Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

A GTV-s Creative Commons License 2000.03.06 0 0 570
IoI
Ha keresed, hivatkozz arra, hogy a neten olvastad. (Így örülni fog, és szerényebb lesz az ár...) Általában, ha Olaszból kell hozni, akkor keddre érkezik az áru.
Előzmény: Joe 155 (569)
Joe 155 Creative Commons License 2000.03.06 0 0 569
OK. Meggyőztél.
Előzmény: A GTV-s (568)
A GTV-s Creative Commons License 2000.03.06 0 0 568
Az. Mióta ismerem a Csabát (egy éve), nem tudtam náluk olcsóbban beszerezni semmit a GTV-mhez. Nagyon ért az olasz atókhoz, saját építésű versenyautóval versenyez, úgyhogy a tuningdolgokban is erősen ott van a szeren. A motoromat vele építtetem át 2,5->2,8-ra, full belső tuninggal. (Dugattyú könnyítés, hengerfej átalakítás, polírozás, nagy szelep, égéstér átalakítása, hajtókar könnyítés, kiegyensúlyozás, polír, lendkerék könnyítés, kiegyensúlyozás, meg amit még én se tudok...)
Előzmény: Joe 155 (567)
Joe 155 Creative Commons License 2000.03.06 0 0 567
Kösz. Utánanézek.
Te úgy látom meg vagy velük elégedve, soxor ajánlod őket. Saját tapasztalat?
Előzmény: A GTV-s (566)
A GTV-s Creative Commons License 2000.03.06 0 0 566
Mielőtt egy csomó pénzt kiadnátok a gyári vagy ugy. kipfogóra, eresszetek egy hívást az Ital-Autonak: 280-8011.
Előzmény: Joe 155 (565)
Joe 155 Creative Commons License 2000.03.06 0 0 565
Ez az infó nekem is hasznos lehet köszönet érte Turbó Fargo-nak. Az igazség az belerakattam egy riasztót a vasba és a műhelyben még egy kis kipuff javítást is elvégeztek. Állítólag tovább nem, javítható mert olyan vastag a fala mint egy A4 -es rajzlapnak. Megnézettem walker meg még valamilyen más terméket forgalmaznak ott a szervízben és 75-89e FT a két középső dob,a hozzá tartozó csővel.
Szóval köszi.
Üdv.
Előzmény: lore (564)
lore Creative Commons License 2000.03.06 0 0 564
Kösz, holnap felhívom.
(turbó-fargo wroummm-wroummm, beszáguld és szórja az infókat :-))))))))))
Előzmény: fargo (561)
fargo Creative Commons License 2000.03.06 0 0 563
Szia Boróka :-)
Előzmény: Boróka12 (562)
Boróka12 Creative Commons License 2000.03.06 0 0 562
Már megint ez a turbo-Volvós fickó! :-)
Előzmény: fargo (561)
fargo Creative Commons License 2000.03.06 0 0 561
lore,

a múlt heti Képes Autó Expressz 21. oldalán van egy hirdetés, miszerint Lippai-Hajnal Rt-nél akciósan 5900 Ft-ért lehet mindenféle kipufogót kapni. (Budapest, XI. Prielle K. u. 4., telefon: 2050505)

Előzmény: lore (558)
lore Creative Commons License 2000.03.06 0 0 560
Kösz a gyors választ larini! UtánaDnéztem..:) Szal azt írod, hogy neked is ott csinálták a hátsó dobot igaz nincs hangja. Nekem olyan kell aminek nincs hangja!!! Viszont azt is írod, hogy egy összekalapált nem veheti fel a versenyt a gyári fejlesztásűvel, ami szerintem is logikusan hangzik!
Most akkor nyugodtan vigyem oda, ha nem akarok sportos hangot? Adnak 1,5 év garnaciát is!

