Sok irásom eltünt.sok mindent nem szabad leirni,vagy szándékossan nem jól irom le!/pappa=pappas/skype számom megadva.Két éve volt egy agyi infarktusom,a jobb oldalam majdnem megbénult,újból tanultam irni,elismerem hogy nem vagyok egy MOLDOVA!Minden kérdésre szivesen válaszolok.Csak tényeket szeretnék közölni veletek.
Sztem arra gondolt,hogy tagolatlanul,sokszor mások számára nehezen érthetően fogalmazol. Hogy ez a lustaság,stílus,vagy lelkiállapot miatt van így,azt nem tudom,de tényleg nehezen emészthetőek a hozzászólásaid,és ebben most NINCS semmi személyeskedés. :-) Ha,gondolod,"felboncolok" egy hozzászólásodat és kifejtem,hogy mire gondolok,de sztem,ha visszaolvasod magadat,te is rájössz. ;-)
Nem tudom mire érted?Szegények vagyunk,baj hogy fáj,ha BALEKNAK néznek?Nektek nem kell mindennap küszködni?48 órából 3 óra pihenés jutott,anno.Áltunk a határon 11-24 órát,kiszolgáltatva a vámosoknak,munkaadóknak.Hollandiából és Párizsból rengeteg B-WARE-et szálitottam haza.szerinted kinek adták el??Bejelentés nuku az utolsó 6 hónap fizetése szintén!Semmi pénzért nem bántanálak meg,de én még dolgoztam úgy,hogy este leengedtük a vizet aTGK-ból,reggel meg feltöltöttűk 300 méterről cipelve a vizet.Gázolaj télen tiszta parafin volt!Csereautó opel astra.A kerékanyakulcsra nem válaszóltatok./megnéztétek?/A héten LINZ CONRÁD,árúcsere szó nélkül kb 5perc!A GARI szerintem belefér a fórumba.azért vettünk új autót.Az autókról irjunk.3.0-as ducato engedmény netto 1100000ft/érd/3.0-ás motor min élettartam/60%fordulaton/5000óra/kb600000km/2.3-as/3500óra/3.0 lánc nincs csere.2.3-as szij reklámban 180000,szervizkönyvben 120000.
A gép szervizben,alvázszám jövő héten.PIRI,még azt sem tudjuk mivel jársz.A haver 2.3-as ducato fogyasztása trélerrel 9-10 liter!Balaton-olasz úton.az autó nagyon jól megy,igaz Ő nem magyarban vette.Citroen szervizről jót csak RIGÓ-ról hallottam./keszthely/.Ott sok hasonmárkát is javitanak lehúzás nélkül.A garis javitások nem csak az én problémám??Acer navi gariban kuka,mert a számlája nem volt meg/csak a gari levél/Vettünk 4db gyári michelin 225/75r16-ös komplett kereket/becker 9827 navi/blaupunkt hamburg mp57/A GARI miatt mindent nyugaton!!Amit az autóval adtak át kellett a rádiót európai normára állitani/nekem/cd újonan ko!Kecskeméten komp cd rész csere!
németországban visszahivás a kormányművek spec zsirzására/+ablaktörlő burkolat/jan 28-al.Nekünk erről nem kell tudni!25000 gk. Akkor a kormánymű sem lessz hosszú életű./2007 márciusi gyártásig,de meddig épitették be?
tegnap pl volt egy olyan esetünk hogy a féklámpa-kapcsoló! miatt az ECU meghülyült A féklámpa égett rendesen de az ECU felé nem ment adat és megsértődött Hibakód nem volt a tárolóban! Frissités plusz kapcsolócsere plusz 60 km teszt és minden megjavult
Kedden Győrbe kell vinni az autót/min4nap/,már előre sirok.semmi jót nem várok!Már van u.gyártott fékbetét/ate/textar/pagid/mintex/icer/,de nem magyarországon.Nekem a textar nem vált be csak a ferodo,második az ate.
