Larini:
Tudd, egyszer egy fazon Siófokon kapott a 156-on egy defektet, eljött a defektes kerekével a Boldizsárig, hogy nézzék meg, mert nem tetszik neki ahogy megy az autó. A Speedline felnit újrafényezték és visszament a helyére. Ennyit bír a magnézium felni. Ott mesélték...
Lore:
Kipufogó bármelyik utángyártás sokkal olcsóbb (Walker, Asso, Ansa stb.). De ha megcsináltatod a gyári alapján, még olcsóbb lesz és ugyanúgy kibírja azt a 2-3 évet, mint a 75 kFt-os gyári. Meg lehet, hogy a gyári beszállító a Walker az Opelnek.
IC:
Megnyugodhatsz, a lámpatest alatt ott van a domborítás, nekem is ilyen, mi úgy hívjuk, hogy duplalámpás a régebbi GTV. A hátfalat nem, csak a műanyag lámpatestet változtatták meg a gyárban. "Erőltetni" sem kellett, mert passzol az úl lámpa, a lukak is egyeznek. Nagy kő legördült? (Ha szép a lámpa, én vevő lennék rá.) Keresd meg a Cabát, van kint most bontáson, el tudja hozni a 3-részes hűtőrácsot lámpákkal együtt, és ha megvannak még, a hátsó lámpákat is.
Valami bekattant az agyamban, szinte figyelem a GTV-ket. Pl. ma láttam itt Hidegkúton egy szép pirosat a Széphalom vendéglő (asszem ez a neve) előtt. Az is valakié?
Viszont 1.) nem piros a gép 2.) nem álltam ott vele. De már sokszor hivatkoztunk a sokszor arrafele lebzselő angol GTV-re, az piros, az esetleg előfordulhatott.
Azt különben lencsevégre kaptam a múltkor néhány szögből (tényleg ott volt a Kruspér utcában - köszi, jo_lenne_tudni!), csak hogy legyen muníció a sajátom felújításához. Kaptam is egy övön aluli ütést, mikor megláttam a hátsó lemezt (mit tudom én, hogy hívják - az az izé keresztben a csomagtartóperem alatt, amin a rendszám, lámpák meg ilyesmi van), mert az a lámpák körül egész speciálisan kidomborodik - gyönyörű, de nagyon remélem hogy az én kocsimon is ilyen, és csak ráerőltették a nagyobb lámpatestet és az most eltakarja. Azt a karosszériaelemet azért húzós lenne kompletten kicserélni (mert hogy a mostani hátsó lámpák repülnek, az tuti, az eredetihez meg kell majd a speckó lemez). Ha valamelyik állat tulaj a múltban lecsiszolta-hegesztette a kidomborodásokat, ilyen barbárság láttán engem talán a mentő visz el onnan...
Ja, és szegény verda csillog-villog, és gyönyörű - csak éppen olyan ferde a hűtője, mint a pisai torony! Remélem, a tulaj néha benéz a motorháztető alá, és rövidesen véget vet ennek a szomorú állapotnak.
GTV-s: csak most hogy véletlenül visszalapoztam, láttam meg az alvázszám-gyűjteményedet. Naná, hogy az enyém (11636) nincs benne, még a legközelebb a Sedan áll hozzá... így kell megtudjam, hogy négyajtós kocsit vettem? :)
Larini.
Hajrá! Remélem megautóztatsz vele ha megcsíped.
Tényleg, nem tudom szoktad-e olvasni a gyorsulási topicot, de megkérdezem. Nem találkozunk 14.-én ?
Kijöhetnél te is a ringre. Talán már a Q4-el.
Üdv.
Joe 155!
Az aranymetál már új kasznis, csak azért tetszik! Meg nagyon olcsó a korához képest! Meg azok a 16 collos Speedline felnik!!!! A 94-esben több az extra, és nem sokkal több a km. Olaszból hozták újonnan 94-ben. Ma 13 órakor találkozom a tulajjal, lehet, hogy hamarosan már összkerékhajtású leszek!
Azon a "halásztelkin" nem gyári spoiler van, de nekem nem tetszik mert valami veszettül korcs ködlámpa van benne. (láttam élőben)
Hali,
nem 100%-ig idevágó de: a vectrán kilukadt a kipufogó (ami állítólag rohamosan romlik) és a gyári 75ezer Ft.!
Szal ezekenél a márkás kipufogóknál is van olyan ami nem (vagy alig) sportos hangú és olcsóbb? 75e egy kicsit szvsz sok...
Larini.
Megvettem a Képes Auto Pravdát, tényleg szépek.
Az a baj hogy házat kell venni, különben ráizgulnék valamelyikre. Talán a 94-es a legszebb, a 96-os aranymetál hááát nem is tudom, a piros rulez! De a legszebb az összes közül az a 97-es 1.8 TS A Fiat M0-nál. Az a frontspoiler gyári lehet rajta? A többi 97-es 155-nek olyan az eleje mint a mi gépeinknek nem? ( Már az újságban ).
Üdv.
Szasztok ,
Megjött tegnap az MS Design-féle katalógus. Árak nincsenek benne, meg kissé "osztrákul" van írva, de a kedves hölgy az Alfákhoz beírogatta az árakat. 145-146-155-156 hoz vannak spoilerek,felnik,kipufogók,végek meg ilyen kis bizgentyuk. Ha érdekelne vkit...
A kipufogóval meg jól meg vagyok zavarva. Most akkor mi a jó ? Én eddig a Remus-ra esküdtem, de az nem olcsó dolog. Nem érdemes akkor kisérletezni magyar gyártmányú dobokkal ?