lore

Előzmény: larini (559)
larini Creative Commons License 2000.03.06 0 0 559
lore!
Szerintem próbáld inkább meg az Asso Sport-t a Szamosinál. Biztosan többet ér mint a Benkő féle! A telcsiszámot és a Kipufogóklinikás tapasztalataimat leírtam korábban.
Előzmény: lore (558)
lore Creative Commons License 2000.03.06 0 0 558
Hali Mindenkinek!
Újabb kérdés a kipuffogóhoz: mint már írtam szétrohadt és a gyári 75k lenne. Elmentem a kipufogó-klinikára ahol 23-ért cakkumpakk legyártanák a hátsó dobot és az utsó csőszakaszt (az is rohad). Erről tudtok valamit? XIV ker Fogarasi úton, ismeri valaki? Meg tudják télleg olyan jóra csinálni? Helplízz!!

lore

Millennium Creative Commons License 2000.03.06 0 0 557
Inner Circle!

Nyugodtan rakhatsz fel nagyobb pixel méretü képeket, ha magyobbra veszed a JPG file tömörítési arányát. Akkor még egy 600 pixel széles kép is csak néhányszor 10 KB és szemre még nem nagyon venni észre a romlást. Vagy a szövegben használj kis méretü elönézeti képeket, ez gyorsan letöltödik, és ha valaki kíváncsi rá akkkor megnézheti nagyfelbontásban is.

Előzmény: Inner Circle (549)
Al-fan Creative Commons License 2000.03.06 0 0 556
Candle :
Mint mindegyik ralira itthon, az Esztergomra is megyek. Te is törzsvendég vagy ?
Larini : A Modena Motors az a cég amelyik Aleko kereskedéssel foglalkozott a Maserati elott, meg Piaggioval, csak más néven ? Foglalkoznak Alfa szervízeléssel ?
VMax : én is szeretnék venni könnyufém kerekeket, szóval érdekelne, ha összejönnénk rá annyian. Azért még egy haveromat kifaggatom, hátha van vmilyen más forrása, ne kelljen 20db-t venni...
Előzmény: Candle (544)
Joe 155 Creative Commons License 2000.03.06 0 0 555
Larini.
Nem mondod komolyan? El kell vinni anyut is egy körre! Ha tavaly nem veszem meg a 155-öt akkor ma már kertes házban lakok, az asszony is tök örülne, csak engem enne meg a fene. Nem tudod meggyőzni?
A speedline-al semmi bajom, csak az enyém nekem jobban tetszik. A minőséget most hadjuk, nincs összehasonlítási alapom.
kru.
A leültetés nagyon jó dolog, de egy csomó hátránya is van. Nekem sokszor odaér az alja valamihez, most is éppen a kipufogómat javítják mert a multkor egy gépi mosó középső részén huztam végig( tudod ott ahol az alvázmosó fúvókái vannak, és ki van magasítva ) és a középső dob látta kárát. Egyébként a menetstabilitás tökéletes. Nagy sebességnél húzós kanyarokban is úgy fordul mint ha sinen menne. Még nem mertem olyan gyorsan kanyarba bemenni, hogy megcsúszott volna, pedig nem vagyok kiscserkész. A rugózás kemény, de én szeretem. Nem az a Citröen feeling
de az nyugdíjasaknak való.
Hát nagyjábol ennyi.
Üdv.
Előzmény: larini (553)
kru Creative Commons License 2000.03.06 0 0 554
Joe 155: mesélj már egy-két mondatban, neked mennyire van leültetve a gépsárkányod (cm), és mennyire változtatja meg az autózási komfortot (elsősorban parkolás, garázsfeljáróra ráfordulás stb. nehézségekre gondolok). Köszi
larini Creative Commons License 2000.03.06 0 0 553
A GTV-s!
Te aztán tudod, hogy mi kell az embernek! Nagyon király, kár, hogy nem Q4!:)
Joe 155!
Tényleg nem a Speedline Nálad a nyerő?!
Más!
Részletesen a Q4 feelingről! Péntek, napsütéses délután. És akkor megláttam Őt!! Halál korrekt állapotban volt, az elejét törték de elemcserével javították. A tulaj a Modena Motorsnál (Masrerati honi márkakereskedő) dolgozik, az autó ott volt szervízelve. Belül full-full extra, tökéletesen megkímélten! Egyedül az elektronikus futómű gátlóinak árával kapcsolatban voltak fenntartásaim. Megnyugtatott, Rajtuk keresztül beszerezve meg sem fogom érezni az alkatrészárakat. Beülés, driving! Bp-Budaörs-Bp! (autópálya)!!!! Valami eszméletlen!!!!! Nem tudom leírni, nekem ehhez gyér a szókincsem! Nagyon megtekertem, és Ő nagyon ment! Próba V.-ben 2000-ről, mintha I.-ben gyorsítottam volna!
Próbakör vége, tárgyalások! Ficere halál korrekt, beszámítja az enyémet + mindent átrámolhatok róla a Q4-re, amit csak akarok! (felnik, hi-fi, miegymás) Öröm, rohanás haza, hidegzuhany! Nejem elmagyarázza mennyivel fontosabb dolog a szinte új lakásunk berendezése, mint az autó lecserélése, és bár a bennem lakó kisgyerek nem értett Vele egyet, a józanabbik felem kénytelen volt meghajolni az érvelése előtt. Ígyhát, ha csak vmi csoda nem történik nem most lesz Q4-em. Hát lehet sajnálni!!!
Előzmény: A GTV-s (526)
Inner Circle Creative Commons License 2000.03.05 0 0 552
Off