ma megjött az nfh-tól a válasz,mindent rendben találtak.egy kérdésünkre sem kaptunk választ! a fórum célja,hogy megosszuk egymással a tapasztalatainkat jót és rosszat,segitsük egymást.Nemzetközi szabványok szabályoznák!a motorelektronikák adatainak kiolvashatóságát.csatlakoztatását/obd/obd2/elméletileg.mert gyakorlatilag mindenki sz...k rá./VAG/BMW/MBstb/a neten olvashattok diagnosztikáról.a motoroknál nem a teljesitmény a legfontosabb adat hanem a forgatónyomaték!a fedélzeti computer nem biztos,hogy hibát ir ki,de a motor paraméterei lehetnek rosszak,ezért valós adatokat/nem elméleti!/csak teljesitményméréssel lehet megállapitani!alul leirtam a mért adatokat zárójelben,hogy mennyi lenne az /annyi/gyári adat!35000 db egr/füstgázvisszavezető szelep/-t cseréltek idáig/hallomásból/ az ecu-nál természetes dolog a szoftver frissitése. PANASZAIMAT nem siránkozásból irom le,hanem hogy tanuljunk az esetemből,segitsük egymást!hibátlan autótipus nincs!A hozzáállás az más kérdés!/a garancia is/ Várom hozzászólásotokat.nemsokára irok.
nehezen enged fel a gép!két hónap szélmalomharc után javulás semmi veszprémben légtömegmérő csere ,alapjárat sokat javult az erő semmit!a hozzáállás,a szalon hangulata jó/most előszőr volt olyan érzésem.hogy nem temetkezési vállalkozónál vagyunk!/hétvégén holland határnál defekt!szerszám??elő kerékanya nem.a kulcs az enged!!igazi kinai acél most jól jártam mert már kettő db van idáig csak egy volt!ADAC SEGITSÉG/ingyen/.fogyasztás jó üres 14l rakott kb 800kg,16liter átlag 82km/h.idáig megakadályozták a teljesitménymérést most a PAPPÁNÁL 32-ért/000/ sikerűlt megméretni amit a benedeczky 6 hőnapja nem vállalt!!nemsok károm lett a100km-enként kb 4-5 literes túlfogyasztás miatt az51000km alatt.neki meg a fiatnak egy petákjába sem került!!! a teljesitmény jó!161le/3500/ nyomaték max jó 396 nm/2500/.gyári érték400nm/1700-nál/mért300nm!!!100nm sevelben maradt.majd postázzák! teljesitmény 1500-on 38kw/gyári60kw/1700-on57kw/gyári75kw/1kw x 1.385=le/sok apró hibát nem sorolok. a fék totálkáros!/sprinter gyári tárcsáimat majd elajándékoznám kb 500000 km-et mentek,és még jók.nincsenek elkopva nincsenek barázdák rajtuk,szabályozva sosem voltak!/ a motor csak melegen van inditva/gyári webastó vizes/ hátul webasto st 3500 levegős +ágy/fogyasztóvédelem még semmi!!!elfáradtak decemberben a sok csaló vállalkozót üldözve most pihennek!!SZOLGÁLNAK ÉS VÉDENEK!!nem engem hanem hazánk nagy vezérét.megmentőét/gyf/törvényi határidő 30 nap/dec 05/ máig semmi!várom hozzászólásotokat/veszekedések nélkül/megkérdezném 2007-ben hogyan lehet próbauttal megállapitani a teljesitményt?/haszon?jármű/lehet a ferrari is igy csinálja!megy a SANYI egy kört.és kijelenti az autó jó!
Egér a vezérlésben. Ezt ugye csak azért mondták, mert 21 éves vagy? :)))
Régebben én is hallottam sebességváltóházban nyávogó macskáról........kocsmai szintű eszmefuttatások alkalmával, de azért nem kell mindent elhinni. Gondolom a zárt térben az olajat ette, azért maradt életben. Volt egyszer egy olyan film is, hogy Olajfaló:)
1. a rakteret és a fülkét elválasztó üveg az első héten eltört, mert beleakadt az árú.
a csere a Fiat szerint 13500(üveg)+6000(munkadíj) ehelyett belevágtam egy plexit 1500-ért
2. a Gázpedálnál valami érzékelő elromlott, ezt garanciába cserélték, de egy hét kellett a müvelethez, addig kaptam cserébe egy Tranzitot(ami egy nagy fos)
3. felvillant a motoröndiagnosztikai visszajelző(reggel 6-kor induláskor) és nem indult! Hivtam az assitansot, kijött a sárgaangyal(06.45) és megállapitotta, hogy nem indol(mondtam neki, hogy erre én is rájöttem és elment) hivott trélert. A tréler 9.45kor megérkezett, 11 óra volt mire szervizbe értünk. 12 órakor megkaptam a csereautót a Csiki-begétöl. Azt mondták semmi gond holnapra kész az autó ez volt csütörtökön. Szerdán hivtak, hogy nem birják megcsinálni vigyem át(ÉN) Békásról az M3-hoz.Jó átvittem ott megint kaptam egy csereautót. Másnapra valami csoda folytán kész lett az autó. Kiderült hogy egy egér bemászott a vezérlésbe és amikor ráinditott akkor bedaráltam. Szerencsére garanciába kicseréltek mindent , de csak azért mert több mint egy hétig szenvedtek vele.
