Teljesen bele vagyok már most zúgva, ezért kérem a tisztelt Alfásokat, hogy legalább 3 napig semmilyen negatívumot ne írjatok róla, arra majd úgyis rájövök magamtól is!
alfa33!
Attól függ milyen cuccokra gondolsz! Ha optikai tuningra, azon nem sok mindent lehet elrontani. (Bár csináltak már 145-re olyan hűtőrácsot, hogy azt jóérzésű ember nem tette volna fel az autójára!) A futómű-tuning megint csak korrekt, mivel nem saját gyártmány, talán KONI, a szerelésen pedig megint csak nincs mit elrontani. Csak rohadt drágán teszik be. Viszont az un. motor-optimalizáló tuningjuk, saját olajjal, gyertyákkal és gyébb biszb@szokkal, szerintem nem egy élet-biztosítás!! Állítólag ismerik az Alfákat (a Spider-uk miatt mondhatni ez képezi "tuningproramjuk" gerincét), de amikor én ottjártam, azt sem tudták, hogy létezik 8 szelepes TS motor!
Alfa33:
Csatlakoznék GTV-s barátunkhoz a BONTEX ügyben. Sok jót nem hallottam róluk, kezdetben csak német autókra szakosodtak. ( főleg Ford, a tulajnak egy olyan randa Mondeoja volt, hogy azt ne is tudd meg) Most FIAT-okat is próbálnak csinálni, de tudtommal Alfa nem nagyon megy náluk. De ha menne sem ajánlható !
Gáztelók nem javíthatók, de a Kárászi cégnél tudnak egyedileg legyártani kitámasztó teleszkópokat, az én GTV-men is az van, 280 Nm helyett 450 Nm keménységűt csináltattam (ugye a szárny, meg a zene a merevített kalaptartón az nehezebb, mint az ajtó maga), volt tavaly kb 2900 HUF. (Megjegyzem, a Konikat is ők forgalmazzák.) A Bontexet meg elfelejteni, ha komolyan gondolod a teljesítmény tuningot, mese.
Srácok!
Mi a véleményetek a BONTEX által forgalmazott cuccokról? Milyen a minőségük? Vannak Alfához (33-as) is szerkóik?
Ma láttam a katalógusukat. Egész szép.
Inner Circle.
A te problémád engem is érdekelne, mégpedig az hogy a gázteleszkópokat fel lehet-e tölteni, vagy doba a kukába? Nekem a motorháztető tartó teleszkópok engedték el a gázt. Még szerencse hogy nem nagyon kell nyitogatni, csak ha kifogy az ablakmosó folyadék!!!!
Üdv.
"Az a" Zagato tavaly is ki volt állítva. Én is hallottam, hogy vér tapad hozzá.
Az "Eladvá"-nak nem kell feltétlenül bedőlni, néhány helyen a fele kocsira helyből kiírják, hogy a pezsgő kereslet látszatát keltsék. Persze ha szólsz hogy érdekelne, egyből hajlandók lesznek tárgyalni: :)
A csomagtartónyitó teleszkóp vajon orvosolható (gáztöltéssel vagy mit tudom én), vagy nincs mese, csere jön?
Én 92-ben vagy 93-ban a Budapesti Autókiállításon
láttam élőben a Zegato Coupe-t. Nagyon állat volt.
Akkor 800.000 ATS volt az ára, és ki volt rá írva hogy " ELADVA ". A szívem szakadt meg érte!!!!
Üdv.
Ha az Alfa telefonszáma -06-42-vel kezdődik, akkor ez egy Zagato, Nyíregyházán, akkor láttam, az egy poraiból újraépített gép, gázoltak vele, sokminden nem eredeti rajta. Olaszban láttam 0 (!!!) km-es Zagatot tavaly nyáron 7,5 MFt. körüli áron. Az Rulez!
VMAX :
Köszöntem a riasztós témában a segítséget. Esetleg tudnál konkrétan vmilyen típust ajánlani ? Tudod, a tapasztalat mégiscsak más, mintha a kereskedo elmondja, mit tud a szerkezet.
