Hát engem is elért a kulcsos probléma. Kitört a kulcs közepén az egyetlen gombom. Az lenne a kérdésem, hogy csak gombot lehet-e szerezni, venni valahol. 98-as 406-osom van.
Lenne két kérdésem, hátha van korábbi tapasztalat:
1. A FedComp. fogyasztásmérője nálatok 'pontos'? Sztm. az enyém min. egy fél literrel kevesebbet mutat, vagy a kutak vernek át...
2.Furcsa jelenségre lettem figyelmes az autópályán, nagyobb gázfröccsnél a fordulatszámmérő 3000 felett kipörög (mintha üresben lenne a gép és nem húz), felmegy cca. 4500-ra utána visszaesik és elkezd húzni. Eléggé bosszantó, meg előzésnél ijesztő...
Az enyém nem multiplexes. A beázástól nem félek, leveszem az antennát és egy kis szélvédőragasztóval visszarakom (vagy veszek újat), de a központi zár vezérlőtől tartok. Ha veszek egy bontottat, azt be kell tanítani a kocsihoz szervizben? Vagy csak úgy mint a slusszkulcsot elemcsere után?
köszönöm a segítséget. sajnos nem jutottunk előrébb a hibával kapcsolatban.
a blokk oldalán vhol vékonyan folyik az olaj üzem meleg hőmérsékleten. szenzoroknál nem folyik, szimmeringek rendbe....egyenlőre tanácstalanok vagyunk......
Nekem is ott ázott be, 3 hete vettem új antennatalpat és szárat, gyárit, 4e párszáz ft volt cakk-pakk az egész. Az antennatalp rá van vulkanizálva a csavarra ami alulról rögzíti a tetőlemezhez és idővel elgyengül és hiába húzod meg alulról a csavart nem ér semmit. Nekem ráadásul le is tört így a talp, emiatt vettem újat, a szár meg bele volt rohadva, nem tudtam kivenni...10perc a csere, azóta nincs beázás, bár én tutira mentem, mikor felraktam az antennatalpat előtte egy kis szilikonos fbs ragasztót a talp aljára nyomtam és így tettem be...azóta tuti.... www.autowin.hu-nál tuti van egy raktáron én rendeltem, de aztán végül máshol vettem, mert az az üzlet útba esett nekem....
Igen az antenna külső része öregedett el és ez miatt ázol be... kis sziló és máris meginzt víz hatlan! Nem tudom, hogy fent van-e az adód! Nekem multiplexes már a kocsi így a COM2000-ben van a kormánykaplóloval össze építve!
Kutakodva régi papírok közt, találtam egy szintén fékméréses papírt. Másfél éve az első fékerők 1000N-al többek voltak. Ennek van jelentősége? és mi lehet a csökkenés oka? a kopás?
Most jut eszembe, hogy 3 féle kulcs legalább volt a 406-hoz. A csepp alakúaknál működik a gomb hekkelés, a legújabb "szimmetrikus" alakúba nem tudom bele lehet-e aplikálni.
Már írtam régebben, hogy én az újba is beraktam a régi gombját. Mivel egy picit kisebb kéne így nagyon kigömbölyödik és a pöcke nem éri el a mikrokapcsolót. De a pöcköre egy törött üvegszálas horgászbot darabot ragasztottam és így tudtam beletoldani pár mm-t amit addig csiszoltam amíg tökéletes nem lett. Ha meg csinálsz új tollat, akkor a rozsdamentest nem kell krómozni szerintem, max polírozni.
Viszont mostanában az esős idők óta nem nyitja a távirányítóm az autót, csak kulccsal lehet kinyitni. Egy nagy zuhéban egy hirtelen kanyarban a középső tükörtől egy kis víz fröccsent ki. Eddig soha nem láttam ilyet, nem is találtam meg pontosan honnan jött. Gondolom az antenna tövénél ázhatott be. A központi zár elektronikája is ott van a tükör mellett, a klíma hőérzékelőjénél? Mert pont a vízfröccsenés óta szarakodik, gondolom esetleg beázott.
Nah épp volt a városban ingyenes UNIX fék és lengéscsillapító mérés. Kaptam is az alkalmon. Első fékek: 1712N és 1752N a fékerő Hátső fékek: 1812N és 1606N Kézifék: 1860N és 1520N
Lengéscsillapítók: elsők: 73% és 66% hátsók: 50% és 51%
Nekem nem tetszik hátul az az 50% de azt mondták 20% alatt alkalmatlan...
Másik téma, hogy ismét megtapasztaltam, miért is jó a HDi, Székesfehérvár- Balatonfűzfő- Székesfehérvár 2 ember némi cucc 4.6l/100km átlag fogyasztás:))
Természetesen. De miért kezdtél ilyen bonyolult, ebéjes, farigcsálós történetbe egy gomb miatt, amit simán betudsz szerezni, és amit simán betudsz szerelni 2 perc alatt? Mondjuk, ha szereted a kihívásokat akkor érthető :), vagy ha összevesztél magaddal azt is megértem :P
Lassan véget ér a jobb hátsó kerékdőlésem... a teteje dől befele mintha agyon lenne terhelve...
Ki lett cserélve a futómű tartó konzol mert szemre van benne egy kis horpadás ill. a hátsó támasz kar (képen az 1-s számú) mert nem volt egyforma a jobbos balos...
Jobb lett a helyzet de még mindig dől a kerék a balhoz képest! Még milyen alkatrész játszhat bele a dőlésbe szerintetek?