Ma sajnos tényleg nem. Az F-1 csak az egyik fele, tudod mondtam hogy egész hétvégés családi összeröffenés lesz nálunk, hát volt is. Ha tegnap elmegyek Kecskemétre, ma már szabad ember vagyok!
Üdv.
Hi!
1. Igen, voltam! Nem volt rossz! Az F1 nem lehet kifogás, mert a barátom szintén nagy Forma 1-es és mégis Ő vitt le a kocsijával!
2. Igen ott leszek, majd hívj fel, megbeszéljük a részleteket! Viszont sajnálom, hogy Te ma nem leszel ott!
Jó reggelt Larini.
Voltál tegnap Kecskeméten? Engem a asszony 12 kor rángatott ki az ágyból, a hajnali F-1 miatt nagyon meg voltam zuhanva. Milyen volt a buli?
Akkor holnap találkozunk!?
Üdv.
Ekkora a kihaltság?
A hajnali üzenetem óta 1 darab üzenet mindössze? Hát akkor kit emlékeztessek a hétfő délutáni dzsemborira?
Aki még nem tudná: 16:00-tól TV-felvétel lesz az Alfa Romeo klubról, mindenkit (klubtagokat és leendő klubtagokat) várunk, elvárunk az Alfájával együtt Budapesten, Újpesten a Megyeri út 51-ben. Ez a temető után van, egy volt üzem. De nem lesz nehéz eltéveszteni, a kinti parkolójában valószínűleg otthagyom a GTV-met: ezüstszínű, az orrán lesz egy fekete "bugyi". 1/2 4-től biztos ott vagyok, lehet keresni engem is.
off
Joe 155, neked felmentésed van, elkéredzkedtél
:-)
on
Azt hiszem ma hajnalban láthattuk a német "precizitást", és az Olasz "megbizhatatlanságot"!
A 16 pont király, de mivel ez nem F-1 topic nem részletezem tovább.
Üdv.
Akkor kedden????
Mégse!
Na akkor szpatty, mert nagyon korán kell kelnünk. Az MTV műsorigazgatója meg kapja be, amiatt hogy németül kell végignéznem, tele reklámmal!
Na mindegy valahogy majd kibirom.
Üdv, és Forza Ferrari.
Csak, hogy örüljön minden alfás, idelinkelek egy oldalt, amin a 166-osra épített prototípus
Bertone Bella látható.
Meg egy képet is ideteszek, a 147 kémfotót:
Legtolsó élményem alapján jó sötét van, a rajt meg van világítva rendesen, a pályát oldalról világítják be ferdén 3-4 refivel. A boxutcából lehetne talán fotózni...
off
Rendet raktam a honlapomon, a régi címet megváltoztattam a mindenki számára egyértelmű csupa kisbetűsre. Szóval a cím: extra.hu/gvt6
Így csupa kicsike betűcskével. Kérek mindenkit, hogy ha már betette a kedvencekhez, akkor javítsa ki. Most nem linkelgetek..., holnap 3/4 4-kor kelek, kezdődik a közvetítés.
on
Bocs a késésért de "dolgom" volt. Én is most készülök először ki, de remélem hogy jó buli lesz. Miért ne lenne? Hosszú szünet után alig várják már a népek hogy nyomuljanak egyet!
A fényviszonyokat nem ismerem, de ha filmezni lehet, gondolom a fényképek is jók lesznek.
Üdv.
A dolog érdekes és vonzó, csak egy kis technikai problámát kellene még megoldani. Konkrétan azt, hogy az anyósom vigyáz-e éjszaka a gyerekekre. Van néha egy kis hátránya annak, ha az emberfia nem 20 évesen kavar egy Alfa Spiderrel, hanem pár évtizeddel később :-( Különben valaki volt már közületek a ringen ilyen bulin? Milyenek ott a pálya fényviszonyai? Lehet-e értékelhetó fotókat készíteni? Ugyanis arra gondoltam, hogy utána a honlapomra feltennék egy fényképes beszámolót az Alfák fényes és mindent elsöprő futamgyőzelmeiről.
Helló! Arra
gondoltam, hogy beszállok én is egy képpel. A GTV-s kedvéért itt egy "felmatricázott" GTV6-os. Úgy láttam ilyen még nem volt, vagy ha igen akkor felületes voltam.
GTZ, vagyis Tubolare Zagato. 1963-64-ben készítették, Giulia padlólemezre (105-ös széria) épített csővázas felépítménnyel. Az autó tömege 650 kg (1430 font), elöl-hátul független felfüggesztés, 1600 ccm twincam. 1964-ben megnyerte az Autodelta teammel a Le Mans-t, Nürburgring 1000 km, Targa Florio, Sebring 12 órás versenyeket. Két változata volt (nem tdom mi a különbség): TZ1 (112 darab) és TZ2 (11 darab). Most látom a képen a könyvemben, hogy a fordszámmérő (IC:természetesen a kormálny előtt középen) 10000-ig van skálázva. A km-óra 260-ig. 963-ban!
A TZ2 üvegszálas volt, a TZ1 alumínium...
Ennyit tdtam hirtelen. Ha kell még infó, keress magadnak.