Szerintem mind a két fajta kipufogó nagyon jó minőségű, ha jól tudom a fő eltérés hangerőben van amire érdemes odafigyelni ha zenét akarsz hallgatni a kocsiban.
Al-fan!
Nem tudom, hogy aki legagyizta a Supersprintet, az látott-e, hallott-e ilyen kiput! Brutális, nagyon jó minőség, nagyon jattosan szól, nem finom lelküeknek való, csak vaddisznó autókra való! Talán egyszer én is felteszek egy olyat!
Larini!
Sajnos az a hajó elment, akár volt új autónál sportkipu lehetoség , akár nem. Egyébként meg nem mondták , hogy lett volna (M5). Azért erosen gondolkodóba ejtett az is, hogy veszek jó sokért esetleg egy "néma" kiput...tehát kéne a tapasztalat. Ha meg csak a kinézet kell, akkor elég egy kipuvég a hátsó dobra, oszt annyi. Egyenlore a hátsó spoiler és a kerék szerepel még a kívánságlistámon. Amúgy a Supersprintet legagyizta vki. Szerinted milyen ?
Al-fan.
PRC a cég neve, a cím Kiskunlacháza, Kossuth L. u.39.
Tel. 24-430-443.
Larini.
fél 1 körül ,de inkább elötte indulok fel Pestre, kb fél háromra vagyok Fóton, család ki, puszi-puszi, és tépek 1000-el. Majd hívlak!
Millenium.
Megtelt a postafiókom, most ürítettem ki szerintem nem fért bele az üzid. Ha tudod küld el mégegyszer, kb 12-ig tudom még elolvasni, utána nem leszek net közelben vasárnap estig.
Üdv.
Al-fan!
Van Náluk egy katalógus árakkal, abból meg tudja rendelni Neked! Ha jól emléxem, Te szeretnél sportkiput az autódra, de mivel vadi új elveszted a garanciát, nem?! Kérdésem: nem tudom, hogy hol vetted a szépséget, de például a Boldizsárnál úgy értesültem, hogy forgalmaznak Sebringet és Supersprintet, így el lehet intézni, hogy némi ráfizetés ellenében azzal vehesd át a gépet, ahol Te vetted ott ilyen nem volt?!
Larini !
Hja kérem, úgy könnyu ! Úgy emlékszem, azt mondtátok, hogy a Szamosinál is lehet kapni vmilyen kiegészíto cuccokat ( ASSO ?)ugye ? Érdemes körülnézni ?
Al-fan!
Nem emlékszem a nevükre, de van szórólapjuk, majd megnézem! Még nem tudom, mikor megyünk. Joe155 azt mondta, ha felér telegrácsol, találkozunk aztán padlógáz keresztül a városon. De számításaim szerint bővem 14 óra előtt lesz.
Üdv Larini !
Ez igen, ilyen kora reggel ! A ringen nem emlékszel véletlenül arra a cégre , amelyik kipufogókat meg végeket (PRC vagy PCR ?) gyártott ? Nem találkoztál velük vmilyen autón ?
Mikorra mentek a Szamosihoz ?
IC-nek meg teljesen igaza van : reálisan akkor lehet megállapítani, mit is tud az autó, ha nem csak egyenesben gyorsul, hanem kanyargós dimbes-dombos úton is kell menni. Itt már nem csak a motor számít.
Erről a gyorsulás-vitáról eszembe jutott az egyik kedvenc alfás sztorim. Épp valami nagy emelkedőn hajtottam felfele a kis 1,4-es 145-öst, mikor valami ezeréves kombi német autó elkezdett rám tapadni. Gondoltam, ilyen kis motort nem fogok azzal gyilkolni hogy hegynek fel padlógázt adok, főleg hogy nem az én kocsim. Tehát az első adandó helyen lehúzódtam, német kombi végig másfél méterre a nyakamba jött, most padlógázzal el.
Kétszáz méterrel később az emelkedő eltűnt, viszont a nyílegyenes út kanyargóssá, szűkké és egyirányúvá változott.
Körülbelül harminc másodperc múlva, miután a kombi már a harmadik kanyarból esett ki majdnem, ijesztően dőlve és az út másik oldalára sodródva, míg a nyakában lihegő legkisebb Alfa sínautóként tapadt az ideális ívre (és a fejemet teszem rá hogy vigyorgott is!), a pali kénytelen volt belátni hogy az olyan verseny, amiben nem csak a nyomatéknak van szerepe, az nem neki való, tehát sportszerűen lehúzódott, én meg új strigulát húztam a műszerfal mellé.
Cx20e: a bátyámnak Kadett E Californiája van, ahogy ismerem, nem is fog átállni olasz autóra, mert nem a stílusa - mégis feltűnően gyakran mélázik el a család Alfái fölött...
Bubble !
Hát igen, ez benne van a pakliban. De ugye azért ez nem veszi a kedvedet ? Ha jól láttam, megint kis piros fények égnek a muszerfalon ... De amikor megy, az az érzés megér egy kis kellemetlenséget, ugye ? A Szamosiékkal Te is elégedett voltál ? Tudod, gyujtöm a tapasztalatokat.
C20XE !
