Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

robert tanka Creative Commons License 2021.02.10 0 0 21580

Köszönöm válaszodat! A 2.2 motorokrol lehet tudni valamit? 

Előzmény: kicsi20 (21577)
mados Creative Commons License 2021.02.07 0 0 21579

Ha OBD-t akartál írni,akkor az szerintem 2002-től volt,amikor a JTD kijött.

Előzmény: Kovalic 76 (21578)
Kovalic 76 Creative Commons License 2021.02.07 0 0 21578

Ebben az 1998-as ducatoban (2,8 idtd) lehet IBD csatlakozó?

kicsi20 Creative Commons License 2021.02.05 0 0 21577

2.3-as Iveco motorost tartja szinte mindenki a legjobbnak.

Előzmény: robert tanka (21576)
robert tanka Creative Commons License 2021.02.05 0 0 21576

Sziasztok,. Fiat ducato milyen motorral érdemes venni, 2008- 2010 és évjáratba, nekem a rövid változatot szeretném megvenni,. Mindenki véleményét szívesen meghalgatok., városi használatra szeretném,. Köszönöm elöre is a válaszokat. Róbert! 

csiburento Creative Commons License 2021.02.05 0 0 21575

Tapasztalat nincs, de beszélgettem egy ismerősömmel a témádról. Arra jutottunk, hogy nem végeztek jó munkát. Úgyhogy vidd vissza a szervizbe. 

Előzmény: Csiki1958 (21569)
csiburento Creative Commons License 2021.02.04 0 0 21574

Hacsak nem a kékes füstöt érzékeled fehérnek, aminek oka lehet egy hidegen vékonyabb olaj használata, akkor maximum az időjárás okozta különbség okozza az éppen mostot, vagy, mert éppen most feküdt ki az izzító.

Előzmény: Kovalic 76 (21573)
Kovalic 76 Creative Commons License 2021.02.03 0 0 21573

Köszönöm!

 

Az egy kicsit megnyugtat, hogy a fehér füst gyorsan eltűnik, csak indítás után van kicsit.

Utána csak fekete, de az is mérséklődik idővel.

De mi a francért nem volt előtte 1000 kilométeren, és miért olajcsere után jött elő????

Előzmény: csiburento (21571)
zogobacsi Creative Commons License 2021.02.03 0 0 21572

Köszönöm a segítő válaszokat.  Mindenképpen gyári ablakot szeretnék, és lehetőleg nyithatót.  Napközben már zollostock-al járok a zsebben, és ha meglátok egy hasonló korú jumpert, boxost, vagy dukszit, azonnal mérek. Még nem is találkoztam ezzel a szélességgel.

Előzmény: majkel (21568)
csiburento Creative Commons License 2021.02.03 0 0 21571

Szia Lakktárs! Ha a füst mellé harcoló fémek hangja is társul, ami később csillapodik, akkor vélhetőleg nem, vagy nem mindegyik izzító gyertya működik. Jön a jobb idő, magasabb hőmérséklet, és kevésbé indul így, akkor egyértelmű.

Viszont, ha továbbra is fehér füst van és fogy a hűtővíz, akkor hengerfejes. De ez szerintem ritka. 

Előzmény: Kovalic 76 (21570)
Kovalic 76 Creative Commons License 2021.02.03 0 0 21570

Sziasztok!

 

2 hete vagyok egy Fiat Ducato alapra épített lakóautó boldog tulajdonosa. 1998-as 2,8 IDTD a motor.

Tegnap megvolt az olajcsere és azóta eléggé füstöl

Első indításnál fehér füst volt, elég durva, majd váltott feketébe. Pár perc után normalizálódik, de azért még van füst.

Az a fura, hogy előtte mentem vele 1000 km-t, de semmi füst nem volt.

Mi lehet a baj?

Csiki1958 Creative Commons License 2021.02.02 0 0 21569

Sziasztok!

  Szeretnék segítséget kérni, mi lehet a hiba oka?

2013-as 2.3-as multijet Ducato,  175-ezernél zészecskeszűrő tisztítás, majd szabályosan szervízben visszaaktiválva.

  Szépen ment is, kevesebbet fogyasztott, de kb 500km múlva elkezdett regenerálni ő magától, 50- 10 km-enként, nagy füst jött ki, és amikor abbahagyta  akkor egy pillanatra levette a gyujtást, majd  rándul egyet az autó, és ment  tovább, valamint már a motorhiba jelet is bedobta néhányszor.  Kiolvasásra, részecskeszűrő előtti hőérzékelőt írta hibának! Tegnap este ki is cseréltem, ill. a hiba törölve lett.  Reggel elindultam, és 30 km után teljesen ugyanazt csinálja mint előtte!  Kérem segítsetek ha van tapasztalat ilyesmire! előre is köszönöm!

majkel Creative Commons License 2021.02.02 0 0 21568

Persze a "busz" kivitel.

Előzmény: zogobacsi (21564)
majkel Creative Commons License 2021.02.02 0 0 21567

Szia,

 

Mi a cél vele?

Nem elég ha többször ráindítod az izzítást, önindítózás nélkül?

Ennyire gyatrán indul, h ezzel akarod megoldani?

Előzmény: Technics70s (21566)
Technics70s Creative Commons License 2021.02.02 0 0 21566

Üdvözlök mindenkit, 2005-ös Ducatoba szeretnék (teszt egyenlőre) "izzító gombot" bekötni. Van valakinek ilyen? Hogy van bekötve? Előre is köszönöm

csiburento Creative Commons License 2021.02.02 0 0 21565

Szia Lakktárs! Ha még nem ismered, nézd meg Göbi vonatkozó videóját, neki pl.: VW megoldás lett oldalra, lehet ajtóba is jó... Esetleg, ha már lakk, valami dometic. 

