A mai napon el akartuk hozni a baleset után megjavított 2004-es ducatonkat. A műhelyből kiállva motor megáll, sehova tovább..
Diagnózis: common rail tápszivattyú csere, 167000 Ft:(
Kérdés: hogyan szokott ez tönkre menni? Tartok tőle, hogy a 2 hetes ott tartózkodás alatt valamelyik jóindulatú szerelő kicserélte az alkatrészt benne..
Bontót tudtok javasolni erre? Már amennyiben nem sikerülne lerendeznem a szervízzel a dolgot..
Bevittem, jó volt. A kapuban meg beszarik. Ki a felelős ilyenkor?
Én is egy ducato tulajdonos vagyok csak az én buszo egy kicsit idösbb mint tietek méghozzá 95-ös de tökéletesen meg vagyok vele elégedve.Egy kicsit zörög-csörög de hát ez van.
az oldalára azt írták 120 multijet. gondolom 120 pacit szorítottak bele.még nem tudtam rendesen megkergetni nem jártam olyan úton,de ami késik nem mulik.5000 km van benne az nem tul sok:)