Vmax:
A piros GTV-be szombaton tesszük be a motort, úgyhogy nem valószínű, hogy azt láttad, amiről én szóltam.
IC:
Dolgozz, legyen kész a GTV-d!
Joe 155: Meg kellett szoknia, előbb volt a GTV6 (igaz, akkor még 3 hónapig gyalogos voltam, lakatolásból kifolyólag). Vezetni még nnem vezette, érthető, 40 kg a leány, a kocsi 1210, d=30 cm kormány benne, no szervó. (Márciusban az is belekerül, az új motorral). Külgy egy másik címet a kkacomra, vagy ICQ, dobom a .exe-t.
Kru, Larini, Joe 155: A koncertbe én is beszállok, teljes Benkő sport rendszerrel. Nekem úgy csinálták, hogy a dobba beledugták a perforált csövet, majd jól kitömték a maradékot. Ez (szvsz) a legkönnyebben lélegző módszer, sőt, a két első (ti. V6) dob csak lángfogó, üres belül. A hangja atom!
Telefon ugyben: nekem sem volt szivem szetfurni a kozepkonzolt. En a kezifekkar melle-moge tettem a tartot a "kardanalagut" feletti boxra, igy a telcsi fektetve van. Mondjuk igy nem a legjobb hivast inditani, de akkor sem furom szet az alu-szinu kozepemet. Felvenni meg a legtobb telcsi felveszi kez nelkul is.
Az álnevet kikérem magamnak! Egyébként is az áll közelebb az igazi nevemhez, inkább ez az ál. :)
A volvós bulira sajnos nem tudok menni, de 13-ára csak sikerül összehozni a verdát, akkor aztán az RTL Klubot csak nagyképernyős TV-n lehet nézni, akkora arcom lesz az ős-Alfámmal! :)
a Volvo fórumban álnéven lurkoló márkatársatok pirított rám, (köszi, Inner Circle ;-), hogy alkalomadtán köztetek is akadna érdeklôdô, már ami a hétvégi és egyéb Volvos találkozókat illeti, különös tekintettel a "klubközi kapcsolatok kölcsönös ápolására".
Szóval akkor szeretném megragadni az alkalmat, hogy minden érdeklôdôt ezennel meghívjak a szombaton 10 órától a Felvonulási téren tartandó Volvos összeröffenésre. Egyelôre semmi komoly program nincs, csak ismerkedés, egymás verdájának körbenyáladzása, beszélgetés az alakulófélben lévô Volvo klubról és vacogás. Szeretettel várunk mindenkit :-)
Harcos üdvözlet mindenkinek.
Szóval ha már a kipufogómnál tartunk, a hátsó dob Sebring, a többi gyári. Köszi Larini az elismerést. A gond most az vele hogy a héten odavertem valamihez, és a középső dob megsérült, és mivel még az eredeti elég jól el van vékonyodva a csőfal. Bár még javítható, előbb utóbb a teljes csere nem maradhat el.
Hát egen... Nézd, nem tudom, mert nem értek hozzá, de szerintem egy egy sportdobot meg kell tervezni, gondolom a motorhoz meg a kipuf. rendszer többi eleméhez kell méretezni, mert val. számít, hogy milyen az ellenállás meg mittom én mi. Szóval a jó ég tudja, hogy mennyire egyen dolog ez a sportdob. Végül is egy véleményen vagyok veled... Valami szakértőt lenne jó hallani erről. (Egyébként már fent van)
kru!
Na látod, Joe 155 kipu-renszerével kapcsolatban nem vagyok teljesen képben, de én úgy tudom, hogy a többi része gyári. Persze erről csak Ő tudna biztosat! Egyébként meg szerinted egy helyben, minden féle merés és tervezés nélkül, kb. egy óra alatt "összedobott" cucc lehet olyan , mint egy nagy gyártó rengeteg pénzzel kikísérletezett technikája?! Mert az én dobomat ott csinálták a szemem láttára, a Tiedet nem?
Larini! A 452. hozzászólás kb. erről szólt. Most, hogy használom egy ideje a hátsó sportdobot, elgondolkodtam, hogy jó-e ez így.
Egyébként nagyon szívesen, mármint meghallgatom a gépedet, sőt kiváncsi vagyok, hogy az enyémhez képest milyen.
Ahogy kivettem, Joe155 gépsárkányának hangját nemcsak az okozza, hogy Sebring, hanem neki a többi dob sem gyári, vagy?
kru!
Nem igazából volt mihez hozzászoknom, mert már a kezdetekkor sem volt hangja! Szerintem a gyári dob is jobban szól mint ez! Nekem az etalon Joe 155 gépsárkányának a hangja! Igaz, hogy az Övé Sebring! Remélem vmi fórumon összejövünk és meghallgathatod! (meg az enyémet is!) Egyébként különösebb teljesítmény javulást sem éreztem.
Larini márkatestvér!
Mit jelent az, hogy nincs semmi hangja? Azt, hogy nem üvölt őrülten, vagy azt, hogy 1-2 hét alatt hozzászoktál a dörmögéshez.