 

https://il.vlipa.lv/video/NkdjMlpxTHJST3ltd0ZNPUZC.html

Előzmény: zogobacsi (21564)
zogobacsi Creative Commons License 2021.02.02 0 0 21564

Sziasztok! 1995-ös Jumper tolóajtóba (1205 mm széles) milyen ablakot lehet beépíteni?  Létezik ebben az ajtószélességben ablakos?   Esetleg jumpy, expert vagy scudo kiméretű oldalablak beépítésével van valakinek tapasztalata? Szép napot mindenkinek.

majkel Creative Commons License 2021.02.01 0 0 21563

Hmmmm, csak egy gondolat.

Ha ennyi idő telik el a hiba megjelenéséig, talán nem a motoron lévő alkatrészeknél keresném.

Ott az átmelegedés sokkal gyorsabb.

Volt valaha egy 2.0L-es B Omegám.

Ott a vezérmű tengely jeladó szállt el szakadással.

Ettől még működött LIMP módban de elvette a teljesítményt.

Ennél a hibánál a motor átmelegítette a jeladót és elég hamar előjött a hiba menet közben.

Amikor meghűlt, ismét rendben volt.

Előzmény: Egyed Zoltán (21558)
Egyed Zoltán Creative Commons License 2021.02.01 0 0 21562

Ezen már túl vagyunk.... Holtpont jeladó cserélve lett. A csatlakozója is cserélve lett..... 

Előzmény: mados (21560)
Egyed Zoltán Creative Commons License 2021.02.01 0 0 21561

A diag nem mutat semmit. Az a baj. De az biztos hogy mintha lekapcsolnák egyik pillanatról a másikra.

Előzmény: majkel (21559)
mados Creative Commons License 2021.02.01 0 0 21560

Nekem egy 1,9 JTD Doblo csinálta ugyanezt,ott a holtpont adó csinálta a műsort. Diaggal sosem sikerült elkapni a hibát,a fél autót kicseréltük,mire "véletlenül" meglett .

Előzmény: Egyed Zoltán (21558)
majkel Creative Commons License 2021.02.01 0 1 21559

Valahogy csak meg kellene monitorozni, hogy melyik egységről fogy el a power.

Elég kh jellegűnek tűnik, lehet egy nyák vagy forrasztás repedés akár.

Diaggal biztos megtalálható élő adatban, hogy mi tűnik el.

Injektor kivezérlés, AC, hozamszelep, akármik.

Ami ennyire "könnyen" reprodukálható, azt meg lehet találni.

Előzmény: Egyed Zoltán (21558)
Egyed Zoltán Creative Commons License 2021.02.01 0 0 21558

Igen úgy vettem észre. Nyáron első indítás után 1óra 20 -30 percet megy. Télen simán 2 órát és utána áll meg. Majd 5-10 perc "hűlés" után indul és megy. de akkor már nem megy el csak 15 - 20 percet.... azt ha megáll visszahűl... majd csak pár percet.... Érdekes.

Előzmény: csiburento (21557)
csiburento Creative Commons License 2021.02.01 0 0 21557

Ha már bemelegedés...

Van összefüggés abban, hogy nyáron hamarább áll meg, mint télen?

Előzmény: Egyed Zoltán (21554)
Egyed Zoltán Creative Commons License 2021.02.01 0 0 21556

Tudtommal nincs....

Előzmény: csiburento (21555)
csiburento Creative Commons License 2021.01.29 0 0 21555

Utólagos riasztó, immobiliser van benne? 

Előzmény: Egyed Zoltán (21554)
Egyed Zoltán Creative Commons License 2021.01.29 0 0 21554

Szia! Köszönöm a válaszod. Törve nem volt. Vízkáros nem volt.... Ecu hiba felmerült megpróbáljuk azt..... de érdekes amit művel a járgány.... 1,5 esetleg 2 órát megy azt minta levennék a gyújtást meg áll. Nem kilométer és fordulatszám függő.  mintha annyi idő alatt valami bemelegedne és megszűnne a kontakt. 

Előzmény: csiburento (21553)
csiburento Creative Commons License 2021.01.29 0 0 21553

Ilyen távolból, ilyen kevés információ alapján csak találgatni lehet. Minden esetre nekem ez az irány ugrott be:

Ha a tanulás nem fejeződik be, akkor vélhetőleg ECU hiba, vagy kommunikációs hiba. 

Elsőre a megoldás egy jó ECU, ami másik járműben bizonyíthatóan működik.

Másodikra kéne tudni mennyire volt össze törve a járgány, és hol. Esetleg vízkáros volt? Vélhetőleg a sérülés, vagy vízkár helyén, környezetében kellene keresni első körben vezeték, vagy szenzor hibát. 

Előzmény: Egyed Zoltán (21551)
Hummer72 Creative Commons License 2021.01.28 0 0 21552

Köszi!

Előzmény: majkel (21548)
Egyed Zoltán Creative Commons License 2021.01.28 0 0 21551

Szia!

Már több mint egy éve kergetjük a hibát.....

Az biztos üzemanyag rendszer új. Csatlakozók, kábelköteg ellenőrizve szűkség szerint javítva...

Hibakód nincs. Vagy csak annyi hogy a porlasztókat nem engedi feltanítani vagyis nem fejezi be a tanítást...

Előzmény: majkel (21547)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!