el is zavartam hozzá hogy nézesse át. :)
Előzmény: A GTV-s (412)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2000.02.28 0 0 413
Krusper utcabvan szokott allni, a Budafoki uthoz kozel. Szep fenyes, piros, csak a renszama angol, merta kormany a jo oldalon van., :-)))

A lokharito egy kicsit hianyos elol, de azert elviselnem...

Előzmény: Inner Circle (397)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.28 0 0 412
IoI
Bandimágus? A kitámasztót meg hiába hoztam el, ma láttam, hogy neked középen van. :-(
Előzmény: Inner Circle (411)
Inner Circle Creative Commons License 2000.02.28 0 0 411
Ma beszéltem az autóvarázslómmal, hűtőmaszk már van. Baj az, hogy kocsi csak a hétvégére lesz...
Kidobni semmit nem is fogok, ami csak lejön az autóról. A régi ülésekre már van jelentkező. :)
Még persze vannak finomságok, mint pl. lökhárító meg hátsó lámpa, de azokkal majd molyolok később, csak induljon már el az autó, mert jelenleg a falat kaparom a türelmetlenségtől. :)))
Előzmény: A GTV-s (410)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.28 0 0 410
:-(((
A hűtőmaszk sajnos neked más. :-(((
A te autód eredeti maszkja 3-részes (pajzs+két oldala). De szerzünk igazit. Ezt meg tedd el, mert a GTV2-esek nagy számban fogyasztják.
Előzmény: Inner Circle (408)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.28 0 0 409
Inner: (Ha emléxel az enyémre) gyanott van, de a felfogatása más: nem megy rá a peremre, hanem 2 csavar tartja az ajtó oldalán. A formája (szinte?) megegyezik a GTV2-vel.
más...
A váltóáttételek (gear ratio):
5. (0,83) 3,40:1
4. (1,049 4,26:1
3. (1,37) 5,62:1
2. (2,00) 8,20:1
1. (3,30) 13,53:1
végáttétel: (difiáttétel) 4,10:1 (ugyanaz, mit a GTV-6-on, 10/41 fogas a kúpkerék/tányérkerék.
Előzmény: Inner Circle (408)
Inner Circle Creative Commons License 2000.02.28 0 0 408
GTV-s: Na igen, erről van szó (megy is a "kedvencek" közé)! Ez már az az autó, a GTV1 - ezek szerint Jueszéjben nem úgy hívták, hanem Sprint Veloce-nek. Van néhány eltérés az európai modelltől, pl. a GTV-vágatú szellőzőlemez hiányzik (a jenkik nem tudják, mi a jó? :) ), más a tükör és más a hűtőmaszk. Látszik viszont a külön műszerfal, a dönthető pillangóablak és az osztott hátsó lámpa is... mint az álom. Kösz!

A tükrökről: már szinte biztos vagyok benne, hogy az én Manta-style kúptükreim nem eredetiek (persze ettől maradnak) - ha nem nagy kérés, megnéznéd, milyen tükrei vannak a könyveidben a GTV1-eknek?

Előzmény: A GTV-s (405)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.28 0 0 407
Ja elfelejtettem leirni hogy hol érhető el a cég.
A központ Győrben van a tel sz.96/332-738, de van Budapesten is iroda: 408-6908.
Az infó -mármint az hogy a Metabond az MS Design magyar képviselete- a Február 15.-i auto-motor -ból származik.
Üdv.
Előzmény: Al-fan (402)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.28 0 0 406
Csak gyári spoiler jöhet szóba nálad. Akad azért a piacon egy-két gyártó aki profi termékeket állít elő. Állítólag az MS Design magyarországi képviselete a Metabond. Próbáld meg elérni őket lehet hogy tudnak segíteni. ( Gondolom a gyári spoiler árának töredékéért ).
Üdv.
Előzmény: Al-fan (402)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.28 0 0 405
Inner:
GTV site:
http://www.crl.com/~pi/project/sprint/sprint.htm
Ajánlom, hogy keress Sprint Veloce vagy GT Veloce kulcsszavakkal is.
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.28 0 0 404
Inner: Megnéztem a (szerény méretű) Alfás könyvtáramat, van 1-2 (ff) kép a GTV1-ről, hívj fel, megbeszéljük...
Előzmény: Inner Circle (397)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.28 0 0 403
A klubtelefon: 30/ 22-23-164. Ez most az Ákosnál csörög, és nyilvános, megadható (minden kiadványon szerepel)
Előzmény: larini (398)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!