4. Hátsó ajtó zárja szétesett
5. Jobb első, és a bal hátsó lámpa elkezdett erösen párásodni, mint késöbb kiderült elfelejtettek tömitést rakni.
És az állandó probléma, hogy nem nyitja ki az ajtókat a távirányitó. Erre nem tudnak megoldást találni( ezt nem értem, hogy miért)
Ja és fogyasztásom városban 10,5l, meglepő módon autópályán(120-130km/h) is.
Ha valaki tudja, hogy van-e valami trükk a fogyasztás csökentésére akkor irjon.Köszi!
"A Boxer jelenleg járóképes. Igaz, hogy a kipufogógáz visszanem tudommittcsinálója nem jó, ezért leállításnál 4x, 5x csuklik a motor és 10E km óta világít a szervízlámpa, mert a környezetvédelmi valami kallanyú-billenytyűje is gyári hibás, valamint a katalizátornál is eltört valami cső, amiket szintén gariban cserélnek - de ezzel az autóval hogyan szállítsak napi szinten, biztonsággal????"
Na a szervízlámpa nekem is világít a 2.2Hdi Jumpernél és ott is ez a kipufogógázvisszamittudoménmicsodát írják. A legjobb, hogy időnként letiltja sztem a turbót és max 120-al lehet vele menni amikor is már semmi erő ninxcs benne.
Ilyenkor motor leállítás, majd újraindítás és máris a kezemben a 120LE, vagyis könnyedén hasítja a 140-et, vagy többet. "Resetelem"
Egyenlőre ennyi.
Jelenleg 40ezernél járok, márciusban lesz egy éves.
Dec 10-én az autó nem indult. Vasárnap felhívtam a kecskeméti szervízvezetőt, hogy akkor most bikázzuk, vagy bontsam ki az akksit, tölteni (mert az ugye nem egyszerű.)
Éppen ezen a napon volt 1 évas a 2.2HDi.
Bikázásra nem indult, az Assistance igen gyorsan(!) bevontatta a szervízbe. Csereautónak egy Opel Combo-t ajánlottak, aminek 1 tonnát kellett volna hétfőn cipelnie. Nem, köszi, van egy Berlingónk.
Meg egy autókölcsönző ismerősünk, mert különben ott ültünk volna a hóban, meztelen fenékkel.
Röviden, a kocsit egy hétig csavarozgatták a márkaszervízben, mert 1. tönkrement a generátor (másodszor), majd amikor az megjött, kiderült, hogy az meg tönkretette az önindítót.... még szerencs, hogy gariban volt, különben pár százezret veszítettem volna.
Az assistance meg olyan , mint a biztosító. Nem arra van, hogy segítsen, hanem arra, hogy azt hidd, hogy segít, ha baj van.
A Boxer jelenleg járóképes. Igaz, hogy a kipufogógáz visszanem tudommittcsinálója nem jó, ezért leállításnál 4x, 5x csuklik a motor és 10E km óta világít a szervízlámpa, mert a környezetvédelmi valami kallanyú-billenytyűje is gyári hibás, valamint a katalizátornál is eltört valami cső, amiket szintén gariban cserélnek - de ezzel az autóval hogyan szállítsak napi szinten, biztonsággal????
Azt végképp nem tudom, mintől nyikorog indításnál, és leállÍtásnál.
Azt mondják a márkaképviseletnél, hogy L3H2 3.0HDi-t kellene, hogy vegyek, mert az aztán.... bár, az előző kolléga nem hiszem, hogy ezt megerősítené....
De akkor mit?