Itt ugyanis mindenkinek sportszíve van ! És ha nem is nyerünk meg minden csatát, akkor is ezeket a gépeket imádjuk ! Megjegyzem : kell is oket szeretni, mert akkor meg is lehet nekik bocsátani, ha néha rendetlenkednek.
Ezt csak azért, hogy lásd, elfogult vagyok, de vak nem.
c20xe,
azt elfelejtetted, hogy at alfás szív dobbanás minimum +20 LE és 1.5s-al jobb gyorsulás.
Ahogy a gyorsulásin mondták a Draxter 70LE hengerenként, az alfa ötödik\hetedik hengere (nem kívánt rész kihúzandó) a vezető szíve!
Al-fan
Bocsi e kései válaszért, de csak a munkahelyemen van net. Szóval az én Romeom ha csak lehet minden filléremre igényt tart. Rendszeresen a kipufogóval van valami, többnyire javíthatatlanul eltörik. De az eltelt egy év alatt volt már gond a sebváltóval, kuplunggal sôt a gyujtáskapcsolóval is. Ez utóbbi odáig fajult, hogy mivel semmi elektromos ketyere sem működött trailert kellett hívnom. Mire a Szamosihoz értünk és lepakolták a drágát azonnal elindult. Ez volt a belépôm a szervízbe. Csoda, hogy azonnal megjegyeztek?
Joe 155!
Már bocsánat ,hogy a tényekre hívatkoztam,de Te kezdted.Természetesen ,ha ehez hozzáadjuk a Te Alfa szeretetedet,akkor midenféleképpen az Alfa gyorsabb.Ez én meg értem.Egy közeli Barátom révén,Aki már nagyon régota Alfás meg tapasztaltam /jót ,s rosszat/ mit jelent Alfásnak lenni.Bátran kijelenthetem /még úgy is hogy Opel szívem van/, hogy le a kalappal.Ha csak a fele lenne ennek az összetartozásnak az Opel táborban,már jó lenne.Ez Uraim irigylésre méltó!
Tisztelettel:c20xe
Tudod bariomira fáradt voltam, az utóbbi hetek nem a pihenésről szóltak, legalábbis nálam, meg azután le kellett még nyomnom a pályától úgy kb. 180 km-t mire haza értem. Nem mertem megkockáztatni hogy tovább maradjak! Legközelebb majd végig maradok!
Tuning ügyben nem igazán vagyok Ász, de ha valami konkrét érdekel dobj fel egy mail-t.
Üdv.
Hat meg volt az elso gyorsulasi verseny, szerintem allat volt.
Joe 155 sajna, hogy elobb elmentel, mert nemsokkal utanna mentem.
A felreertesek elkerulese vegett meg most leirom, nem tudom, hogy volt e meg kint egy masik 146ti-is de en nem mentem semmi Astra ellen, tehat nem fogott meg majdnem a vegen. Csupan ketszer indultam.
1. Audi 80 2.0, ez azt hiszem eleg egyertelmu dolog.
2. 145 Qv...... igen igen gyozott a sullytalansag, vagyis be kell vallanom, hogy veszitettem.... na de sebaj. Majd nyar vegen, egy kicsit megbolonditva a gepet, es kiuritve a penztarcat mas lesz a helyzet (Joe 155 ide varom a segitseged a megvaditashoz). Amugy nem tudom kie volt a Qv, de nem sokon mulott.... 11.54vs11.53. Azt hiszem ezt le lehet faragni.
A legszebb dolog viszont az volt, hogy az Audival valo gyorsulas vegen az elottem levok (300se feher merci, ill kisbusz) nem kanyarodtak vissza a box-utcaba, hanem kimentek a palyara... en meg utanuk. Nagyon szeles ez a Hungaroring, egyszer ki kene probalni nappal is!
Na ennyi!
Pénteken sajna nem tudok menni de a legkozelebbit nem hagyom ki!
OK. Mister.
Asszem az Opelt itt gyorsan leugattuk, de hát ez van. Sztálin szerint:" a tények makacs dolgok "
na nem mint ha példaképem lenne az öreg, de ebben max. igaza volt!
Üdv.
Joe155 !
Mivel én sem vagyok elfogult cseppet sem, nem is írom le, hogy pár évvel ezelott , amikor egy osztrák autósújság (nem tom melyik) tesztelte a 2.0 16V sportos motorokat, melyiket mondta legjobbnak... persze az még nem ez a 155 lovas motor volt, ha jól emléxem.
Majd a gyorsulásin kiállok ellened, akkor lesz sikerélmény az Alfáknak, én meg azt mondhatom, hogy nem volt ciki kikapni a "bratyótól" !
sziasztok ALFA-sok
én még sosem voltam gyorsulásin (valoszinü nem is leszek)
mondjátok igazam van ha azt gondolom hogy a pilota ügyessége 30-40% plusz teljesitményt ér?
nekem ez meg gyözödésem és még az is hogy egy jo seb válto is kell a sikerhez
Ne hasonlítsunk már egy Opel Astrát egy Alfa 146-hoz, mert befonom a hajamat! Az Astra sehol sincs,még ha GSi xhjkl stb. jelzéssel is van megáldva, a 146 ti megeszi reggelire.
Ja és egyáltalán nem vagyok elfogult! Igaz?