Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lore Creative Commons License 2000.02.25 0 0 361
off
akoiR!
Ugye csak a fikázókra érted (..ott írnak..)?

Joe!
Olvasd el, jó esettanulmány! Konklúzió: lsd. fargo utolsó hozzászólásait.
on

Itt az Alfa topicba tényleg lehet hűsölni! Csak így tovább fiúk! (156 dizájn rulez!)
:-)

akoiR Creative Commons License 2000.02.25 0 0 360
OFF
Én is beleolvastam a "BMW kontra Audi" topicba. EMBEREK valóban ennyi tapló él közöttünk? (És még autóba is ül.)Egyfolytában azon gondolkodtam, hogy akik ott írnak honnan ismerik egyáltalán az internetet? Nézzétek meg érdemes, utána olyan megnyugtató érzés ide visszatérni. Azt hiszem élve felkoncolnának azok a kedves emberek ha valamelyikünk benyögné ott, hogy Alfás :)
ON
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.25 0 0 359
Larini.
Én még nem vetemedtem arra hogy végig olvassam mert baromi hosszúnak tünik, de ezek után megteszem. A 13-t ne hagyd ki. A 12. kecsóról meg ha lesz infóm jelentkezem.
Üdv.
Előzmény: larini (358)
larini Creative Commons License 2000.02.25 0 0 358
Joe 155!
Nem, nem vagyok beteg csak elolvastam a BMW kontra Audi topicot és azóta sem tudok magamhoz térni! Valami elképesztő, mekkora tuskókat hord a hátán a Föld!(Kérdezd csak meg Fargot, Ő is küzdött ellenük, amíg bírta ideggel!)
Más!
A fogyasztás dolog tényleg király! Azóta én is voltam az ATC-nél (egy haveromat kísértem el, Kingdragon légszűrőt vett), igen pöpec kis műhelyük van. De éppen nem volt senki tuningoltatni, úgyhogy nem tudtam bámészkodni.
Megint más!
Hívott a Takács Ákos (tudod az Alfa klubos), márc 13.-án az Autómánia című műsor filmet forgat a klubról, és mondta hogy menjek én is, persze az én drágámmal együtt. Biztosan azt akarják, hogy sokan legyünk!
Hát ennyi!
Előzmény: Joe 155 (357)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.25 0 0 357
Larini.
Nagyon csendben vagy. Remélem nem vagy beteg.
Nos megtankoltam a gépet, először amióta a chiptuning benne van, és bár tudom hogy egy alkalomból nem lehet komoly következtetéseket levonni, de úgy nézem hogy kb 0.8-1l-t/100km csökkent az étvágya. Persze majd ha ez minden tankolásnál észrevehető akkor mondom hogy a chip tuning okozta ezt, de valami van!
Üdv.
Inner Circle Creative Commons License 2000.02.24 0 0 356
A cipekedést el tudom képzelni - mi komplett vasvázas katonai sátrakkal szoktuk játszani, teherautóból - óvóhelyre. (A negyven centi széles kanyargós folyosón való manőverezés a 32.-ik két és fél méteres vasrúdnál már kezd unalmassá válni! :) )
Előzmény: A GTV-s (355)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.24 0 0 355
Újpesten csak a bontott csontvázak vannak, meg a tárolt autók, az alkatrészeket Kőbányán tartjuk a Zolikánál a 3. emeleten. Tudod milyen szívás számtalan alkatrészt felcipelni? Egy fuvar a Tranzittal (vagy csak a GTV-vel és az opellal) kb 6 forduló a lifttel...
Örülök, hogy tisztáztátok.
Hívj ha segíthetek, vagy ICQ
Előzmény: Inner Circle (352)
fargo Creative Commons License 2000.02.24 0 0 354
Ez egy háromlevelű négy levéllel. Geniális!
Előzmény: A GTV-s (353)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.24 0 0 353
papilionaceous genus Trifolium
Na ez micsoda?
egy négylevelű lóherét küldök a megfejtőnek.
:-)
Inner Circle Creative Commons License 2000.02.24 0 0 352
Voltaképpen nem tudom, mi baja a mostani váltómnak, de Bandi szerint a mostani kettes fogaskerékcsoporttal nem is érdemes foglalkozni, szóval gondolom nem a szinkrongyűrű vagy efféle halt meg. No majd konzultálok vele is.