A 120/3900-zal nekem nem lett volna gondom, ha ez teljesen normális dolog.
Joe 155!
Lehet, hogy le sem szabályozott volna!:-)
Más!
Tudom, hogy van alkatrész börze, de én inkább Alfás testvéreimet kérdezném meg: nem tud vki. gyári gyujtáskábeleket olcsón 1.8 TS motorhoz (155, 8 szelep)?
Larini.
Jó reggelt. Én is szombaton próbáltam ki igazán, és nem tudtam kihuzatni addig hogy leszabályozzon. Egyszerüen nem volt szivem hozzá, de tény hogy a 7000-be röhögve belepörög.
aetus! Az a te bajod, egyszerű izlésficam, kezeltesd!
Üdv.
Fargo.
Persze kaptam adatlapot, és a 93KW pár tized híjján 100 KW lett. a max nyomatékom is megnőtt, 166 NM helyett 178 NM lett, es 600 fordulattal lejjebb jött. Állítólag lehetett volna még spanolni rajta de a főnök azt mondta, ha nagyon kihegyezi akkor gondom lehet mondjuk olyankor, ha valami sz*r helyen tankolok olyan benzint ahol a 95-ben több a 91-es mint az 5-ös. Nemtom?!
Összességébe elégedett vagyok és nem bántam meg azt a 60 ropit.
Üdv.
Fargo.
Mint írtam nem műveltek csodákat, de azt hiszem jó munkát végeztek. Egy turbós gép az más! Láttad azt a kék Seat Ibizát a műhelyben? A főnök azt mondta 190 LE-s lesz, az 1.9 TDI.
It's cool!
Üdv.
Üdv mindenkinek.
Nakérem. Elvégezték a gépen a chiptuningot pénteken. Az álltalános tapasztalatom az, hogy a kocsi valóban dinamikusabban megy jobban is húz és még 7000-nél sem szabályoz le. Csodákat azért nem csináltak, nem lett belőle QV, de érezni a különbséget. A fogyasztásom viszont csökkent, ez tuti!
Üdv.
A legtobb riaszto kepes erre, marint ami a kpzarat illeti. A 145, 155-ben kapcsolt negativ vezerlesu, tehat ha veszel, jo ha ilyet keresel. Felteszem, a tobbi alfa is igy mukodik, miert tenne maskent? A sportkipoof/busz esetre meg lejjebb kell venni a razkodasszenzor erzenkenyseget, egy csavarhuzo kell hozza...
Barhol veszel be is szerelik ha kered, bar helyenkent kisse hanyagul. Legjobb, ha utana leellenorzod (nekem nem kotottek be a motor immo vezetekeket _tobb_markakereskedesben_sem! szakertelem rulez).
Mi a gond a 120/3900-zal? Nekem csak 3800, de miert baj ez egy alfanal?
JOE 155 :
Na, az szép lenne a két hónapos autón, ha ki kéne cserélni bármit is, bár hallottam már ennél rémesebb sztorikat is. Egyszer próbáltam már a végét, a mutató 190 körül már nem nagyon akaródzott továbbmenni. Sajnos tegnap ismét szembesültem a ténnyel 120-körül 3900 -at forog. Na, mindegy, úgyis viszem olajcserére, megnézetem. Amúgy a fogyasztása 8,5- 9 körül stagnál, foleg elovárosi-városi forgalomban.
Rámijesztettek a kocsilopásokkal is : nem tud valaki kultúrált áron olyan risztót-beszereléssel-amelyik kp-i zárat is vezérel ? Azért mondjuk olyan lenne jó, amelyik nem sivít minden sportkipufftól...
Alkatrész: Elképzelhető. Klubunk tele van megszállott Alfással, akik biztosan tudnak valamilyen forrást. Egyébként a www.arricambi.com -on vagy a www.internationalauto.com -on kapsz szinte mindent, vagy vedd meg a Oldtimer Markt c. német újságot. Van egy német cég is Rainer Hurtienne talán veblapjuk is van, a katalógusut tele van old Alfa alkatrésszel.