Keresés

Részletes keresés

Mágus23 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 49875

Üdv ! Köszönöm szépen én is így gondolom.

Előzmény: alkotasu (49874)
alkotasu Creative Commons License 2013.02.03 0 0 49874

Szerintem hagyd! Tedd a dolgodat, amit tudsz, és ne vitatkozz vele! Semmi értelme az úriember beszólásainak.

Előzmény: Mágus23 (49872)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.03 0 0 49873

Inkább magadtól kérdezd meg mitt tettél ez ügyben

Semmit, de nem is síránkozok állandóan.

Előzmény: Mágus23 (49872)
Mágus23 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 49872

Hogy mi történt ,mi nem, meg mi fog az most nem téma. Mozdonyfelújítás: nem egy egyszerű feladat különösképp a bizonytalan jogi helyzet tisztázása sajnos nem kis idő nem egyszerű volt a 327 es jogi helyzetének pontos tisztázása. Mielőtt rámförmedsz ,hogy idejöttél ... Inkább magadtól kérdezd meg mitt tettél ez ügyben azután szólj rám negatívan. Semmi gond amit nekem előbb leírtál az is egy vélemény nem kell azonos véleményen lennünk. Továbbiakban semmiféle személyeskedő megnyilvánulást nem teszek . Ilyen irányú írásaidra a feléd való tisztelet megtartásával nem reflektálok. Szakmai és egyébb ésszerű dolgokban nagyon szívesen közreműködöm.

Előzmény: Törölt nick (49871)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.03 0 0 49871

Ide jöttél, hogy mozdonyt szeretnél megmenteni, felújítani. Ezzel szerintem nagyon is egyet lehet érteni. A felújításról egy szó sem esett azóta, egy csavar nem sok, annyi változás sem, de arról, hogy jaaaajjjjj miért vágták össze őket, napi rendszerességgel ovashatunk. Összevágták őket, pont, ezen nincs mit rugózni.

A torzó egy Lokomotív hotel előtt pedig igenis jó ötlet volt, oda egy komplett mozdony teljesen felesleges lett volna. A hotel már nem létezik, ezért került oda, ahova került.

Előzmény: Mágus23 (49870)
Mágus23 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 49870

Nem kell összevágni ezt a romot, inkább célszerűen adott esetben szétszerelni és értelmesen felhasználni ! Igen lehet ,hogy ez unalmas hangoztatni !! De milyen kár ,hogy beszélek erről egyesek még ennek hallatától is írtóznak ,Na ezen gondolkodj el.

Előzmény: Törölt nick (49869)
Törölt nick Creative Commons License 2013.02.03 0 0 49869

Hetek óta azon síránkozol, hogy miért vágták össze, amit össze vágtak.

Most azon, hogy vágják össze, amit nem vágtak.

Kicsit unalmas.

Előzmény: Mágus23 (49867)
Mágus23 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 49868

Javítás : Célszerűbb lenne szétszedni ( lásd a korábbi leíratom 2. sorát )

Előzmény: Mágus23 (49867)
Mágus23 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 49867

Üdv ! Milyen népszerű lett ez a szerencséltlen torzó.  Kár, hogy ilyen eltorzítva emlékeztet egy gőzmozdonyra.Célszerűbb szedni és akár a 326 160 as esetleges optikai felújítására felhasaználni mert így legalább lenne értelme a szétvágott gép maradványának.

FAV 20 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 49866

Előzmény: manhattani (49865)
manhattani Creative Commons License 2013.02.03 0 0 49865

Az a behajtani tilos tábla épp a legjobb helyen van :-))

Előzmény: sansan (49863)
7578 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 49864

Nekem is rémlik egy ilyen fénykép, ha jól emlékszem a Közlekedési Múzeum valamelyik évkönyvében találkoztam vele.

Előzmény: fantal (49860)
sansan Creative Commons License 2013.02.03 0 0 49863

Kissé távolabbról több látszik.

sansan Creative Commons License 2013.02.03 0 0 49862

2009-ben Hévizen fotóztam valamelyik utcában.

nohabrok Creative Commons License 2013.02.03 0 0 49861

326 369 - még a Közlekedési Múzeum előtt.

 

Előzmény: wrn30601 (49853)
fantal Creative Commons License 2013.02.03 0 0 49860

Szerintem nem untatjuk a népet, főleg hogy offtopik gépek kitárgyalásával foglalkoznak.