Csabával is beszéltem, főleg azért mert felhívott és kifogásolta hogy "lehúztam" itt a fórumon a boltját. Aztán tisztáztuk ezt a dolgot egymás között, most tisztázom itt is: az Ital-Auto Bt.-nél pontosan tudják, mi az a fogaskerékcsoport, csak árat nem mondtak rá. Isten őrizz hogy nekem egy rossz szavam legyen rájuk - ellenkezőleg, NAGYON kellemes volt a légkör az üzletben, ajánlom a Tasztaltársaknak hogy felejtsék el a telefont és nézzenek be személyesen. De vigyázzatok, mert ha hagyjátok, akkor a két kölyökkutya náthásra nyaldos titeket. (Komoly!)
Szóval ha netán bárki negatív dolgokra következtetett volna abból amit írtam róluk, az Mea Culpa.

Tehát Csaba bontott (állítólag keveset futott) 75-ös váltót 40-ért tudna lőni nekem, ami nekem marhára megérné, lehet hogy holnap le is foglalózom.

A váltó-összeválogatásra én is gondoltam, de egyelőre az a cél, hogy menjen az autó. Aztán a tökéletes csereváltó létrehozásához olyan örömmel kotorászok majd veletek Újpesten a bontott váltókban, hogy csuda lesz nézni! :)

Előzmény: A GTV-s (351)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.24 0 0 351
Inner Circle:
A "transaxle" Alfáknál betegség, hogy a kettes reccsen. Ez azért van, mert a Porsche alulméretezte a szinkrondobokat, ezért hamar elkopnak. Gyógyításuk szinkrondob-gyűrű csere, általában az 5. sebességből rakják át, vagy új drágán. Az új is kb 20e. km.-t bír, legjobb megoldás ha megkérded a fogaskerekesedet, hogy ki tudja-e könnyíteni a fogaskerekeket, akkor kisebb lesz e perdülete, könnyebben összefékeződnek. (infó a GTV6.org-on) Ehhez ven szükség a bontott váltóra, amiből aztán a legszebb alkatrészeket összeválogatva ki lehet hozni egy k**va jó váltót. Csináltuk már többször is... A fogaskerékről lefejthető a szinkronkerék, csak macerás és nem lehet külön kapni...
Ha váltót keresel, akkor a következőknek lényegében azonos az áttételük, csereszabatosak (garanciát nem vállalok az infóért):
Alfetta 1,6 -'82
Giulietta 1,6 -'82
GTV 1,6, 1,0 Grand Prix, 2,0 '83-
75 1,6, 1,8, 2,0
Ha Twinspark váltót szerzel, abban benne van a sper is (láttad az Újpesti mutatványomat, 2.0 TS váltó)
Eleinte egyébként én is recsegtem, meg kell tanulni a váltást, mert a kuplung hidraulikus, és kell idő neki, míg kinyit (azok a gumicsövek má' megin'), meg megtanultam a duplakuplungos, gázfröccsös visszaváltást, nagyon cool, és hasznos. Hívd csak fel nyugodtan a Csabát, nem mondott hülyeséget, csak vigyáz a pénztárcádra...
alfino Creative Commons License 2000.02.24 0 0 350
No comment....

NOVITEC ALFA 145 TURBO

Wassergekühlter Vierzylinder-Reihenmotor, vorn quer, vier Ventile pro Zylinder, Abgasturbolader, Doppelzündung
Hubraum 1.970 cm3
Bohrung x Hub 83 x 91 mm
**** Leistung 208 PS/153 kW bei 5.800 U/min ****
max. Drehmoment 362 Nm bei 4.200 U/min
Verdichtung 8,2:1
Kraftübertragung 5-Gang-Schaltgetriebe
**** 0 - 100 km/h 6,2 s ****
V/max 239 km/h
Ř-Verbrauch 12,2 l Super Plus/100 km
Fahrwerk VA: Einzelradaufhängung an McPherson-Federbeinen, Stabilisator; HA: Längslenker, Stabilisator;
Komplettfahrwerk: Räder & Bremsen Leichtmetallfelgen 7,5 x 17 Zoll ET30 mit Continental 205/40 ZR 17 rundum; vorn innenbelüftete Scheibenbremsen; hinten Scheibenbremsen

AR:

Motortuning, inkl. Montage und TÜV 6.980,- DM
Auspuffanlage Edelstahl ab Kat 1.099,- DM
Komplettfahrwerk 1.399,- DM
Radsatz komplett 3.396,- DM
längerer 5. Gang 459,- DM