Azért kérdem, mert én így jártam (mármint val.szleg hozzászoktam), ezért is írtam egy korábbi cikket, viszont olyanok, akik régebben ültek csak a kocsiban és most újra "beültettem" őket, hallják a különbséget. Teljesítményben éreztél javulást?
Al-fan! Kétlem, hogy egy vég növelne, de én nem nagyon értek hozzá. Azt érdemes mérlegelni, hogy egy végért kiadsz 9 rugót, egy év múlva dobo(ka)t is cseréltetsz, akkor arra vehetsz megint egy krómvéget (a régit nem nagyon tudják leoperálni, mert a gyári dob is, meg a vég is szétmegy). Lehet, hogy érdemes várni az egésszel.
Hali
Bubble :
Szóval neked is a talpadon lesz...
A mobiltartónál érdemes lenne olyat választani, ha még nincs, ami ragasztható, esetleg egy kis adapterrel illesztheto pont a szellozo rácsra, mert a fúrás igen randa tud lenni. A Nefelejcs! Kft. boltjában lehet ilyeneket kapni, az Autó-Piacban szokott lenni hirdetésük.
bubble.
A problémát csak úgy tudod orvosolni ha feláldozod a középső légbelépő nyílást. szereld rá , nincs egy szem hely se máshol. Én is görcsöltem vele de utána semmi hátrányát nem éreztem. A maradék két nyíláson is elég luft jön be.
Más! Millenium cimbi kicserélte a köcsim képét az alfás web klub tagnévsorába. Köszönet érte!!!
Üdv.
Sziasztok !
Én csak most tudtam bekapcsolódni a nagy "beszélgetésbe". Már is segítséget kérnék. Szeretnék a 33-asomba mobiltartót szerelni, de ebben megakadályoz a 3 szellôzôkarika. Hová lehet még tenni egy ilyen szerkezetet? Egyébként üzenem a GTV-snek, hogy nekem is lesz kígyóm és azt is csak a barátom látja majd leginkább!
Márc.13. Megyeri út, 14.-e Hungaroring, 17.-e klubtali, ez nekem kb 1000 km. Beindult az élet, én meg lehet hogy elválhatok?
Majd még eldöntöm hogy megéri-e. Végül is az asszony többe kerül!?
_A_T_T_N_ _Alfanatikusok_!!!
Március 13-án 16.00-tól az RTL Klub AutóMánia c. műsora felvételt és riportot készít az Alfa Romeo Klub Magyarországról. Helyszín: Bp. IV. ker. Megyeri út 51. (a temető után) a (leendő) klubhelyiségnél. Minden klubtagot elvárunk, aki még nem klubtag, de szereti az Alfa Romeót, az is jöjjön. Lesz lehetőség belépni a klubba, hozunk régebbi klubújságokat, akiknek még hiányos a gyűjteménye, lehet klubos pólót, rendszámtábla keretet vásárolni, meg "kontaktálni" a többi Alfással!
Gyertek minél többen, szépen lemosott autóval! Lesz felvonnulás, reméljük gyorsulás stb.
Legalább 50-70 autóra számítunk az eddigi visszajelzések alapján, minél többen vagyunk, annál jobb a buli. (Nem utolsó sorban, ez a riport jó referencia a jövőre nézve, amikor szponzori és egyéb tárgyalásokat folytatunk.) Többit privátba kérem, találkozzunk 13-án!
A GTV-s
Kru:
Na, ahelyett, hogy dolgoznék ... felhívtam a Fiat Mo.-t. Ott a következot mondta az ember : kipufogódob hátul - nem jelent teljes garanciavesztést, csak a hozzá kapcsolódó területekre veszti el, pl. katalizátor,motor cakkumpakk, de pl. a sebváltóra nem. A sportlégszuro "vörös posztó" , még a nem gyári méretu könnyufémfelni is a felfüggesztés elemeire.
Szóval kénytelen leszek várni az egy év leteltéig. Nem gondoltam, hogy örülni fogok, csak egy év a garancia. Azért a krómvégre nagy kegyesen azt mondta, mehet. Valószínuleg nem lenne semmi baj egy évig, de az ördög nem alszik, vitás esetben meg tuti a vereség.
Szerintem az egész pénzrol szól : ha ugyanezt a darabot ok forgalmaznák, tuti lenne rá garancia. A Kipufogo.hu -n olvastam , hogy csak a krómvég is teljesítmény növelhetm, van vmi grafikon is. Ez azért enyhe túlzásnak tunik, nem ? Vagy rossz oldalt néztem, az a teljes sportdob lett volna ?
GTV-s :
Megnyugtattál a szinkronnal, én is a transaxle-kórrol hallottam. A web-en egy 98-as 145-ös tulaj írta ezt le, mint típusbetegséget, ezért vetettem fel a kérdést.
A 13.-a akkor jó is lesz, talán apámat is megpróbálom beszervezni. Igaz, nekünk teljesen csupasz 145 és 156 -os van, de azért a létszámot növeli. Majd állunk a hátsó sorba... Annyira nagyszámú Alfa kezd futni az utakon (foleg 156), hogy már kezd is gyanús lenni, hogy "divatcikk" lett. Ez látszik is, amikor villantok, intek nekik, csak néznek bután, biztos assziszik, hogy trafipax.