Larini,
Nagyon köszönöm, de az a "különben tököm szúrom magam" verziós jobb lenne, mer'esztet nem bírom kinyitni!
Én sem szeretném GTV-s barátunkat magamra haragítani, de a 155-ös foleg a DTM-es produkciója nyomán nagyon favorit ! Persze a régebbi Alfák , eltekintve egy két gyengébb darabtól, koruk sztárjai voltak és aki tud és szeret velük foglakozni , bütykölni, építeni annak biztosan többet jelentenek, mint az újabb verziók. Én nagyon becsülöm, aki annyit törodik a kocsijával ! De asszem, az Alfa Alfa oszt kész. (talán az Arna kivétel, ha meg nem sértodik valaki)
Al-fan!
Tessék Neked ez a szépség! A 155 Q4 után, szerintem a 145 QV a legjobb Alfa! (utána a 33 Permanent4, majd ezután holtversenyben az összes többi!) Na most majd bizos kapok a GTV-stől! :)
Hát, ízlések és pofonok. Nekem mindig a BMW-hez tapadtak inkább ganxsta előítéleteim. Persze igaz hogy a legtöbb államfő mindig is Mercivel járt, szóval tény hogy világszerte népszerű a gengszereknél. :)
Vetem is rá magam az F1 topicra, most azonnal, még nem hallottam semmit a tesztekről, pedig már háromnegyed tíz van!
Jó reggelt, jó szurkolást !
Larini, meg kell mondjam, már jobban indul a nap, ha látom, milyen képeket pakolsz fel . A rám való tekintettel nem vadásznál egy kis 145-öst ?
Inner Circle.
Láttam, és tényleg szép jószág. A Mercit pedig nem csak nálunk szeretik a gangxta félék, mindenhol azzal járnak, csak a fejlett nyugaton megteheti a becsületes ember is, és emieatt nem olyan feltűnő.
Üdv.
Oké, hogy minden szava igaz. De azt én is mondtam, hogy nem veszek Mercit. A gengszterfeelinget is említettem, hogy az sajna hazai sajátosság, és kb. annyira tisztességes, mint az Alfával szembeni "halom hulladékot miért engednek az útra?" vélemény.
Valóban, a Merci nem életérzés, nem is azért szeretem. Az egy csodálatos szerkezet, halálpontos technika. Joe, láttál már kupé 300 SLR-t?
A Mercedes nagyságához nem fér kétség, de bennem a leggyönyörúbb 40 millás csoda sem ébreszt olyen érzéseket mint egy tizedébe kerülő ALFA ROMEO.
Csillogás-villogás de max. gengszter feeling áll szemben egy életérzéssel.
Ami pedig az F-1 -t illeti csinálhatnak bármit a Ferrari mitosznak még az árnyékába sem kerülnek soha. Ahhoz még Ők is kevesek!
Üdv.
Nem tervezem Mercedes vételét a jövőben sem, de azért a Merci, az Merci. Akármennyire is lejáratják néha kis hazánkban...
Hakkinen autója az Ezüst Nyíl, és ezt a nevet valaha a Gullwing viselte, ami kb. az autótervezés csúcsa. Jó, lehet hogy megosztott az elsőség, de vitathatatlan. A 300 SLR 1955-ben 300-at ment, utcai változatban! (Összehasonlításul: Mi is volt még 1955-ben? Pobjeda? Bogár? Alfából Giulietta, és 1900 Ti.) Elképzelhetetlenül gyönyörű az az autó.
Nekem a Mercedes mindazt jelenti, ami a németekben pozitív, úgyhogy a jelenlegi mezőnyből oda teszem a pénzem. Hátha még a kis Schumi vezetne...
Én sem Schuminak szurkolok hanem a Ferrarinak, nekem mindegy ki vezeti, csak győzzünk!
Inner Circle, ha már Alfának nem szurkolhatunk, legalább szurkoljunk azoknak akik az Alfából nőttek naggyá!
De hogy Mc Laren? Ezt meg sem hallom!
A Volvo már majdnem eljutott az F1-ig, legalábbis a kombi pályaversenyautó nem volt akármi.
Ideális felállás: Schumacher piros overalljában 58 körön kersztül menekül az Alfa-jelvényben szereplő kígyó elől, ami az elsőnek célbe érkezés pillanatában farkára állva elnyeli. Emellé lézerrel piros keresztet és fölé Alfa-Romeo feliratot vetítenek, IC pedig elpusztul a kozmikus gyönyörtől. :)
"Forza Ferrari!
Remélem nincs is olyan alfás aki ezt másképp gondolja. "
Hogyne lenne - hajrá McLaren!
Ferrarinak Enzo Ferrari csapatát hívták. Ma van egy ugyanolyan nevű csapat, olyan vezérekkel akiknek semmi közük a Commandetoréhoz, ennek nem drukkolok. Főleg hogy nem utolsósorban miattuk nincs Alfa az F1-ben.
Nagyon fontos!!!
Már ma éjjel figyelemmel kisérhetjük a Melbourne-i eseményeket a www.f1-live.com-on.
Forza Ferrari!
Remélem nincs is olyan alfás aki ezt másképp gondolja.
Az összes hivatalos eseményt élőben közvetíti ez a site. ( csak ha valaki nem ismerné )
Üdv.
Turbo Lada? Szép név, erről eszembe jut egy teljesen őrült cimborám, akinek az a mániája, hogy egyszer majd összeépít három 1500-as Lada motort egy 4500 köbcentis Y-elrendezésű erőgéppé. Aztán belenyomja az egészet egy kockaladába, kicsit kilóg majd de az nem baj... (Copyright az övé.) Nem tudom, mennyire lehetséges az ilyesmi, de a végeredményt megnézném! :)))