Profi kepek a www.novitec.com -on.

akoiR Creative Commons License 2000.02.24 0 0 349
Gyerekek, tagja lettem az Alfa Rome Club Magyarország lelkes csapatának :))
Üdv mindenkinek!
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.23 0 0 348
Inner Circle.
Nem azzal van baj hogy nem nyílik ki, hanem azzal hogy nem marad úgy! De lekopogom, szerencsére tényleg nem kell nyitogatni, az ATC ben viszont feladta a leckét amikor levegő szűrőt cseréltek!
Meg tök ciki, hogy ha valaki meg akarja a műalkotást tekinteni, tarthatom azt a bazi nehéz motorháztetőt!
Üdv.
Előzmény: Inner Circle (345)
Inner Circle Creative Commons License 2000.02.23 0 0 347
20-ért ajánlottak már egy bontott váltót, de abban is bevallottan recseg a kettes. Az Ital-Auto 40-ért hoz bontott váltót Olaszországból, garancia persze nem sok van, szóval még ha nem is recseg a kettes, ki tudja, meddig fog tartani ez az idilli állapot.
Gondolom, váltót a bontóban is csak egyben adnak, hogy a fogaskeréksor külön ellenőrzésére, esetleg megvételére van-e lehetőség, azt nem tudom.
Meg aztán én látásból nem, csak hírből ismerem az illető alkatrészt, bár holnap be leszünk mutatva egymásnak.
Előzmény: fargo (346)
fargo Creative Commons License 2000.02.23 0 0 346
Bontókat próbálgattál már?
Előzmény: Inner Circle (345)
Inner Circle Creative Commons License 2000.02.23 0 0 345
Az "ifjú alfás szenvedései" című folytatásos mű legújabb részében ma megtudtam, hogy az Alfettámba egy új kettes fogaskeréksor (vagy ilyesmi, lényeg hogy a váltóban van) írd és mondd 78 ezer forint lenne. Ami egy új 166-os árához képest úgyszólván bagatell, de velem megfordult a világ...
Az összeggel annyira nincs baj, csak azzal hogy ettől még mindig egy húszéves agyonhasznált váltóm lesz - amiben ugye 5+1 fokozat van, és ez csak a kettest javítaná meg. Szóval ez most kisebb fejtörést okoz. Mindenesetre holnap megnézetem a fogaskeréksort egy fogaskerék-specialistával, hátha tud ugyanolyat önteni, vagy ezt felújítani vagy mit tudom én...

Voltam az Ital-Autónál, ilyen alkatrészről még csak nem is hallottak. Viszont, emlékszel még, GTV-s, milyen irigykedve néztem a kis Alfás kitűzőiteket, ami a GTV után 75-ösben "sínylődő" kollega ( :) ) emlékei szerint több rugó lenne, ha kapni lehetne?
Itt 1000 HUF volt - lehet találgatni, mi került egyből a galléromra. :))) (Ha már kocsi nincs.)

Ja és Joe, minek a motorházadhoz gázteló? Adj egy rendes gázfröccsöt, kinyílik az magától is! :)))

Előzmény: A GTV-s (342)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.23 0 0 344
e-mail, ha kell még valami. Vagy ICQ 52804984
Előzmény: Joe 155 (343)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.23 0 0 343
Kösz, ez tényleg kielégítő!
Előzmény: A GTV-s (342)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.23 0 0 342
off
Átjelentkezek "infocentrumnak"
on
A telefonszámok:
Kárászi: 1134. Bp. Dévai u. 17. 349-8193,349-9143, 350-6712. (gáztelók, Koni, Boge, stb.) (A Lehel tér után van, a Lehel úton.
Alkatrész, tunungcucc, komolyan: Ital-Auto Bt. 1095 Bp. Soroksári út. 164. 280-8011, 30/942-2197
Kipufogó klinika: (Benkő sport, Remus) XIV. Fogarasi út 189. 251-4873
Szarka és Szarka: (sportrendszerek tervezése, gyártása): 290-4175
Ja, itt egy lista, a mostani Alfákba forgalmazott K/N 57i direkt szűrő rendszerekr típusszámaival:
145 1.8 & 2.0 Twin Spark (MPi) 1996… 57-0188
146 1.8 & 2.0 Twin Spark (MPi) 1996… 57-0188
155 1.8 & 2.0 Models with Motronic M1.7 Inj. Only, (MPi) 1992-95 57-0114
155 2.0 Twin Spark (MPi) 1995-98 57-0188
33 1.7 16V (MPi) 1990-94 57-0147-1
75 2.0 Twin Spark (MPi) 1988-93 57-0129
Korábbi hozzászólásaimban van még címmeg URL, azt nem írom le még egyszer...

drj Creative Commons License 2000.02.23 0 0 341
Üdvözlet mindenkinek!!!

