Hogy mi történt ,mi nem, meg mi fog az most nem téma. Mozdonyfelújítás: nem egy egyszerű feladat különösképp a bizonytalan jogi helyzet tisztázása sajnos nem kis idő nem egyszerű volt a 327 es jogi helyzetének pontos tisztázása. Mielőtt rámförmedsz ,hogy idejöttél ... Inkább magadtól kérdezd meg mitt tettél ez ügyben azután szólj rám negatívan. Semmi gond amit nekem előbb leírtál az is egy vélemény nem kell azonos véleményen lennünk. Továbbiakban semmiféle személyeskedő megnyilvánulást nem teszek . Ilyen irányú írásaidra a feléd való tisztelet megtartásával nem reflektálok. Szakmai és egyébb ésszerű dolgokban nagyon szívesen közreműködöm.
Ide jöttél, hogy mozdonyt szeretnél megmenteni, felújítani. Ezzel szerintem nagyon is egyet lehet érteni. A felújításról egy szó sem esett azóta, egy csavar nem sok, annyi változás sem, de arról, hogy jaaaajjjjj miért vágták össze őket, napi rendszerességgel ovashatunk. Összevágták őket, pont, ezen nincs mit rugózni.
A torzó egy Lokomotív hotel előtt pedig igenis jó ötlet volt, oda egy komplett mozdony teljesen felesleges lett volna. A hotel már nem létezik, ezért került oda, ahova került.
Nem kell összevágni ezt a romot, inkább célszerűen adott esetben szétszerelni és értelmesen felhasználni ! Igen lehet ,hogy ez unalmas hangoztatni !! De milyen kár ,hogy beszélek erről egyesek még ennek hallatától is írtóznak ,Na ezen gondolkodj el.
Üdv ! Milyen népszerű lett ez a szerencséltlen torzó. Kár, hogy ilyen eltorzítva emlékeztet egy gőzmozdonyra.Célszerűbb szedni és akár a 326 160 as esetleges optikai felújítására felhasaználni mert így legalább lenne értelme a szétvágott gép maradványának.
Szerintem nem untatjuk a népet, főleg hogy offtopik gépek kitárgyalásával foglalkoznak.
A torzó egy pódiumra volt feltéve, és a két oldalán a torzó méretarányos másoltai. (Mint a tyúkanyó és a csibéi) Én is csak fényképen láttam, ha ráérek utánakeresek...
Mivel nem foglalkozom állomásitási listával, ezért nem tudom megmondani azt, hogy melyik állomásról, melyik állomásra vitték a mozdonyokat. Azért mert két 376-os került vissza Románból 1944 szeptemberében
Az egyik a 376,101, mig a másik pedig 376,121 ez pedig 1944 09. 18-án.
De amilyen gyorsan jöttek át magyarba, olyan gyorsan vissza is kerültek Románba már 1945 elején
Ezt nem tudtam. Az első fotók - amiket én ismerek - a soproni GySEV Műszaki Főnökség udvarán mutatják a torzót, amint éppen teherautóról szedik/szedték le. Ezt a kiállítási dolgot ki tudnád esetleg fejteni bővebben, privátban, hogy ne untassuk itt a népeket.
Összezavarta a csavart érpáron menő, Magyar Posta tulajdonú telefonvonalakat? Mert, ha nem, akkor még mindig az a helyzet, amit én írok, és nem az, amit manhattani.