Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

-zarko- Creative Commons License 2016.10.03 0 0 164518

Hát igen sokismeretlenes az egyenlet...De abban egyet értek,hogyha Géza hibázott volna nincs az az 1000 kmer.

aztán volt valami chiptuning is meg ugye az olaj..Arról nem beszélve,hogyha Géza hibázott volna beismerné.Ismerem eléggé. 

És hogy lehet fülre hidrotőkét cserélni?  Vagy cserélem az összeset,vagy veszek füldugót.

 

Részemről nem nagyon akarok ennél jobban belefolyni a sztoriba.

Előzmény: BMW-GMBH (164517)
BMW-GMBH Creative Commons License 2016.10.03 0 0 164517

Háát Géza bármi lehet:)

A fele tőke csere érdekes, az 5w30 olaj baromság, a 270ekm- es olaj szivattyút én kicseréltem volna. Nem tudom mekkora volt a keret az építésre.

Ha te hibáztál volna akkor nem ment volna el 1000km- t sem.

Látni kéne az alkatrészeket.

Az olajpumpa mosás nem biztos, hogy jó ötlet volt.

Előzmény: föttögős (164515)
evga Creative Commons License 2016.10.03 0 0 164516

Igen, önindítóval nézték a szelepfedél nélkül, állítólag alig ment fel olaj. A mérési pontnál pedig 4 bar a maximum, amit tud a pumpa, az ott fordulaton megvolt, beljebb ugye nem tudtak mérni... Az olaj szép, aranysárga, mondjuk alig volt benne kilométer a csere óta. Amióta összeraktunk 10W40-nel mentem 1000 km-t-ugye itt magas fordulat sem volt, aztán olajcsere 5w30, kb. 150-200 km, aztán chipelés, akkor onnantól hallom a kopogást. Hidrotőke hang volt, azért volt elsőre csere, mert hátha az koszos, de ugye ezt már tudom, hogy csak jelzés volt.

Előzmény: föttögős (164515)
föttögős Creative Commons License 2016.10.03 0 0 164515

EVGA kolléga problémájára:

Amit elmondott, nekem onnan bűzlik, hogy az önindító megforgatására vélt egy nyomást felfedezni a szerelő. Egyből arra fogta, hogy nem megfelelő csapágyakkal raktuk össze. Mivel én ralktam össze a motorját, így tudjuk, hogy a főtengely alapméretes, a hajtókar csapágyak vadi újak, a nyugvó csapágyak az eredeti bokkból valók. 

 

Ami engem borzasztóan zavar: 

Addig semmi tőke hang nem volt, amíg az első 1000 km-t el nem futkosta vele, aztán bekerült a 10w-400 olaj helyet a vékonyka castrol 5W-30. Akkor az első 1000 km-en hol volt az olajnyomás?

 

Arról ne is beszéljünk, hogy kicseréltették a fele!!! hidrotőkét, aztán összerakás után elment az erő (az addig egészen fasza) motorból. Magyarul a vezérlést nem tették helyre. 

 

Szegény srácra az ideget hozzák rá, persze az egyszerű megoldás elmaradt, hogy egy vastagabb olajjal kipróbáljuk.

Lehet rám mutogatni. (jó magyar szokás) Nyilván nem vagyok vérprofi, de már annyit csináltam, és a programozáskor kiderült, hogy pont megfelelő fokon volt a vezérlés.

Mikor elment az erő, akkor az szerintük nem a rossz vezérlés miatt volt, amit beállítottak szarul, hanem az olajnyomás miatt.

 

vegyük ki a motort, csapágyazzuk újra, mert tuti ott megy el a nyomás...

 

Szerintetek?

 

Az olajszivattyút nem bántottuk, csak át lett mosva, az ereeti ment vissza. (270 e km)

 

ha valamit kell cserélni, akkor azt lehet, de a csapágyakat nem bántanám, magyarul simán nem szedném szét darabjaira a motort.

 

Szerintetek mit kéne?

 

Megajánlottam, hogy elmegyek a vezérlést összerakom, ahogy volt eredetileg, és tegyünk bele vastagabb, akár 10W-60-as castrolt, vagy amit én használtam régen 5W-50 Mobil-1-et. De vajon megússza ezzel?