Kru :
Azért remélem, nem évente kell a gyári dobot cserélni, szóval a látvány miatt a krómvég csak nem addig tart.
GTV-s. Az én asszonyom is csak jobb oldalról szemléli a külvilágot, pedig aránylag könnyen jár minden a kocsiban. Egyszerüen csak fél hogy hibázik, nagy neki a 155. Mondtam már neki hogy veszek egy "csiknkvecsentót" de annyit meg nem megy hogy megérje két kocsit fentartani.
A hangverseny állat lesz!
Szia Larini!
Vmax:
A piros GTV-be szombaton tesszük be a motort, úgyhogy nem valószínű, hogy azt láttad, amiről én szóltam.
IC:
Dolgozz, legyen kész a GTV-d!
Joe 155: Meg kellett szoknia, előbb volt a GTV6 (igaz, akkor még 3 hónapig gyalogos voltam, lakatolásból kifolyólag). Vezetni még nnem vezette, érthető, 40 kg a leány, a kocsi 1210, d=30 cm kormány benne, no szervó. (Márciusban az is belekerül, az új motorral). Külgy egy másik címet a kkacomra, vagy ICQ, dobom a .exe-t.
Kru, Larini, Joe 155: A koncertbe én is beszállok, teljes Benkő sport rendszerrel. Nekem úgy csinálták, hogy a dobba beledugták a perforált csövet, majd jól kitömték a maradékot. Ez (szvsz) a legkönnyebben lélegző módszer, sőt, a két első (ti. V6) dob csak lángfogó, üres belül. A hangja atom!
Telefon ugyben: nekem sem volt szivem szetfurni a kozepkonzolt. En a kezifekkar melle-moge tettem a tartot a "kardanalagut" feletti boxra, igy a telcsi fektetve van. Mondjuk igy nem a legjobb hivast inditani, de akkor sem furom szet az alu-szinu kozepemet. Felvenni meg a legtobb telcsi felveszi kez nelkul is.
Az álnevet kikérem magamnak! Egyébként is az áll közelebb az igazi nevemhez, inkább ez az ál. :)
A volvós bulira sajnos nem tudok menni, de 13-ára csak sikerül összehozni a verdát, akkor aztán az RTL Klubot csak nagyképernyős TV-n lehet nézni, akkora arcom lesz az ős-Alfámmal! :)
a Volvo fórumban álnéven lurkoló márkatársatok pirított rám, (köszi, Inner Circle ;-), hogy alkalomadtán köztetek is akadna érdeklôdô, már ami a hétvégi és egyéb Volvos találkozókat illeti, különös tekintettel a "klubközi kapcsolatok kölcsönös ápolására".
Szóval akkor szeretném megragadni az alkalmat, hogy minden érdeklôdôt ezennel meghívjak a szombaton 10 órától a Felvonulási téren tartandó Volvos összeröffenésre. Egyelôre semmi komoly program nincs, csak ismerkedés, egymás verdájának körbenyáladzása, beszélgetés az alakulófélben lévô Volvo klubról és vacogás. Szeretettel várunk mindenkit :-)
Harcos üdvözlet mindenkinek.
Szóval ha már a kipufogómnál tartunk, a hátsó dob Sebring, a többi gyári. Köszi Larini az elismerést. A gond most az vele hogy a héten odavertem valamihez, és a középső dob megsérült, és mivel még az eredeti elég jól el van vékonyodva a csőfal. Bár még javítható, előbb utóbb a teljes csere nem maradhat el.
Hát egen... Nézd, nem tudom, mert nem értek hozzá, de szerintem egy egy sportdobot meg kell tervezni, gondolom a motorhoz meg a kipuf. rendszer többi eleméhez kell méretezni, mert val. számít, hogy milyen az ellenállás meg mittom én mi. Szóval a jó ég tudja, hogy mennyire egyen dolog ez a sportdob. Végül is egy véleményen vagyok veled... Valami szakértőt lenne jó hallani erről. (Egyébként már fent van)
kru!
Na látod, Joe 155 kipu-renszerével kapcsolatban nem vagyok teljesen képben, de én úgy tudom, hogy a többi része gyári. Persze erről csak Ő tudna biztosat! Egyébként meg szerinted egy helyben, minden féle merés és tervezés nélkül, kb. egy óra alatt "összedobott" cucc lehet olyan , mint egy nagy gyártó rengeteg pénzzel kikísérletezett technikája?! Mert az én dobomat ott csinálták a szemem láttára, a Tiedet nem?
Larini! A 452. hozzászólás kb. erről szólt. Most, hogy használom egy ideje a hátsó sportdobot, elgondolkodtam, hogy jó-e ez így.
Egyébként nagyon szívesen, mármint meghallgatom a gépedet, sőt kiváncsi vagyok, hogy az enyémhez képest milyen.
Ahogy kivettem, Joe155 gépsárkányának hangját nemcsak az okozza, hogy Sebring, hanem neki a többi dob sem gyári, vagy?
kru!
Nem igazából volt mihez hozzászoknom, mert már a kezdetekkor sem volt hangja! Szerintem a gyári dob is jobban szól mint ez! Nekem az etalon Joe 155 gépsárkányának a hangja! Igaz, hogy az Övé Sebring! Remélem vmi fórumon összejövünk és meghallgathatod! (meg az enyémet is!) Egyébként különösebb teljesítmény javulást sem éreztem.