Szent igaz, de ki ismeri ki magát azokon a mütyürke kis gombokon? Legközelebb tuti hogy inkább a suliból kérem ki a Sony dig. kamerát, az egyből JPG-ben fotóz kis lemezre, nem zabálja az elemet két pofára és sokkal kevesebb gomb megnyomásával lehet veszélyeztetni az eredményt.
Az én képernyőm 1024*768-ban fut, a Windows telepítő 640*480-ától rendszeresen visszahőkölök, és kicsinek érzem magam. :)

Előzmény: A GTV-s (550)
A GTV-s Creative Commons License 2000.03.05 0 0 551
Keresek Magyarországon kerékszelepet, nem hagyományosat, hanem olyat, ami nem lóg ki a felni felületéből, hanem belesimul, és egy adaptert csatlakoztatva lehet fújni... Angolul "flush fit tyre valve" a neve. Ha valaki td segíteni, plííííz ímélezzen vagy írja ki a topikba. Köszi.

A GTV-s Creative Commons License 2000.03.05 0 0 550
off
Nyugodtan használhatod a legrosszabb felbontást a kamerán, a képernyők úgyis a 800*600 felbontással látnak. Egyszerűen felesleges jobbat feltenni. Kár belé, mint kutyába a bélszín.
on
Előzmény: Inner Circle (549)
Inner Circle Creative Commons License 2000.03.05 0 0 549
OFF

Az valószínű, hogy az LCD fogyasztja a naftát a kamerában, de ez a cucc nem rendez kívánságműsort hogy kell-e vagy sem... van oszt kész, anélkül különben se nagyon tudok célozni. Meg aztán betettem az elemeket és előszörre el sem indult - azt azért ne mondd, hogy előre tudta hogy használni fogom az LCD-t! :)
Amúgy cuki kis gép, amint bekapcsoltam, kinyomta az objektívet (öt másodperc zümmögés), mikor ezzel végzett, kitalálta hogy kevés az áram, kikapocsolt, és visszahúzta az objektívet (újabb öt mp. zimizümi), ezalatt tudj' Isten mennyi áram ment el, de hogy ebből egy-két fotó már kijött volna, az valószínű. Ezért van halálra ítélve a kapitalizmus! :)
A képeket valami 3,52 megabyte-ról csuktam 180kb körülire, azzal is nem akármi bénázást rendeztem. Nálam már marha kicsik, alig látom őket. A lassú letöltődésért sorry, viszonylag fontos lenne hogy látszódjon ami a képen van, ennél lejjebb már nem szeretném venni a felbontást.