 

Engem az bátorít, hogy az első ezernél nem volt gond.:)

 

Feri racinger barátomat megkérdeztem, szerinte mindenki azt csinál, amit akar, ő nem venné ki a motort, az olajszivattyú cseréhez- hosz azt nem 2 Ft, meg logikailag nem ott lesz a gond.

 

Csak össznépi segítségkérés gyanánt írtam a fentieket.

 

Véleméyn, ha valai gondolja? :) Köszönjük!

Előzmény: Mad Max (164510)
föttögős Creative Commons License 2016.10.03 0 0 164514

Nem, nem jó e39! 

Talán már van is, úgy néz ki, pont olyan, ami kell (remélem).:)

Aztán csak megszűnik a problémám, vagy csak az első szint a szopásfaktorban.

Előzmény: Attila a HUN vezér (164511)
dentist Creative Commons License 2016.10.03 -1 0 164513

jó napot!

en beszelek kicsit magáról :/
I am living in Budapest since 2009 and finish Sote and working as
dentist now, I have to travel every day from Budapest to Maglód.
 I have been looking to buy good E36 or Golf or A3....
but the sites like hasznaltaut0.hu
are full of dealer with far a way prices or car are bucket rust.

I wonder if some one can address me place to meet original owners,
like forums they selling cars our Klubs.

o63o455o662
hossein.delgosha at gmail.com
facebook.com/le.mechanic

Üdv

dentist Creative Commons License 2016.10.03 -1 0 164512

Good day!

I was talking'm a bit about yourself: /
I am living in Budapest since 2009 and finish Sote and working as
dentist now, I have to travel every day from Budapest to . Maglód
 I have been looking to buy good E36 or Golf or A3 .. ..
but the sites like hasznaltaut0.hu
are full of stern dealer with the way prices are car or rust bucket.

I wonder if some one can address me place to meet original owners,
like forums  they'll Klubs selling our cars.

o63o455o662
hossein.delgosha at gmail.com
facebook.com/le.mechanic

Welcome

Attila a HUN vezér Creative Commons License 2016.10.03 0 0 164511

 

 Van egy köteg részletem, fotózzam? érdekel?

Olyanból van mint írtad, de E39.

 

Előzmény: föttögős (164485)
Mad Max Creative Commons License 2016.10.03 0 0 164510

M50TU-val szívtunk még régen mindennel (5w40, 10w40, 10w60) csörögtek a tőkék melegen... A végén meglett a megoldás egy olajcsere után már nem kapta fel az olajat, a pumpa volt kopott. Szétszedtünk még 2 bontottat de mindegyikben durva karcok barázdák voltak. Vettem egy újat utána már Hringen se csörgött melegen... 

Előzmény: nemenyigy (164494)
gyikhuszar Creative Commons License 2016.10.03 0 0 164509

7 perc 13 másodperc az egész, nem vészes.

Előzmény: Jacktwoo (164508)
Jacktwoo Creative Commons License 2016.10.02 0 0 164508

Kb. ezt játszottam én is..

 

Jacktwoo Creative Commons License 2016.10.02 0 0 164507

Nem egyszerűbb lett volna a videóban, ha a gyerek kiveszi a motorvezérlőt, majd elhajtja oldalra?

 

 

A klímásoknak van azt hiszem dupla venti, klíma nélkül meg singli venti, az ezek szerint befér a motortér felől.

Előzmény: BMW-GMBH (164504)
Panzermeyer Creative Commons License 2016.10.02 0 0 164506

Mindent tudok, köszi :) :)

Előzmény: BMW-GMBH (164504)
BMW-GMBH Creative Commons License 2016.10.02 0 0 164505

süni

 

Előzmény: BMW-GMBH (164504)
BMW-GMBH Creative Commons License 2016.10.02 0 0 164504

Motor ki

 

Előzmény: Panzermeyer (164503)
Panzermeyer Creative Commons License 2016.10.02 0 0 164503

Köszönöm.

Mi az a süni és hol találom? Illetve hol találom a motort?

Előzmény: THT (164502)
THT Creative Commons License 2016.10.02 0 0 164502

Tulajdonképpen mindegy mi a baja mert ha morog nyikorog stb, akkor mindenképpen ki kell szedned.