Sprinter? Crafter? Mer' nem csinálnak ilyet a japánok?
az autóval nekem van problémám nem állitom,hogy minden ducato rossz egy megszünt forumban olvastam az első két hétben derül ki mit vettél. majd megtudod a fiatnál mit ér a garancia irásban semmit nem adnak annyi melegségben sem lessz részed mintha egy jégcsapot ölelnél. magánszemélyként vettük a kocsit,a fogyasztóvédelem elvileg megvédene amire dec 03-ota várunk.benedeczky-ről annyit.hogy saját pénzen megnézettük volna a gépet,amikor közöltem ez egy új fiat.elküldtek afrikába/fiat garanciális elbirálója/ .ausztriai ducato 3.0 nézve injektorok ott is rozsdásak/visszahivási akció/.fiat tipushibák egr szelep.de csak akkor cserélik ha a computer kiirja.garanciás javitásnál törvényileg csak új alkatrészt lehetne beépiteni.az oldalajtó zörgése gyári tervezési hiba!
kuplungcsere maszeknál kevesebb mint1nap márkaszerviznek2 otthon idegeskedek,3-ik nap 15óra után telefon menjünk az autóért 125km szerviz17-kor zár odaérünk autó az utcán .panaszkönyv nincs fizetünk,indulunk haza kuplung bakkecske/állitólag GYÁRIFELUJITOTT/ 30km után a motor csetteg másnap reggel borzalmas hangokkal indult. irány veszprém fiat munka sok szerelő kevés bejelentkezés keszthelyre másnap keszthely,hibabajelentésről,autóátvételről papirt itt sem adnak,csak akkor javitanak ha computer hibát jelez amit észrevettem az injektorok lekezelése,a4-ik hengernél a rozsdás csavar cseréje.kérdésemre azt válaszolták gyári visszahivási javitás.amiről nem kell tudnom. az autó most totál tragacs nem megy 14-16 litert eszik.a javitások elött is gyenge volt az allandi dombon vidáman előznek a sprinterek meg a 2.3 as ducatok. 45000-nél új gumik az elejére. dec 03-án fogyasztóvédelemhez panasz benyujtása/határidő 30nap/válasz még semmi/csak magánszemély panaszkodhat/ a2.3as ducatoknál is nagyok a fogyasztás külömbségek 9-15 liter/100km mi 90 -100-110 -el járunk utolsó1400km 230liter gázolaj!kb több mint 3 000 000 km vezettem.kuplung problémám soha nem volt mercedeszekkel fogyasztások sem ingadoztak. t -2-es első tárcsafékbetét 400000km vito,sprinter 80000-120000km.
2007 07 06 án kinkeservesen megjött az új 3.0 ducato. az előzmények nem sok jót jósoltak elöleg 40% hitel fialese autó megrendelve.várunk várunk hallgatjuk az anderseni meséket.szerződés megkötése után a hitel elutasitva/csak lizing/ új bank/erstre. hitel mehet autó jövögethet.fejest ugrassz a vizbe de visszafordulni nem tudsz,mert magyar vevő vagy a BALEK!! átadás péntek késődélután,hogy reklamálni csak asóhivatalban tudj,mert ott meghalgatnak máshol nem. hazaérünk az alapjárat fos a motor gázadásra füstől/30-50m/ a kuplungpedál néha visszarugja a lábamat vezetékek lognak bilincsek nincsenek rögzitve stb stb...szerviz+1nap+250km apróhibák javitgatva a nagyok majd MEGGYÓGYULNAK.SZŐKE KAPITÁNY a győri szerviz nagyeszű munkafelvevője elmagyarázza a füstölés 18-20 ezer után elmulik a kuplung az abs miatt rugdos vissza. igaza lett.a füstölés csak erősödött a motor gyengült vigyük fel az autót/424-es/megcsinálják felvittük,elküldtek az állatkertbe/mert odavalok vagyunk/javitás semmi!!+1nap+250km+állatkerti belépők. continentál/215/75r16c/gumik kopnak elől 17000km átcserélés 27000-nél megint fékbetétek nézve jobb eleje ko lámpa nem jelez.30775km szerviz kerekek le hátsófék kopás nincs elöl jobb eleje 1mm,bal elején kopásjelzőig sem kopott.garancia nincs jegyzőkönyv nincs számla van betét36605ft munka 8448ft közben motor szoftver csere +1nap+250km visszajelző csak abal elején van/hátul nincs!!/,a fékbetéteket csak együtt szabadna cserélni!!/gyári előirás/ első kontrol 45000,szemmel. 31000km 4db téli matador.33000-nél átforgatás rázás miatt/nem áram/37000 km -kuplung csuszik,dombon nem csak váltás után várni kell nem a tárcsa éget meg telefon,időpont van alkatrész van csereautó lessz közben a fék fos hatástalan/extra elekt. fékrásegités/azúj gumik az elején ekoptak 41603 km szerviz első kb 45000 ft+selenia hozott/hozott csak gyári lehet selenia/a szervizé mobil/kuplung nincs csereautó van/renault megane/folytatom