Szintén nagy ALFA-fan vagyok. Jelenleg egy 145-öst zúzok (na azért ez így nem igaz), de már volt a családban egy 164-es. Segítségeteket kérem! Ha tudtok eladó spidert, persze az "igazit", feltétlenül írjatok!

fargo Creative Commons License 2000.02.23 0 0 340
Gratula :-)
Előzmény: mittudoméneztet (337)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.23 0 0 339
Légy üdvözölve eme nemes társaságban, és használd egészséggel!!!!
Üdv.
Előzmény: mittudoméneztet (337)
larini Creative Commons License 2000.02.23 0 0 338
mittudoméneztet!
Gratula hozzá! Tőlem biztosan nem fogsz rosszat hallani róla! Mint korábban írtam, nekem nagyon bejött a TD. Nagyon szeretni való kis kocsi!
Előzmény: mittudoméneztet (337)
mittudoméneztet Creative Commons License 2000.02.23 0 0 337
IGEN! MEGVETTEM ÉLETEM ELSŐ ALFÁJÁT!!!

1992-es 33 sportwagon, 1.8TD, piros

Teljesen bele vagyok már most zúgva, ezért kérem a tisztelt Alfásokat, hogy legalább 3 napig semmilyen negatívumot ne írjatok róla, arra majd úgyis rájövök magamtól is!

Szóval tök jó

larini Creative Commons License 2000.02.23 0 0 336
alfa33!
Attól függ milyen cuccokra gondolsz! Ha optikai tuningra, azon nem sok mindent lehet elrontani. (Bár csináltak már 145-re olyan hűtőrácsot, hogy azt jóérzésű ember nem tette volna fel az autójára!) A futómű-tuning megint csak korrekt, mivel nem saját gyártmány, talán KONI, a szerelésen pedig megint csak nincs mit elrontani. Csak rohadt drágán teszik be. Viszont az un. motor-optimalizáló tuningjuk, saját olajjal, gyertyákkal és gyébb biszb@szokkal, szerintem nem egy élet-biztosítás!! Állítólag ismerik az Alfákat (a Spider-uk miatt mondhatni ez képezi "tuningproramjuk" gerincét), de amikor én ottjártam, azt sem tudták, hogy létezik 8 szelepes TS motor!
Előzmény: alfa33 (332)
Joe 155 Creative Commons License 2000.02.23 0 0 335
GTV-s.
Tudnál adni címet vagy tel. számot? Előre is köszi.
Üdv.
Előzmény: A GTV-s (333)
Al-fan Creative Commons License 2000.02.23 0 0 334
Alfa33:
Csatlakoznék GTV-s barátunkhoz a BONTEX ügyben. Sok jót nem hallottam róluk, kezdetben csak német autókra szakosodtak. ( főleg Ford, a tulajnak egy olyan randa Mondeoja volt, hogy azt ne is tudd meg) Most FIAT-okat is próbálnak csinálni, de tudtommal Alfa nem nagyon megy náluk. De ha menne sem ajánlható !
Előzmény: alfa33 (332)
A GTV-s Creative Commons License 2000.02.22 0 0 333
Gáztelók nem javíthatók, de a Kárászi cégnél tudnak egyedileg legyártani kitámasztó teleszkópokat, az én GTV-men is az van, 280 Nm helyett 450 Nm keménységűt csináltattam (ugye a szárny, meg a zene a merevített kalaptartón az nehezebb, mint az ajtó maga), volt tavaly kb 2900 HUF. (Megjegyzem, a Konikat is ők forgalmazzák.) A Bontexet meg elfelejteni, ha komolyan gondolod a teljesítmény tuningot, mese.
alfa33 Creative Commons License 2000.02.22 0 0 332
Srácok!
Mi a véleményetek a BONTEX által forgalmazott cuccokról? Milyen a minőségük? Vannak Alfához (33-as) is szerkóik?
Ma láttam a katalógusukat. Egész szép.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!