Aztán ha már kint van akkor a csapágyazás állapotából el lehet dönteni, hogy egy pucolás/kenés elég neki, vagy inkább csere. Ha most nem csinál semmit, akkor nyilván megszorult és kinyírta a sünit és/vagy a biztosítékát.

Előzmény: Panzermeyer (164497)
Panzermeyer Creative Commons License 2016.10.02 0 0 164501

Azért írtam le a tüneteket, hogy esetleg ez egy tipikus hiba és van tipikus megoldása, vagy jobb, ha rögtön új motor után nézek, esetleg a szabályzásával van probléma...

Várjuk a többi gyógyítót akkor kézenfogva!

Előzmény: mica-r (164500)
mica-r Creative Commons License 2016.10.02 0 0 164500

Igyekeztem! 

Távdiagnózisban gyenge vagyok. 

Várjunk kicsit, hátha előkerülnek más gyógyítók.

Előzmény: Panzermeyer (164499)
Panzermeyer Creative Commons License 2016.10.02 0 0 164499

Javítható, vagy bontottat kellene keresnem?

Hol találom?

 

Köszönöm a színvonalas válaszod.

Előzmény: mica-r (164498)
mica-r Creative Commons License 2016.10.02 -1 0 164498

Elromlott!

Előzmény: Panzermeyer (164497)
Panzermeyer Creative Commons License 2016.10.02 0 0 164497

Üdv

 

Mi lehet a szellőzőmotorommal?

Mikor megvettem a kocsit (2 hete :) ) még nyekergett. Hallottam, hogy morog, de fújt. Néhány napja már nem akart fújni, de 10 perc utazás után magához tért és működött.

Ma beütött az eső, semmi nem történik, akárhova állítom a gombbal. Párás ablakkal kellett közlekedjek.

evga Creative Commons License 2016.10.02 0 0 164496

Igaz, hülyeséget írtam,  csak ma olvastam egy  hirdetésben és ez ugrott be.

Azt hiszem alapjáraton melegen 3 bar, magasabb fordulatom meg valami kiakadást emlegettek, de nem láttam. 

Előzmény: novothauto (164495)
novothauto Creative Commons License 2016.10.02 0 0 164495

Ilyen olajnyomás nincs, hogy ,,6 bar''. Olyan van, hogy üzemmeleg motornál 

alapjáraron egy érték, meg 2000, vagy 3000 fordulaton, ahogy a gyártó előírja az

ellenőrzés feltételeit. Ha meleg motornál alapjáraton 6 bar, akkor elég nagy

gáz van. 

Előzmény: evga (164493)
nemenyigy Creative Commons License 2016.10.02 0 0 164494

az enyem csak melegen (10pert palyazas) kopog. 10-60 castrol es olajhuto ellenére... ird meg lszi ha megvan a megoldás!

Előzmény: evga (164493)
evga Creative Commons License 2016.10.02 0 0 164493

Olajpumpa jó, a csőnél még 6 bar van, a hengerfejig már nem jut el.  Akkor azt a néhány dolgot még megnézzük és hátha jó járóképes  lesz a masina.

Előzmény: novothauto (164492)
novothauto Creative Commons License 2016.10.02 0 0 164492

Sehogy. Mennyi a nyomás? Vagy szar az olajpumpa, vagy valahol

sokat veszít. Főtengely-hajtókar csapágyak, dugattyúhűtés fúvókái,

vezèrműtengely ház, stb...Esetleg eltömődött olajjárat.

Előzmény: evga (164491)
evga Creative Commons License 2016.10.02 0 0 164491

A hengerfejben hogyan lehet olajnyomást méri? A hidrotőkék nem töltődnek fel és azért kopongnak (a vadi újak is).

novothauto Creative Commons License 2016.10.02 0 0 164490

Raktunk már be E36 318 bódés M52B25 motoros auróba E39 M52B25

köteget, az első volt és az utolsó :)

Előzmény: föttögős (164488)
föttögős Creative Commons License 2016.10.02 0 0 164489

Illetve tempomat lehetne, de nem zavar, a hiánya ebben konkrétan.:)

Előzmény: föttögős (164488)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!