Köszi a linket, bár megjegyzem, az én motorom 2000L, az nyolc lóerővel több... elméletileg, legalábbis a forgalmiban ez van, aztán ki tudja ellenőrizni? Lehet hogy ez megint olyan mint az "M" jelzés a 316-os BMW-n. :)

Előzmény: A GTV-s (546)
A GTV-s Creative Commons License 2000.03.05 0 0 548
Tetszik?


A www.hdrogers.com oldalon megrendelhető.

A GTV-s Creative Commons License 2000.03.05 0 0 547
A GTV-s Creative Commons License 2000.03.05 0 0 546
IC:
(Állítólag) kiadták a Porschénak, hogytervezzeek egy váltót hátra, legyen ennyi kg. a tömege az ideális súlyelosztás miatt. Megcsinálták, de hát az okos, megbízható német nem gondolt arra, hogy a buzi alfások képesek akár 3000 1/min fölé (szét)forgatni a motort, ezért a szinkronizálás szegény lett.
Ha azt akarod, hogy ne anyázzanak az oldalad látogatói, a képeidet csukd össze max 20-25 kB-ra, mert egy örökkévalóság, mire lejönnek. Használj kisebb felbontást, rontsd el a d-foto felbontását, úgyse fog látszani, mert a monitor felbontása is szar. Az elem tovább tart, ha nem nézegeted az LCD-t, meg nagyon ajánlott az akkumulátor beszerzése (1200 mAh kb. 1000/db)
Joe 155 Creative Commons License 2000.03.05 0 0 545
Legközelebb 13.-án lesz összejövetel, a pontos címet a régebbi üzikben megtalálod. Az RTL-Klub forgat filmet a klubbról. Utána 17.-én lesz összejövetel,a Szamosi szervízben.
Üdv.
Előzmény: Candle (544)
Candle Creative Commons License 2000.03.05 0 0 544
Bocs fiúk!

1)Mikor és hol lesz a legközelebbi találkozó.
2)Esztergom rallira jön-e valaki? Candle

Inner Circle Creative Commons License 2000.03.04 0 0 543
Kicsit belejöttem a dologba, és föltettem még néhány képet. Ha lesz több, nyugi, mennek azok is!

Amúgy meg fotóztam volna szívesen, de a kölcsönkért csodás Casio QV7000SX-be mikor belenyomtam a négy vadi új Duracell elemet, akkor annyi választ kaptam hogy LOW BATTERY!!! Ezt adjátok össze! Hat fotót valahogy kikönyörögtem belőle, de aztán nuku, meg se mukkant a kis nyavalyás... ennyit a Shell-kutaknál vett elemekről.

Most már megéri az extra.hu/gtv-t nézni. Ez az az URL, amit többet ki nem adok a kezemből!!! :)))

Előzmény: VMax (539)
Inner Circle Creative Commons License 2000.03.04 0 0 542
Hogy van az, hogy az összes Porsche-tervezte cucc sz*r a GTV-n, és még az olasz autók megbízahtóságát húzzák le a németekkel szemben?
Fék, váltó Porsche, meg is lehet nézni őket! :(((

Rohad az Extra lefele, legalábbis nekem nagyon vacakul jön - én mondtam, hogy nem lesz jó vége ha elkezdek belepiszkálni! (Erről lásd bővebben "A legcikisebb helyzet az életemben! topicot! :) )

Előzmény: A GTV-s (541)
A GTV-s Creative Commons License 2000.03.04 0 0 541
Sikerült!
IC: A hátsó féknyereg sajna nem nagyon javítható, ha elkezd szivárogni a légtelenítőnél (asszem), akkor kuka. Min 15-20 per darab. Nekem is megvolt már mindkettő. Hogy miért, nem tudom, ezt nem a Porsche tervezte... A légtelenítésnél nagyon óvatosan a csavargatással, ha sikerül kicsavarni, mindenképpen kend be fékolajjal, mielőtt visszarakod. Nagyon vigyázz a fém fékcsőre is, nehezen beszerezhető a gyári.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!