 

A torzó egy pódiumra volt feltéve, és a két oldalán a torzó méretarányos másoltai. (Mint a tyúkanyó és a csibéi) Én is csak fényképen láttam, ha ráérek utánakeresek...

Előzmény: wrn30601 (49851)
Mágus23 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 49859

Üdv ! Elnézést kérek valóban nem a kérdésre válaszoltam, de a helyszínt meg a gépet rögtön felismertem.

Előzmény: manhattani (49858)
manhattani Creative Commons License 2013.02.02 0 0 49858

Lehet. Egy másik képen, 424-esel, a hátterében nyárfák vannak. A képek télen készültek. A kérdés: kinek a felvételei.

Előzmény: Mágus23 (49857)
Mágus23 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 49857

Üdv! A kép szerintem Celldömölkön készülhetett.

Előzmény: manhattani (49856)
manhattani Creative Commons License 2013.02.02 0 0 49856

Node.

Képeim keresem a 324-es második kötetéhez, közben előkerült egy Fuji feliratú acskó, benne Fuji papírra készült nagyításokkal, köztük ez a remek kép:

 

 

A gond az, hogy gőzöm sincs, kitől kaphattam... Ráismer valaki? :-)

k.novotny Creative Commons License 2013.02.02 0 0 49855

Mivel nem foglalkozom állomásitási listával, ezért nem tudom megmondani azt, hogy melyik állomásról, melyik állomásra vitték a mozdonyokat. Azért mert két 376-os került vissza Románból 1944 szeptemberében

 

Az egyik a 376,101, mig a másik pedig 376,121 ez pedig 1944 09. 18-án.

 

De amilyen gyorsan jöttek át magyarba, olyan gyorsan vissza is kerültek Románba már 1945 elején

Előzmény: Felek Ferenc (49850)
manhattani Creative Commons License 2013.02.02 0 0 49854

"piros"

 

:-))

Előzmény: mdbz (49852)
wrn30601 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 49853

A kép lemaradt. Ezt már egyszer közöltem a GySEV fórumon is, ha jól emlékszem.

Előzmény: wrn30601 (49851)
mdbz Creative Commons License 2013.02.02 0 0 49852

"Manhattani éppen nem az a típus, aki utál mindent, ami magyar"

 

Tényleg nem! manhattani az a személy akinek a szemében a MÁV a "piros" posztó...:-))

Előzmény: Bárdos Imre (49832)
wrn30601 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 49851

Ezt nem tudtam. Az első fotók - amiket én ismerek - a soproni GySEV Műszaki Főnökség udvarán mutatják a torzót, amint éppen teherautóról szedik/szedték le. Ezt a kiállítási dolgot ki tudnád esetleg fejteni bővebben, privátban, hogy ne untassuk itt a népeket.

Előzmény: fantal (49819)
Felek Ferenc Creative Commons License 2013.02.02 0 0 49850

Egy villámkérdés: melyik két CFR 376,-ost vitték Aradról Békéscsabára 1944. Szeptemberében?

Előzmény: k.novotny (49849)
k.novotny Creative Commons License 2013.02.02 0 0 49849

Természetesen a helyes pályaszámot.

 

Na ne viccelj már:-))

 

A MÁV-nak semmi köze nem volt Wulkapordányhoz

 

Ugyanigy nem volt köze a Móri Köszénbányának, meg a Petőházi Cukorgyárnak sem

 

A GySEV volt egyedül köze, de neki pedig nem volt 377-ese

 

Tehát mindenképpen kreálni kellett egy pályaszámot, ilyenre sikeredett

Előzmény: Felek Ferenc (49848)
Felek Ferenc Creative Commons License 2013.02.02 0 0 49848

Természetesen a helyes pályaszámot.

Előzmény: k.novotny (49761)
benbe Creative Commons License 2013.02.02 0 0 49847

Összezavarta a csavart érpáron menő, Magyar Posta tulajdonú telefonvonalakat? Mert, ha nem, akkor még mindig az a helyzet, amit én írok, és nem az, amit manhattani.

Előzmény: róbertke (49845)
Bárdos Imre Creative Commons License 2013.02.02 0 0 49846

Az az egy szem gőzös volt ott, kiállítva.

Előzmény: k.fecó (49844)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!